Precies. En we beginnen nu toch echt een duidelijk buikje te zien.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. En ze komt moe over. Ik denk dat de maandjes al beginnen te tellen bij 'r.
Vreemd.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. En we beginnen nu toch echt een duidelijk buikje te zien.
Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hij als blanke vent is even donker als donkere Raffa
Ik? Wat? Verdrietig?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef migebiggie het volgende:
Ben jij niet verbaasd of verdrietig ofzo ?
nah, ik geloof er niets van dat het doorgestoken kaart is...ten eerste, is er bewijs dat die lijst 6 weken oud is. ten 2e, omdat het nou net in die volgorde staat, wil het nog niet zeggen dat het klopt. en al zou het waar zijn, ik zal er echt niet wakker van liggen, het zou eerder een verzekering zijn dat harm 4 maart niet live optreedquote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef migebiggie het volgende:
Schokkend nieuws :
Ik heb op ellenfansite.nl een meisje gezien die iets zei ,
En andere meiden zeggen het ook en ook sites kijk dit zegt het meisje :
Idols is dik doorgestoken kaart.
Volgende week gaat Ellen eruit.. (kijk maar):
Floortje Smit
Angelique Aorenbie
Raffaëla Paton
Harm Jacobs
Ellen Eeftink
Serge Gulikers
Aäron Ayal
Marescha van der Stelt
Christon Kloosterboer
I-Jay (Iwan Cairo)
Charissa van Veldt
Ariel (Harriët Sietses)
Renske van der Veer
Moet je na gaan.. deze lijst is 6 weken oud.
Nu weer even mij ik weet zelf niet of het waar is maar als de volgorde zo blijft ^
Dan is idols dus doorgestoken kaart![]()
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:00 schreef MaryMary het volgende:
Idols is zowieso doorgestoken kaart. En die Henk Jan probeert gewoon alle zwangere tantes eruit te werken... Als ik 1 van zijn kinderen was of zijn vrouw zou ik me schamen. HIj zegt gewoon tegen heel nederland dat als je een baby hebt in showbizz waarbij het hartje al klopt, gewoon dood moet maken. Dat is een schop in de maag van veel zwangere vrouwen ... Ik heb altijd achter hem gestaan met veel van zijn beslissingen, maar nu gaat hij te ver...
Onzin dus, die namen stonden aanvankelijk in de kwalificatievolgorde (Floortje, Charissa, I-Jay, Christon, Aäron, enz.) en verandert met de week, telkens wordt de afvaller op de juiste plek gezet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef migebiggie het volgende:
Schokkend nieuws :
Ik heb op ellenfansite.nl een meisje gezien die iets zei ,
En andere meiden zeggen het ook en ook sites kijk dit zegt het meisje :
Idols is dik doorgestoken kaart.
Volgende week gaat Ellen eruit.. (kijk maar):
Floortje Smit
Angelique Aorenbie
Raffaëla Paton
Harm Jacobs
Ellen Eeftink
Serge Gulikers
Aäron Ayal
Marescha van der Stelt
Christon Kloosterboer
I-Jay (Iwan Cairo)
Charissa van Veldt
Ariel (Harriët Sietses)
Renske van der Veer
Moet je na gaan.. deze lijst is 6 weken oud.
Nu weer even mij ik weet zelf niet of het waar is maar als de volgorde zo blijft ^
Dan is idols dus doorgestoken kaart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |