Zwangere vrouwen mogen toch geen kattenbak verschonen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En die opmerking over romantiek; "ja euh, toen mn vriend de kattenbak ging verschonen terwijl hij daar een hekel aan heeft".
Daarom deed haar vriend het ookquote:Op zondag 12 februari 2006 06:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen toch geen kattenbak verschonen?
Ik niet. En ik vond Flodders eerste optreden ook slecht, helemaal voor haar kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef WithMe het volgende:
Ik vond haar vrij slecht gisteren.
Je bent zo goed als je laatste optreden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet. En ik vond Flodders eerste optreden ook slecht, helemaal voor haar kunnen.
Het laatste optreden blijft het grote publiek na een Idols-avond bij. Het tweede optreden van Floortje was waanzinnig goed, dat van Raffaëla zeer matig.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nee withme dat slaat nergens op, je bent zo goed als je laatste optreden???
Het geheel is belangrijk
Op zich heb je wel gelijk, maar zeer matig is niet helemaal goed, vind ik. Ik vond het een ruim voldoende.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het laatste optreden blijft het grote publiek na een Idols-avond bij. Het tweede optreden van Floortje was waanzinnig goed, dat van Raffaëla zeer matig.
Ik ook wel eigenlijk, want ze lijkt in gesprekken soms niet goed uit haar woorden te komenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef WithMe het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar een Nederlandstalige Raffaëla.
Idd. En ze komt moe over. Ik denk dat de maandjes al beginnen te tellen bij 'r.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef WithMe het volgende:
Ik vond haar vrij slecht gisteren.
Precies. En we beginnen nu toch echt een duidelijk buikje te zien.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. En ze komt moe over. Ik denk dat de maandjes al beginnen te tellen bij 'r.
Vreemd.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. En we beginnen nu toch echt een duidelijk buikje te zien.
Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hij als blanke vent is even donker als donkere Raffa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |