quote:'Ajax aast weer op AZ'ers'
In Studio Voetbal werd gemeld dat Ajax' Martin van Geel gedineerd met AZ-verdediger Joris Mathijsen over een transfer. Ook de geruchten over een terugkeer van Danny Landzaat naar Amsterdam worden sterker. De AZ-aanvoerder was enkele jaren terug al dichtbij een Ajax-transfer.
Mathijsen bezocht samen met Kenneth Perez, waarvan al bekend is dat hij per volgend seizoen in het rood-wit van Ajax speelt, het Champions League-duel Ajax - Sparta Praag (2-0). Mathijsen heeft nog een tot 2008 lopend contract bij de Alkmaarders.
Landzaat kon enkele seizoenen geleden al de overgang maken naar Ajax, maar zag dat toen als Willem II'er op het laatste moment afketsen. De aanvoerder van AZ heeft een tot 2007 lopende verbintenis en moet komende zomer verkocht worden wil zijn club nog een transfersom kunnen ontvangen.
Hoezo, is dat een verplichting of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Kunnen we tegenwordig niets meer achter het topicnummer verzinnen in de TT ?
Ik vind het wel toepasselijkquote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
plaats die van je signature er ook maar in
Ik word een beetje ziek van al die "we rollen ze wel op" blablabla titels.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Ja met de kerst zijn we kampioenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn we alweer kampioen?
ontzettend! je moet eens weten hoe erg ik me in moet houdenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:58 schreef Erasmusch het volgende:
Zijn jullie niet nieuwsgierig dan?
Ik merk het. Nou, nog ff wachten dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ontzettend! je moet eens weten hoe erg ik me in moet houden
Zijn die niet helemaal goed, ofwatquote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=video_0004.3gp
hehe die voorste gast doet wel mee maar houdt toch een gepaste afstand.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn die niet helemaal goed, ofwat![]()
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast met beige jas en zwarte broek wil er tussen springen maar hij zoekt een veilige ingang. Fijn dat jullie toch nog hebben gekeken![]()
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....quote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Landzaat zou nog wel kunnen denk ik, Mathijsen blijft denk ik bij AZ en Co komt denk ik ook niet meer terug(hoeft van mij ook niet).quote:Op maandag 6 februari 2006 04:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mocht dit allemaal doorgaan dan wordt het AZ gehalte wel erg hoog ....
Ach, het is nu toch ook al AZJAX met Van Gaal & Adriaanse, Landzaat, Ikedia, De Cler en Arveladze? Zelfs Timmer heeft bij Ajax gezeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:52 schreef Cordoba32 het volgende:
Co, Perez, Mathijsen en Landzaat ? AZJAX .
quote:Aanvaller Julian Jenner heeft tegenover de Delftse Post verklaard geen contact met Ajax te hebben gehad over een mogelijke overstap naar de Amsterdam Arena.
De zaakwaarnemer van Jenner, Sjaak Swart zegt eveneens nog niet door de Amsterdammers benaderd te zijn.
Er wordt al een tijd door diverse nederlandse media geschreven en gesproken dat Jenner, volgend seizoen de overstap maakt naar de Amsterdam Arena. Naast Ajax zouden ook AZ en Feyenoord interesse hebben in de jonge aanvaller van NAC.
Het is op z'n minst opvallend te noemen dat de 22-jarige aanvaller in de belangstelling staat van nederlandse topclubs. Tot dusverre speelde Jenner slechts 27 wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan het grootste deel dit seizoen in het shirt van NAC.
Wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op maandag 6 februari 2006 04:48 schreef cultheld het volgende:
Die komen nietAl wil van Geel ze wel graag hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen al weer over de kater heen?.
Op naar WillemII!
Weinig te melden na gister....quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef DeTolk het volgende:
zonder titel?
vd Vaartquote:Op maandag 6 februari 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Jezus wie neemt er nu Sjaak Swart als zaakwaarnemer?
word er erg verdrietig van. Maar dit zegt inderdaad alles. Ik weet het ook niet meer, maar wat waren er gister... nee ik zeg maar niks voel gelijk al weer woede opkomen. ik hou me mondquote:Op maandag 6 februari 2006 10:03 schreef Loesj het volgende:
Geen woorden, maar daden
Zondag 28 augustus 2005: Ajax - Feyenoord (1-2)
Woensdag 7 september 2005: Ajax A1 - Feyenoord A1 (2-5)
Zondag 30 oktober 2005: Ajax B1 - Feyenoord B1 (0-1)
Maandag 31 oktober 2005: Jong Ajax - Jong Feyenoord (1-5)
Vrijdag 25 november 2005: Ajax A1 - Feyenoord A1 (1-3), bekerwedstrijd
Zondag 5 februari 2006: Feyenoord - Ajax 3-2
![]()
Werken Lerby en Swart niet samen?quote:
Hel ende verdoemenis...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werken Lerby en Swart niet samen?
Als je het als bestuur toch voor elkaar zou krijgen om nu ook Blind aan de kant te zetten komt er echt herrie denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:51 schreef Furby het volgende:
Even nog over Danny he, wie denk je dat hem zou moeten vervangen? Wat zou die gast daarmee bereiken? Je kan als ajax wel roepen dat de trainer kut is maar eerst wel een vervanger op het oog hebben voordat je 'm eruit flikkerd en ik zie niet in waarom je de laatste paar (ongetwijfeld kut)wedstrijden iemand gaat vervangen, je kan er alleen maar je eigen carriere mee verkutten.
Trouwens, Danny was toch hoofdtrainer geworden als een soort van tussenpaus omdat de vorige(n) het al kut deden? Ze gingen toch een vaste trainer zoeken en Danny z'n oude baantje terug? Misschien zijn er wel minder trainers die voor ajax acceptabel zijn die OP DIT MOMENT MET DEZE SPELERS willen komen.
Gewoon met de nieuwe grasmat ook de spelers afvoeren en opnieuw beginnen zeg ik.
Over Lerby op www.ajax.nl:quote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werken Lerby en Swart niet samen?
quote:Een carrière als trainer bij Bayern München was geen lang leven beschoren. Lerby ging in zaken: eerst in vlees, later in voetballers. Tegenwoordig is hij onder andere samen met Sjaak Swart zaakwaarnemer van Rafaël van de Vaart.
I've missed something....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef BoNi het volgende:
Wat mij opvalt is de constante hetze tegen met name Sneijder.
Ik denk dat het aan het Ajax publiek is om deze jongen de komende weken extra te steunen, anders zou het me namelijk niks verbazen als hij aan het eind van het seizoen 'vlucht' naar het buitenland....
quote:De playoffs zijn dit seizoen de reddingsboei van het dolende Ajax, zo vertelt middenvelder Wesley Sneijder vandaag in De Volkskrant. "Zonder playoffs was het nu crisis geweest."
Sneijder vindt verder dat de Amsterdammers gisteren niet slecht speelden in de verloren Klassieker tegen Feyenoord (3-2). "We hebben ze compleet van de mat gespeeld. Maar die ploeg krijgt twee kansen en scoort twee keer, terwijl het eerste doelpunt buitenspel was."
Ook meldt Sneijder dat Ajax dit seizoen nog niet afgeschreven dient te worden. "We spelen nog Champions League en staan in de halve finale van de beker. Als we straks via de play-offs alsnog de Champions League halen, hoor je niemand meer."
Ja, die ken ik nou wel? Wat zijn we er mee opgeschoten?quote:
Doe eens niet zo triest man, je begeeft je nu op hetzelfde niveau als waar Feyenoorders zich doorgaans begeven!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Bloed, zweet en traaaaaaaaaaaaanen.
mjah, beetje rare opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Zonder playoffs was het nu crisis geweest???.
Wat is dat nou voor een KUT opmerking!?? het IS al tijden crisis GVD!!!???.
We zitten op dezelfde golflengtequote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die ken ik nou wel? Wat zijn we er mee opgeschoten?
Gewoon 0 punten hoor, die overtreding interesseert me totaal niets. Ik wil van f'noord winnen en niet de hele tijd dit trieste gedoe over 1 overtreding maar als compensatie zien!
We zijn toch geen f'noorders dat we trots zijn op schoppen en blesseren??
Heeft tie een andere wedstrijd gespeeld an dat ik gezien heb ofzo??quote:
Ik snap het ook niet hoor. je staat 8ste, dat is altijd crisis bij Ajax..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mjah, beetje rare opmerking.![]()
en ''we hebben ze compleet van de mat gespeeld'' slaat ook nergens op, of hij moet het over een andere wedstrijd hebben
Bovendien was Wesley zelf een van de slechtste spelers op het veld, na Galasek.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
En van de mat gespeeld?? Wat heeft die gast gesnoven?? Ze hebben de hele 2de helft NUL kansen gehad...
Fuck echt, dat die gozer niets gebroken heeft na zo'n charge?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Bloed, zweet en traaaaaaaaaaaaanen.
Die hetze leeft meer buiten Amsterdam. Waar 'ie ook komt, is z'n moeder een hoer. Zelfs in Heerenveen, bij de braafste supporters van Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en dan toch een keer scoren.... maar wat is er nu met die hetze tegen Sneijder, want dat snap ik nog niet...
Wesley, Wesley, Wesley. Compleet van de mat gespeeld? Laat je nakijken, mien jung, dit gaat nergens meer over.quote:
Het ziet er allemaal erger uit dan het is, zeker in slomo met zo'n speciaal filmpje. Overtreding stelde geen fluit voor, was volgens mij niet eens sprake van echte gemene opzet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Fuck echt, dat die gozer niets gebroken heeft na zo'n charge?![]()
Hij kan heel makkelijk gefrustreerd raken van het publiek. Misschien doen ze het wel daarom...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die hetze leeft meer buiten Amsterdam. Waar 'ie ook komt, is z'n moeder een hoer. Zelfs in Heerenveen, bij de braafste supporters van Nederland.
Geeft hem alleen maar meer drive om te winnen denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die hetze leeft meer buiten Amsterdam. Waar 'ie ook komt, is z'n moeder een hoer. Zelfs in Heerenveen, bij de braafste supporters van Nederland.
Dat valt ook wel weer mee hoor, vind dat 'ie er allemaal nog prima mee omgaat, gezien 't feit wat 'm naar het hoofd geslingerd wordt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
Hij kan heel makkelijk gefrustreerd raken van het publiek. Misschien doen ze het wel daarom...
Vroeger misschien, volgens mij is hij daar nu wel tegen bestand.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hij kan heel makkelijk gefrustreerd raken van het publiek. Misschien doen ze het wel daarom...
Mja, het leek eerst alsof de enkel van de Guzman helemaal dubbelklapte, maar volgens mij 'aait' Huntelaar hem uiteindelijk inderdaad alleen maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal erger uit dan het is, zeker in slomo met zo'n speciaal filmpje. Overtreding stelde geen fluit voor, was volgens mij niet eens sprake van echte gemene opzet.
Dat is dan ook de enoge manier waarop dit seizoen nog een klein beetje glans kan krijgen...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef 2Drix het volgende:
Feyenoord wordt 2de, Ajax 5de...
En via de play- offs wordt alles weer rechtgezet![]()
En dan gewoon zeggen dat het allemaal zo gepland wasquote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enoge manier waarop dit seizoen nog een klein beetje glans kan krijgen...
Dat zou echt het toppunt van arrogantie zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
En dan gewoon zeggen dat het allemaal zo gepland was![]()
Moet je er wel met 5-0 overheen gaan, anders is de vooraf al geplande wraak niet zoet genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
En dan gewoon zeggen dat het allemaal zo gepland was![]()
Tipisch Amsterdams dusquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou echt het toppunt van arrogantie zijn.
quote:Huntelaar heeft nog geen spijt
--------------------------------------------------------------------------------
6 februari 2006
Klaas-Jan Huntelaar heeft nog geen spijt van zijn tussentijdse overstap naar Ajax. De aanvaller zegt nog niet het gevoel te hebben gekregen dat hij beter nog een half jaar in Heerenveen had kunnen blijven. "Nee, ik heb die keuze bewust gemaakt en daar sta ik nog steeds achter", zegt de 22-jarige spits in de Volkskrant. "Ik ga keihard werken om te slagen bij Ajax. Het is niet gemakkelijk, maar het maakt de uitdaging ook groter."
In de met 3-2 verloren Klassieker tegen Feyenoord was Huntelaar trefzeker, maar leidde hij ook met een foute pass de derde Rotterdamse treffer in. "Een knullige fout, dat mag natuurlijk niet. Het loopt nog moeizaam."
Onzin, hij gaat er juist heel volwassen en professioneel mee om, het is totaal geen Vreve.n type gelukkig.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Momenteel lijkt het daar inderdaad wel op, maar hoe lang kun je dat volhouden vraag ik me af...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin, hij gaat er juist heel volwassen en professioneel mee om, het is totaal geen Vreve.n type gelukkig.
Er werd gister gezegd dat het komt doordat veel supporters van andere clubs het niet zo op Ajax hebben en dat Sneijder als het boegbeeld van Ajax en als een echte Ajacied gezien wordt door buitenstaanders. Vandaar dat ze het een beetje op hem projecteren.
Maar ik denk niet dat Wesley er zelf last van heeft hoor, het zal hem eerder prikkelen.
ach dit komt op hetzelfde neer als dat geneuzel, dat we ze weggespeeld hebben. Nee dat vind ik nog ergerquote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Pascal Bosschaart wil scoren bij het publiek, Ajax een subtopper? We staan inderdaad laag, maar ook dan nog zijn we groter dan Feyenoord, véél groter.
Precies, hij heeft gezien de huidige situatie gewoon gelijk toch? Ajax is qua positie en qua spel gewoon een middenmoter nu. Niets aan gelogen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:40 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
ach dit komt op hetzelfde neer als dat geneuzel, dat we ze weggespeeld hebben. Nee dat vind ik nog erger![]()
Qua club zijn we de grootste maar qua prestaties momenteel niks meer dan een middenmotor. Dus hij heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Pascal Bosschaart wil scoren bij het publiek, Ajax een subtopper? We staan inderdaad laag, maar ook dan nog zijn we groter dan Feyenoord, véél groter.
We zijn met de 8e plek en gezien ons spel toch gewoon een subtopper dit seizoen?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Pascal Bosschaart probeert zieltjes te winnen bij zijn supporters, maar ik vind het nogal populaire praat. Ajacieden worden nogal eens beticht van arrogantie, maar ik vind dit toch bijna hetzelfde. Volgend seizoen (met Jaap Stam, Kenneth Perez en wellicht Denny Landzaat en Joris Mathijsen) staat Ajax gewoon weer boven Feyenoord, zoals de laatste jaren ook altijd het geval is geweest. AZ heeft zich nog niet definitief bewezen, dus is nog geen top, maar Ajax is wel ineens subtop na één kutseizoen?
Dat had ik al gezegdquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
We zijn met de 8e plek en gezien ons spel toch gewoon een subtopper dit seizoen?
We blijven een topclub, want in één seizoen tijd verander je niet qua status. AZ zou dan nu ook tot de Top 4 gerekend moeten worden en Feyenoord zou de seizoenen dat zij vierde of lager eindigden, ook een subtopper zijn geweest. Ajax blijft gewoon een topper, die ondermaats presteert.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
We zijn met de 8e plek en gezien ons spel toch gewoon een subtopper dit seizoen?
We bevinden ons (qua positie) in de suptop, maar blijven een topclub. AZ zou qua positie een topclub zijn, maar is nog steeds een verrassend goed presterende subtopper. Ajax een subtopper noemen (zoals Pascal Bosschaart) is alleen maar om in aanzien te stijgen bij de Feyenoord-supporters, een tikkeltje provocerend naar de Ajax-supporters zelfs. Niet dat dat erg is, maar we moeten ons zelf niet ineens een subtopper gaan vinden. Zelfreflectie is goed, maar té negatief zijn niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, in dat opzicht snap ik je wel. Ajax is gewoon nog steeds een grote naam. Real heeft ook een slechte periode, maar das qua AANZIEN natuurlijk ook geen suptopper geweest.
Maar gewoon seizoenswijs gezien zijn we een subtopper.
Hij heeft nooit gezegd dat Ajax geen topclub meer is, maar dat ze eigenlijk gewoon tegen een subtopper speelden. En dat is ook zo, gezien Ajax spel en positie op de ranglijst. Kun je moeilijk over doen maar zo staan we er nu gewoon voor.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We blijven een topclub, want in één seizoen tijd verander je niet qua status. AZ zou dan nu ook tot de Top 4 gerekend moeten worden en Feyenoord zou de seizoenen dat zij vierde of lager eindigden, ook een subtopper zijn geweest. Ajax blijft gewoon een topper, die ondermaats presteert.
Ach,quote:Op maandag 6 februari 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Pascal Bosschaart probeert zieltjes te winnen bij zijn supporters, maar ik vind het nogal populaire praat. Ajacieden worden nogal eens beticht van arrogantie, maar ik vind dit toch bijna hetzelfde. Volgend seizoen (met Jaap Stam, Kenneth Perez en wellicht Denny Landzaat en Joris Mathijsen) staat Ajax gewoon weer boven Feyenoord, zoals de laatste jaren ook altijd het geval is geweest. AZ heeft zich nog niet definitief bewezen, dus is nog geen top, maar Ajax is wel ineens subtop na één kutseizoen?
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft nooit gezegd dat Ajax geen topclub meer is, maar dat ze eigenlijk gewoon tegen een subtopper speelden. En dat is ook zo, gezien Ajax spel en positie op de ranglijst. Kun je moeilijk over doen maar zo staan we er nu gewoon voor.
Je kunt je beter druk maken om hoe we er weer bovenop komen dan om een uitspraak van een domme kakkerlak. Maar blijkbaar denkt nog steeds iedereen dat alles vanzelf wel opeens weer goed gaat, want ik lees nog steeds vrij weinig kritiek op DB overal gezien de situatie.
Er is kritiek op DB, dat zeker. Maar er is nog geen massale kritiek, zoals bijvoorbeeld een actie op internet of door middel van spreekkoren in het stadion. Bij (bijvoorbeeld) Ronald Koeman, Co Adriaanse en Jan Wouters was dit wel het geval, terwijl zijn op dat moment beter presteerden dan DB.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.
Hier en daar wel ja, maar veel minder massaal dan ik zou willen en verwacht had. Ik wil acties, dat er iets gebeurd. En liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er toch herhaaldelijk gezegd dat Blind weg moet hoor.
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is kritiek op DB, dat zeker. Maar er is nog geen massale kritiek, zoals bijvoorbeeld een actie op internet of door middel van spreekkoren in het stadion. Bij (bijvoorbeeld) Ronald Koeman, Co Adriaanse en Jan Wouters was dit wel het geval, terwijl zijn op dat moment beter presteerden dan DB.
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef Cordoba32 het volgende:
gister gehoord in de kuip: Blind moet blijven. Tijdens Groningen-psv stond het ook al op een spandoek. We houden iedereen bezig
En dan weer een overgangsjaar met hetzelfde gelul als de afgelopen 5 jaar zeker. Niks ervan, er moet nu iets gebeuren om niet weer een seizoen weg te gooien.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.
Dat was uiteraard sarcasme van de tegenstander...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?Dacht het niet!
Inderdaad. In feite is dit dan ook een teken van medelijden, men vind het zielig voor een échte Ajacied als DB. Men durft het niet aan om DB af te vallen, maar ik vind dat het best weleens afgelopen mag zijn met dat sentimentele gejank. Ajax moet weer een topclub zijn, die ook top presteert.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt omdat Blind een echt clubman is en niemand hem echt wil afvallen. En daarnaast is er niet direct een opvolger voor handen. Maar het zal mij niets benieuwen als aan het eind van dit seizoen Danny gewoon weer Hoofd Opleidingen of iets dergelijks wordt en er een nieuwe trainer komt.
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan weer een overgangsjaar met hetzelfde gelul als de afgelopen 5 jaar zeker. Niks ervan, er moet nu iets gebeuren om niet weer een seizoen weg te gooien.
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?
wat hebben die nu als assisten gebracht? Waarom zegt vd Lem niet is tegen Blind dat hij het helemaal verkeerd doet? Komt uit hun ook erg weinig voor zover ik het kan beoordelenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.
Ik weet niet precies hoe het met Co zit. Ze staan wel bovenaan maar zijn al wel uitgeschakeld voor Europees voetbal. Maar ik hoorde wel dat een groot deel van het publiek tegen hem is. Ik denk dat hij zelf wel terug wil, hij wil wel eerherstel. En ik denk dat Van Geel hem ook wel terug wil halen. Probleem is echt dat een groot deel van de supporters het niet pikt denk ik (ik wel hoor).quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Adriaanse zit ook niet zo lekker in Porto toch? En anders moeten Krol en vd Lem het maar overnemen tot de zomerstop.
Slechter dan nu kan het in mijn ogen toch niet gaan. En ik weet niet hoe de relatie van DB en de assistenten onderling is. Misschien is DB wel erg koppig of weet ik veel, ik kan daar geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met Co zit. Ze staan wel bovenaan maar zijn al wel uitgeschakeld voor Europees voetbal. Maar ik hoorde wel dat een groot deel van het publiek tegen hem is. Ik denk dat hij zelf wel terug wil, hij wil wel eerherstel. En ik denk dat Van Geel hem ook wel terug wil halen. Probleem is echt dat een groot deel van de supporters het niet pikt denk ik (ik wel hoor).
En daarnaast, als je nu Krol en Vd Lem er neer zet, schiet je denk ik ook weinig op. Dan wordt het volgend jaar nog steeds een overgangsjaar (of er moet een hele goeie, ervaren trainer komen).
Ik blijf van Gaal toch maar een apart mannetje vinden hoor. Hij lijkt wel schizofreen ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef S-Two het volgende:
Ze vonden trouwens bij Studio Voetbal dat Louis wel erg aan het solliciteren was naar Ajax door steeds over mijn club te spreken. Eerlijk gezegd denk ik dat Louis mooi in Alkmaar blijft, maar je weet het maar nooit.
Inderdaad, en alsof een nieuwe trainer dit kut seizoen gaat redden.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er nu eigenlijk iets moet gebeuren, maar welke trainer moet er nu dan komen?
Ik heb er geen problemen mee als Meneer van Gaal terug komt. Maar wat dan met DB? Terug naar Hoofd Opleidingenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:24 schreef S-Two het volgende:
Ze vonden trouwens bij Studio Voetbal dat Louis wel erg aan het solliciteren was naar Ajax door steeds over mijn club te spreken. Eerlijk gezegd denk ik dat Louis mooi in Alkmaar blijft, maar je weet het maar nooit.
Over John v/d Brom is men niet tevreden, dus je slaat twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als Meneer van Gaal terug komt. Maar wat dan met DB? Terug naar Hoofd OpleidingenDaar zit nu net Van Den Brom dacht ik. Misschien DB als assistent trainer?
Tjah Van Gaal is wel een apart mannetje, maar dat is Adriaanse in zekere zin ook wel. Maar desalniettemin denk ik wel dat ze Ajax misschien weer aan het voetballen kunnen krijgen. Daarnaast is Beenhakker misschien nog een optie? Ik weet vrij weinig van hem (en zijn trainersverleden e.d.) maar hij komt op mij iig wel over als een trainer met verstand en die autoritair kan zijn. Maar goed, we kunnen er hier wel over discussiëren eerst maar eens zien wat Van Geel doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik blijf van Gaal toch maar een apart mannetje vinden hoor. Hij lijkt wel schizofreen ofzo.
Dat vind ik ook raar. Ze zijn niet tevreden over hem als coach van jong ajax (of a1?), maar dan wordt hij wel maar even hoofd opleidingen. Die stap snap ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over John v/d Brom is men niet tevreden, dus je slaat twee vliegen in één klap.
Bij Ajax zelf ook niet, maar goed misschien omdat er geen keuze is.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar. Ze zijn niet tevreden over hem als coach van jong ajax (of a1?), maar dan wordt hij wel maar even hoofd opleidingen. Die stap snap ik niet
Zou kunnen, DB zeker niet en dan lopen we gewoon de playoffs mis. Bovendien gaat het OOK om volgend jaar, of wil jij weer een tussenjaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, en alsof een nieuwe trainer dit kut seizoen gaat redden.
ehh waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarom moet hij daadwerkelijk maar blijven?Dacht het niet!
Luis Bangal piekert er niet over; die weet dat Ajax zieker dan ziek is van binnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:43 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie ook wel gelijk in ja. DB mist inderdaad de ervaring om zo'n ploeg goed te kunnen aansturen. Misschien een plek terug in Ajax, maar dit zal wel flink zijn imago beschadigen. Ik heb dan ook liever dat hij een plek terug neemt als dat hij helemaal weggaat bij ons. Dit verdient een echte Ajacied ook niet. Ik zou zeggen, proberen met Van Gaal of Don Leo. En DB terug naar Hoofd Opleidingen.
Als Blind op dit moment (hoofdcoach Ajax 1, zeg maar vrijwel het hoogst haalbare in het Nederlandse voetbal op de bondscoach na) dergelijke dingen nog moet leren zou ik dat op zijn minst hoogst merkwaardig vinden, hij is toch niet aangesteld door Danny-fans, maar door mensen die menen de club goed te kennen en ajax weer aansluiting moet bezorgen met de top?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:54 schreef Eb het volgende:
[..]
Luis Bangal piekert er niet over; die weet dat Ajax zieker dan ziek is van binnen.
Don Leo![]()
Blind zou moeten inzien dat coachen niet alleen een kwestie is van techniek, maar ook van psychologie. Dat laatste heeft hij absoluut niet in de smiezen. Het is een autist. Een technocraat.
Hij denkt in poppetjes en gaat ervan uit dat die wel zullen presteren.
Motiveren heeft hij geen kaas van gegeten. Begrijpt-ie echt geen zak van. Leer hem dat dan.
Wegsturen wordt een te grote grap. Dat si de tigste trainer dan in een paar jaar. Alsof dat het probleem is.
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als Blind op dit moment (hoofdcoach Ajax 1, zeg maar vrijwel het hoogst haalbare in het Nederlandse voetbal op de bondscoach na) dergelijke dingen nog moet leren zou ik dat op zijn minst hoogst merkwaardig vinden, hij is toch niet aangesteld door Danny-fans, maar door mensen die menen de club goed te kennen en ajax weer aansluiting moet bezorgen met de top?
Uh, in beide toch? Het bestuur stelt een verkeerde trainer aan. Dat is in eerste instantie de fout van het bestuur, maar dat neemt niet weg dat de coach nog steeds niet voldoet.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Eb het volgende:
[..]
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.
Het heeft er alle schijn van dat het een politieke benoeming is geweest ('Hij moet de club goed kennen') in plaats van een strategische.
Met andere woorden: het probleem zit hem in de benoeming, in de krachten achter de coach. NIet in de coach zelf.
Ik denk dat je het punt gevonden hebt en imo is inderdaad de achtergrond (het is een ajacied en heeft veel betekent voor de club) de belangrijkste drijfveer om iemand aan te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef Eb het volgende:
[..]
Dat geeft dus te denken door wie en op welke gronden men Blind in deze functie heeft benoemd.
Het heeft er alle schijn van dat het een politieke benoeming is geweest ('Hij moet de club goed kennen') in plaats van een strategische.
Met andere woorden: het probleem zit hem in de benoeming, in de krachten achter de coach. NIet in de coach zelf.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat je het punt gevonden hebt en imo is inderdaad de achtergrond (het is een ajacied en heeft veel betekent voor de club) de belangrijkste drijfveer om iemand aan te stellen.
Allemaal leuk en aardig, maar als de persoon in kwestie niet over voldoende kwaliteiten beschikt houdt het al snel op.
Berry van Aerle als coach van PSV zou wl grappig klinken, maar liever niet nee.
Hij is weer gebanned :`).quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef nikky het volgende:
Dirk-Kuijt kan zich niet normaal verwoorden in VBL en in zijn ondertitel. Week helemaal weg maar.
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uh, in beide toch? Het bestuur stelt een verkeerde trainer aan. Dat is in eerste instantie de fout van het bestuur, maar dat neemt niet weg dat de coach nog steeds niet voldoet.
Jammer dat het de zoveelste coach is, daar kan ik ook niks aan doen want ik stel ze niet aan. Hij moet gewoon weg.
Misschien eens iemand zonder zware ballast.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Eb het volgende:
[..]
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).
Gelukkig heeft die zakkenvuller van een Van Eijden al de pleiterik gemaakt, nu Jakke nog.
Ho, over Adriaanse ben ik het niet zo met je eens, de rest wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Eb het volgende:
[..]
Als hij weg moet, zou het prettig zijn om eens een goede keus te maken (nadat Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman en Blind kennelijk niet goed genoeg waren).
Gelukkig heeft die zakkenvuller van een Van Eijden al de pleiterik gemaakt, nu Jakke nog.
van Wijk heeft het te druk gehad met KLM fusie met Air France e.d. Maar zit hij niet inmiddels in de RvC?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef Eb het volgende:
Ik zag laatst op AT5 een interview met KLM directeur Leo van Wijk.
Waarom is die man geen voorzitter van Ajax?
Heeft er zelfs nog gevoetbald, heeft een roodwit hart. Hij zou de perfecte voorzitter zijn.
We moeten het helemaal niet hebben over trainers, we moeten het hebben over bestuursleden.
De hele zaak moet op de schop.
Een bestuur dat, na een uitstekende supportersactie, weigert Ajax zijn gezicht terug te geven,
een bestuur dat weigert te luisteren naar het hart van de club, de supporters,
moet opbokken!
In slechte tijden herrineringen ophalen uit een vervlogen en roemrucht verleden is prima hoor en misschien wordet de ArenA over pakweg 50 jaar ook wel zo.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef Eb het volgende:![]()
Ik zat in vakkie L, van waar we staan is dat links van de 'Ajax'-letters.
Ook wel het Lingvak genoemd, want zeker een helft genieten van de rechtsbuiten daar.
Als het zonnetje scheen wilde Van 't Schip ook nog wel eens scharen, maar op een bewolkte dag als deze zag je hem meestal niet.
Maar goed, dat was, maar is niet meer
Is er eindelijk de Ajax-sfeer terug met stoelen etc, breken ze hem weer afquote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In slechte tijden herrineringen ophalen uit een vervlogen en roemrucht verleden is prima hoor en misschien wordet de ArenA over pakweg 50 jaar ook wel zo.
Jouw glas is zeker ook altijd halfvol?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe slechter dit seizoen, hoe beter het volgende wordt.
Dat dacht ik vorig jaar ook....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
Dan hadden we dit seizoen al 20 punten los moeten staanquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Roeni3 het volgende:
En ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook....
We gaan toch de Champions League en de Gatorade Cup winnen dit seizoenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En ik ook.
Maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven.
Dan hoor je niemand meer over de ranglijst hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
We gaan toch de Champions League en de Gatorade Cup winnen dit seizoen.
Toch?
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan hoor je niemand meer over de ranglijst hoor.
Zou wel weer iets voor ons zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.
Mwoah, dat zou ik dan toch echt wel een knappe prestatie vinden hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, zelfs al WINNEN we de CL dan nog is de plek op de ranglijst om je ogen uit je kop te schamen.
Vorig jaar was het ook al brandhout met Ajax maar hebben ze net op tijd de eindsprint ingezet en kwam AZ in die periode net tekort.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus..quote:Vanavond speelt Jong Ajax tegen Jong Utrecht. In de Galgenwaard moeten de beloftes van John van den Brom proberen het verlies van eerder dit seizoen uit te wissen. Jong FC Utrecht staat bovenaan de ranglijst, het linker rijtje. Jong Ajax staat bovenaan het rechter rijtje.
quote:Verschillende meningen De Jong
In de Duitse pers waren er vandaag enkele kritische uitlatingen aan het adres van Nigel de Jong, maar zijn trainer is buitengewoon tevreden met zijn nieuwe aanwinst. Eergisteren won Hamburger SV met 2-1 van het laaggeklasseerde Arminia Bielefeld.
Het toonaangevende Der Kicker was kritisch over het vertoonde spel van De Jong op het middenveld. "Als centrale middenvelder heb je geen tijd om je rustig aan te passen. Je moet er meteen staan."
Trainer Thomas Doll is zeer content met de voormalig Ajacied. "Hij heeft gewoon wat tijd nodig, hij is een juweeltje. We moeten weer even het juiste ritme vinden en dat heeft wat tijd nodig. Ik heb met plezier gekeken naar het spel van De Jong in de tweede helft. Het ging steeds beter en dat doet me goed."
Het is toch niet te geloven hequote:Na de tweede overwinning op Ajax in één seizoen, iets wat door de club zes seizoenen geleden voor het laatst gepresteerd werd, heeft Feyenoord besloten een speciale dvd uit te brengen.
Zowel de overwinning Amsterdam (1-2) als de zege van afgelopen zondag in Rotterdam (3-2) worden daarop volledig uitgezonden.
Het is sinds kort mogelijk voor clubs om gebruik te maken van beelden van andere clubs, mits het bestemd is voor een club gerelateerd artikel.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Wat bij Ajax moet blijven:
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
410
Wat bij Ajax moet oprotten:
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
Ik zou zeggen: vul aan
Nee, maar wat al zal helpen is het om te dopen in Rinus Michels Stadionquote:Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik denk ook echt dat de ArenA weggaat nog.
Wat een calimero's... winnen van Ajax is nog steeds echt een prijs voor ze he?quote:
Hehe, ze zetten zo alleen maar zichzelf voor lul en waarschijnlijk zijn ze nog te dom om het door te hebben ook. Vind het wel humor.quote:
Inderdaad, is toch niet normaal meerquote:Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel heel bijzonder dat ze hebben gewonnen niet?
quote:In de Duitse pers waren er vandaag enkele kritische uitlatingen aan het adres van Nigel de Jong, maar zijn trainer is buitengewoon tevreden met zijn nieuwe aanwinst. Eergisteren won Hamburger SV met 2-1 van het laaggeklasseerde Arminia Bielefeld.
Het toonaangevende Der Kicker was kritisch over het vertoonde spel van De Jong op het middenveld. "Als centrale middenvelder heb je geen tijd om je rustig aan te passen. Je moet er meteen staan."
Trainer Thomas Doll is zeer content met de voormalig Ajacied. "Hij heeft gewoon wat tijd nodig, hij is een juweeltje. We moeten weer even het juiste ritme vinden en dat heeft wat tijd nodig. Ik heb met plezier gekeken naar het spel van De Jong in de tweede helft. Het ging steeds beter en dat doet me goed."
Staat er alquote:
Johan
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
4-3-3-
Hehe. Ik hoop erop.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:20 schreef Eb het volgende:
Het gekke is, nou hebben de havenarbeiders 2x van Ajax gewonnen dit seizoen, maar ze zitten hem nu alweer te knijpen voor de play-offs.
Zou trouwens het seizoen inderdaad legendarisch maken: 2x ten onder in de competitie, maar als het er straks echt om gaat pakken we ze gewoon in de laatste minuut met een penalty binnenkant paal.
Ik kom nu al niet meer bij
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.quote:
En daar gaan dan de puntjes voor Nederland die de laatste jaren bij elkaar zijn gesprokkeld waardoor we bijna een extra plek zouden krijgen. Mooi systeem die plee offs!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.
Zo zou het ook kunnen zijn dat Groningen PSV vergezeld in de CL...
Belachelijk natuurlijk, ook al komt het ons dit seizoen heel goed uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zijn de consequenties van de play-offs inderdaad.
Zo zou het ook kunnen zijn dat Groningen PSV vergezeld in de CL...
Ze zijn ook zo slim daar bij de KNKB.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En daar gaan dan de puntjes voor Nederland die de laatste jaren bij elkaar zijn gesprokkeld waardoor we bijna een extra plek zouden krijgen. Mooi systeem die plee offs!
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk, ook al komt het ons dit seizoen heel goed uit.
Waarom fnoord en AZ? Die kwalificeren zich normaal gesproken nooit voor CL dus dit zou hun ideale kans zijn. Dat het seizoen nu toevallig heel anders loopt dan verwacht, tja...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.
Waarschijnlijk wisten ze bij Ajax aan het begin van het seizoen intern al dat dit een rampseizoen zou gaan worden en wilden ze de play-offs als laatste strohalm grijpen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat PSV als enige tegen de Play-offs stemde vond ik dan ook zeer merkwaardig, ik had ook Ajax en Feyenoord aan die kant verwacht en in mindere mate AZ.
Ze tekenden voor 3 jaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze bij Ajax aan het begin van het seizoen intern al dat dit een rampseizoen zou gaan worden en wilden ze de play-offs als laatste strohalm grijpen.![]()
Dat is een utopie, want in beide situaties zal PSV een onneembare vesting blijken te zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef bier_hier het volgende:
ALs we niet van feyenoord winnen , dan maar de champions league![]()
en de gatorade cup![]()
Als we door een wonder doorgaan tegen inter hoop ik toch echt dat we psv treffenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een utopie, want in beide situaties zal PSV een onneembare vesting blijken te zijn![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef Erwtensoep het volgende:
John Jaakke zal er wel gezeten hebben met zijn voetbalverstand...
zzzzzzzzzzzzzz....... he wat?! Extra geld? Ja natuurlijk doen we mee!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
, maar die gaat ook over de financien natuurlijk en op korte termijn bekeken levert een pay-off seizoen meer op dan een 'normaal' (en eerlijk) seizoen.
Niet als we daardoor de CL mislopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
, maar die gaat ook over de financien natuurlijk en op korte termijn bekeken levert een pay-off seizoen meer op dan een 'normaal' (en eerlijk) seizoen.
Precies, normaal weet je gewoon als je 2de wordt ben je zeker. Nu is het bereiken van de 2de plek niets beter dan de 5e en kan je zelfs al speel je het hele seizoen prima alles nog vergokken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als we daardoor de CL mislopen.
Dat is langetermijn politiek he, iets te lastig voor de pluchebekleders in de ArenA.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet als we daardoor de CL mislopen.
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
Blind![]()
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
nieuwe logo
die gekleurde stoeltjes in de arena
supporters die om elke scheet gaan fluiten
die israelische vlaggen![]()
Motivatie?quote:
^-- wat hij zegtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Eb het volgende:
Johan
4-3-3
Ruud Krol
Godenzonen
F-side
Engelen zingen
Het Gulden Schot
ArenA
Adidas
AEX
Relatiemanagement
Hostessen
SMS-en
Ajax-koffie
Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbeddenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft ie waarschijnlijk niet, arnhemmers houden gewoon niet van sfeer.
Jij wil zeggen dat Vak 410 alleen dekbedden verft en voor de rest geen geluid maken??quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbedden![]()
Ben vaak zat in Engeland geweest en maak mij niet wijs dat daar geen sfeer is.
Alsof dat de enige sfeer is die 410 maakt, maargoed het is wel duidelijk dat jij er nooit op hebt gestaan..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Alsof sfeer word veroorzaakt door een paar vlaggetjes en geverfde dekbedden![]()
Ik heb in Engeland nog nooit Engelen horen zingen....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Er werd gevraagd waarom 410 weg moest, niet of er volgens jou sfeer is in 410.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Mooi toch, dat men daar zo trots op is?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef StarGazer het volgende:
Een speciale dvd omdat ze eindelijk eens 2 keer in een seizoen winnen?
Ja met een biertje, maar niet met een dvd. Dat doet wel erg zielig aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooi toch, dat men daar zo trots op is?
Als PSV-erhoor ik heel het jaar dat er geen andere wedstrijd om doet dan dé klassieker.
Nu heeft de klassieker dit jaar 2 maal dezelfde winnar (een unicum schijnbaar), dan mag dat toch gevierd worden?
Maar het blijft wel triest, en geeft alleen maar meer aan wat voor minderwaardigheidscomplex fnoord heeft ten opzichte van ons. Zie je zoiets bij ons al gebeuren?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als PSV-erhoor ik heel het jaar dat er geen andere wedstrijd om doet dan dé klassieker.
Nu heeft de klassieker dit jaar 2 maal dezelfde winnar (een unicum schijnbaar), dan mag dat toch gevierd worden?
Mag best, maar dit vind ik wel erg overdrevenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ok wel een beetje, maar zwaar triest vind ik het niet bijv.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mag best, maar dit vind ik wel erg overdreven
Thuis tegen psv, azquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ok wel een beetje, maar zwaar triest vind ik het niet bijv.
Maar goed, welke zware wedstrijden heeft Ajax nog op het programma vóór de play-offs beginnen?
Dat zijn inderdaad 4 zware wedstrijden...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuis tegen psv, az
Uit tegen Groningen en Roda
Alle wedstrijden zijn zwaar voor Ajax in deze fase...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar goed, welke zware wedstrijden heeft Ajax nog op het programma vóór de play-offs beginnen?
Elke wedstrijd is nu een zware wedstrijdquote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Roda uit is traditioneel ook altijd lastigquote:Op maandag 6 februari 2006 16:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Alle wedstrijden zijn zwaar voor Ajax in deze fase...
Maar m.i. de zwaarste:
- Willem II thuis
- ADO uit
- RBC thuis
- Heracles uit
- Sparta thuis
- PSV thuis
- Groningen uit
- NAC thuis
- Roda JC uit
- AZ thuis
- Vitesse thuis
- RKC uit
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Roda uit is traditioneel ook altijd lastig
Klopt, aangepast....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Roda uit is traditioneel ook altijd lastig
uit tegen Grunn bv.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is toch een reuzendoder daar in het oosten.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Houniet het volgende:
Wat dacht je van de wedstrijd in Almelo :`)
Ja precies want door zingen is er zo'n gigantische sfeer. Come on, sfeer kan er ook zijn zonder trommels, toeters en zingen. (zie bij ons vak 227 voorgaande jaren). Met de hk hadden we daar meer lol dan tussen de zang en spring figuren op zuid.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat Vak 410 alleen dekbedden verft en voor de rest geen geluid maken??
Dat is dan toch persoonlijk. Ik vind de sfeer bij ons meestal prima, al hebben we nog een lange weg te gaan. Het kan me verder dan ook weinig schelen wat jij als buitenstaander daar van vindt.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:27 schreef ArnhemCasual het volgende:
[..]
Ja precies want door zingen is er zo'n gigantische sfeer. Come on, sfeer kan er ook zijn zonder trommels, toeters en zingen. (zie bij ons vak 227 voorgaande jaren). Met de hk hadden we daar meer lol dan tussen de zang en spring figuren op zuid.
Goed punt. Wat dat betreft 'boffen' we nog dat de ArenA nog een aantal supportersvakken heeft die wel lawaai (lees: een feestje) weten te maken (bouwen).quote:Op maandag 6 februari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Plz man, de ArenA is al geen voetbal stadion meer, maar het Gelredome is dat al helemaal niet. En daarnaast is het daar altijd enorm stil
.
Idd, kom niet vaak in de ArenA maar je hoort altijd wel wat. Iig de F en 410. Op TV hoor je ook dat de ArenA idd stil is maar ook dat dat niet in elk vak zo is. Het Gelredome is op TV en radio altijd compleet stil...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed punt. Wat dat betreft 'boffen' we nog dat de ArenA nog een aantal supportersvakken heeft die wel lawaai (lees: een feestje) weten te maken (bouwen).
Ik ook, maar dat kwam door de muziek hequote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, kom niet vaak in de ArenA maar je hoort altijd wel wat. Iig de F en 410. Op TV hoor je ook dat de ArenA idd stil is maar ook dat dat niet in elk vak zo is. Het Gelredome is op TV en radio altijd compleet stil...
Zal wel is een keer tijdens een wedstrijd daar gaan kijken, ben er nu alleen nog maar voor Qlimax geweest en dan is het wel een leuk gebouw
Mwah als grote "Discohal" is het ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kwam door de muziek he.
Mwah de omploop is goed, en als de organisatie een goede logistiek plan heeft gemaakt zodat iedereen makkelijk van tribune naar omloop of naar veld kan is het gewoon perfect, alleen jammer dat het net zoals in de ArenA verdomd moeilijk is om er goed geluid te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:11 schreef devv05 het volgende:
Ik ben er ook een aantal keer met Qlimax geweest en dan lijkt het een leuk gebouw ja.
Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah de omploop is goed, en als de organisatie een goede logistiek plan heeft gemaakt zodat iedereen makkelijk van tribune naar omloop of naar veld kan is het gewoon perfect, alleen jammer dat het net zoals in de ArenA verdomd moeilijk is om er goed geluid te krijgen.
Klopt en op het veld is het ook gewoon goed te doen hoor, maar zodra je op de Tribune komt is het weg geluid wegquote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.
Andersom trouwens ook, zet een willekeurige 'luidruchtige' supportersgroep in de Arena neer en je hoort ze bijna niet meer. Dat is gewoon het kutte van dat ding.
quote:Terugblikkend op de verloren Klassieker, noemt Lindenbergh allereerst het grote verschil in spel en mogelijkheden tussen de eerste en de tweede helft. ,,De eerste helft speelden we goed’’, kijkt de verbindingsspeler terug. ,,Helaas kwamen we door een buitenspelgoal achter, al maakten we gelukkig al snel de 1-1. De eerste helft was er verder weinig aan de hand. We hadden alles redelijk onder controle. Als je dan in blessuretijd alsnog ongelukkig achter komt, is dat een domper. De domper werd alleen maar groter toen Feyenoord vlak na rust opnieuw scoorde. De 3-1 was eigenlijk de genadeklap. Je weet dat de Feyenoord-verdediging weinig weggeeft, terwijl hun spitsen gevaarlijk blijven. De tweede helft hebben we ook weinig kansen gekregen.’’
Met wedstrijden tegen Willem II (woensdag, thuis) en ADO Den Haag (zondag, uit) wacht de Ajacieden een belangrijke week. De twee wedstrijden tegen de laagvliegers in de Eredivisie moeten gewonnen worden. Simpel. Hetzelfde geldt trouwens voor de thuiswedstrijd over een kleine twee weken tegen RBC Roosendaal.
,,Dat we woensdag alweer tegen Willem II spelen, is lekker. Kunnen we direct weer aan de gang. Iedereen weet dat we de komende weken punten moeten halen om ons daarmee volledig op de topvijf te kunnen richten.’’
quote:Ajax - Willem II
Eredivisie
woensdag 8 februari, 20:15 uur.
Stadionverkoop vanaf 17.45 uur!
Wat is het voor een speler? Vleugelspits?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax ook al interesse in Salou? Opvallend. Maar ook weer niet, omdat Roda de markt daar goed kent en niet voor niks interesse heeft.
quote:brahim Salou moet bij Zulte Waregem blijven
Ibrahim Salou is gegeerd wild op de transfermarkt. Club Brugge en Anderlecht zouden de Ghanese aanvaller graag willen overnemen. Het Franse Auxerre klopt ook op de deur. Maar Zulte Waregem lijkt (nog) niet geneigd om Salou te laten gaan.
Voorzitter Willy Naessens klinkt overtuigd in HNB: "Salou blijft tot het einde van het seizoen. Wij willen hoog eindigen en de halve finale in de beker van België is in zicht. Het sportieve primeert op het financiële. Wat zijn we met veel geld als we sportief geen resultaten meer halen."
Maar als de kassa rinkelt kan er natuurlijk veel gebeuren. Salou's zaakwaarnemer spreekt klare taal: "Als er een gigantisch bod komt, zal Zulte Waregem hem moeilijk kunnen houden."
Inderdaad, en als hij echt zo goed is dan was hij al eerder in de picture.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop niet dat Ajax hem koopt, die kerel speelt op zijn 26e nog in België, dus niets voor Ajax.
onzin. er zijn ook laatbloeiers.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, en als hij echt zo goed is dan was hij al eerder in de picture.
Wie danquote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onzin. er zijn ook laatbloeiers.
Die moet zich nog bewijzen hoorquote:
precies. Ik was zaterdag in de hout, maar als daar 6 man klapt galmt het al door al dat ijzer daar. Nu snap ik waarom het met de europacup klinkt alsof er 20 duizend man zit bij AZ.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.
Andersom trouwens ook, zet een willekeurige 'luidruchtige' supportersgroep in de Arena neer en je hoort ze bijna niet meer. Dat is gewoon het kutte van dat ding.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Ik was zaterdag in de hout, maar als daar 6 man klapt galmt het al door al dat ijzer daar. Nu snap ik waarom het met de europacup klinkt alsof er 20 duizend man zit bij AZ.
overal heb je ze wel.quote:
Ja ik ook :`)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
overal heb je ze wel.
Hasselbaink speelde op zijn 21 nog bij de amateurs als ik me niet vergis
Drogba....quote:
Mwah, die is nog steeds maar half zo groot als de Arena. Maar het zal idd wel al wat schelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef Houniet het volgende:
[..]Zal wel gaan tegenvallen in dat nieuwe stadion van ze!
Ag, met die 500 man komen ze al een heel eind toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, die is nog steeds maar half zo groot als de Arena. Maar het zal idd wel al wat schelen.
Geen vleugelspits? Okee, laat dan maar zitten...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ibrahim Salou lijkt me ook niet echt een aanwinst, is ook geen echte vleugelspits meen ik.
Mij niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Winter....hmmm....lijkt me opzich wel een trainerstype
niet? komt op mij altijd wel als een intelligent en rustig iemand over, zeker voor de jeugd lijkt het me wel een goeie.quote:
Blind is niet eens ontslagen...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:25 schreef Radegast het volgende:
Winter is de belangrijkste kandidaat om trainer te worden van Jong Ajax volgens AT5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |