Wordt het dan op prijs gesteld als je je leuter daar in probeert te proppen? Nog nooit geprobeerd namelijk...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe meer gaten, hoe meer vreugd.
De laatste 30 cm bedoel jequote:Op maandag 6 februari 2006 01:04 schreef FredvZ het volgende:
weten vrouwen wel dat de sperma en de urine uit verschillende richtingen komen? En slechts het laatste stuk door hetzelfde buisje gaan?
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:09 schreef Geqxon het volgende:
Dus in principe kun je ook een triple penetration hebben? Of een DVDADU?
Dat staat al in biologieboeken vanaf groep 7, wijsneusquote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Manono het volgende:
bronvermelding nodig? http://nl.wikipedia.org/wiki/Plasbuis
Ik gok op een traumatische ervaring, eerder deze avond.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
Ehm ,waarom denk je dat mannen dat niet weten?
zeg dr Ruth..ik weet niet hoe jouw vulva eruit ziet (wil t niet weten ookquote:Op maandag 6 februari 2006 01:00 schreef Manono het volgende:
dat vrouwen niet plassen en neuken door hetzelfde gaatje? er zitten bij vrouwen twee gaatjes, een heel kleine zonder veel poespas die je bijna niet ziet (waar ze door plast) en een grotere, waar je hem instopt en waar ook de babietjes uitkomen...
kun je wel player doen maarre, pggg. impress your friends met deze blijkbaar opzienbarende kennis over het lichaam van de vrouw, sjeez![]()
bronvermelding nodig? http://nl.wikipedia.org/wiki/Plasbuis
Er zijn er een hoop hoor die het niet wetenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
Er zijn er genoeg die dat niet weten hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 01:15 schreef Aventura het volgende:
dacht ik ook!quote:Op maandag 6 februari 2006 01:03 schreef KeessieK het volgende:
lijkt mij zo'n btje algemeen bekend? tenzij je natuurlijk een jaar of 8 bent...
and i rest my casequote:Op maandag 6 februari 2006 01:19 schreef Mrln het volgende:
zeg dr Ruth..ik weet niet hoe jouw vulva eruit ziet (wil t niet weten ook) maare.. :
Bij vrouwen is de urinebuis 2,5 tot 4 cm lang en de opening (het plasgaatje) bevindt zich in de vulva tussen de clitoris en de vaginale opening...
duzz technically speaking neucken en pissen doe je [naar ik aanneem een wijfje zijne] ..nog steeds via een en de zelfde gat, goed dat het plasgaatje min of meer "embedded" ligt in je doos is een ander verhaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |