En hoeveel concurrentie hadden ze toen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Mike het volgende:
GTST scoorde wel meteen vanaf de eerste aflevering een miljoen kijkers.
En soms is het andersomquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
Ja, vaak zijn soaps in het begin leuker dan in de loop van de tijd.
Waarom zou je als Talpa dan zo hoog inzetten om de eerste uitzending zo te promo'en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En soms is het andersom
Dus waarom nou al moeilijk gaan doen over de kijkcijfers van een serie die net 2 dagen loop?
Zijn zoveel programma's die pas later een succes werden....
Waarom zouden ze dat niet moeten doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je als Talpa dan zo hoog inzetten om de eerste uitzending zo te promo'en?
Omdat de serie geleidelijk kijkers winnen volgens jou.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet moeten doen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Omdat de serie geleidelijk kijkers winnen volgens jou.
Het zal wel, ik kan je niet meer volgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat al eerder gebeurd is bij andere series...
Ik zeg niet dat het een zekerheid is dat dat nu ook gaat gebeuren
Voor iemand die zo goed de kijkcijfers van alle zenders in de gaten houd, zou je toch wel verwachten dat die weet dat de TV kijkers onvoorspelbaar zijn en dat ze niet zomaar ineens naar een programma gaan kijken.
Dat is jouw probleem. Niet het mijnequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
Het zal wel, ik kan je niet meer volgen.
Bij Lotte is er echter een verhaallijn. Ze is lelijk en wordt knap, als je er straks invalt snap je er niks meer van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef calvobbes het volgende:
Zijn zoveel programma's die pas later een succes werden....
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:04 schreef SunChaser het volgende:
NSE Nieuws het legendarische dieptepunt van 92.000 kijkers.
Die BN'ers moeten eens leren om nee te zeggen. Ze zeggen zo'n beetje overal ja op. Hoe moet dat gaat zou je je afvragen "Hey, Talpa hier, ik heb nog wat oude fragmenten van Van Duin, zou je daar commentaar op willen leveren??" "Ja, natuurlijk!"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Die van duin filmpjes zijn erg leuk, maar ik hoef Jamai enzo niet te zien waarin ze uitleggen waarom hij een scene zo leuk vond.
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.
Vind je? Ik heb een keer met Brdiget gekeken, maar dat is echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, tragisch. Ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gekeken en ik vond het eigenlijk best leuk.
Die doet het best ok. Zou niet verbazend zijn wanneer hij na verloop van tijd een eigen nieuwsshow oid heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef static het volgende:
[..]
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.
Ik spreek hem morgen, zal vragen wat er op stapel staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die doet het best ok. Zou niet verbazend zijn wanneer hij na verloop van tijd een eigen nieuwsshow oid heeft.
Toen ik gisteren zat te kijken bedacht ik me dat hij het erg goed doet. Hij zou niet misstaan als een van de anchors van het Journaal of het RTL Nieuws.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef static het volgende:
[..]
Hoe doet Jeroen het? Kan het hier niet terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |