Talkshow met Beauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef static het volgende:
[..]
Ik spreek hem morgen, zal vragen wat er op stapel staat.
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Toen ik gisteren zat te kijken bedacht ik me dat hij het erg goed doet. Hij zou niet misstaan als een van de anchors van het Journaal of het RTL Nieuws.
Dat was toch al bekend? Dat Bridget NSE samen met Beau zou doen. Toen werd het alleen Beau en Bridget mocht alleen BB en dat andere programma doen. Was nog een klein relletje toendertijd volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef static het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ken alleen de 'oude' NSE, heb geen idee hoe het er nu uitziet (op een enkele foto op de NSE site na).
Overigens stond het inzetten van Bridget al in de planning sinds dag 1 (maar ik mocht/mag niet alles vertellen over wat er allemaal gebeurt bij de firma Talpa).
Yeah right.. Ze gaan een dagelijkse serie maken die je vanaf dag één gezien moet hebben om het te snappen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Bij Lotte is er echter een verhaallijn. Ze is lelijk en wordt knap, als je er straks invalt snap je er niks meer van.
Dat is wel humor jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef pberends het volgende:
Die kijkcijfers van NSE zijn toch genieten geblazen. Het is toch heerlijk om te zien zo'n beetje de meest arrogante bekende personen van Nederland zo te kijken worden gezet. Want zeg nou zelf; Bridget, Beau en Jort Kelder, daar druipt de zelfgenoegzaamheid en arrogantie toch vanaf?
Owjee. En nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
de super suprise show zit onder half miljoen kijkers![]()
Dat is al sinds Henny bij Talpa zit hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
de super suprise show zit onder half miljoen kijkers![]()
ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is al sinds Henny bij Talpa zit hoorWel jammer, ik kijk wel elke week
![]()
HHquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:36 schreef SunChaser het volgende:
In de huid van, is dat een nieuwe serie of weer HH?
Het was een terugblikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:38 schreef SunChaser het volgende:
Op primetime vrijdagavond? Nouja, 126.000 kijkers is niks, ik denk dat ook niemand weet wie er gewonnen heeft, vroeger was t t gesprek van de dag.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het was een terugblik"Het beste van: "In de Huid van!" "
Gordon deed het ook veel leukerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het goed is gaat Gordon om 19:00 uur weer 5 tegen 5 doen
Die Winston had gewoon geen humor, daarom keek ik er ook niet meer naar maar in de gids staat dat Gordon de presentatie weer doet dus dat wordt weer lachen gieren brullen straks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |