En zo is dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef PabloLopez het volgende:
Hallo, ik ben Mido Hossam a.k.a. Robbie Williams, wissel mij en je moeder is een hoer.
Pardonquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig dat die ene speler van Congo niet werd ingelicht over het overlijden van zijn zoontje...
Bij Tottenham is het 6 maanden rustig geweest anders... niets voor Mido..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Trancelocator het volgende:
Als de coach hem had gehandhaafd was dat een teken van zwakte. Mido heeft problemen met autoriteit, altijd al gehad...
Pardon, meneer is de aanvoerder van die ploeg. Beetje respect mag wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig dat die ene speler van Congo niet werd ingelicht over het overlijden van zijn zoontje...
wat een achterlijk apenlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/21404
Had je die post iets verder hierboven nog gelezen over die speler wiens zoontje dood was gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip 3/4de plaats toch ? Zal wel uitverkocht zijn.
Geeft niets, was ook niet mijn bericht. En idd wel een tong-topic waard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Zwansen sorry dat ik je bericht heb gebruikt maar het leek me wel een topic waard.
Congo verzwijgt dood kind van aanvoerder.
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien. Snel naar RTL-Boulevard. Waar heb ik in godsnaam naar gekeken ?
Maria Helwegen laat me nog lachen. Dit is diep triest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?
What's new?quote:
Hij's aan het douchenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef dndiek het volgende:
Waar speelt Lawal nu ??
quote:
Van Roda?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat oude bekende Garba Lawal de goal scoorde. De Egyptische ploeg baalt trouwens dat Mido weggestuurd is.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik neem me iedere keer voor een wedstrijd uit te kijken, maar na een kwartier heb ik het alweer gezien. De moed maar opgegeven nu. Wat een ellende. Volgens mij krijgen de cameramannen acute nekhernia.
Helemaal mee eens. En dan ook nog de hele tijd die Thialf deuntjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Beschouw het volgende:
Ik neem me iedere keer voor een wedstrijd uit te kijken, maar na een kwartier heb ik het alweer gezien. De moed maar opgegeven nu. Wat een ellende. Volgens mij krijgen de cameramannen acute nekhernia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |