Inderdaad, en als hij echt zo goed is dan was hij al eerder in de picture.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop niet dat Ajax hem koopt, die kerel speelt op zijn 26e nog in België, dus niets voor Ajax.
onzin. er zijn ook laatbloeiers.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, en als hij echt zo goed is dan was hij al eerder in de picture.
Wie danquote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onzin. er zijn ook laatbloeiers.
Die moet zich nog bewijzen hoorquote:
precies. Ik was zaterdag in de hout, maar als daar 6 man klapt galmt het al door al dat ijzer daar. Nu snap ik waarom het met de europacup klinkt alsof er 20 duizend man zit bij AZ.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, in de Arena lijkt het weinig omdat het zo'n onwijs groot stadion is. Moet je zien als hetzelfde geluid geproduceerd zou worden in een wat kleiner stadion, dat scheelt meteen enorm veel.
Andersom trouwens ook, zet een willekeurige 'luidruchtige' supportersgroep in de Arena neer en je hoort ze bijna niet meer. Dat is gewoon het kutte van dat ding.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Ik was zaterdag in de hout, maar als daar 6 man klapt galmt het al door al dat ijzer daar. Nu snap ik waarom het met de europacup klinkt alsof er 20 duizend man zit bij AZ.
overal heb je ze wel.quote:
Ja ik ook :`)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
overal heb je ze wel.
Hasselbaink speelde op zijn 21 nog bij de amateurs als ik me niet vergis
Drogba....quote:
Mwah, die is nog steeds maar half zo groot als de Arena. Maar het zal idd wel al wat schelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef Houniet het volgende:
[..]Zal wel gaan tegenvallen in dat nieuwe stadion van ze!
Ag, met die 500 man komen ze al een heel eind toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, die is nog steeds maar half zo groot als de Arena. Maar het zal idd wel al wat schelen.
Geen vleugelspits? Okee, laat dan maar zitten...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ibrahim Salou lijkt me ook niet echt een aanwinst, is ook geen echte vleugelspits meen ik.
Mij niet echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
Winter....hmmm....lijkt me opzich wel een trainerstype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |