Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...quote:
Tsskkk... hij vindt het lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens mij mag je nog een keer... En Esco wil een bitch-slap...![]()
Die indruk kreeg ik ook... mijn dank is groot!quote:
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[TR/TK] PLaystation 2/ Gamecube/ PS 1 spellen
Mag het nutteloze reactie van de kleuter verwijderd worden?
Done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Tha_Flash het volgende:
[TK] Daihatsu Feroza, voor de handige knutselaar...........
Mag dicht is verkocht !!![]()
TS schijnt druk bezig te zijn en reageert om de zoveel dagen. Ik heb er vertrouwen in, maar ik onthou wel wat je hebt gezegd, bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Idd. Trouwens een verzoekje om met de topicstarter te mailen i.v.m. het vermiste spelletje. Krijg je geen resultaat, of reply, mail mij dan even op ShaoliN@fok.nl.
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
[TK] [PS2] 'Zeldzame' games: Disgaea + Phantom Brave
Deze mag gesloten worden, alvast bedankt.
Nu is ie dichtquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
Zou hier alsnog een slotje op mogen? Hij is nog niet dicht. Alvast bedankt.
Het was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
OMGquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[TK] Een aantal DVD's
Offtopic mag weg. Lief hoor, die vrienden van me die het topic omhoog houdenmaar overzichtelijk is het niet
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken:quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje hier even kijken: [TK] lichtgevende stickers
Offtopic en kan als racistisch gezien worden.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Ik druk me de tering op dat knopje maar er gebeurd geen zak!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan voortaan dit icoontje te gebruiken: [afbeelding].
Daar kun je je klacht over het topic indienen, en zien de moderators makkelijk en snel of het ergens fout gaat
Dien maar een TR in, dan wordt je snel geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:05 schreef Geqxon het volgende:
Het werkt hier prima. Maar voor onzin raad ik je aan naar de slowchat te gaan. Ksssst!
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef Adelante het volgende:
jezus, dit topic blijft maar geel oplichten in myAT
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef NightH4wk het volgende:
- edit: heeft TS 'stickerboer' op z'n voorhoofd staan-
Aggresiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef NightH4wk het volgende:
Dat kon ook minder aggresief, ik probeer ook het beste ervan te maken.
Nou ze wordt wel een beetje agressief als je maar 50 euro voor haar Sony Homecinema set vraagtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Kwispelende pittbull he....?quote:
Schande, ik zou ze direct bannen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Bij mij groen; ze blijven maar leuteren hier
En gelijk heb jequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
Nog nooit problemen met de crew gehad en wil het zo houden.
Done.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:42 schreef PeRi het volgende:
[TK] Schrijfwijzer - Jan Renkema.
Mag de vraagprijs veranderd worden in 20,-? Bedankt!
Slot gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef pmponer het volgende:
[TK] ps2 GTA:VC; GTA:SA N64:Perfect Dark
Mag wat mij betreft dicht, Bedankt iig.
ik moest wel ff lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[TK] Sony stereo kleuren TV 55cm
Netjes verkopen kunnen ze tegenwoordig ook niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |