Wordt het dan op prijs gesteld als je je leuter daar in probeert te proppen? Nog nooit geprobeerd namelijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe meer gaten, hoe meer vreugd.
De laatste 30 cm bedoel jequote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef FredvZ het volgende:
weten vrouwen wel dat de sperma en de urine uit verschillende richtingen komen? En slechts het laatste stuk door hetzelfde buisje gaan?
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef Geqxon het volgende:
Dus in principe kun je ook een triple penetration hebben? Of een DVDADU?
Dat staat al in biologieboeken vanaf groep 7, wijsneusquote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Manono het volgende:
bronvermelding nodig? http://nl.wikipedia.org/wiki/Plasbuis
Ik gok op een traumatische ervaring, eerder deze avond.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
Ehm ,waarom denk je dat mannen dat niet weten?
zeg dr Ruth..ik weet niet hoe jouw vulva eruit ziet (wil t niet weten ookquote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Manono het volgende:
dat vrouwen niet plassen en neuken door hetzelfde gaatje? er zitten bij vrouwen twee gaatjes, een heel kleine zonder veel poespas die je bijna niet ziet (waar ze door plast) en een grotere, waar je hem instopt en waar ook de babietjes uitkomen...
kun je wel player doen maarre, pggg. impress your friends met deze blijkbaar opzienbarende kennis over het lichaam van de vrouw, sjeez![]()
Er zijn er een hoop hoor die het niet wetenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
Er zijn er genoeg die dat niet weten hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
dacht ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef KeessieK het volgende:
lijkt mij zo'n btje algemeen bekend? tenzij je natuurlijk een jaar of 8 bent...
and i rest my casequote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef Mrln het volgende:
zeg dr Ruth..ik weet niet hoe jouw vulva eruit ziet (wil t niet weten ook) maare.. :
Bij vrouwen is de urinebuis 2,5 tot 4 cm lang en de opening (het plasgaatje) bevindt zich in de vulva tussen de clitoris en de vaginale opening...
duzz technically speaking neucken en pissen doe je [naar ik aanneem een wijfje zijne] ..nog steeds via een en de zelfde gat, goed dat het plasgaatje min of meer "embedded" ligt in je doos is een ander verhaal![]()
goed van jou zeg!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Dat staat al in biologieboeken vanaf groep 7, wijsneus![]()
Volgens mij zou je een vulva nog niet herkennen als je er met je neus bovenop zat.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef Mrln het volgende:
zeg dr Ruth..ik weet niet hoe jouw vulva eruit ziet (wil t niet weten ook) maare.. :
aaach tulek, jij komt er vast wel mee wegquote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef Geqxon het volgende:
Dus in principe kun je ook een triple penetration hebben? Of een DVDADU?
niezo vaak, gok ikquote:Op maandag 6 februari 2006 01:33 schreef loveli het volgende:
Volgens mij zou je een vulva nog niet herkennen als je er met je neus bovenop zat.
je hoort ze wel eens blatenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
omdat wij mannen dan denken van: "laat hem maar lullen.. wij weten wel beter.."quote:Op maandag 6 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
[..]
niezo vaak, gok ik
[..]
je hoort ze wel eens blaten
het rare is, ze worden dan nooit gecorrigeerd door die andere mannen
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef KeessieK het volgende:
omdat wij mannen dan denken van: "laat hem maar lullen.. wij weten wel beter.."![]()
![]()
Ik weet dat ik het antwoord eigenlijk niet wil horen, maar wat hoor je ze dan in hemelsnaam letterlijk blaten?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:42 schreef Manono het volgende:
je hoort ze wel eens blaten
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen een cloaca hadden..
als je altijd ontwijkt waarover je niks weet leer je het ook niet, of je moet toevallig op digitale fora rondhangenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef Slarioux het volgende:
Ik ken wel mannen waarvan ik vermoed dat ze dit niet weten. Ze hebben het alleen nog niet hardop toegegeven ofzo :').
jij komt er welquote:
helaas blijkt dat geen garantie :')quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef RijstNatie het volgende:
ik wist dit al, maar ik heb dan ook een vriendin
lees de thread anders eens door ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Ik weet dat ik het antwoord eigenlijk niet wil horen, maar wat hoor je ze dan in hemelsnaam letterlijk blaten?
Echt? Het is niet waar?quote:Op maandag 6 februari 2006 07:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben hier op Fok! al wel een keer een vrouw tegengekomen die daar pas op d'r 21e achterkwam.
Echt niet ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Manono het volgende:
dat vrouwen niet plassen en neuken door hetzelfde gaatje? er zitten bij vrouwen twee gaatjes, een heel kleine zonder veel poespas die je bijna niet ziet (waar ze door plast) en een grotere, waar je hem instopt en waar ook de babietjes uitkomen...
kun je wel player doen maarre, pggg. impress your friends met deze blijkbaar opzienbarende kennis over het lichaam van de vrouw, sjeez![]()
geintje hoop ikquote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken zelfs een meisje wat iedere keer als ze moest plassen haar tampon eruit haalde omdat ze dacht dat ze hem anders 'vol' zou plasseneen jaartje of 20 was ze toen....
VMBO-tuig!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ken zelfs een meisje wat iedere keer als ze moest plassen haar tampon eruit haalde omdat ze dacht dat ze hem anders 'vol' zou plasseneen jaartje of 20 was ze toen....
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:03 schreef zwartedoos het volgende:
ene angela groothuis had ooit een programma over sex en toen kwam dit ook tersprake.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben hier op Fok! al wel een keer een vrouw tegengekomen die daar pas op d'r 21e achterkwam.
Maar verder onnodig topic.
Ja maar het is ook niet zo dat je als vrouw je vinger in je plasgaatje kunt steken dus zo gek is dat toch ook weer niet. Dat ze dat niet wist bedoel ikquote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ene angela groothuis had ooit een programma over sex en toen kwam dit ook tersprake.
Een man zei dat je het middelste gaatje moest hebben, waarop zij verbaast reageerde; het middelste gaatje
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet zo dat je als vrouw je vinger in je plasgaatje kunt steken dus zo gek is dat toch ook weer niet. Dat ze dat niet wist bedoel ik
Je pink? Heb je dan een kleine pink? Naja je zal me wel wereldvreemd vinden maar ik zou gene pink in mijn plasgaatje willen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Pas had ik nog mijn duim in dr aars, mn middel, wijs en ring vinger in dr poes, en mn pink in dr 'plasgaatje'
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:00 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet zo dat je als vrouw je vinger in je plasgaatje kunt steken dus zo gek is dat toch ook weer niet. Dat ze dat niet wist bedoel ik
Ik zak pas een filmpje waar er een dildo inging, dat heeft mij echt getraumatiseerd.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:10 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik denk er nu over na maar ik ga toch ook niet mijn pink in de plasbuis van een man steken? Volgens mij voegt dat ook helemaal nix toe.
terwijl z'n duim in d'r aars zit? lenige vriendin moet ie dan hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:12 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Steek die pink maar gewoon in haar oor.
Ja natuurlijk dat wil toch helemaal niemand?! Dat is gewoon iets absurds en niet iets wat mensen opwindt behalve in een fantasie over zoiets. Maar dat heeft dan met het bezitten van iemand te maken. Ik ga ook niet alles nadoen wat ze bv in Jackass doen en ik hoef zeker geen pink in mijn plasbuis laat staan een dildo maar misschien denken andere vrouwen hier heel anders over. Ik kan het me echt niet voorstellenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zak pas een filmpje waar er een dildo inging, dat heeft mij echt getraumatiseerd.
Misschien zag hij d'er kontgat als het onderstequote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ene angela groothuis had ooit een programma over sex en toen kwam dit ook tersprake.
Een man zei dat je het middelste gaatje moest hebben, waarop zij verbaast reageerde; het middelste gaatje
D0h, tuurlijk rekende die dr anusje mee, anders zijn het er toch nooit drie?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:15 schreef truStie het volgende:
[..]
Misschien zag hij d'er kontgat als het ondersteDan heb je ook een middelste he
Ja ... ze is "goed" he!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
altijd al geweten door boeken en door
een seks clip van amazing ty
die word genaait door dat kleine gaatje
want dat anderen gat voelt ze niks van.(logies als ze een america footbal in schuift)
Jij hebt het inlevingsvermogen van iemand die altijd de andere hand nodig heeft om zelf te rukken.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
terwijl z'n duim in d'r aars zit? lenige vriendin moet ie dan hebben.
1-0 voor Groningenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Jij hebt het inlevingsvermogen van iemand die altijd de andere hand nodig heeft om zelf te rukken.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En jij hebt het gevoel voor sarcasme van een hoop compost.
En ze hebben ook altijd zo'n kutcloacahumeur als ze weer een ei gaan leggenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen een cloaca hadden..
nee hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |