Dat verbaast me niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie wist dat nog niet... dat was mij in de 2de mavo echt al wel duidelijk hoor![]()
quote:
Ervaring met seks en opleidingsniveau
Jongeren uit de lagere opleidingsniveaus hebben meer seks met partners, terwijl jongeren uit hogere opleidingsniveaus meer aan masturbatie doen. Zo hebben VMBO-ers van 14 en 15 jaar meer ervaring met geslachtsgemeenschap (28%) dan hun leeftijdsgenoten op het HAVO en VWO (9%). Daarentegen hebben HAVO- en VWO-scholieren (52%) meer ervaring met masturberen dan VMBO-scholieren (42%). Buitenschoolse jongeren van 18 en 19 jaar hebben meer ervaring met seks dan MBO-ers en HBO/WO-ers van dezelfde leeftijd. Jongeren in het HBO/WO (87%) doen meer aan masturberen dan buitenschoolse jongeren (77%) en MBO-scholieren (79%).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet.
[..]
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Aarde het volgende:
dit topic is niks zonder plaatjes
[afbeelding]
![]()
aan jou de eer om een goeie foto waar alles duidelijk op zichtbaar is te posten, danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n plaatje gezien dat werkelijk op een kutje leek.
foto danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n plaatje gezien dat werkelijk op een kutje leek.
mijn computer staat dat soort zoekwoorden op google niet toe...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*zucht*
Ik denk dat jullie zelf heel goed in staat zijn om levensechte afbeeldingen van kutjes inclusief plasgaatje te vinden.
Zo heb ik er ooit één gezien waarbij hij er 2 duracell's AA uittoverde... lijkt me ook niet prettig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zak pas een filmpje waar er een dildo inging, dat heeft mij echt getraumatiseerd.
haha ik zie het aan je snoet, jij wist het nog nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef NiekieW. het volgende:
Echt niet ?
weet je dit heel zeker, ?
We hebben hier de nieuwe einstein volgens mij![]()
wat zeg jij, dat is toch een geintje hoop ik dunkt me lijkt mij?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net zoals sommige mensen gewoon niet weten dat er rechtsdraaiend melkzuur in Biogarde zit.
tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie wist dat nog niet... dat was mij in de 2de mavo echt al wel duidelijk hoor![]()
hm als je toch bezig bent vang dan twee vliegen in een klap en plaats een plaatje waar de klit lekker duidelijk te zien isquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Aarde het volgende:
dit topic is niks zonder plaatjes
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:
[afbeelding]
Je had ook deze kunnen posten:quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:
[afbeelding]
Belangrijk om dat er even bij te vermelden.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef RijstNatie het volgende:
ik wist dit al, maar ik heb dan ook een vriendin
Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden. Heb jij er een?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*zucht*
Ik denk dat jullie zelf heel goed in staat zijn om levensechte afbeeldingen van kutjes inclusief plasgaatje te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |