Dit is toch niet te geloven.quote:Bond verzwijgt dood zoontje
KINSHASA - Lomana Tresor Lua Lua, aanvoerder van het nationale elftal van de Democratische Republiek Congo, is zondag hals over kop naar huis gegaan wegens de dood van zijn anderhalf jaar oude zoontje.
Nadat zijn land vrijdag in de kwartfinales van de Afrika Cup werd uitgeschakeld door Egypte (4-1), ontdekte de 25-jarige aanvaller van het Engelse Portsmouth dat het kind al twee weken eerder, op 20 januari, was overleden. De Congolese bond hield het trieste nieuws echter verborgen voor haar sterspeler.
Wikipedia wordt gemaakt door mensen als jij en ik. Als jij zin hebt om er onzin op te zetten is er niemand die je tegenhoudtquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Het staat op Wikipedia. Die plaatsen niet zo snel onzin.
Laten we alstublieft ontopic gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wikipedia wordt gemaakt door mensen als jij en ik. Als jij zin hebt om er onzin op te zetten is er niemand die je tegenhoudt
Ivoorkust werd ooit dagenlang in een kazerne opgesloten nadat ze uitgeschakeld warenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:06 schreef HassieBassie het volgende:
Vrijdag verliezen, zondag pas naar huis?
Vrij ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Die voetballers zijn toch niet volledig van de buitenwereld afgesloten?
Je weet niet hoe het er soms aan toe gaat bij dit soort landen. Spelers worden zelfs gestenigd als ze slecht spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:06 schreef HassieBassie het volgende:
Vrijdag verliezen, zondag pas naar huis?
Vrij ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Die voetballers zijn toch niet volledig van de buitenwereld afgesloten?
nou het heeft blijkbaar wel geholpenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ivoorkust werd ooit dagenlang in een kazerne opgesloten nadat ze uitgeschakeld waren
Als ze de finale verliezen dus niet...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:17 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
nou het heeft blijkbaar wel geholpen![]()
En in de S*N staat nooooooit onzinquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Het staat op Wikipedia. Die plaatsen niet zo snel onzin. En er staat ook een linkje naar The Sun.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006060079,00.html
Dit kan je best dubbelzinnig opvattenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:59 schreef okee6 het volgende:
Nederland duimt voor Van der Vaart jr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |