en dan krijg je weer het punt is de stemming wel eerlijk gegaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en de stemming per mail (zodat niemand zich geroepen voelt om zijn vriendje voor te trekken omdat hij achter staat).
Je bedoelt een topic met de top-3 per maand van de afgelopen 3/6/whatever maanden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Shark.Bait het volgende:
en dan het wedstrijd topic langer te laten staan, want hij verdwijnt best wel snel nadat de winnaar bekend gemaakt is.
Nee, het topic met de wedstrijd foto's en de resultaten van het stemmen zijn na een paar dagen verdwenen (logisch, het topic zit op slot en de sticky word verwijderd). Zo lijkt het alsof je nauwelijks de tijd hebt om van je overwinning te genieten, de volgende wedstrijd is aan de beurt (en daar leef je dan zowat de hele maand naar toe).quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef RonaldV het volgende:
Je bedoelt een topic met de top-3 per maand van de afgelopen 3/6/whatever maanden?
nah ik denk dat het niet echt frustraties nu zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:Die wedstrijd BLIJFT ook maar frustraties opwerpen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:Leuk om te zien dat altijd de negatieve dingen onthouden worden en de positieve dingen vergeten. Van de 7 wedstrijden die ik gedaan heb tot nu toe is er voor zover ik weet 1 keer het stemtopic een half uur (!) te laat geweest, en dat was nog relatief in het begin ook. Ik doe altijd mijn uiterste best om dat op tijd rond te krijgen en m.i. lukt dat ook altijd. Grappig dat dat nu toch ineens weer boven komt.
Het probleem is echter dat die wedstrijd gewoon bijna volcontinue onderwerp van gesprek (lees: gezeik / gezever / opbouwende kritiek / meedenken / whatever you like to describe it) is en dat begint inmiddels een beetje vervelend te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij bedoelt niemand het hier als afzeiken of rot.
Zie het als opbouwende en niet als afbrekende kritiek. Dat we proberen mee te denken.
Just my 2 cents.
Ik vond je gisteren al zo verward idd. Nu weet ik waaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Als men vind dat ik gek word mag men het zeggen hoorDe doktoren komen zo met een mooi overhemd met riempjes op de rug en een potje pillen
![]()
![]()
ik denk dat je gekgeworden bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar eens duidelijkheid vragen over de Meetings die in Mei georganiseerd worden. Ik kom er niet meer uit.
Er lopen nu twee topics over 3 á 4 zaken door elkaar. En duidelijker wordt het er niet op.
Eerst was er een Ideeën topic (dicht).
Daarna kwam er een nieuw ideeën topic waar er geopperd werd om een modellen meet te houden.
Maar dat topic werd geleidelijk om gezet naar een model-trein shoot. Terwijl daar een OP in zit die meer op een open algemene modellenshoot lijkt, dan op een selecte groep die een shoot wil doen in Limburg.
Daarnaast werd er een topic geopend voor een modellen shoot voor de 2e helft van Mei. Ik dacht okee, dan wordt de 2e meet (2e helft mei) een algemene modellenshoot. Dit omdat de 1e meet een andere opzet had. Nu blijkt na even aandringen er op pagina 2 van dat topic een Op neergezet te zijn, die ineens opgezet is voor een OUD-kindershoot???
Toen werd HM2 opgesloten in een kamer met knuffelmuren.![]()
Wat staat er nu concreet in mei in de planning??? En wat zijn de doelen?
1 - Meeting in Limburg voor treinfanatici met daarbij een paar modellen?
2 - Meeting in een Speeltuin speciaal voor OUD-users met hun kkinderen?
3 - Meeting op een nog te bepalen plek voo nog te bepalen algemene modellenshoot?
ik kom er nu even niet meer uit.
Als men vind dat ik gek word mag men het zeggen hoorDe doktoren komen zo met een mooi overhemd met riempjes op de rug en een potje pillen
![]()
![]()
Hier, ik heb een jasje voor je:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar eens duidelijkheid vragen over de Meetings die in Mei georganiseerd worden. Ik kom er niet meer uit.
Er lopen nu twee topics over 3 á 4 zaken door elkaar. En duidelijker wordt het er niet op.
Eerst was er een Ideeën topic (dicht).
Daarna kwam er een nieuw ideeën topic waar er geopperd werd om een modellen meet te houden.
Maar dat topic werd geleidelijk om gezet naar een model-trein shoot. Terwijl daar een OP in zit die meer op een open algemene modellenshoot lijkt, dan op een selecte groep die een shoot wil doen in Limburg.
Daarnaast werd er een topic geopend voor een modellen shoot voor de 2e helft van Mei. Ik dacht okee, dan wordt de 2e meet (2e helft mei) een algemene modellenshoot. Dit omdat de 1e meet een andere opzet had. Nu blijkt na even aandringen er op pagina 2 van dat topic een Op neergezet te zijn, die ineens opgezet is voor een OUD-kindershoot???
Toen werd HM2 opgesloten in een kamer met knuffelmuren.![]()
In mei staan twee dingen op de planning:quote:Wat staat er nu concreet in mei in de planning??? En wat zijn de doelen?
1 - Meeting in Limburg voor treinfanatici met daarbij een paar modellen?
2 - Meeting in een Speeltuin speciaal voor OUD-users met hun kkinderen?
3 - Meeting op een nog te bepalen plek voo nog te bepalen algemene modellenshoot?
ik kom er nu even niet meer uit.
![]()
![]()
Dank je voor die Diazepammetje Puckzzz. Ik krijg hier volgens de doktoren Prozaq, maar op het pilletje staat iets andere Placebo of zoiets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz reikt HM2 een diazepammetje aan
voor zover ik weet zijn er twee meetings.
1 op 6 mei in Limland met treinen en modellen
1 op de laatste zondag van mei in een speeltuin waar de modellen voornamelijk spelende kinderen zullen zijn
De foto is ge-Googled. meer info via http://www.google.comquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik had begrepen dat er in Fot! alleen foto's van jezelf geplaatst mochten worden. Dus Ronald, vertel eens wat meer over de opstelling en belichting van die foto
(sorry, kon het niet laten)
Feli!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Spammert!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Je bent een wetquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
<knip>
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
Niet direct, maar misschien kun je de ontmoetingsplek daarvoor gebruikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
Is er eigenlijk ergens iets van een topic waarin model + fotograaf de bevindingen van elkaar kunnen vertellen? Zodat nieuwe modellen/fotografen kunnen lezen hoe iemand werkt???
Via een sterke moderatiequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Het ligt een beetje gevoelig, dus we willen het als uitbreiding op de modellensite zetten. Waar we ons het hoofd over breken: Hoe voorkom je dat iemand uit wraak of pure jaloezie o.i.d. besluit om iemand van slechte notes te voorzien?
Ow, dat los ik op een andere manier op. Als ik de vraag krijg wie ik kan aanbevelen (na mezelf uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad...
maar ik denk dat het erg goed kan helpen voor nieuwe modellen zodat ze weten welke fotografen goede kritieken hebben.
En voor de fotografen zodat ze weten hoe een model is..
Ik vroeg inderdaad naar je indruk van een fotograaf aan de hand van een cijfer (1 zeer waarschijnlijk - 5 zal ik nooit een shoot mee doen) in het theoretische geval dat je een fotograaf zou kiezen voor een naaktserie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. je vroeg toen om een cijfer.
En ging om een bepaald soort fotografie.
Als je eenmaal met iemand hebt gewerkt dan kan je meer vertellen over de werkwijze.
Dan weet je wat erg aanspreekt van iemand en iemands ervaring...
Ja daarom poste ik even een wat pissig in dat topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
Modellen Maand - Grote en kleine modellen
Misschien ff de TT aanpassen zodat duidelijk is dat dit een meet-topic isEr wordt nu wat ongelukkig gepost
* ben ook ff m'n bed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja daarom poste ik even een wat pissig in dat topic.![]()
Volgens mij was het eigenlijk de bedoeling van dat topic over ontmoetingsresultaten, maar dat is toch meer een showtopic geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Maar, is het niet handig om hier op een normale manier wel feedback te geven over elkaar.
Niet elkaar de grond in te trappen... niet om elkaar veren in de reet te steken, maar gewoon een goed oordeel.
Samen met wat foto's van de shoot.
Dat laat vaak ook wel zien hoe de sfeeer was... toch?
FOT is één van de serieuze fora waarover hierboven gesproken wordt. Over het algemeen gaat het redelijk goed, maar er blijven mensen in de SC maar proberen om de grenzen op te zoeken en uit te dagen. Ik leg het dus nog maar een keer uit.quote:Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin
Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Off-topic, onzinnige en beledigende reacties zullen vanaf nu simpelweg worden verwijderd uit de betreffende topics. Hierbij kan besloten worden de betreffende user een ban te geven voor dat betreffende forum, dan wel heel FOK!, afhankelijk van de aard van de post. De duur van de ban zal doorgaans een week zijn, maar kan onder verzachtende of verzwarende omstandigheden ook korter of langer duren.
Bij herhaaldelijk misdragen kun je permanent uit het betreffende forum geband worden.
Verder roepen wij alle users op om vooral NIET te reageren op dat soort posts. Je reactie zal OOK verwijderd worden en kan eventueel, afhankelijk van de aard ervan, OOK resulteren in een ban voor het betreffende forum dan wel heel FOK!
Door de reacties van users die alleen maar op FOK! komen om de boel te verpesten voor anderen te negeren kunnen wij sneller en doeltreffender ingrijpen en hoeven de topics niet gesloten te worden.
Uiteraard is het nog steeds mogelijk om hier en daar een geintje te maken, maar zorg ervoor dat het niet kwetsend is en on-topic is en zorg ervoor dat je grapje vergezeld gaat van een serieuze reactie. Op die manier kunnen topics kwalitatief beter worden, kunnen mensen serieus een vraag stellen zonder belachelijk gemaakt te worden en kunnen de serieuze fora ook serieus blijven.
Onzin hoort in het Onzinforum. Houd 't daar ook...
Verder zal de moderator van elk forum zelf de mate van strengheid bepalen. Wat in het ene forum wel kan, kan in het andere niet. Dat zal in het begin wellicht voor onduidelijkheden zorgen, maar met het aanpassen van de forumspecifieke FAQ's bovenaan elk forum zullen de regels per forum duidelijk worden...
uit: de Fok! FAQ die ook hier geldig is.
Geef eens wat tipjes m.b.t. de andere veranderingen?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
En de veranderingen zijn nog maar net begonnen.
Hetzelfde geldt voor de SCquote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Of we posten dit ff op de plek waar het thuishoortNiet iedereen leest het FB-topic
Ook dan vind ik dit te zwaar aangezetquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de SCHet gaat over veranderingen op FOT, niet alleen in de SC, dus het staat hier prima
We willen meer gebruikers trekken, bijvoorbeeld door meer links te leggen naar de andere subfora. Ik zie nog wel mogelijkheden naar PTA, TRV en F&F bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geef eens wat tipjes m.b.t. de andere veranderingen?
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie plannen![]()
Dat heb ik expres gedaan. Het is inderdaad rustig in met name de SC. Maar ik open vanmorgen de SC, en het eerste wat ik zie zijn posts alsquote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook dan vind ik dit te zwaar aangezetHet is de laatste tijd rustig binnen FOT en ik zie weinig offtopic zooi
quote:
oww bedtijd geloof ik ::D
quote:nu al?![]()
quote:Goedemorgen allen
quote:Goeiemorgen
Om er maar even een paar te knippen en plakken.quote:Mag dat wel al die zwaaiposts?
Wordt RonaldV dan niet boos?
Oh, moggûh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |