Dit is trouwens geen nominatie voor de Lama's, maar voor de uitzending van de Lama's met Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:11 schreef 7eVeNL het volgende:
De Lama's genomineerd voor de gouden roos !![]()
![]()
De Lama's genomineerd voor Gouden Roos
zeker verdient, ondanks de aanwezigheid van Tijl & Sara
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sara vind ik echt een topper en vele klassen beter als die griet die het eerst deed, ik heb beide dvd's maar dan merk je pas echt hoe goed Sarah is tov van dat grietje... die was nl echt niet leuk, hetzelfde gold overigens voor die kale met die bril...
Ik heb die oude afleveringen nog eens gekeken, want ik had ze nog niet allemaal gezien. Ik vind haar wel leuker dan Sara, maarja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja idd die eerste griet was echt lomp.
Huh? Hoe kom je daar op?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:16 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen nominatie voor de Lama's, maar voor de uitzending van de Lama's met Guus Meeuwis.
Beetje vaag, maar nog steeds erg goed!
Dat staat op de site van Tijl.quote:
Tijl is in real life dus een teringarrogant mannetjequote:
Dat zie ik Tijl dus echt noooit doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tijl is in real life dus een teringarrogant mannetje.
Wil hij een homokeet in (don't ask.) terwijl er geen mensen meer toegelaten worden, begint hij met flappen te zwaaien en te vragen of ze wel weten wie hij is...
.
Dan heb je hem kennelijk nog nooit met drank op gezienquote:
Omdat hij die avond geen wijf kon krijgen met z'n plofkop?quote:En waarom zou hij een homokeet in gaan als hij gewoon een vriendin heeft...![]()
Maar ik vraag me soms echt af of 'ie wel een serieuze kant heeft, want altijd maar grappig willen doen lijkt me ook niks en met zo iemand leven al helemaal niet. Ergens houdt het wel ff op natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zie ik Tijl dus echt noooit doenEn waarom zou hij een homokeet in gaan als hij gewoon een vriendin heeft...
![]()
Kep m dus wel met drank op gezien, en hij heeft al vrij lang een vriendin... Dus...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb je hem kennelijk nog nooit met drank op gezien.
[..]
Omdat hij die avond geen wijf kon krijgen met z'n plofkop?.
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kep m dus wel met drank op gezien, en hij heeft al vrij lang een vriendin... Dus...
Waar ken jij m van dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:10 schreef kastanova het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam zoiets verzinnen?
Vraag hem maar eens als je hem zo goed kent; 't Bolke te Enschede...
Tsja past wel bij d'r toch? Ik ga de Lama's zien op 23 Maart in Enschede en gelukkig is zij er niet bij!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat heeft die Sara Kroos een lelijk website
Heb de beheerder gemaild maar niet eens reageren![]()
Ruben is een kikker geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef Biene het volgende:
En ik ga mijn twee Lama dvd's weer eens kijken! Geweldig!![]()
Ruben Nicolai![]()
![]()
[afbeelding]
Sara Kroos:![]()
Die moet er de komende reeks echt uit. Laat Kristel Zweers maar weer terug komen.![]()
Deze is inderdaad veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ruben is een kikker geworden.Upload 'm ff ergens anders.
![]()
Edit: telaat![]()
Jaah lekkerrrquote:
KRISTEL ZWEERS!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:07 schreef Biene het volgende:
En ik ga mijn twee Lama dvd's weer eens kijken! Geweldig!![]()
Ruben Nicolai![]()
![]()
[afbeelding]
Sara Kroos:![]()
Die moet er de komende reeks echt uit. Laat Kristel Zweers maar weer terug komen.![]()
Sara heeft inderdaad wel eens leuke grappen. Maar over het algemeen vind ik haar nogal dom overkomen, en dat weet ze zelf ook. Moet je maar eens goed de dvd's bekijken. Hoe vaak ze grappen maakt en dan weer terug stapt omdat het gewoon erg suf was. Een een uitspraak van haar mede Lama's: zullen we maar weer gaan oefenen?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
KRISTEL ZWEERS!![]()
![]()
![]()
Zij was echt schandalig slecht, Sara kroos is vergeleken met haar dan toch wel een goeie Lama hoor...![]()
Damn, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zitten zometeen bij Ome Reinout in de TV Show op NED2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |