Had je die post iets verder hierboven nog gelezen over die speler wiens zoontje dood was gegaan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip 3/4de plaats toch ? Zal wel uitverkocht zijn.
Geeft niets, was ook niet mijn bericht. En idd wel een tong-topic waard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef tong80 het volgende:
Zwansen sorry dat ik je bericht heb gebruikt maar het leek me wel een topic waard.
Congo verzwijgt dood kind van aanvoerder.
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien. Snel naar RTL-Boulevard. Waar heb ik in godsnaam naar gekeken ?
Maria Helwegen laat me nog lachen. Dit is diep triest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je wilt het niveau van deze wedstrijd de rest van de avond ook kunnen aanschouwen?
What's new?quote:
Hij's aan het douchenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:33 schreef dndiek het volgende:
Waar speelt Lawal nu ??
quote:
Van Roda?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat oude bekende Garba Lawal de goal scoorde. De Egyptische ploeg baalt trouwens dat Mido weggestuurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |