Dat vermoorden komt wel goed, er gaan er honderden mensen tegelijk op drukke dagen in RP Congoquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou die gasten echt vermoorden als ze me dat zouden flikken. 100%... Kom op zeg. Heeft ie zeker de begrafenis enzo gemist.
Kom je terug van een voetbaltoernooi ligt je zoon onder de grond.
Dan kan het landsbestuur ook maar meteen zijn conclusies trekkenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:59 schreef Ricky_ het volgende:
Meteen die hele bond afzetten.
Je weet niet hoe ze af geschermd zijn geweest. Het is Congo. Daar gebeuren de laatste jaren de meest vreemde en vreselijke dingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Lua Lua zelf al die tijd met geen enkele bekende contact heeft gehad.
Voetballers uit dergelijke landen kennen geen Hoenderloo/Huis ter Duin-aanpak. Bovendien zijn de hotels in Egypte forten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Lua Lua zelf al die tijd met geen enkele bekende contact heeft gehad.
Uiterst bizar bericht. Verschrikkelijk zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze af geschermd zijn geweest. Het is Congo. Daar gebeuren de laatste jaren de meest vreemde en vreselijke dingen.
Maar zo'n kerel heeft toch 10 gsm's bij zich?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voetballers uit dergelijke landen kennen geen Hoenderloo/Huis ter Duin-aanpak. Bovendien zijn de hotels in Egypte forten.
Dan zetten ze een stoorzender op het dak, weet ik/jij veel. Niet alle mensen zijn vrij, Olympische atleten in westers Italie zijn dat ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Maar zo'n kerel heeft toch 10 gsm's bij zich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |