quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Omdat de serie geleidelijk kijkers winnen volgens jou.
Het zal wel, ik kan je niet meer volgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat al eerder gebeurd is bij andere series...
Ik zeg niet dat het een zekerheid is dat dat nu ook gaat gebeuren
Voor iemand die zo goed de kijkcijfers van alle zenders in de gaten houd, zou je toch wel verwachten dat die weet dat de TV kijkers onvoorspelbaar zijn en dat ze niet zomaar ineens naar een programma gaan kijken.
Dat is jouw probleem. Niet het mijnequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
Het zal wel, ik kan je niet meer volgen.
Bij Lotte is er echter een verhaallijn. Ze is lelijk en wordt knap, als je er straks invalt snap je er niks meer van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef calvobbes het volgende:
Zijn zoveel programma's die pas later een succes werden....
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:04 schreef SunChaser het volgende:
NSE Nieuws het legendarische dieptepunt van 92.000 kijkers.
Die BN'ers moeten eens leren om nee te zeggen. Ze zeggen zo'n beetje overal ja op. Hoe moet dat gaat zou je je afvragen "Hey, Talpa hier, ik heb nog wat oude fragmenten van Van Duin, zou je daar commentaar op willen leveren??" "Ja, natuurlijk!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Die van duin filmpjes zijn erg leuk, maar ik hoef Jamai enzo niet te zien waarin ze uitleggen waarom hij een scene zo leuk vond.
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.
Vind je? Ik heb een keer met Brdiget gekeken, maar dat is echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.
Die doet het best ok. Zou niet verbazend zijn wanneer hij na verloop van tijd een eigen nieuwsshow oid heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef static het volgende:
[..]
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.
Ik spreek hem morgen, zal vragen wat er op stapel staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die doet het best ok. Zou niet verbazend zijn wanneer hij na verloop van tijd een eigen nieuwsshow oid heeft.
Toen ik gisteren zat te kijken bedacht ik me dat hij het erg goed doet. Hij zou niet misstaan als een van de anchors van het Journaal of het RTL Nieuws.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef static het volgende:
[..]
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.
Talkshow met Beauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef static het volgende:
[..]
Ik spreek hem morgen, zal vragen wat er op stapel staat.
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen ik gisteren zat te kijken bedacht ik me dat hij het erg goed doet. Hij zou niet misstaan als een van de anchors van het Journaal of het RTL Nieuws.
Dat was toch al bekend? Dat Bridget NSE samen met Beau zou doen. Toen werd het alleen Beau en Bridget mocht alleen BB en dat andere programma doen. Was nog een klein relletje toendertijd volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef static het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ken alleen de 'oude' NSE, heb geen idee hoe het er nu uitziet (op een enkele foto op de NSE site na).
Overigens stond het inzetten van Bridget al in de planning sinds dag 1 (maar ik mocht/mag niet alles vertellen over wat er allemaal gebeurt bij de firma Talpa).
Yeah right.. Ze gaan een dagelijkse serie maken die je vanaf dag één gezien moet hebben om het te snappen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Bij Lotte is er echter een verhaallijn. Ze is lelijk en wordt knap, als je er straks invalt snap je er niks meer van.
Dat is wel humor jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van NSE zijn toch genieten geblazen. Het is toch heerlijk om te zien zo'n beetje de meest arrogante bekende personen van Nederland zo te kijken worden gezet. Want zeg nou zelf; Bridget, Beau en Jort Kelder, daar druipt de zelfgenoegzaamheid en arrogantie toch vanaf?
Owjee. En nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
de super suprise show zit onder half miljoen kijkers![]()
Dat is al sinds Henny bij Talpa zit hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
de super suprise show zit onder half miljoen kijkers![]()
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is al sinds Henny bij Talpa zit hoorWel jammer, ik kijk wel elke week
![]()
HHquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:36 schreef SunChaser het volgende:
In de huid van, is dat een nieuwe serie of weer HH?
Het was een terugblikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:38 schreef SunChaser het volgende:
Op primetime vrijdagavond? Nouja, 126.000 kijkers is niks, ik denk dat ook niemand weet wie er gewonnen heeft, vroeger was t t gesprek van de dag.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was een terugblik"Het beste van: "In de Huid van!" "
Gordon deed het ook veel leukerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het goed is gaat Gordon om 19:00 uur weer 5 tegen 5 doen
Die Winston had gewoon geen humor, daarom keek ik er ook niet meer naar maar in de gids staat dat Gordon de presentatie weer doet dus dat wordt weer lachen gieren brullen straks...
Ja ik snap ook niet waarom dat nog nooit is gebeurd.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom komt Talpa niet met een actie om hun zender op nul te zetten
Denk het wel, Talpa heeft immers nog veel te veel zendtijd om op te moeten vullen. Of de programma's nou scoren of niet...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Die billboards langs de wegen met Lotte erop werken ook niet, zonde van t geld. Ik wed dat Lotte bde 200 afleveringen niet haalt.
Talpa mag iig pas na 100 afleveringen stoppen volgens het contract.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Die billboards langs de wegen met Lotte erop werken ook niet, zonde van t geld. Ik wed dat Lotte bde 200 afleveringen niet haalt.
Dat zijn er dan nog 94 te gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Talpa mag iig pas na 100 afleveringen stoppen volgens het contract.
Inderdaad slechte cijfers, voor het gala van HBB !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Dramatisch slechte cijfers voor de BBH-finale
Ze mogen uberhaupt blij zijn met kijkers voor die mallotenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Dramatisch slechte cijfers voor de BBH-finale
staat op 266.000, niet echt n succesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lotte doet het niet eens zo heel slecht hoor. Redelijk stabiele kijkcijfers en het dubbele van vorige week maandag.
En Jensen stijgt naar 600.000quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef pberends het volgende:
Record voor Bvd, 402.000 kijkers.
Bronquote:201.000 kijkers voor Hotel Big Brother
Hotel Big Brother Finale (Talpa, 20:31) – "Hotel Big Brother werd maandagavond in stijl afgesloten met een gala met tal van Nederlandse artiesten", schrijft Telegraaf Privé vandaag. Hoofdredacteur Wilma Nanninga organiseerde het gala als 'big boss' van het Big Brother-Hotel. Het Nederlands publiek heeft volgens de krant 'massaal' gegeven voor het Mappa Mundo-huis in Waalre. "De telefoonlijnen waren overbelast." Mappa Mundo, een initiatief van het Rode Kruis, is een huis voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.
Het gala werd geopend door Willeke Alberti die, met hulp van archiefbeelden, met haar vader Willy Alberti, De Glimlach Van Een Kind ten gehore bracht. De hele dag heeft Willeke de beelden van haar overleden vader op haar in laten werken, omdat ze anders in tranen zou uitbarsten.
Willeke in De Telegraaf: "Ik had het niet gedaan als dit niet voor het goede doel was. Maar het is een eer dat dit mooie nummer van mijn vader deze gala-avond voor het Rode Kruis mag openen." Idols-sterren Jim en Jamai zongen verder voor het eerst sinds drie jaar weer samen. Al vanaf half negen ’s ochtends waren ze aan het repeteren om Sway goed op de bühne te brengen. Ernst Daniël Smid moest op het laatste moment helaas verstek laten gaan, omdat het niet goed gaat met zijn schoonvader. De hele avond werd geproduceerd door Joop van den Ende, in samenwerking met Talpa en Endemol. Het slot van Hotel Big Brother werd door 201.000 kijkers (madl: 2.8%) bekeken.
Nog iemand gezien hoe Van Aartsen grondig de grond in werd geboord door Jan Mulder?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef pberends het volgende:
Record voor Bvd, 402.000 kijkers. Maarja verkiezingen en 3 uberkopstukken mag het ook wel.
NSE Nieuws 95k.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nog iemand gezien hoe Van Aartsen grondig de grond in werd geboord door Jan Mulder?Hij moest zichzelf bijna oprapen na een vernietigende opmerking van die laatste
![]()
Het ging zo:
Jan: "Tegen wouter (over de gewoonte van de VVD om op de man te spelen), ach die man (van aarsten) staat geweldig onder druk, als het morgen slecht uitpakt is het gebeurt met hem"![]()
![]()
![]()
![]()
En Van Aarsten was op slag kapotgemaakt, prachtig![]()
Wat een grote duim heb jij tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
72.000 is toch best een mooi getal; precies zoveel euro kost NSE per minuut....
Was een grapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |