Ja, dat is niets nieuws. Maar ze hebben zeker in de beginfase gewoon aardig gespeeld, gezien de huidige omstandigheden. 0-1 was toen logischer geweest dan 1-0.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet slecht?
Het was vreselijk slecht. Galasek voorop, overigens.
Als Ajax een andere selectie heeft misschien?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Suijk het volgende:
We hebben de hoogste pieken van de Nederlandse topclubs, maar ook de diepste dalen helaas. Wanneer is die gifbeker nou eens leeg...
Dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Suijk het volgende:
Wanneer is die gifbeker nou eens leeg...
Dit seizoen niet meer denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Suijk het volgende:
We hebben de hoogste pieken van de Nederlandse topclubs, maar ook de diepste dalen helaas. Wanneer is die gifbeker nou eens leeg...
nog 5 literquote:Op zondag 5 februari 2006 16:23 schreef Suijk het volgende:
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 11:47 schreef The_Hives het volgende:
zo, vandaag feyenoord eventjes oprollen
Ga maar in je eigen topic posten als je niks nuttigs hebt toe te voegen.quote:
Alsjeblieft zeg. Zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DeTolk het volgende:
De Don moet terug!
quote:
Sinds hij wegging bij Ajax, is de neerwaartse spiraal ingezet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Ik eis 15 punten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Willem2
Ado
RBC
Heracles
Sparta
Als we nu niet eens kunenn winnen dan weet ik het ook niet meer.
Op papier ff rust, maar goed, dat zal allemaal wel tegenvallen weer..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Willem2
Ado
RBC
Heracles
Sparta
Als we nu niet eens kunenn winnen dan weet ik het ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |