abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34766928
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik wel, hoor.
Mooi zo. Maar dan heb je enkele rare posts geplaatst hier, geeft niet hoor.
pi_34766934
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Zwaktebod. Je snapt de zaak helemaal niet
Niks ''zwaktebod''. Dit is het enige dat je in huis hebt, neem ik aan? Je hebt namelijk nog niet uitgelegd waar het dan wel om draait, het enige dat er uit komt is ''moslimhaat'', ''zwaktebod'', ''zogenaamd verlichte geest.'' Quatsch.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:48:46 #83
3542 Gia
User under construction
pi_34766955
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:

[..]

dus volgens jou mag je Moslims wel beledigen en joden niet ?
Lees jij eigenlijk wel. Ik heb nergens gesteld dat je Joden niet mag beledigen.

Is het niet mogelijk om Joden op een andere manier te beledigen dan door holocaustontkenning?

Weinig fantasie heeft die AEL.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:48:47 #84
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34766956
nou gaat het echt spannend worden. Stel dat het CIDI gelijk krijgt en dat plaatsen van prenten bestraft wordt. Ik wil de reacties vanuit de islamitische wereld wel eens zien.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34766959
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Mooi zo. Maar dan heb je enkele rare posts geplaatst hier, geeft niet hoor.
Kun je aangeven welke posts precies?
pi_34766963
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef gelly het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting hoort toch een objectief gegeven te zijn ? Het is het recht om iets te publiceren of plaatsen. Motivatie om iets te plaatsen is dan niet belangrijk.
Zei dezelfde persoon die eerder vandaag wel kritiek uitte op de Deense krant vanwege het plaatsen van de cartoons omdat dat alleen maar gemotiveerd zou zijn uit provocatie.
pi_34766970
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niks \'\'zwaktebod\'\'. Dit is het enige dat je in huis hebt, neem ik aan? Je hebt namelijk nog niet uitgelegd waar het dan wel om draait, het enige dat er uit komt is \'\'moslimhaat\'\', \'\'zwaktebod\'\', \'\'zogenaamd verlichte geest.\'\' Quatsch.
Het gaat om vrijheid van meningsuiting.

Het is natuurlijk echt te gek voor woorden dat je deze prenten meteen bestempelt als anti-semitisme maar die anderen niet als anti-islamitisch.
pi_34766972
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:43 schreef popolon het volgende:
De AEL moet lekker doen wat ze willen, flauw is het wel maar ok.

Ze stoken de boel wel lekker op zo, leuke organisatie.

Ik wacht even totdat joden nu een paar ambassades in de hens zetten.
ik wacht ook tot dat de MO ambasades de hens in vliegen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34766989
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk om Joden op een andere manier te beledigen dan door holocaustontkenning?

dat denkt iedereen nu wel omdat je iedereen mag beledigen
dus gaan ze ook gezellig de holocaust ontkennen -
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34766993
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef McCarthy het volgende:
nou gaat het echt spannend worden. Stel dat het CIDI gelijk krijgt en dat plaatsen van prenten bestraft wordt. Ik wil de reacties vanuit de islamitische wereld wel eens zien.
Het CIDI bewijst wel weer eens HOE dom ze zijn om meteen te happen om de zoveelste scheet van het AEL

kunnen anderen wél in de feedback posten?
pi_34766996
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kun je aangeven welke posts precies?
Alle tot aan de vorige.

Je vindt dat moslims wel bespot mogen worden maar joden niet. Je past de vrijheid van meningsuiting selectief toe.
pi_34766998
Eh, SCH, jij met je ''heilige Joden'' en ''Islamhaat'', jij hebt toch nog wel zoveel journalistiek bloed in je dat je een krantenbericht kunt herkennen?

DEN BOSCH (ANP) - De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee weken voorwaardelijk opgelegd aan de 19-jarige M.B. uit Valkenswaard omdat die zich schuldig heeft gemaakt aan belediging van moslims. De officier van justitie had 40 uur werkstraf geëist en twee weken voorwaardelijke celstraf.

De man hing op 7 november 2004, vlak na de moord op Theo van Gogh, een pamflet van de Nationale Alliantie voor zijn raam waarop onder meer stond: 'Stop het gezwel dat de islam heet'. B. kreeg het pamflet op een jongerenbijeenkomst van de Nationale Alliantie.

(Ik zeg het pas voor de tweede keer, hoor.)
pi_34767006
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Sowieso nogal zwakzinnig om krampachtig de joden er bij te slepen, die met de rel van de afgelopen dagen notabene helemaal niets van doen heeft...
pi_34767011
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef Jalu het volgende:

[..]

Zei dezelfde persoon die eerder vandaag wel kritiek uitte op de Deense krant vanwege het plaatsen van de cartoons omdat dat alleen maar gemotiveerd zou zijn uit provocatie.
Ik ben dan ook helemaal niet voor onbeperkte vrijheid van meningsuiting itt tot enkelen hier die dat wel voor zichzelf beweren maar kennelijk toch met 2 maten meten.
pi_34767021
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle tot aan de vorige.

Je vindt dat moslims wel bespot mogen worden maar joden niet. Je past de vrijheid van meningsuiting selectief toe.
Citeer de gedeeltes dan die raar zijn en waar ik zeg dat moslims bespot mogen worden en joden niet. Moet niet zo moeilijk zijn, het topic is nog niet zo lang.
pi_34767046
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef Meki het volgende:

[..]

je hoeft niet te beledigen onnodig

door Denemarken denkt iedereen weer dat je de holocaust kan ontkennen omdat het nu ook bij hoort bij vrijheid
het ontkennen van de holocaust is behoorlijk stompzinnig, maar ik vind dat het legaal moet zijn. Ieder mens mag denken wat hij wil, hoe absurd het ook is. Beledigen is inderdaad niet nodig, maar als je er aanstoot aan hebt dan ga je naar de juiste personen. Neem een advocaat, ga naar de rechter en laat hem/haar beslissen. Niet mee eens -> hoger beroep. Doe iets, maar ga niet fysiek mensen aanvallen vanwege een belediging.
  zondag 5 februari 2006 @ 17:51:34 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34767047
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef Jalu het volgende:

[..]

Sowieso nogal zwakzinnig om krampachtig de joden er bij te slepen, die met de rel van de afgelopen dagen notabene helemaal niets van doen heeft...
Dat is nou juist olie op het vuur gooien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34767055
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef popolon het volgende:

[..]

Ah gut zielepoot.

Je bent zelf net zo selectief bezig man.
en nog wel erger.
het goed praten van alles wat moslims doen net als gelly
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34767076
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef Meki het volgende:
CIDI kan niks doen
het is vrijheid van meningsuiting
Hier wordt het tenminste via de rechter uitgevochten!.

Dat stelletje middeleeuwse geiteneukers in het MO moeten het weer met geweld oplossen
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34767118
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef yoshimurak5 het volgende:

[..]

Hier wordt het tenminste via de rechter opgelost!.

Dat stelletje middeleeuwse geiteneukers in het MO moeten het weer met geweld oplossen
Wat een arrogant ventje ben jij toch

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2006 17:54:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')