In de kalvertoren daar bovenin? Zoja, dan weet ik welke je bedoeld, en daar ben ik al geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Onder andere gevestigd in de Leidsestraat en in de Kalvertoren.
Ja. Niet te zuipen zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In de kalvertoren daar bovenin? Zoja, dan weet ik welke je bedoeld, en daar ben ik al geweest.
Het zat boven het gemiddelde, dat wel.quote:
Ja...echt een nietszeggende post...quote:
Wie KOOPT daar nu een mok als je ze gratis kan krijgen???quote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef seto het volgende:
Starbucks![]()
Ik heb die grootste mok nog die je daar kan kopen
En als de koffie er beter is?, ik geloof nooit dat een winstbejagende multi-national een beter product levert dan een lokale zaak, dit is gewoon een puur staaltje marketing, waarom willen kinderen bv altijd bij de McDonalds eten?.. omdat ze een onwijze goede marketing hebben en slecht voedsel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef snopprinses het volgende:
maar dat is nooit hetzelfde als starbucks
Overal. Benzinestations, Albert Heijn (zowel plastic als blikjes als glazen flesjes).quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland van die blikjes ijskoffie kunt kopen? Ik kocht het weleens in Brussel. Het zag eruit als cola en ik vond het superlekker. Het smaakte naar Haagse hopjes.
bij america today heb je lekkere, maar je kunt ook pakjes frappuchino kopen, die moet je dan zelf mixenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland van die blikjes ijskoffie kunt kopen? Ik kocht het weleens in Brussel. Het zag eruit als cola en ik vond het superlekker. Het smaakte naar Haagse hopjes.
Dar hebben ze wel goddelijk lekkere koffie!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Weleens van The Coffee Company gehoord?
Inmiddels 12 vestigingen in onze hoofdstad.
Bedankt, jij ook Nembrionic.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
bij america today heb je lekkere, maar je kunt ook pakjes frappuchino kopen, die moet je dan zelf mixen
Mee eens, typisch mensen die 'hip' willen zijn, willen de Starbucks in nederland. Weet je wel niet hoe wausch dat is, met een Starbucks beker gezien te worden!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef HoSeong het volgende:
Altijd leuk, van die mensen die in de VS of enig ander land zijn geweest waar Starbucks vestiging heeft, en dan bij thuiskomst iedereen moeten laten weten hoe geweldig Starbucks wel niet is, en hoe erg het wel niet is dat we ze hier niet hebben. Okay, als je wekenlang echt goede cappuccino in Italië hebt gedronken heb je gegronde redenen om even te klagen, maar om nou zo te zeuren over het feit dat deze zwaar overprijsde Amerikaanse "koffie" niet hier te krijgen is, bevreemdt mij ten zeerste.
Je wilt niet weten hoe vies wee die opslag stinkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:23 schreef schatje het volgende:
Amsterdam heeft wel het Europese distributiecentrum van Starbucks.
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mee eens, typisch mensen die 'hip' willen zijn, willen de Starbucks in nederland. Weet je wel niet hoe wausch dat is, met een Starbucks beker gezien te worden!![]()
http://www.dippindots.com/quote:Op maandag 6 februari 2006 17:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je weet uiteraard dat extreme kou net zulke ernstige blaren tot gevolg heeft als extreme hitte? Ijs van -200 in je slokpijp zal dan best lekker aanvoelen ja.En je handen zijn stijfbevroren als je dat ijs beetpakt, als je dan je hand ergens tegenaan slaat valt ie in gruzels uit elkaar...
Oh, je had het van oprah. dan klopt het natuurlijk![]()
EDIT en by the way; aangezien ik nu toch voor m'n werk in de VS zit, zal ik vanavond even bij de supermarkt wat flesjes frappucino voor mezelf halen![]()
Jullie weten wat jullie missen...
![]()
Publicatiedatum: vrijdag 31 maart 2006quote:Starbucks-primeur dichtbij
Nederlandse koffiefanaten moeten in juni bij Nike in Hilversum zijn. Het grootste sportmerk ter wereld heeft in haar Europese hoofdkantoor dan hoogstwaarschijnlijk een koffiecorner van de Amerikaanse koffiegigant Starbucks. Een primeur voor Nederland.
Dat meldt het vakblad Misset Catering in haar nieuwe editie die vrijdag 7 april verschijnt. Nike is nu nog in onderhandeling met Starbucks, Illy en Piazza d’Oro (D.E.). De kans is echter groot dat de deal met Starbucks doorgaat.
Dat betekent dat er dan voor het eerst in Nederland koffie van dit Amerikaanse megamerk wordt geschonken. Nike’s facilitymanager Paul ten Hag: ‘Dat zou vooral de Amerikanen, Engelsen en directeuren hier erg blij maken’.
Half Amerika zweert bij het zwarte goud van Starbucks. De koffiecorner zou er vóór 10 juni (start WK voetbal) moeten komen en wel in de grote ontvangsthal, die vrij toegankelijk is. Ook zou de koffie geschonken moeten gaan worden in het à la carte bedrijfsrestaurant van Nike, The Bistro. De vier speciale koffiemachines kosten volgens Ten Hag 60.000 euro.
Ik snap die hele hype niet van koffie, typisch amerikaans om 30 verschillende soorten koffie te hebben (smaakt het eigenlijk nog wel naar koffie?). Trouwens de coffeeshops in Nederland zijn toch veel beter, ik zou voor geen goud willen ruilen.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:23 schreef bsp het volgende:
En nog steeds hebben ze geen vestigingen in Nederland, ik baal als een stekkerMijn enige troost is een maat in de USA die me af en toe wat flesjes Frappucino stuurt, maar da's niet genoeg!!!!!!!!!!
![]()
Waar moet het toch naar toe met onze samenleving?![]()
Fred
En daarom is het zo leuk, dat mensen niet allemaal hetzelfde zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype niet van koffie, typisch amerikaans om 30 verschillende soorten koffie te hebben (smaakt het eigenlijk nog wel naar koffie?). Trouwens de coffeeshops in Nederland zijn toch veel beter, ik zou voor geen goud willen ruilen.
waarom zou je over zoiets oordelen, als je zelf de koffie van Starbucks nog niet hebt geproeft?quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype niet van koffie, typisch amerikaans om 30 verschillende soorten koffie te hebben (smaakt het eigenlijk nog wel naar koffie?). Trouwens de coffeeshops in Nederland zijn toch veel beter, ik zou voor geen goud willen ruilen.
Ik oordeel niet, ik snap alleen die hype niet. Ze zullen mischien best wel goede (koffie) hebben, maar om nou te zeggen dat wij hier echt iets missen. In Nederland hebben wij toch ook dingen die ze daar niet hebben bijvoorbeeld goede wiet.quote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom zou je over zoiets oordelen, als je zelf de koffie van Starbucks nog niet hebt geproeft?
Typische reactie van iemand die dus absoluut niet weet waar hij het over heeft, laat staan dat ie ooit een Starbucks is binnengestapt....quote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Evertjan het volgende:
Amerikaanse fastfood kofiie hoe kansloos
Jij bent nu 'punker' en je schopt lekker stoer tegen de maatschappij aan. 99% van de mensen die datzelfde hebben gedaan de afgelopen 60 jaar zijn hun 40e gezapige ouwe lullen die precies datgene doen waar ze jarenlang tegenaan geschopt hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef OFfSprngr het volgende:
De gemiddelde NLer wordt steeds decadenter, vadsiger en merken steeds minder van het exploitisme van globaliserende bedrijven die sluimerdrugs aanbieden.
Tis niet zo moeilijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |