alleen dat het vestje van sizzler nu in de fik staatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Chewie het volgende:
Goedenavond,
Heb witte rook gezien, is er al wat bekend?
Sizzler wordt nu eerst langzaam afgebrandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
alleen dat het vestje van sizzler nu in de fik staat
Had je geen bier op je fiets mee kunnen nemen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Tafkahs het volgende:
zo, ik me een tyfusend gefietst vandaag. Laat dat bier maar komen :d
Dan ga ik er tóch een topic van bouwen.quote:
Ze hopen zwart en wit te scheiden door sizzler zwart te blakeren, dan blijft er vanzelf zuiver witte rook over..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sizzler wordt nu eerst langzaam afgebrand![]()
Is ook geen makkelijke beslissing natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef sigme het volgende:
Zou die hele fok!down komen door ruzieënde FA\'s over de nieuwe POLmod?
Goede zaak. Ik doe het namelijk niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan ga ik er tóch een topic van bouwen.
Formeel niet. Ik had het informeel vernomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef Chewie het volgende:
Goedenavond,
Heb witte rook gezien, is er al wat bekend?
Geen zorgen, ik zal wel afgeschilderd worden als Bush-basher, en dan is de helft wel uitgepraat...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goede zaak. Ik doe het namelijk niet.
Bush-basher? Wat heeft Bush hiermee te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zal wel afgeschilderd worden als Bush-basher, en dan is de helft wel uitgepraat...
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Loverboy kijkt trucje af van film
Lekker averechts effect :\').
K*nkerhardquote:Zo reppen de onderzoekers over een Amersfoortse middelbare school waar wervende flyers werden uitgedeeld door meisjes. Discotheken, jeugdinrichtingen, woonhuizen, coffeeshops en poolcentra zijn ook plekken om in contact te komen met meisjes. In woonhuizen worden feestjes gegeven waar de eerste contacten met meisjes worden gelegd. In Vianen zou een meisje zijn benaderd in de bus.
Als de bovenbazen er eindelijk uit zijn, wáár wordt het dan als eerste gemeld? MED? POL?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Formeel niet. Ik had het informeel vernomen.
MED, denk ik. Naja, eerst achter de schermen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Als de bovenbazen er eindelijk uit zijn, wáár wordt het dan als eerste gemeld? MED? POL?
http://www.ad.nl/binnenland/article132203.ecequote:Ach, peilingen. Ze zijn in ieder geval altijd spannend. Politici raken gegarandeerd in rep in roer. NOVA-uitzending belegde GroenLinks (één zetel verlies!) onmiddellijk crisisoverleg, D66 huiverde bij de gedachte dat de fractie wel eens volledig uit de raad kan verdwijnen. Hoewel D66 nog steeds zonder zetel blijft, bekijken ze het nu toch positief. ,,In de voorlaatste peiling stonden we op 1,3 % van de stemmen, nu op 1,9%. Een stijging van bijna 40%!" meldt lijsttrekker Christian van den Berg in een persbericht. Zo hebben ook journalisten weer wat te doen.
Er heeft vast een FA zijn/haar oordeel gegeven voordat de besluitvormingsprocedure was begonnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze hopen zwart en wit te scheiden door sizzler zwart te blakeren, dan blijft er vanzelf zuiver witte rook over..
Zou die hele fok!down komen door ruzieënde FA\'s over de nieuwe POLmod?
Als je straks na 20:00 in de AT kijkt zie je waarschijnlijk wel wat IDO threadsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
Daar (AT) kom ik alleen midden in de nacht, dan bestaat de lijst uit ONZ SEX en R&P (en een POL, de SC, waarin ik me gemeld heb). IDO echt nog nooit gezien.
Je mist er inderdaad weinig aan. Vandaar dat ze ook helemaal onderaan in de index staan.quote:Ghe. Wat mist een mens toch weinig..
* sigme gaat de zelfgemaakte pizza nuttigen![]()
Wie / wat / waar / en wat was diens oordeel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Er heeft vast een FA zijn/haar oordeel gegeven voordat de besluitvormingsprocedure was begonnen![]()
Wat weet jij dat EWK alleen van mond-tot-mond heeft vernomen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |