Niks ''zwaktebod''. Dit is het enige dat je in huis hebt, neem ik aan? Je hebt namelijk nog niet uitgelegd waar het dan wel om draait, het enige dat er uit komt is ''moslimhaat'', ''zwaktebod'', ''zogenaamd verlichte geest.'' Quatsch.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Zwaktebod. Je snapt de zaak helemaal niet
Lees jij eigenlijk wel. Ik heb nergens gesteld dat je Joden niet mag beledigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
dus volgens jou mag je Moslims wel beledigen en joden niet ?
Kun je aangeven welke posts precies?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar dan heb je enkele rare posts geplaatst hier, geeft niet hoor.
Zei dezelfde persoon die eerder vandaag wel kritiek uitte op de Deense krant vanwege het plaatsen van de cartoons omdat dat alleen maar gemotiveerd zou zijn uit provocatie.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef gelly het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting hoort toch een objectief gegeven te zijn ? Het is het recht om iets te publiceren of plaatsen. Motivatie om iets te plaatsen is dan niet belangrijk.
Het gaat om vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niks \'\'zwaktebod\'\'. Dit is het enige dat je in huis hebt, neem ik aan? Je hebt namelijk nog niet uitgelegd waar het dan wel om draait, het enige dat er uit komt is \'\'moslimhaat\'\', \'\'zwaktebod\'\', \'\'zogenaamd verlichte geest.\'\' Quatsch.
ik wacht ook tot dat de MO ambasades de hens in vliegenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:43 schreef popolon het volgende:
De AEL moet lekker doen wat ze willen, flauw is het wel maar ok.
Ze stoken de boel wel lekker op zo, leuke organisatie.
Ik wacht even totdat joden nu een paar ambassades in de hens zetten.
dat denkt iedereen nu wel omdat je iedereen mag beledigenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Lees jij eigenlijk wel. Ik heb nergens gesteld dat je Joden niet mag beledigen.
Is het niet mogelijk om Joden op een andere manier te beledigen dan door holocaustontkenning?
Weinig fantasie heeft die AEL.
Het CIDI bewijst wel weer eens HOE dom ze zijn om meteen te happen om de zoveelste scheet van het AELquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef McCarthy het volgende:
nou gaat het echt spannend worden. Stel dat het CIDI gelijk krijgt en dat plaatsen van prenten bestraft wordt. Ik wil de reacties vanuit de islamitische wereld wel eens zien.
Alle tot aan de vorige.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun je aangeven welke posts precies?
Sowieso nogal zwakzinnig om krampachtig de joden er bij te slepen, die met de rel van de afgelopen dagen notabene helemaal niets van doen heeft...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Lees jij eigenlijk wel. Ik heb nergens gesteld dat je Joden niet mag beledigen.
Is het niet mogelijk om Joden op een andere manier te beledigen dan door holocaustontkenning?
Weinig fantasie heeft die AEL.
Ik ben dan ook helemaal niet voor onbeperkte vrijheid van meningsuiting itt tot enkelen hier die dat wel voor zichzelf beweren maar kennelijk toch met 2 maten meten.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zei dezelfde persoon die eerder vandaag wel kritiek uitte op de Deense krant vanwege het plaatsen van de cartoons omdat dat alleen maar gemotiveerd zou zijn uit provocatie.
Citeer de gedeeltes dan die raar zijn en waar ik zeg dat moslims bespot mogen worden en joden niet. Moet niet zo moeilijk zijn, het topic is nog niet zo lang.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Alle tot aan de vorige.
Je vindt dat moslims wel bespot mogen worden maar joden niet. Je past de vrijheid van meningsuiting selectief toe.
het ontkennen van de holocaust is behoorlijk stompzinnig, maar ik vind dat het legaal moet zijn. Ieder mens mag denken wat hij wil, hoe absurd het ook is. Beledigen is inderdaad niet nodig, maar als je er aanstoot aan hebt dan ga je naar de juiste personen. Neem een advocaat, ga naar de rechter en laat hem/haar beslissen. Niet mee eens -> hoger beroep. Doe iets, maar ga niet fysiek mensen aanvallen vanwege een belediging.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef Meki het volgende:
[..]
je hoeft niet te beledigen onnodig
door Denemarken denkt iedereen weer dat je de holocaust kan ontkennen omdat het nu ook bij hoort bij vrijheid
Dat is nou juist olie op het vuur gooien.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef Jalu het volgende:
[..]
Sowieso nogal zwakzinnig om krampachtig de joden er bij te slepen, die met de rel van de afgelopen dagen notabene helemaal niets van doen heeft...
en nog wel erger.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah gut zielepoot.
Je bent zelf net zo selectief bezig man.
Hier wordt het tenminste via de rechter uitgevochten!.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef Meki het volgende:
CIDI kan niks doen
het is vrijheid van meningsuiting
Wat een arrogant ventje ben jij tochquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Hier wordt het tenminste via de rechter opgelost!.
Dat stelletje middeleeuwse geiteneukers in het MO moeten het weer met geweld oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |