quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb toen serieus op de bank staan springen..
Maar verder leef ik echt niet intens mee met TV-programma's ofzo..
.
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raffa had er ook maar weinig lol meer in had ik 't idee...
Blijkt steeds meer dat Raffa toch soms een beetje nep is...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnig
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij.quote:
Ik ben jou niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
DuvelEen topic openen in IDO
Heb je koorts?
Mooie foto van Serge, die bek van die kutkikker lijkt er gewoon opquote:
Nu mijn andere lieverd nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef superhero87 het volgende:
LaAaaaAtsTe KeeeEEEr! :
OnZe LieVerd is ERUIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kent haard vriend net een maand en laat zich dan al bezwangeren , doet mee aan idols maar is zwanger en houdt dat nog even stil , komt er dan mee naar buiten voor de aandacht . Wordt keihard afgemaakt, terecht want zwanger is exit is niet verkoopbaar dus geen idol en merkt dat aan alles. Best jammer voor haar, maar het is einde verhaal .
Ik sms niet en ik zap weg bij reclame. Commercie is een groot goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij..
quote:
quote:Dat mag (ik ben Tom, hoi. .), maar toch, he, je moet het kanaliseren. .
Vind ik wel. Dat zou beter voor haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?
En dat bedoel ik met alle respect
Is allang goed joh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
Oh sorry Tom, je merkt het, ik ben nogal hyper blij dat ik niet eens meer duidelijk kan lezen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
Wat een climax hèquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |