Alsjeblieft zeg. Zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 5 februari 2006 16:33 schreef DeTolk het volgende:
De Don moet terug!
quote:
Sinds hij wegging bij Ajax, is de neerwaartse spiraal ingezet.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Ik eis 15 punten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Willem2
Ado
RBC
Heracles
Sparta
Als we nu niet eens kunenn winnen dan weet ik het ook niet meer.
Op papier ff rust, maar goed, dat zal allemaal wel tegenvallen weer..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef F1Bas het volgende:
Willem2
Ado
RBC
Heracles
Sparta
Als we nu niet eens kunenn winnen dan weet ik het ook niet meer.
Jonge ploegen zouden iig vechtlust moeten tonen, en daar was totaal geen sprake van vandaag...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
Sneijder: \"Ja, we hebben zo\'n jonge ploeg....blablabla..\'\'
Van dat excuus wordt ik ook echt helemaal gek,![]()
hij zei ook,quote:Op zondag 5 februari 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:
Sneijder: \\\"Ja, we hebben zo\\\'n jonge ploeg....blablabla..\\\'\\\'
Van dat excuus word ik ook echt helemaal gek,![]()
Weet jij een betere trainer dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef 2Drix het volgende:
Blind stap godverdomme nou gewoon op man![]()
![]()
Hoe de fuck is het nou mogelijk dat Feyenoord ons gewoon overklast![]()
Tsja, t hoort er nou eenmaal bij en het kan je overkomen. De statistieken liegen niet Ajax is nog steeds de beste en de populairste club van Nederland. Anders zou Talpa de wedstrijden van ons aller Ajax wel meteen na zeven uur uitzenden.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef The_Hives het volgende:
godverdomme 2 keer in een seizoen van die kakkerlakken verloren
Echt? Goh! Was ons niet opgevallen zegquote:
Vorig jaar werden we gewoon 2e en pakten we CL hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef The_Hives het volgende:
een baggerseizoen. Ben je bijvoorbeld vorig jaar vergetenBen je Koeman vergeten
Het gaat al jaren bagger...
We hebben in de laatste 10 jaar, al ongeveer 5 baggerseizoenen gehadquote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
Elke club heeft wel eens een dramatisch baggerseizoen. En dan kijkend naar de ranglijst.
feynoord vorig jaar, Ajax dit jaar, psv volgend jaar.
Toen hield de bagger op bij het spel, de resultaten waren acceptabel. Nu 8e staan is natuurlijk gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef The_Hives het volgende:
Ik vind het al sinds '95 redelijk bagger.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef The_Hives het volgende:
Van Basten, Rijkaards, Adriaanse, Neeskens, Ten Cate, om er maar een paar te noemen. Natuurlijk is geen van ze beschikbaar, maar ik vraag me af of dat volgend seizoen, na het WK, nogsteeds zo is.quote:
Maar eindigden we vaak gewoon als 1e of 2e.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben in de laatste 10 jaar, al ongeveer 5 baggerseizoenen gehad
4 wedstrijden op rij een goal gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Cheiron het volgende:
Rosenberg loopt nu al een tijdje 1 op 1 toch?
1996 finale CL is geen bagger.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik vind het al sinds \'95 redelijk bagger.
dus omdat anderen het verkloot hebben en wij dus met mazzel 2e zijn geworden was het geen baggerseizoenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we gewoon 2e en pakten we CL hoor.
2004 nogquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef -Wolf- het volgende:
We zijn zelfs een baggerseizoen kampioen geworden. \'98 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |