dat hebben ze gejat van koefnoen, ook erg leuk trouwens,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
De allerleukste vind ik eigenlijk die Jackass bij de EO. Daar heb ik zo om gelachen.
En die van Jan Smit in Madame Tussaud snapte ik vorige keer niet.Maar nu wel, best hard.
Kapt Sara er mee dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Heb nu al zin in een nieuw seizoen, zonder sara
Honger is een keuze was ook wel aardigquote:Op zondag 5 februari 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Meest briljante grap van dit seizoen:
En "Hiv Hiv Hoeray" als slechte slogan voor Afrika was ook
Ja dat gerucht ging in het vorige topic deel, ze vond het niet leuk meer als lama etc, maar we zullen wel zien...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kapt Sara er mee dan?
Die vind ik juist het leukst!
Ze is ook niet leuk als lamaquote:Op maandag 6 februari 2006 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
, ze vond het niet leuk meer als lama etc, maar we zullen wel zien...
You gotta be kidding me...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kapt Sara er mee dan?
Die vind ik juist het leukst!
Very offtopic... *Hee nog iemand uit Dronten!*quote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef MrManiak het volgende:
Vet...
Haha, ik hoor net dat ik 14 april naar de Meerpaal in Dronten naar dr show ga... dat wordt lachgas zelf meenemen
Tijl is meer de serieuze als het gaat om 1 tegen 1 confrontaties, Ruben totaal nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond ruben van der meer ook erg sterk in dat stukkie over dat moppen
kwam gister toevalllig weer voorbij, dan zie je toch echt wel het verschil qua kwaliteiten tussen hem en tijl bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |