Niet meteen zo zeiken, eikel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef Drumpie het volgende:
Wat een kutOP
Die gastlama-gozer maakte het ook leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goeie OP
beste moordspel van dit seizoen vind ik..
Ik vond Jan Joost heel leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef Mikkie het volgende:
Het kan aan mij liggen... maar dit was zeker geen superseizoen. Beetje matige gasten af en toe...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef pascalheister het volgende:
Ruben Nicolai blijft de leukste
In de zomer zijn er weer opnames dus ik denk weer ergens in Augustus...quote:Op zondag 5 februari 2006 01:37 schreef Stansfield het volgende:
Het blijft leuk om te kijken ook al is het een herhaling. Weet iemand eigenlijk wanneer er weer nieuwe afleveringen op tv komen?
dat hebben ze gejat van koefnoen, ook erg leuk trouwens,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
De allerleukste vind ik eigenlijk die Jackass bij de EO. Daar heb ik zo om gelachen.
En die van Jan Smit in Madame Tussaud snapte ik vorige keer niet.Maar nu wel, best hard.
Kapt Sara er mee dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Heb nu al zin in een nieuw seizoen, zonder sara
Honger is een keuze was ook wel aardigquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Meest briljante grap van dit seizoen:
En "Hiv Hiv Hoeray" als slechte slogan voor Afrika was ook
Ja dat gerucht ging in het vorige topic deel, ze vond het niet leuk meer als lama etc, maar we zullen wel zien...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kapt Sara er mee dan?
Die vind ik juist het leukst!
Ze is ook niet leuk als lamaquote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
, ze vond het niet leuk meer als lama etc, maar we zullen wel zien...
You gotta be kidding me...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kapt Sara er mee dan?
Die vind ik juist het leukst!
Very offtopic... *Hee nog iemand uit Dronten!*quote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef MrManiak het volgende:
Vet...
Haha, ik hoor net dat ik 14 april naar de Meerpaal in Dronten naar dr show ga... dat wordt lachgas zelf meenemen
Tijl is meer de serieuze als het gaat om 1 tegen 1 confrontaties, Ruben totaal nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond ruben van der meer ook erg sterk in dat stukkie over dat moppen
kwam gister toevalllig weer voorbij, dan zie je toch echt wel het verschil qua kwaliteiten tussen hem en tijl bijvoorbeeld
Opzich is dat ook wel zo, maar als Sara zegt "maar ik blijf komisch" dan knap ik toch echt af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat ze allemaal hun eigen humor en eigen specialiteiten hebben.
Dat is waar ja toen ze dat belgische accent bleef houden terwijl het al weer heel wat anders was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Opzich is dat ook wel zo, maar als Sara zegt "maar ik blijf komisch" dan knap ik toch echt af.![]()
Dat vond ik nou juist weer hilarisch, maar zo zie je: smaken verschillen gelukkig... Ik begin nu pas een beetje aan Tijl te wennen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is waar ja toen ze dat belgische accent bleef houden terwijl het al weer heel wat anders was.
Ja idd die eerste griet was echt lomp. En die gozer met die bril had heel vaak tijdens bv de slechtste allertijde ronde dat hij naar voren liep een grap maakte niemand lachter erom en dan ging hij maar weer terug.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist weer hilarisch, maar zo zie je: smaken verschillen gelukkig... Ik begin nu pas een beetje aan Tijl te wennen...
Sara vind ik echt een topper en vele klassen beter als die griet die het eerst deed, ik heb beide dvd's maar dan merk je pas echt hoe goed Sarah is tov van dat grietje... die was nl echt niet leuk, hetzelfde gold overigens voor die kale met die bril...
Het was ook "de slechtste allertijde"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja idd die eerste griet was echt lomp. En die gozer met die bril had heel vaak tijdens bv de slechtste allertijde ronde dat hij naar voren liep een grap maakte niemand lachter erom en dan ging hij maar weer terug.
Gaaf, nog twee compilaties! Hopelijk met de leukste scènes van dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Tijl is meer de serieuze als het gaat om 1 tegen 1 confrontaties, Ruben totaal niet
Nilasha, tof, welke wijk?![]()
Ja gelukkig wel anders zou het weer saai worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist weer hilarisch, maar zo zie je: smaken verschillen gelukkig...
Wat versta je onder "hele oude"? Volgens mij kan je op de lama-site alleen van het huidige/nu dus afgelopen seizoen terugkijken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Zijn die hele oudelama-afleveringen ook nog terug te kijken?
Precies, ik bedoel dus ouder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat versta je onder "hele oude"? Volgens mij kan je op de lama-site alleen van het huidige/nu dus afgelopen seizoen terugkijken.
Die Kristel ken ik niet zo goed, want toen keek ik het nog niet. Tijl is af en toe erg droog vind ik. En die kan ook zo'n mooie gezichtsuitdrukking hebben, wat Arie en Ruben vd Meer naar mijn mening niet hebben. Het gezicht van Ruben Nicolai vind ik eigenlijk altijd wel grappig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind Tijl wel erg grappig altijd. Niet zo leuk als de Rubens misschien maar toch, aparte humor. Ik vind Sara echt he-le-maal niets aan, ik zie nog liever iemand die geen grappige opmerkingen maakt (zoals die Kristel eerst) dan haar 'grappen'.![]()
Zo'n vermoeden had ik al, maar gewoon ff checken he!quote:
GEWELDIG om gelachen, ik heb hem van de DVD gehaald, en hij staat nu als filmpje op mijn PCquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Gaaf, nog twee compilaties! Hopelijk met de leukste scènes van dit seizoen.
Alhoewel.. de bedscene tussen Balkenende en Anky van Grunsven van vorig seizoen kan toch niet overtroffen worden!![]()
Dronten-Zuid, jij dan?
Op de site staat dat de aflevering van afgelopen zaterdag de laatste was!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Gaaf, nog twee compilaties! Hopelijk met de leukste scènes van dit seizoen.
Als dit maar geen vervanger gaat worden voor de Lama'squote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Flurrie het volgende:
lees dit ff:
BNN zendt vanaf maandag 27 februari een nieuw programma uit met de titel Kannibalen. Eric Corton, Tina de Bruin, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht, Dennis van de Ven, Leona Philippo, Edo Brunner en Horace Cohen brengen wekelijks van 21.40 uur tot 22.20 uur het nieuws op een "wel heel bijzondere manier".
In Kannibalen trekken twee teams tegen elkaar ten strijde. Gewapend met het laatste nieuws en met een humoristische kijk op de actualiteit bestoken ze elkaar in een improvisatie komedie.
"'Breaking news' krijgt opeens een heel andere betekenis wanneer de verschillende krantenkoppen door elkaar gehusseld worden", aldus een woordvoerder van BNN. "We zien wat er gebeurt als Saddam Hussein, tijdens een carnavalsoptocht in Brabant, Jelle Klaassen ontmoet. Of wat zeggen Kim Holland, Ariel Sharon en Maxima als ze bij Petrus aan de hemelpoort komen? De Kannibalen geven het antwoord door al dit onbegrijpelijke nieuws al improviserend toe te lichten."
zou dit een soort van lama's kunnen worden of een versie van dit was het nieuws???
Dus je was geen fan van Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sara vind ik echt een topper en vele klassen beter als die griet die het eerst deed, ik heb beide dvd's maar dan merk je pas echt hoe goed Sarah is tov van dat grietje... die was nl echt niet leuk, hetzelfde gold overigens voor die kale met die bril...
Op de site staan de gehele afleveringen die deze zomer uitgezonden zijn (medio juni/juli ) en de afleveringen en niet uitgezonden onderdelen vanaf december. Daarvan zijn de warming-uprondes echt aanraders.Menige warming-up was leuker als de moordspelen in de uitzending.En de "oudere uitzendingen ",kan je alleen nog zien op de DVD van De Lama'squote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
dat lijkt me wel duidelijk hequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je was geen fan van Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis?
Daar is Sara ook goed in hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Elvi het volgende:
Kristel had 2 talenten en die schudde ze ook constant in beeld![]()
Bij mij ook wel (een beetje)quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij Sara schudt gewoon alles![]()
(en ik mag het zeggen want bij mij is het ook zo)
Op www.tvopjepc.nl kun je volgens mij alle afleveringen terug kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Interessant.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:53 schreef InBloei het volgende:
[..]
Op www.tvopjepc.nl kun je volgens mij alle afleveringen terug kijken![]()
wordt het ook niet.. zeggen ze.. bovendien mogen ze dan eerst de kijkcijfers van de lama's gaan overtreffenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Als dit maar geen vervanger gaat worden voor de Lama's![]()
ik heb een tryoud gezien in Delft en dat was me toch echt ene partijtje saaiquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef Stansfield het volgende:
Klinkt als een leuk programma.
Bij wie niet er zijn er maar weing dat er niets beweegt . En anders ben je volgens mij botten met een velletjequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij mij ook wel (een beetje)![]()
De prgramma opzet lijkt wel een beetje op het BBc-programma Mock the Week. Dat komt volgens mij elke vrijdagavond rond een uur of 11 en het is een soort combi van Have I got news for you? (voorloper van Dit was het nieuws) en Whose line is it anyway? (voorloper van de Lamas)quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Flurrie het volgende:
lees dit ff:
BNN zendt vanaf maandag 27 februari een nieuw programma uit met de titel Kannibalen. Eric Corton, Tina de Bruin, Jeroen van Koningsbrugge, Eva van der Gucht, Dennis van de Ven, Leona Philippo, Edo Brunner en Horace Cohen brengen wekelijks van 21.40 uur tot 22.20 uur het nieuws op een "wel heel bijzondere manier".
In Kannibalen trekken twee teams tegen elkaar ten strijde. Gewapend met het laatste nieuws en met een humoristische kijk op de actualiteit bestoken ze elkaar in een improvisatie komedie.
"'Breaking news' krijgt opeens een heel andere betekenis wanneer de verschillende krantenkoppen door elkaar gehusseld worden", aldus een woordvoerder van BNN. "We zien wat er gebeurt als Saddam Hussein, tijdens een carnavalsoptocht in Brabant, Jelle Klaassen ontmoet. Of wat zeggen Kim Holland, Ariel Sharon en Maxima als ze bij Petrus aan de hemelpoort komen? De Kannibalen geven het antwoord door al dit onbegrijpelijke nieuws al improviserend toe te lichten."
zou dit een soort van lama's kunnen worden of een versie van dit was het nieuws???
Da's ook weer zo, maar ik ben bijv ook niet de slankstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:46 schreef leichje het volgende:
[..]
Bij wie niet er zijn er maar weing dat er niets beweegt . En anders ben je volgens mij botten met een velletje
Dit is trouwens geen nominatie voor de Lama's, maar voor de uitzending van de Lama's met Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:11 schreef 7eVeNL het volgende:
De Lama's genomineerd voor de gouden roos !![]()
![]()
De Lama's genomineerd voor Gouden Roos
zeker verdient, ondanks de aanwezigheid van Tijl & Sara
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb die oude afleveringen nog eens gekeken, want ik had ze nog niet allemaal gezien. Ik vind haar wel leuker dan Sara, maarja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja idd die eerste griet was echt lomp.
Huh? Hoe kom je daar op?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen nominatie voor de Lama's, maar voor de uitzending van de Lama's met Guus Meeuwis.
Beetje vaag, maar nog steeds erg goed!
Dat staat op de site van Tijl.quote:
Tijl is in real life dus een teringarrogant mannetjequote:
Dat zie ik Tijl dus echt noooit doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tijl is in real life dus een teringarrogant mannetje.
Wil hij een homokeet in (don't ask.) terwijl er geen mensen meer toegelaten worden, begint hij met flappen te zwaaien en te vragen of ze wel weten wie hij is...
.
Dan heb je hem kennelijk nog nooit met drank op gezienquote:
Omdat hij die avond geen wijf kon krijgen met z'n plofkop?quote:En waarom zou hij een homokeet in gaan als hij gewoon een vriendin heeft...![]()
Maar ik vraag me soms echt af of 'ie wel een serieuze kant heeft, want altijd maar grappig willen doen lijkt me ook niks en met zo iemand leven al helemaal niet. Ergens houdt het wel ff op natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zie ik Tijl dus echt noooit doenEn waarom zou hij een homokeet in gaan als hij gewoon een vriendin heeft...
![]()
Kep m dus wel met drank op gezien, en hij heeft al vrij lang een vriendin... Dus...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb je hem kennelijk nog nooit met drank op gezien.
[..]
Omdat hij die avond geen wijf kon krijgen met z'n plofkop?.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kep m dus wel met drank op gezien, en hij heeft al vrij lang een vriendin... Dus...
Waar ken jij m van dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:10 schreef kastanova het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
Vraag hem maar eens als je hem zo goed kent; 't Bolke te Enschede...
Tsja past wel bij d'r toch? Ik ga de Lama's zien op 23 Maart in Enschede en gelukkig is zij er niet bij!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat heeft die Sara Kroos een lelijk website
Heb de beheerder gemaild maar niet eens reageren![]()
Ruben is een kikker geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef Biene het volgende:
En ik ga mijn twee Lama dvd's weer eens kijken! Geweldig!![]()
Ruben Nicolai![]()
![]()
[afbeelding]
Sara Kroos:![]()
Die moet er de komende reeks echt uit. Laat Kristel Zweers maar weer terug komen.![]()
Deze is inderdaad veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ruben is een kikker geworden.Upload 'm ff ergens anders.
![]()
Edit: telaat![]()
Jaah lekkerrrquote:
KRISTEL ZWEERS!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef Biene het volgende:
En ik ga mijn twee Lama dvd's weer eens kijken! Geweldig!![]()
Ruben Nicolai![]()
![]()
[afbeelding]
Sara Kroos:![]()
Die moet er de komende reeks echt uit. Laat Kristel Zweers maar weer terug komen.![]()
Sara heeft inderdaad wel eens leuke grappen. Maar over het algemeen vind ik haar nogal dom overkomen, en dat weet ze zelf ook. Moet je maar eens goed de dvd's bekijken. Hoe vaak ze grappen maakt en dan weer terug stapt omdat het gewoon erg suf was. Een een uitspraak van haar mede Lama's: zullen we maar weer gaan oefenen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
KRISTEL ZWEERS!![]()
![]()
![]()
Zij was echt schandalig slecht, Sara kroos is vergeleken met haar dan toch wel een goeie Lama hoor...![]()
Damn, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zitten zometeen bij Ome Reinout in de TV Show op NED2.
Nee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Is t al geweest??
Die opdracht over die schapen... zulke goede opdrachten moeten ze ook in NL hebbenquote:
*meld*quote:Op donderdag 20 april 2006 10:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanavond naar de Lama's in Tilburg![]()
Wie ook?![]()
Oh nog iemand.quote:
ik ook de latequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh nog iemand.Had je de vroege of late? Ik de late.
![]()
Waar zat je? Ik op het eerste balkon rechts.quote:
rij 2 op t hoekje.. k kon t podium aanraken met mn voetquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar zat je? Ik op het eerste balkon rechts.![]()
Ahhh da's beter man.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:46 schreef swentibold het volgende:
[..]
rij 2 op t hoekje.. k kon t podium aanraken met mn voet![]()
Je had toch maar 1 rij voor jequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef swentibold het volgende:
ja precies de show blijft hetzelfdeen mssn heb jij t nog wel beter gezien doordat ik soms tegen ruggen zat te kijken
ja geen mensen voor me maar wel aan de zijkant dus dan zit je er toch schuin tegenaan te kijken.. zeg maar zoals patrick ook hele tijd keekquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je had toch maar 1 rij voor jeQua afstand had ik liever wat verder naar voren gezeten, omdat ik een verminderd gezichtsvermogen heb, maarja je kan niet alles hebben he.
![]()
Haha die werd echt vet in de zeik gezet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef swentibold het volgende:
[..]
ja geen mensen voor me maar wel aan de zijkant dus dan zit je er toch schuin tegenaan te kijken.. zeg maar zoals patrick ook hele tijd keek![]()
en wat vond jij van de Remi-gate![]()
Heb ik eerder in dit topic al gezegd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef BiMeWet het volgende:
Iemand enig idee wanneer de show weer op TV komt met nieuwe afleveringen?
quote:
Naar welk Ned gaat Koefnoef dan? Alle komedie moest toch naar 1 ned?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voortaan vanaf 9 september op zaterdagavond om 21.15 op NED3; tegenover Koefnoen
maar alle komedie moest toch naar 1 zender? hoe kan dit dan weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Koefnoen inderdaad op NED1; Paul de Leeuw zit daar dan weer voor op NED1.
Grrr. Mag ik mezelf weer vermoorden. Ik hou van De Lama's omdat improvisatietoneel mijn ding is en Koefnoen neemt de realiteit op de korrel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voortaan vanaf 9 september op zaterdagavond om 21.15 op NED3; tegenover Koefnoen
quote:De zomerstop was lang, heet en op sommige momenten oersaai. Maar GODZIJDANK is 'ie voorbij. De Lama's staan klaar om los te breken! Dus zorg dat jij zaterdag (MORGEN dus!) de beste plek hebt op de bank, om je weer ouderwets in je gezicht te laten roggelen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:58 schreef RayMania het volgende:
Misschien op internet (www.bnn.nl?).
Wel een goede zaak. Ik lig dubbel om John!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Evertjan het volgende:
doet de gast lama nu ook al mee? geen goede zaak
alleen als introductie volgens mij... wel leuk gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Evertjan het volgende:
doet de gast lama nu ook al mee? geen goede zaak
Jank niet zo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:20 schreef Evertjan het volgende:
John is wel leuk maar ik moet er niet aan denken als andere gastlama's ook hier aan gaan meedoen
Of ze nu aan het begin of einde mee doen.... wat maakt het uitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:20 schreef Evertjan het volgende:
John is wel leuk maar ik moet er niet aan denken als andere gastlama's ook hier aan gaan meedoen
eerst zien, dan huilenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:20 schreef Evertjan het volgende:
die van Ruben daarentegen was wel grappig: "kan me niet schelen, ik stel John de Wolf op"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:
"Maak 5 eigen goals en maak dan gebruik van de verwarring die ontstaat"![]()
SnelleJelle hoeft alleen maar zijn foto in te sturenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
Nou welke fokker maakt een filmpje: "de versierpogingen van een sprinkhaan"?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SnelleJelle hoeft alleen maar zijn foto in te sturen
Die zou ik er ook van krijgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:48 schreef drugsgebruiker het volgende:
Johnny heeft lekkere zweetplekken.
Nogal!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:48 schreef drugsgebruiker het volgende:
Johnny heeft lekkere zweetplekken.
Je hebt bijna elke zin gequote die er gezegd is, ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Hele sterke aflevering dit.... tranen lopen af en toe over mijn wangen
tikken kost 3 seconden he wijsneusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hebt bijna elke zin gequote die er gezegd is, ik kan het me niet voorstellen.
Owja, die waren inderdaad wel leuk. Hij is eigenlijk de enige die grappig is. Sara is zo'n debiel wijf...dan rolt ze naar voren, roept ze wat doms, blijft iedereen stil, kijkt ze stom en rolt ze weer naar achteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die spreekwoorden van Ruben N.
Het duurt iets langerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
24 posts van TheVulture in een programma wat ook bijna 24 minuten duurt
Sara is platter plat platstquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja, die waren inderdaad wel leuk. Hij is eigenlijk de enige die grappig is. Sara is zo'n debiel wijf...dan rolt ze naar voren, roept ze wat doms, blijft iedereen stil, kijkt ze stom en rolt ze weer naar achteren..
En dan af en toe gaat die scheur open en dan klinkt er een vreemd gehinnik cq gelach door de studio, terwijl het eigenlijk niet écht grappig is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sara is platter plat platstZoveel mogelijk seks erin, dan vinden mensen het vast hilarisch
Dat vond ik de beste.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:
"Maak 5 eigen goals en maak dan gebruik van de verwarring die ontstaat"![]()
En dan is het plaatje van haar compleet. En dan is zij wel grappig. Leedvermaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan af en toe gaat die scheur open en dan klinkt er een vreemd gehinnik cq gelach door de studio, terwijl het eigenlijk niet écht grappig is..
Dat is een stel irl...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je was geen fan van Kristel Zweers en Martijn Oosterhuis?
Ik heb de herhaling zo gauw in de gids niet kunnen vinden maar uitzendinggemist heeft hem al wel online staan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:29 schreef Shirley het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het vandaag was? Wordt het nog herhaald of moet ik me wenden tot de BNN site?
Oosterhuis, was die kale uit seizoen 1... kansloze humorquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef JeroenV het volgende:
Martijn?
Die had idd echt vaak dat hij naar voren liep om wat grappigs te doen en niemand lachte en hij zelf maar begon te lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oosterhuis, was die kale uit seizoen 1... kansloze humor
De Sara van toen dus?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die had idd echt vaak dat hij naar voren liep om wat grappigs te doen en niemand lachte en hij zelf maar begon te lachen.
He-le-maal mee eens, élke aflevering als ze oproepen welke lama's mee doen, en zij komt op, denk ik al fuckquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Shirley het volgende:
Verder moeten ze die Sara afschaffen. Ongrappig mormel met rare bekken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
En inderdaad, de spreekwoorden van Ruben N.
" In koeienpoep kun je moeilijk staan''
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Ruben N. zo cute! Niet bijzonder knap, maar hij heeft gewoon iets.
Geen vrouwen is beter voor het programmaquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Flurrie het volgende:
Als Sara weg moest.
Wie moet dan de volgende vrouwelijke lama zijn???
Waarom persé een vrouw? Omdat die ook grappig moeten kunnen zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:41 schreef Flurrie het volgende:
Als Sara weg moest.
Wie moet dan de volgende vrouwelijke lama zijn???
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waarom persé een vrouw? Omdat die ook grappig moeten kunnen zijn?
Deze vond ik écht de beste van de avondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooral om de domste voetbalcoach...
"Eerst 5 eigen doelpunten maken en dan profiteren van de verwarring die er ontstaat"![]()
Ingrid....jij hier?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind vrouwen over het algemeen al niet grappig, maar zij slaat alles!
Gisteravond even oude afleveringen bekeken op internet en weer compleet dubbel gelegen!
Vooral de voorwerpenronde met dat winkelkarretje...
Ruben als Koos Alberts!![]()
Ik hier idd Henk, want ik heb humorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ingrid....jij hier?
Dat stukje is inderdaad ge-ni-aal
/gaat vandaag eens even de oude afleveringen terug kijken
humorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:09 schreef haakaap het volgende:
Echt iedereen flipt van Sara hè misschien moeten we 2 boeings 707's door dr huis vliegen.
Iemand nog een ladinkje stanley messen thuis liggen>?
kijk dan eens op YOutube ingrid, en zoek dan naar Who's Line Is It. Dat is de originele Amerikaanse versie van De Lama's. Vaak nog veel leuker...hoewel geen van de spelers zo cool is als 'onze' Ruben N.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben nu helaas door alle oude afleveringen heen, dus dat wordt noodgedwongen wachten op de volgende aflevering![]()
zwarte koffie...ja,zwart jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
ps. alleen dat nieuwe spel met op en af komen vond ik minder geslaagd
Ik ben niet echt gek op Amerikaanse humor, maar ik zal es kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:51 schreef Hankster het volgende:
[..]
kijk dan eens op YOutube ingrid, en zoek dan naar Who's Line Is It. Dat is de originele Amerikaanse versie van De Lama's. Vaak nog veel leuker...hoewel geen van de spelers zo cool is als 'onze' Ruben N.
Hmmm...ik las laatst juist ergens dat ze zich uitermate vermaakt met die andere Lamaatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik las een keer een interview waarin ze zei dat ze zich vaak ook niet echt op haar gemakt voelt tussen al die mannen bij het programma.
Het was al weer een tijdje geleden. Vrouwen zijn veranderlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm...ik las laatst juist ergens dat ze zich uitermate vermaakt met die andere Lamaatjes![]()
Oh ja, en dat ze zichzelf hilarisch vindt![]()
Nee hij zei "kankerlijer" omdat John extreem dom is... Hij herhaalde steeds de vragen die Patrick aan m steldequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:20 schreef Lollifant het volgende:
Was dat nou een foutje of een grapje, dat je Tijl op de achtergrond "Kankerwijf, godverdomme" hoort zeggen??
Bij 4:50 ongeveer op het filmpje, als ze een voorwerp voor Sara bedenken, en iemand roept "Ja je moet werken voor je geld!", hoor je dat daarna fluisteren.
Misschien heeft hij ook wel een hekel aan Sara.![]()
Maar hoorde John dat ook dan? En wist hij dat Tijl hem bedoelde?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee hij zei "kankerlijer" omdat John extreem dom is... Hij herhaalde steeds de vragen die Patrick aan m stelde![]()
(ja ik was bij de opname)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |