Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the lawquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Of je leest deze post nog ff Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen!
Maar opslitsen is een beter idee ja.
het is al een zooitjequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
Je bent wel eens in die van de VSM geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
het is al een zooitje
Overigens, de enige stoomtrein die echt leuk is is Haaksbergen-Boekelo, en dan combineren met een bezoek aan Boekelo Zoo.
Ja, maak het ff helemaal gekquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:30 schreef Phoenixx het volgende:
*gniffel*
Persoonlijk zou ik de TT hebben gewijzigd naar "Model Treinen".
Een beetje verwarring scheppen in de chaos...
Wat een boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent wel eens in die van de VSM geweestIk krijg zo het vermoeden van niet nl.
Ja, leuk! Bij jou thuis?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow. Bij mij thuis is het ook klein, dus dat schiet ook niet op. O wacht, ik woon niet in Utrecht.quote:
Huhquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Troel het volgende:
En VSM? Dat is toch van de Luffanil en Tussistin?
Kan ook: "3M - Model Treinen"quote:
Ga ff lekker je eigen topic openenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zullen we in de buurt van Utrecht eens een keer een modellenmeet organiseren? Leuk idee, is alweer zo lang geledenPost hier als je interesse hebt
Ow, die ken ik wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijgquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga ff lekker je eigen topic openen
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HuhIk ben geen vrouw he
Hou daar rekening mee
VSM = Veluwse Spoorweg Maatschappij. De museumlijn tussen Dieren en Apeldoorn. Erg leukBen er heel wat mee gereden als ik bij mijn tante in Eerbeek was
ech nie... En anders heb ik de edit knop nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik probeer ff of ik Ronnie aan het flippen krijg
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veluwsche Stoomtrein Maatschappij ja
klik
Whaaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ech nie... En anders heb ik de edit knop nog![]()
Onthoudt dat merk!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
[..]
'Voorhoeve Schwabe Merkgeneesmiddelen' bedoel je
http://www.vsm.nl/
Ik zal alvast aandelen aanschaffen en de calendula in mijn tas stoppenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Onthoudt dat merk!!
De SRL-gelei is onmisbaar als diverse fotografen je in de meest onmogelijke houdingen uit een treinstel hebben laten hangen voor dé foto!!
Ja maar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Phoenixx![]()
![]()
Leuk je hier te treffen![]()
Je had natuurlijk al gehoord van het plan om de modjes geheel ON-vrijwillig voor de trein te leggen he
Ronald gaat echt wel opzij als ik dat aardig vraagquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ja maar...
Ja maar....
Durf je wel tegen zo'n kleintje??
Neem er een van je eigen formaat!!
*achter RonaldV wegduikt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |