Nee, sji\'ieten fokken gewoon wat harder. Was wel een oneerlijk systeem trouwens. De christenen hadden in Libanon onproportioneel veel macht, ik geloof dat dat nu veranderd is.quote:
Midden in de nacht een steen door je ruit is niet prettig. Je weet van te voren dat de politie weinig doet/ kan doen en de ettertjes gewoon vrij laat rondlopen, zodat zij kunnen doen en laten wat zij willen. Mocht jij jezelf echter verdedigen dan loop je grote kans om wel vervolgd te worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik schroom ook geen zelfverdediging.
en ik bedenk me dan echt niet om alles binnenshuis te pakken om me te verdedigen, inclusief kookgerei
die is gemaakt door diezelfde cartoonist. Om aan te geven hoe er gereageerd zou kunnen worden. denk ikquote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bedankt, deze dus:
[afbeelding]
Die begreep ik sowieso niet.
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bijquote:
Dat is ook een manier natuurlijk.quote:
dat heet kritiek/satire/zelfspot en daarbij je hoeft er niet bulderend van het lachen over de grond te rollen.quote:
nee dat waren de moslims hele brigadesquote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
waarom worden door de moslims de joden erbij betrokken?
denen, deense krant <---> joden
ik zie het verband niet.
trouwens waren de denen niet behoorlijk actief bij de SS?
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bedankt, deze dus:
[afbeelding]
Die begreep ik sowieso niet.
Jep, dat zou wat mij betreft nu de enige optie, gewoon terugtrekken en zien wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bij
imo wat we zouden moeten doen is gewoon met zijn allen als EU (of NATO) de ambassades in de landen sluiten, de mensen terughalen en hun diplomaten in Nederland terug naar huis sturen.
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \'per ongeluk\' gebombardeerd)
als ze niet allemaal analfabeet waren geweest zou de prent misschien wat beter geïnterpreteerd kunnen worden, maar helaas zo gaat dat in die landen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
Kan je nagaan. Jij begrijpt hem niet, maar toch ziet iedereen in het mo die prent als beledigend.
Ja, en gelukkig kan een imam het idee erachter prima uitleggenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.
Gelukkig gaat het om het idee erachter en niet om de prenten zelf.
Lijkt mij zeer verstandig. Het Westen moet echter wel daadwerkelijk zo\'n duidelijk statement maken. Als de Westerse regeringen er nu te lauw op reageren, dan krijgen de radicale moslims en moslimlanden het gevoel dat ze gewonnen hebben. Voor hen zou het een aanmoediging zijn om nog meer te proberen hun wil op te leggen aan de Westerse wereld.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
imo wat we zouden moeten doen is gewoon met zijn allen als EU (of NATO) de ambassades in de landen sluiten, de mensen terughalen en hun diplomaten in Nederland terug naar huis sturen.
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \\\'per ongeluk\\\' gebombardeerd)
en de hulp gelden stop zetten (iets wat toch zo gaat geuren)quote:Op zondag 5 februari 2006 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ... WK voetbal is er nix bij
dat lijkt me een heel duidelijk statement, meer kun je er eigenlijk niet mee er is geen enkel land in de wereld dat oorlog gaat voeren om een brandje in zijn Ambassade (die van de Chinezen is zelfs een keer \'per ongeluk\' gebombardeerd)
Dat komt omdat de imams dat roepen en aangezien 70% te dom is om zelf na te denken slikken ze het voor zoete koek. Daarbij komt dat veel van die lui zich te pletter vervelen dus een beetje ambassades bashen is prima tegen de sleur.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
[..]
het wordt gebruikt om de binnenlandse problemen te verdoezellen net zoals dat de premier van iran dat doetquote:Op zondag 5 februari 2006 18:58 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het grootste deel zal niet eens die prenten hebben gezien, dat werd al eerder gezegd.
Gelukkig gaat het om het idee erachter en niet om de prenten zelf.
ja, die premier van Iran doet z'n best wel inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het wordt gebruikt om de binnenlandse problemen te verdoezellen net zoals dat de premier van iran dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |