quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef guitarist.nl het volgende:
helft van de usericons werkt niet
Potentieel TTT'tje, niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Aurelianus het volgende:
Mooie OP. Mijn complimenten.
Wellicht. Ik neem het mee naar achteren.quote:
Vraag het maar aan Dagonet....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wellicht. Ik neem het mee naar achteren.
alleen degene die tellenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef guitarist.nl het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Dagonet....
HoHo!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Dagonet....
+5 scherp!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef EL_REY het volgende:
het wordt maar weer eens tijd voor een nieuwe openinspost vinden jullie niet??
reden??quote:
welke creativiteit?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef EL_REY het volgende:
[..]
reden??
is jullie creativiteit op modjes??![]()
ey bupithquote:Op maandag 6 februari 2006 12:25 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:33 schreef iamredleader het volgende:
Hey Bupa, da's een groot icon... vind je niet zelf? En zou je volgende keer niet een betere tvp plaatsen?
newbees komen er niet inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:34 schreef Insomaniac het volgende:
<----- Voor de OP.
slijmerdquote:
Wordt vaker gedaan in ONZ. Nu speelt het allemaal en kunnen mensen er erg heftig op reageren. Om dat te voorkomen gaan dit soort topics bijna altijd op slot. (Net zo gebeurd met Guusje, Theo, Dre, 11 september, en weet ik wat nog meer)quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef pberends het volgende:
Moslims provoceren.
Heh, wat is dat nou weer voor argument! Mag je pas discussieren over 11 september als het allemaal voorbijgewaaid is?
Sinds wanneer neemt ONZ cartoons serieusquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wordt vaker gedaan in ONZ. Nu speelt het allemaal en kunnen mensen er erg heftig op reageren. Om dat te voorkomen gaan dit soort topics bijna altijd op slot. (Net zo gebeurd met Guusje, Theo, Dre, 11 september, en weet ik wat nog meer)
Het zijn ook vaak de toevallige voorbijkomers die de eeuwige discussie aanzwengelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt ONZ cartoons serieus![]()
![]()
!
Ha.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef ETC het volgende:
Hoi.
Je moet je ondertitel 's veranderen ivm die cartoons.quote:
Goddomme EL_REY, stop eens met dat dwangmatige posten in het ONZ-FBtopic en kweek een anustumor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef EL_REY het volgende:
klopt het dat niet alle avatars het doen??
Nee, je voelt je afgetrokken tot de TT en ejaculeert daarom al bagger over FOK. En dat is ranzig. En jammer. Enzo.quote:
Inso. Je verwensingen doen me beseffen dat mijn anus nog prima intact is. Waarvoor dank en hulde.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goddomme EL_REY, stop eens met dat dwangmatige posten in het ONZ-FBtopic en kweek een anustumor.
Ik quote deze even naar pagina 2, opdat ik nog even kan genieten van dit fraaie stukje poezie mijnerzijds.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, je voelt je afgetrokken tot de TT en ejaculeert daarom al bagger over FOK. En dat is ranzig. En jammer. Enzo.
Meegenietquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik quote deze even naar pagina 2, opdat ik nog even kan genieten van dit fraaie stukje poezie mijnerzijds.
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hoor...quote:
Inso is geen pot.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef EL_REY het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hoor...
oO<
Oh echt, end yourself.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef EL_REY het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet hoor...
oO<
kom op, laten we eerlijk zijn..quote:
is goed!!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
Willen EL REY en de [baggeraar] deze "discussie" beëindigen en/of ergens anders voortzetten.
Zo. Weer even de mod uitgehangen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je bril douwt, maar een diacuurtje gaat over het algemeen toch echt over laxatie.![]()
grmbl.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het topic nog eens gelezen.
Het was inderdaad bagger.
Ik dacht dat het eventueel aan de tietel zou liggen, maar het blijkt dus aan de cleaute inhoud zelf te liggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
Omdat het een slecht topic is. Van mij mag je het best in één of ander moppentrommel-topic deponeren, maar het is van dermate slechte kwaliteit, dat het een eigen topic bij lange na niet waard is. Bovendien is het echt belachelijk dat je het ook een tweede keer probeert. Dát is sowieso niet acceptabel.
Ik maakte een grapje in FB, dat kan géén bagger zijn Stofje.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef Stofje het volgende:
Het was dan ook bagger.
Jouw grappen zijn bagger, hoe grappig ze ook zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje in FB, dat kan géén bagger zijn Stofje.![]()
Tsssss.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn bagger, hoe grappig ze ook zijn![]()
Was voor mij de enige reden om mod te worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Stofje het volgende:
Was een ervaring op zich, kan ik je vertellen.
Het is de keiharde waarheid.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:58 schreef Stofje het volgende:
Nee, echt humor heb je niet.
Waarom zouden mensen dat doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
Maar, natuurlijk mogen ook ánderen een avatar usericon voor me maken.
Zulke mensen zijn erquote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat doen?
Koester ze. Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ah... zulke mensen.
Nee. De eerste vijf voorbeelden die jij geeft zijn allemaal negatief. Je ziet in de eerste reactie (die van Lod) dat het gelijk doorgetrokken wordt naar de rest van het topic. En dus gaat ie dicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef outcast_within het volgende:
Wouw een bash topic. Maar bashen is ook leuk. Iemand in zijn waarde laten is zo 2005.
Ik weet een deal. Gooi deze dicht Knakworst zonder knak nog steeds knakworst? en gooi die andere open (en nou niet alleen die ook dicht goooien:P)
ah toe
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn naam is verkeerd gespeld in TTT![]()
Ik zie het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn naam is verkeerd gespeld in TTT![]()
Bijnaquote:Geregistreerd op: maandag 7 februari 2005 @ 22:43
Dan is er gratis bier en bitterballen.quote:
Dan moet je in BeF zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan is er gratis bier en bitterballen.
Mijn oprechte excusesquote:
Moslim bashen wordt nergens toegestaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:58 schreef Tobbes het volgende:
[PAINT] Maak *hier* jouw spotprent!
Als je dat topic om die reden dichtdoet, kun ja 50% van ONZ sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |