Ik zie echt niet in hoe dat voor welk weldenkend persoon met ook maar het kleinste beetje aan gezond verstand olie op het vuur zou kunnen zijn.quote:
Ik ook. Maar wat vind je dat we zouden moeten doen dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:
Even een vraagje tussendoor wat zouden jullie doen als er een moderne kristallnacht in Nederland plaats zou vinden? Zo dit topic bekijkende vrees ik dat toch wel eigenlijk.
Ik bedoel dat ik me afvraag of jij ook bij de plaatselijke shoarmaboer de ruiten in gaat gooienquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt een vergelijkbaar iets met wat nu in Syrië en Libanon gebeurt?
ik zou de straat opgaan en met duizenden tegelijk deze walgelijke daad afkeuren. luidkeels.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:
Even een vraagje tussendoor wat zouden jullie doen als er een moderne kristallnacht in Nederland plaats zou vinden? Zo dit topic bekijkende vrees ik dat toch wel eigenlijk.
Dus de AEL heeft die vrijheid wel, maar die Deense krant niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef Meki het volgende:
toch vind ik het raar dat niemand deze beledigingen hebben veroordeeld . Jammer dat van AEL veroordelen ze gelijk
maar ik vind dat AEL de vrijheid heeft om dit te doen zoals Volkskrant
Zijn die erger dan jodenterroristenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik heb al een keer serieus overwogen om in het israelische leger te gaan, moslimterroristen neerschieten en zo
![]()
Dat gebeurd altijd al.. het echt doen is echter een flinke stap verder. Daar zou ik toch niet in mee willen doen. Kost me m'n baan en wat al nog niet meer als ze erachter zouden komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Het is soms gewoon eng als je ziet wat voor opmerkingen er geplaatst worden.
Je snapt er weer niets van.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is de druppel!! Ik ga nu naar Antwerpen om Abou\\\'s Ford Transit in de hens te steken!
.
.
Nee, ik niet. Maar je moet toegeven dat dit vergelijkbaar is met de gebeurtenissen in Syrië en Libanon.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik me afvraag of jij ook bij de plaatselijke shoarmaboer de ruiten in gaat gooien.
jep, daar ben ik voorstander van. Als er dan een kleine groep is, die het uit de hand laat lopen, da's prima natuurlijk. Dan kan ik gewoon op tijd naar huisquote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou de straat opgaan en met duizenden tegelijk deze walgelijke daad afkeuren. luidkeels.
jawel . en AEL ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus de AEL heeft die vrijheid wel, maar die Deense krant niet?
Ik ook maar jij ziet toch ook de reacties van best veel mensen hier bijvoorbeeld op fok? Die vlam zou zomaar in de pan kunnen slaan ben ik bang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou de straat opgaan en met duizenden tegelijk deze walgelijke daad afkeuren. luidkeels.
ik zou het vooral ideologisch afkeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gebeurd altijd al.. het echt doen is echter een flinke stap verder. Daar zou ik toch niet in mee willen doen. Kost me m\'n baan en wat al nog niet meer als ze erachter zouden komen.
Wat ik bedoel is dat mensen de vrijheid van meningsuiting misbruiken om hun algehele afkeer van alles wat arabisch (of noord-Afrikaans) is te tonen. Niet dat ik de cartoonisten daarvan beschuldig, eerder de mensen die de rechten van die cartoonist verdedigen. Op een enkeling na zijn die verdedigers niet voorstanders van het ultieme recht op het uiten van je mening, ze zijn er alleen voorstander van in dit geval omdat het over moslims en arabieren gaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef Jalu het volgende:
[..]
Onzin. De vrijheid van meningsuiting is per definitie niet te misbruiken; het woord misbruiken suggereert een beperking van vrijheid.
als ze alle moslims eruit zouden schoppen, gewoon weer ergens in de woestij droppen, dan zou ik dat eigenlijk best fijn vinden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:
Geweld altijd afkeuren de dialoog aangaan etc etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wat vind je dat we zouden moeten doen dan?
Jij verstaat dus Deens he? Zionist! Zondaar!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Je snapt er weer niets van.
Als een Deense krant een spotprent plaatst, dan steek je 6 maanden later ambassades in de fik, en sla je iedere Deen en Noor en Zweed de hersens in, als je de kans krijgt.
Vervolgens plaatst je een cartoon over joden en de holocaust.
Als reactie daarop moet jij nu de eerst het Libanese restaurant om de hoek in de hens steken en dan schofferende cartoons plaatsen over Japanners.
Snap dat dan, man![]()
Nee, ik zou het zelfs afkeuren. [cynisch]Maar ik zou er ergens wel begrip voor hebben...[/cynisch]quote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik me afvraag of jij ook bij de plaatselijke shoarmaboer de ruiten in gaat gooien.
Hoeveel Joden hebben zelfmoordaanslagen in palestijnse schoolbussen gepleegd?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn die erger dan jodenterroristen?
wat zeur je dan over die spotprenten van die Deense krantquote:Op zondag 5 februari 2006 14:54 schreef Meki het volgende:
toch vind ik het raar dat niemand deze beledigingen hebben veroordeeld . Jammer dat van AEL veroordelen ze gelijk
maar ik vind dat AEL de vrijheid heeft om dit te doen zoals Volkskrant
Ooh, dat verhaal van die jeugdhonken en buurthuizen weer? Nee, dank je, daar doe ik niet aan mee.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geweld altijd afkeuren de dialoog aangaan etc etc.
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik heb al een keer serieus overwogen om in het israelische leger te gaan, moslimterroristen neerschieten en zo
![]()
Het is iets wat iedereen al wist en weet. Een gigantische open deur dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Deze spotprenten wilden duidelijk maken dat sommige zaken zelfs in het Westen schijnbaar verboden zijn. Een laatste taboe en dat is maar al te duidelijk gebleken dat de Islam absoluut is en niemand daar kritiek op mag hebben anders moet je branden als ongelovige christenhond.
Die keur ik uiteraard ook af. maar ben jij niet ophitsbaar als er weer een leuke volksmenner opstaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar je moet toegeven dat dit vergelijkbaar is met de gebeurtenissen in Syrië en Libanon.
-2 overdaad aanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij hebt vooral geen respect voor mensenlevens![]()
Nee. Verstandige mensen (wij, het Westen) zeggen: boeiend, een belediging. Nou en.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
vind je dat niet verontrustend ???
dat iedereen nu elkaar gaat beledigen ??
nou ik weet dat vanaf nu elke belediging toegestaan is en daarom trek ik mijn afkeuring van de AEL spotprenten terugquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zeur je dan over die spotprenten van die Deense krant
nee gewoon het leger er op af als het echt uit de klauwen loopt. geen gemekker. nooit het verkeerde voorbeeld geven, dat is essentieel en zeer belangrijk om te winnen in noodsituaties.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, dat verhaal van die jeugdhonken en buurthuizen weer? Nee, dank je, daar doe ik niet aan mee.
je zei minder ontwikkelden...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Verstandige mensen (wij, het Westen) zeggen: boeiend, een belediging. Nou en.
Maar de minder ontwikkelden kunnen dat alleen beantwoorden met geweld.
En dan over Meki zeuren in FB.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
als ze alle moslims eruit zouden schoppen, gewoon weer ergens in de woestij droppen, dan zou ik dat eigenlijk best fijn vinden.
doe mij maar mensen die wel dankbaar zijn en de westerse samenleving als een paradijs zien en niet als een melkkoe die je ook nog ff flink mishandelt
En eerst beweerde je nog dat "Denemarken", waarmee je vermoedelijk de Deense regering bedoelde, in had moeten grijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel . en AEL ook
vind je dat niet verontrustend ???
dat iedereen nu elkaar gaat beledigen ??
waarom niet gezamenlijk elke belediging veroordelen
Ik heb meer het idee dat er zich een moderne Kristallnacht in de moslimlanden afspeelt, gezien het oproepen tot geweld en moord tegen Denen en andere Westerse burgers en het vernielen van gebouwen in moslimlanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef du_ke het volgende:
daarmee zaag je dus de poten onder je eigen verontwaardiging wegquote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nou ik weet dat vanaf nu elke belediging toegestaan is en daarom trek ik mijn afkeuring van de AEL spotprenten terug
Nóg ongeloofwaardiger? Het is bijna de president van Iran man...quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
Je maakt jezelf echt volkomen ongeloofwaardig.![]()
Nee die blazen huizen met alle inzittenden en al opquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoeveel Joden hebben zelfmoordaanslagen in palestijnse schoolbussen gepleegd?
wie heeft het over mensenlevens?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij hebt vooral geen respect voor mensenlevens![]()
Iets wat zij aan zichzelf te danken hebben. Door dit soort toestanden en eerdere voorvallen maken zij zichzelf compleet belachelijk en ongeloofwaardig. Een land als Syrië laat weer eens zien hoe onbetrouwbaar het is. Voor de goedbedoelende moslims is dat inderdaad behoorlijk zuur. Voor hen zou het dus tijd worden eens de straat op te gaan en te protesteren tegen hun gestoorde geloofsgenoten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat nou het allerkuttigste is voor de moslims, en dat vind ik voor de goedbedoelenden best wel jammer, is dat ze met reguliere middelen meer respect hadden afgedwongen en zich niet al mondiaal pispaaltje laten kennen.
en zo gaat het al zolang ik hier rondloop. en nog veel veel langer.
Tja het is moeilijk maar alle moslims het land uitschoppen werkt ook niet echt ben ik bang. Dat heeft Stalin in Tsjetjenie geprobeerd en daar is 70 jaar later nog altijd gedonder.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, dat verhaal van die jeugdhonken en buurthuizen weer? Nee, dank je, daar doe ik niet aan mee.
Nee, dat werkt ook zeker niet, maar het punt van praten is op sommige punten allang gepasseerd, zo zie je vandaag ook weer in Beiroet.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is moeilijk maar alle moslims het land uitschoppen werkt ook niet echt ben ik bang. Dat heeft Stalin in Tsjetjenie geprobeerd en daar is 70 jaar later nog altijd gedonder.
dank jequote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Drugshond het volgende:
En weer open.... Let a.u.b. op de discussie en nieuwswaarde van dit topic.
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wat stel je voor naast praten??
alle moslims Libanon uittrappen?
Ja dag, dan komen ze allemaal hierheenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
wordt flink trappen dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en als het over de \'foute islam\' gaat, dan wijzen ze ineens naar een paar joden als afleiding
Zodat er geen spot met hem gedreven kon wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef 1ofthefew het volgende:
En wat is de reden dat mohammed niet afgebeeld mag worden?
Ik geloof dat Australië ook niet zulke prettige ervaringen heeft gehad met Libanese immigranten...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ja dag, dan komen ze allemaal hierheen [afbeelding]
Laat het duidelijk zijn, ik zie het verband ook niet, maar het lijkt erop dat als het dus over de islam gaat, en men geen zin heeft een verklaring te geven, er dan maar een jood bij haalt, om e.e.a. te verdoezelen of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?
denen, deense krant <---> joden
ik zie het verband niet.
trouwens waren de denen niet behoorlijk actief bij de SS?
Heeft dit iets met dit topic te makenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
Die zijn er nog steeds hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?
Tja, dat is dan ook de enigequote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef Clourhide het volgende:
Moslimbetoging in Brussel, lijkt rustig verlopen te zijn:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF05022006_030
Ik hoop echt dat er in Nederland en in andere Westerse landen betogingen komen om Denemarken te steunen en de vrijheid van meningsuiting te verdedigen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef Clourhide het volgende:
Moslimbetoging in Brussel, lijkt rustig verlopen te zijn:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF05022006_030
ik bedoel dat de denen juist voor moslims helden moeten zijn aangezien ze actief hebben deelgenomen aan de jodenvervolging, maar waarom komt de ael dan opeens met van die jodenhaat?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft dit iets met dit topic te maken
zit zelf te denken aan een deense vlag voor de ramen en een paar flesjes tuborg in het raamkozijn...zal de boodschap wel duidelijk zijn voor de relmoslims in de buurtquote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er in Nederland en in andere Westerse landen betogingen komen om Denemarken te steunen en de vrijheid van meningsuiting te verdedigen.
Zou ik toch mee oppassen. Je weet dat sommige moslims niet schromen om als minderheid geweld te gebruiken tegen mensen met een andere mening.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
zit zelf te denken aan een deense vlag voor de ramen en een paar flesjes tuborg in het raamkozijn...zal de boodschap wel duidelijk zijn voor de relmoslims in de buurt
ik moet gewoon werken de komende 5 dagen, demonstreren komt er dus niet van.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:40 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
zit zelf te denken aan een deense vlag voor de ramen en een paar flesjes tuborg in het raamkozijn...zal de boodschap wel duidelijk zijn voor de relmoslims in de buurt
In Denemarken zijn verhoudingsgewijs juist de mínste Joden van heel Europa weggevoerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik bedoel dat de denen juist voor moslims helden moeten zijn aangezien ze actief hebben deelgenomen aan de jodenvervolging, maar waarom komt de ael dan opeens met van die jodenhaat?
Onzin vergelijking... het ging hier over de spotprenten als aanleiding... of je ziet de spotprenten als een paard van troye om de discussie in het M.O. los te maken. En niet over de jodenvervolging in cijfers door de Denen en of ze nog credits hadden.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef 1ofthefew het volgende:
ik bedoel dat de denen juist voor moslims helden moeten zijn aangezien ze actief hebben deelgenomen aan de jodenvervolging, maar waarom komt de ael dan opeens met van die jodenhaat?
al geef je ze een eigen staat, dan komt die bezoekregeling er natuurlijk nooit. Tenzij je die stukken steen verplaatst..quote:Op zondag 5 februari 2006 18:47 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ik begin eigenlijk ook wel iets te voelen voor het plan van onze Iraanse vriend. Laat de Joden maar een staat krijgen de grenzen van de EU waarbij in Europa woonachtige moslims de omgekeerde weg bewandelen om hun Palestijnse broeders te helpen.
Zijn wij verlost van mensen die onze cultuur niet accepteren en krijgen we in ruil ook nog vaal hoogopgeleide Israelisch terug. FF een regeling voor onderhoud en vrij bezoek van heilige plaatsen en we zijn van een mooi probleem verlost. Ben wel nieuwsgierig op wie de Arabieren vervolgens hun haatgevoelens gaan projecteren.
Dat denk ik dus ook niet.... vandaar mijn opmerking hierboven dat die spotprenten wel eens een paard van Troye kunnen zijn om iets anders op de agenda te plaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk dat de moslimvriendjes in het M-O de prenten zelf niet eens gezien hebben.
Ik geloof dat Libanon vroeger voor ongeveer 65% christenlijk was, helaas is dat nu anders na de bezetting van Syrie en het ontstaan van terreurgroepen als Hezbollah en de PLO in Libanonquote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Was de meerderheid van de bevolking in Libanon vroeger niet christen of was het alleen Beiroet waar de meerderheid christen was? Waar zijn zij gebleven?
Dus dat staat nu nog steeds tussen de plaatjes?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef NZ het volgende:
Las hierdat de Deense krant al op de hak was genomen door zijn eigen cartoonist nog VOOR dat de commotie begon.
Jep, zoals het wel vaker gaatquote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook niet.... vandaar mijn opmerking hierboven dat die spotprenten wel eens een paard van Troye kunnen zijn om iets anders op de agenda te plaatsen.
Het uiten van ongenoegen of juist het zieltjes winnen voor terroristische organisaties.
Ik geloof dat Deense imans deze spotprenten daar onder de aandacht hebben gebracht en de boel daar hebben opgestookt. Het paard van Troye kwam net al even langs en ik denk dat je de radicale moslims in het Westen wel als zodaning kan kwalificeren. Hopenlijk kunnen deze imans Denemarken worden uitgezet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk dat de moslimvriendjes in het M-O de prenten zelf niet eens gezien hebben.
mijn forum o.a.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dus dat staat nu nog steeds tussen de plaatjes?
Op welke provocerende site kan ik de plaatjes nu nog vinden?
hopelijk hoef ie niet meer terug te komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Deense imans deze spotprenten daar onder de aandacht hebben gebracht en de boel daar hebben opgestookt. Het paard van Troye kwam net al even langs en ik denk dat je de radicale moslims in het Westen wel als zodaning kan kwalificeren. Hopenlijk kunnen deze imans Denemarken worden uitgezet.
Sommige moslims houden er nogal nazi-achtige complot theorieen op na, en geloven dat de Joden de wereld in de macht hebben. De Joden krijgen daarom bijna overal de schuld van...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
In Denemarken zijn verhoudingsgewijs juist de mínste Joden van heel Europa weggevoerd.
Maar goed, het is inderdaad niet ontopic, of in ieder geval nogal vergezocht mi.
ik schroom ook geen zelfverdediging.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zou ik toch mee oppassen. Je weet dat sommige moslims niet schromen om als minderheid geweld te gebruiken tegen mensen met een andere mening.
Met geweld geislamitiseerd dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik geloof dat Libanon vroeger voor ongeveer 65% christenlijk was, helaas is dat nu anders na de bezetting van Syrie en het ontstaan van terreurgroepen als Hezbollah en de PLO in Libanon![]()
Nu is ongeveer 35% van de bevolking Christelijk.
Nee, sji\'ieten fokken gewoon wat harder. Was wel een oneerlijk systeem trouwens. De christenen hadden in Libanon onproportioneel veel macht, ik geloof dat dat nu veranderd is.quote:
Midden in de nacht een steen door je ruit is niet prettig. Je weet van te voren dat de politie weinig doet/ kan doen en de ettertjes gewoon vrij laat rondlopen, zodat zij kunnen doen en laten wat zij willen. Mocht jij jezelf echter verdedigen dan loop je grote kans om wel vervolgd te worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik schroom ook geen zelfverdediging.
en ik bedenk me dan echt niet om alles binnenshuis te pakken om me te verdedigen, inclusief kookgerei
die is gemaakt door diezelfde cartoonist. Om aan te geven hoe er gereageerd zou kunnen worden. denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bedankt, deze dus:
[afbeelding]
Die begreep ik sowieso niet.
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bijquote:
Dat is ook een manier natuurlijk.quote:
dat heet kritiek/satire/zelfspot en daarbij je hoeft er niet bulderend van het lachen over de grond te rollen.quote:
nee dat waren de moslims hele brigadesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?
denen, deense krant <---> joden
ik zie het verband niet.
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bedankt, deze dus:
[afbeelding]
Die begreep ik sowieso niet.
Jep, dat zou wat mij betreft nu de enige optie, gewoon terugtrekken en zien wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bij
imo wat we zouden moeten doen is gewoon met zijn allen als EU (of NATO) de ambassades in de landen sluiten, de mensen terughalen en hun diplomaten in Nederland terug naar huis sturen.
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \'per ongeluk\' gebombardeerd)
als ze niet allemaal analfabeet waren geweest zou de prent misschien wat beter geïnterpreteerd kunnen worden, maar helaas zo gaat dat in die landen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.
Ja, en gelukkig kan een imam het idee erachter prima uitleggenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.
Gelukkig gaat het om het idee erachter en niet om de prenten zelf.
Lijkt mij zeer verstandig. Het Westen moet echter wel daadwerkelijk zo\'n duidelijk statement maken. Als de Westerse regeringen er nu te lauw op reageren, dan krijgen de radicale moslims en moslimlanden het gevoel dat ze gewonnen hebben. Voor hen zou het een aanmoediging zijn om nog meer te proberen hun wil op te leggen aan de Westerse wereld.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
imo wat we zouden moeten doen is gewoon met zijn allen als EU (of NATO) de ambassades in de landen sluiten, de mensen terughalen en hun diplomaten in Nederland terug naar huis sturen.
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \\\'per ongeluk\\\' gebombardeerd)
en de hulp gelden stop zetten (iets wat toch zo gaat geuren)quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bij
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \'per ongeluk\' gebombardeerd)
Dat komt omdat de imams dat roepen en aangezien 70% te dom is om zelf na te denken slikken ze het voor zoete koek. Daarbij komt dat veel van die lui zich te pletter vervelen dus een beetje ambassades bashen is prima tegen de sleur.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
het wordt gebruikt om de binnenlandse problemen te verdoezellen net zoals dat de premier van iran dat doetquote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.
Gelukkig gaat het om het idee erachter en niet om de prenten zelf.
ja, die premier van Iran doet z'n best wel inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het wordt gebruikt om de binnenlandse problemen te verdoezellen net zoals dat de premier van iran dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |