quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Subhuman het volgende:Leuk om te zien dat altijd de negatieve dingen onthouden worden en de positieve dingen vergeten. Van de 7 wedstrijden die ik gedaan heb tot nu toe is er voor zover ik weet 1 keer het stemtopic een half uur (!) te laat geweest, en dat was nog relatief in het begin ook. Ik doe altijd mijn uiterste best om dat op tijd rond te krijgen en m.i. lukt dat ook altijd. Grappig dat dat nu toch ineens weer boven komt.
Het probleem is echter dat die wedstrijd gewoon bijna volcontinue onderwerp van gesprek (lees: gezeik / gezever / opbouwende kritiek / meedenken / whatever you like to describe it) is en dat begint inmiddels een beetje vervelend te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:32 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij bedoelt niemand het hier als afzeiken of rot.
Zie het als opbouwende en niet als afbrekende kritiek. Dat we proberen mee te denken.
Just my 2 cents.
Ik vond je gisteren al zo verward idd. Nu weet ik waaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Als men vind dat ik gek word mag men het zeggen hoorDe doktoren komen zo met een mooi overhemd met riempjes op de rug en een potje pillen
![]()
![]()
ik denk dat je gekgeworden bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar eens duidelijkheid vragen over de Meetings die in Mei georganiseerd worden. Ik kom er niet meer uit.
Er lopen nu twee topics over 3 á 4 zaken door elkaar. En duidelijker wordt het er niet op.
Eerst was er een Ideeën topic (dicht).
Daarna kwam er een nieuw ideeën topic waar er geopperd werd om een modellen meet te houden.
Maar dat topic werd geleidelijk om gezet naar een model-trein shoot. Terwijl daar een OP in zit die meer op een open algemene modellenshoot lijkt, dan op een selecte groep die een shoot wil doen in Limburg.
Daarnaast werd er een topic geopend voor een modellen shoot voor de 2e helft van Mei. Ik dacht okee, dan wordt de 2e meet (2e helft mei) een algemene modellenshoot. Dit omdat de 1e meet een andere opzet had. Nu blijkt na even aandringen er op pagina 2 van dat topic een Op neergezet te zijn, die ineens opgezet is voor een OUD-kindershoot???
Toen werd HM2 opgesloten in een kamer met knuffelmuren.![]()
Wat staat er nu concreet in mei in de planning??? En wat zijn de doelen?
1 - Meeting in Limburg voor treinfanatici met daarbij een paar modellen?
2 - Meeting in een Speeltuin speciaal voor OUD-users met hun kkinderen?
3 - Meeting op een nog te bepalen plek voo nog te bepalen algemene modellenshoot?
ik kom er nu even niet meer uit.
Als men vind dat ik gek word mag men het zeggen hoorDe doktoren komen zo met een mooi overhemd met riempjes op de rug en een potje pillen
![]()
![]()
Hier, ik heb een jasje voor je:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ga maar eens duidelijkheid vragen over de Meetings die in Mei georganiseerd worden. Ik kom er niet meer uit.
Er lopen nu twee topics over 3 á 4 zaken door elkaar. En duidelijker wordt het er niet op.
Eerst was er een Ideeën topic (dicht).
Daarna kwam er een nieuw ideeën topic waar er geopperd werd om een modellen meet te houden.
Maar dat topic werd geleidelijk om gezet naar een model-trein shoot. Terwijl daar een OP in zit die meer op een open algemene modellenshoot lijkt, dan op een selecte groep die een shoot wil doen in Limburg.
Daarnaast werd er een topic geopend voor een modellen shoot voor de 2e helft van Mei. Ik dacht okee, dan wordt de 2e meet (2e helft mei) een algemene modellenshoot. Dit omdat de 1e meet een andere opzet had. Nu blijkt na even aandringen er op pagina 2 van dat topic een Op neergezet te zijn, die ineens opgezet is voor een OUD-kindershoot???
Toen werd HM2 opgesloten in een kamer met knuffelmuren.![]()
In mei staan twee dingen op de planning:quote:Wat staat er nu concreet in mei in de planning??? En wat zijn de doelen?
1 - Meeting in Limburg voor treinfanatici met daarbij een paar modellen?
2 - Meeting in een Speeltuin speciaal voor OUD-users met hun kkinderen?
3 - Meeting op een nog te bepalen plek voo nog te bepalen algemene modellenshoot?
ik kom er nu even niet meer uit.
![]()
![]()
Dank je voor die Diazepammetje Puckzzz. Ik krijg hier volgens de doktoren Prozaq, maar op het pilletje staat iets andere Placebo of zoiets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz reikt HM2 een diazepammetje aan
voor zover ik weet zijn er twee meetings.
1 op 6 mei in Limland met treinen en modellen
1 op de laatste zondag van mei in een speeltuin waar de modellen voornamelijk spelende kinderen zullen zijn
De foto is ge-Googled. meer info via http://www.google.comquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik had begrepen dat er in Fot! alleen foto's van jezelf geplaatst mochten worden. Dus Ronald, vertel eens wat meer over de opstelling en belichting van die foto
(sorry, kon het niet laten)
Feli!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Spammert!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Je bent een wetquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef HMaster-II het volgende:
<knip>
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Als je het niet opsplists word het een zooitje. mensen die alleen 1 de ene meet willen en niet in de andere zullen helemaal gek worden. Opsplitsen is de enige optie, anders gaat het fout. It aint a promise, it's the law
Niet direct, maar misschien kun je de ontmoetingsplek daarvoor gebruikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Kleintje het volgende:
Is er eigenlijk ergens iets van een topic waarin model + fotograaf de bevindingen van elkaar kunnen vertellen? Zodat nieuwe modellen/fotografen kunnen lezen hoe iemand werkt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |