Ja en daarna de technische staf en de supporters :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Die commentator trouwens.
De wisselspelers die moeten gaan schieten.
Inderdaad, en daarna de supporters.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Die commentator trouwens.
De wisselspelers die moeten gaan schieten.
Als 'ie er ingaat maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef neilpad het volgende:
Schijts wel lekker inconsquent om ineens een keer te fluiten terwijl het gewoon de helft van de tijd gebeurd.
Wanneer die gestopt wordt doordat de keeper eerder van z'n lijn komt, dan moet ie over.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef neilpad het volgende:
Schijts wel lekker inconsquent om ineens een keer te fluiten terwijl het gewoon de helft van de tijd gebeurd.
Hmm dat is waar idd, niet eens over na gedachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer die gestopt wordt doordat de keeper eerder van z\'n lijn komt, dan moet ie over.
Gaat ie erin, dan heeft ie er geen voordeel van gehad.
11-12quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ivoorkust dus. Ik word weinig wijs uit dit topic ?
Ben benieuwd of ze er nog zijn. Na de dood van de baby zou Ivoorkust er immers niks meer van maken :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
Ivoorkust dus naar de 1/2 finale begrijp ik.
Leuk, kunnen de spionen van Oranje ze nog wat verder analyseren.
Het is toch afwachten wat ze tegen een tegenstander als Senegal doen, dat is toch iets anders dan Congo.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef sjimz het volgende:
Alleen Egypte heeft mij weten te overtuigen in de kwartfinales.
De rest was zeer matig.
Finale Senegal - Ivoorkust denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat Nigeria grote moeite zal hebben om de groep door te komen, ik zet in op Senegal als winnaar van deze Africa Cup.
Naast Senegal zie ik Kameroen en Ivoorkust als grootste kanshebbers.
Eens kijken of Senegal mijn voorspelling straks waar kan maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Finale Senegal - Ivoorkust denk ik.
Nigeria en zeker Kameroen zijn niks minder dan Ivoorkust hoor. Tegen Kameroen had het zo andersom kunnen wezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef okee6 het volgende:
Ivoorkust staat natuurlijk ook niet voor niets in Duitsland komende zomer, Nigeria en Kameroen blijken echt minder. Ik hoop dat de Olifanten het toernooi winnen, gun het Egypte niet en Senegal minder.
Onzin, dan zou Moebarak hem wel beschermenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Die scheids durft gewoon geen pingel te geven omdat ie bang is dat hij anders in elkaar geslagen wordt.
Nigeria-Ivoorkust ontzettend saai. Egypte-Senegal was in de tweede helft wel aardig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Heb niet kunnen kijken. Hoe waren de wedstrijden ?
primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
Zo goed, dos?
En zo is dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
Hallo, ik ben Mido Hossam a.k.a. Robbie Williams, wissel mij en je moeder is een hoer.
Pardonquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig dat die ene speler van Congo niet werd ingelicht over het overlijden van zijn zoontje...
Bij Tottenham is het 6 maanden rustig geweest anders... niets voor Mido..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Trancelocator het volgende:
Als de coach hem had gehandhaafd was dat een teken van zwakte. Mido heeft problemen met autoriteit, altijd al gehad...
Pardon, meneer is de aanvoerder van die ploeg. Beetje respect mag wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig dat die ene speler van Congo niet werd ingelicht over het overlijden van zijn zoontje...
wat een achterlijk apenlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/21404
Had je die post iets verder hierboven nog gelezen over die speler wiens zoontje dood was gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip 3/4de plaats toch ? Zal wel uitverkocht zijn.
Geeft niets, was ook niet mijn bericht. En idd wel een tong-topic waard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Zwansen sorry dat ik je bericht heb gebruikt maar het leek me wel een topic waard.
Congo verzwijgt dood kind van aanvoerder.
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien. Snel naar RTL-Boulevard. Waar heb ik in godsnaam naar gekeken ?
Maria Helwegen laat me nog lachen. Dit is diep triest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?
What's new?quote:
Hij's aan het douchenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef dndiek het volgende:
Waar speelt Lawal nu ??
quote:
Van Roda?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat oude bekende Garba Lawal de goal scoorde. De Egyptische ploeg baalt trouwens dat Mido weggestuurd is.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik neem me iedere keer voor een wedstrijd uit te kijken, maar na een kwartier heb ik het alweer gezien. De moed maar opgegeven nu. Wat een ellende. Volgens mij krijgen de cameramannen acute nekhernia.
Helemaal mee eens. En dan ook nog de hele tijd die Thialf deuntjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik neem me iedere keer voor een wedstrijd uit te kijken, maar na een kwartier heb ik het alweer gezien. De moed maar opgegeven nu. Wat een ellende. Volgens mij krijgen de cameramannen acute nekhernia.
Echt?quote:
Ik had beloofd boodschappen te doen - 17.00 uitzending evalueren, 17.25 in de auto, 18.00 Albert Heijn - 18.30 thuis op zijn vroegst, doe maar een verlenging.quote:
Dan haal je een keer patatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had beloofd boodschappen te doen - 17.00 uitzending evalueren, 17.25 in de auto, 18.00 Albert Heijn - 18.30 thuis op zijn vroegst, doe maar een verlenging.
Ja. 0-0 na 5 minuten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:07 schreef Blupp het volgende:
is het begonnen?
Eerst zou ie op de bank zitten, maar sowieso niet invallen... 'dat ie erbij was' zegmaar. Nu is die arrogante zak lekker opgetieft naar de tribune.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik heb ook gelezen dat ie niet mag invallen.
Vind je dat je dat nu al kunt zeggen? Dat was een keiharde overtreding manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
Wat een corrupte, partijdige scheidsrechter is dit.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf voorlopig nog even bij Melle van Gemerden hangen..
inderdaad, wat een kansquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
Drogba laat een mogelijkheid liggen.
Ik vind het hele tournooi al saaiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Nou het was weer niet echt om te genieten
0-0 ruststand.
Sterker nog, elk jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze zo'n toernooi midden in het seizoen doen en dan ook nog in een jaar van een WK...
Laatst was er zo'n gast die hield soms echt een minuut zijn muil. Leek wel of hij dat vanuit zijn eigen huis deed en dat ie af en toe gewoon ff naar de wc ging of dat ie zijn vrouw moest helpen afwassen. Zat ook totaal niet in de wedstrijd die man, na een kans voor open doel van het ene team kreeg 5 minuten later het andere team een kans. "Zo, dit is de eerste doelrijpe kans die we deze wedstrijd zien!"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef tong80 het volgende:
Kan die verslaggever eens 2 seconden z'n muil houwe ? Wat is die vent vermoeiend zeg
Nee bagger. Mischien 3 schoten op doel geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Schakel nou pas in maar is het nog wat.
Ja ? Wat is er ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:39 schreef ClioSporT het volgende:
schele paardelul
Ik bedoelde Drogba, wist niet dat jij er ook 1 was.quote:
Inderdaad! Dat de commentator dat niet zag. Een Egyptenaar stond buitenspel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:47 schreef ClioSporT het volgende:
Kijk maar goed, speler die de bal als eerst raakt nadat de keeperj hem tegenhield stond buitenspel1
Schele lijnrechterquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef ClioSporT het volgende:
Maar daar floot de scheids niet eens voor
Sinds een commentator zei dat de wisselspelers een strafschop moesten nemen in een strafschoppenserie eerder deze week, verbaasd me het niks meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat de commentator dat niet zag. Een Egyptenaar stond buitenspel.
*tv weer aanzetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef Dos37 het volgende:
heuuyyyy. Vechtpartij er gebeurt dus tenminste nog iets
Die goal had niet moeten tellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Nog geen verheffende finale, al had die goal gewoon moeten tellen. Ze missen Ahmed.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef ClioSporT het volgende:
Moeilijk ook om het verschil tussen kone en kalou te zien.
Commentator noemt kone net kalouquote:
Ligt eraan in welk land je woontquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ligt het aan mij omdat het van die vage buitenlandse scheids zijn.... ?
Onzin. Deze is net zo duidelijk als dat Senegal er geen verdiendequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is dus een politieke pingel dit.
comment ça c'est possible?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is dit nu mogelijk, aldus Drogba in het Frans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |