Dat verbaast me niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie wist dat nog niet... dat was mij in de 2de mavo echt al wel duidelijk hoor![]()
quote:
Ervaring met seks en opleidingsniveau
Jongeren uit de lagere opleidingsniveaus hebben meer seks met partners, terwijl jongeren uit hogere opleidingsniveaus meer aan masturbatie doen. Zo hebben VMBO-ers van 14 en 15 jaar meer ervaring met geslachtsgemeenschap (28%) dan hun leeftijdsgenoten op het HAVO en VWO (9%). Daarentegen hebben HAVO- en VWO-scholieren (52%) meer ervaring met masturberen dan VMBO-scholieren (42%). Buitenschoolse jongeren van 18 en 19 jaar hebben meer ervaring met seks dan MBO-ers en HBO/WO-ers van dezelfde leeftijd. Jongeren in het HBO/WO (87%) doen meer aan masturberen dan buitenschoolse jongeren (77%) en MBO-scholieren (79%).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet.
[..]
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Aarde het volgende:
dit topic is niks zonder plaatjes
[afbeelding]
![]()
aan jou de eer om een goeie foto waar alles duidelijk op zichtbaar is te posten, danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n plaatje gezien dat werkelijk op een kutje leek.
foto danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n plaatje gezien dat werkelijk op een kutje leek.
mijn computer staat dat soort zoekwoorden op google niet toe...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*zucht*
Ik denk dat jullie zelf heel goed in staat zijn om levensechte afbeeldingen van kutjes inclusief plasgaatje te vinden.
Zo heb ik er ooit één gezien waarbij hij er 2 duracell's AA uittoverde... lijkt me ook niet prettig.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zak pas een filmpje waar er een dildo inging, dat heeft mij echt getraumatiseerd.
haha ik zie het aan je snoet, jij wist het nog nietquote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef NiekieW. het volgende:
Echt niet ?
weet je dit heel zeker, ?
We hebben hier de nieuwe einstein volgens mij![]()
wat zeg jij, dat is toch een geintje hoop ik dunkt me lijkt mij?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net zoals sommige mensen gewoon niet weten dat er rechtsdraaiend melkzuur in Biogarde zit.
tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie wist dat nog niet... dat was mij in de 2de mavo echt al wel duidelijk hoor![]()
hm als je toch bezig bent vang dan twee vliegen in een klap en plaats een plaatje waar de klit lekker duidelijk te zien isquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Aarde het volgende:
dit topic is niks zonder plaatjes
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:
[afbeelding]
Je had ook deze kunnen posten:quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor de Arabische Fok!kers onder ons:
[afbeelding]
Belangrijk om dat er even bij te vermelden.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef RijstNatie het volgende:
ik wist dit al, maar ik heb dan ook een vriendin
Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden. Heb jij er een?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*zucht*
Ik denk dat jullie zelf heel goed in staat zijn om levensechte afbeeldingen van kutjes inclusief plasgaatje te vinden.
Een plasgaatje? Ja, hebbik.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar ik kan niks vinden. Heb jij er een?![]()
Foto.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een plasgaatje? Ja, hebbik.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Foto.![]()
Maar ik heb echt nog nooit een foto gezien waarop je een plasgaatje kon zien hoor.![]()
Ze compenseert het met haarquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een kleine binnenste schaamlipjes heeft zij. Bijna geen.
Lupie, waar zit het plasgaatje nou precies op die foto?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In tegenstelling tot de gefotografeerde damequote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer haar.Maar dat maai ik netjes.
dat valt wel mee toch? Als ik iets ranzig vind is het grote hangende flappen(en haaaaarrquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En bedankt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef zwartedoos het volgende:
dat valt wel mee toch? Als ik iets ranzig vind is het grote hangende flappen
hoe kan ik nu weten hoe groot jouw flappen zijnquote:
Maar goed dan dat ik er gewoon blij mee ben. Nou vind ik een kut zelden 'mooi' esthetisch gezien, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef zwartedoos het volgende:
hoe kan ik nu weten hoe groot jouw flappen zijnmaar anyways dat is gewoon mijn mening...het ziet er niet uit
![]()
http://artpad.art.com/artpad/quote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb een Mac, daar zit geen Paint op.
Bij mij is mijn plasgaatje echt een speldenprik en geen gat zoals op dit plaatje en het zit ook meer naar onderen tegen mijn vaginale opening aanquote:
Maar het kan wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:24 schreef zesje het volgende:
[..]
Bij mij is mijn plasgaatje echt een speldenprik en geen gat zoals op dit plaatje en het zit ook meer naar onderen tegen mijn vaginale opening aanM.i. slecht plaatje
En dat er vrouwen zijn die er iets in kunnen stoppen![]()
Ik ben bang dat er nu jonge gastjes zijn die echt denken dat dat normaal is: dat is het dus niet he!
Wow, ik raak zwaar opgewonden van al dat schaamhaarquote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed kijken,.. anders hier een tekening voor je, verder moet je bij groep 8 biologie voortaan ff opletten..
[afbeelding]
Hoe gaat dat dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan wel, maar het lijkt me niet optimaal gezond. Stimulatie bij je plasgaatje kan trouwens wel erg lekker zijn.
Gewoon, met een vinger over en rond het gaatje wrijven zeg maar. Zitten veel zenuwuiteinden daar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |