Ze zijn bang helaas. London is al een keer getroffen door aanslagen. Zelfs 2x.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef ruby het volgende:
Tevens vraag ik me af hoe de Britse bevolking daar zo rustig onder kan blijven.
Moeten ze idd maar doen. binnen de korste keren verdrinken dan niet in zelfmedelijden maar in hun olie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
hahaha. Iran neemt economische strafmaatregelen![]()
nee, daar is het Westen bang voor hoor
Maar ja, ze staan toch op het lijstje van de VS om als volgende aangevallen te worden.
De regering moet echt ingrijpen want als je dit soort tuig hun zin geeft is het einde zoek. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze zijn bang helaas. London is al een keer getroffen door aanslagen. Zelfs 2x.
Door geweld te gebruiken en te dreigen krijgen de moslims wat ze willen![]()
quote:In de Syrische hoofdstad Damascus hebben demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed zaterdag de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.
quote:Spotprenten over Mohammed (nsfw) of Allah (nsfw) zijn in Zuid-Afrika definitief verboden. Een rechtbank heeft dit vandaag bepaald. Het verbod is een antwoord op de eis van een moslimorganisatie. Deze organisatie was hiervoor naar de rechter gestapt. De Zuid-Afrikaanse organisatie van hoofdredacteuren Sanef spreekt van “pre-publicatie censuur”.
quote:Het sprookje gaat nog even door. Zo hebben de Jordaanse autoriteiten vandaag de hoofdredacteur van het weekblad Al Shihan gearresteerd wegens het plaatsen van de spotprenten. Al Shihan had donderdag drie prenten afgedrukt in het weekblad. Vrijdag werd hoofdredacteur Jihad Momani om die reden al ontslagen. Hij publiceerde de prenten \\\\\\\"zodat mensen weten waartegen ze protesteren\\\\\\\". Volgens hem vallen mensen tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien.
quote:Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.
quote:Demonstraten hebben in Gaza-stad het kantoor van de Europese Commissie verbouwd. De ramen zijn ingeslagen en de Europese vlag is vervangen voor de Palestijnse. Aanleiding van de acties zijn de spotprenten over de profeet Mohammed in de Europese kranten. De Europese Commissie wil dat de Palestijnse autoriteiten de boel wat beter beschermen tegen de demonstranten. Ze betreurt het dat \\\\\\\"Europeanen, die werken aan een beter leven voor de Palestijnen, onderwerp zijn van zulke aanvallen\\\\\\\"
Allah is grootquote:De spotprenten over de profeet Mohammed laten zien dat het Westen vijandig staat tegenover de Islam. Dat liet de Taliban in een telefonische verklaring weten. \\\\\\\"Islamitische landen moeten weten dat westerse landen tegen ons, onze religie en onze grote profeet zijn\\\\\\\", aldus een woordvoerder van de Taliban. Ook tientallen religieuze leiders en dorpsoudsten die vandaag in Kandahar bijeenkwamen hadden een mening over de gewaagde prenten. Zij riepen de regeringsleiders van de Westerse landen op de daders te straffen.
Je geeft de Westerse satans zoals jij je ze noemt teveel krediet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ben benieuwd wanneer zich de volgende natuurramp zich voordoet of de westerse satans nog een keer zo gul zullen zijn als in het verleden.
Behalve de Joden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:31 schreef ChillyWilly het volgende:
Dit hele gedoe met die prenten is toch niet meer serieus te nemen zeg? Wat een drukte om een paar tekeningen. Haat prediken tegenover het westen mag, bussen met onschuldige kinderen opblazen mag ook, maar zodra een cartoon van Mohammed verschijnt, wordt de Deense Ambassade in Syrie afgebrand. En dan nog die mensen die roepen dat het integratie belemmerd. Weet je wat het toppunt van integratie is? Als je je niet druk maakt om een ludieke cartoon. Iedereen komt namelijk aan de beurt.
Heb je ook al zo'n mooi en vredelievend spandoek gemaakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:31 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je geeft de Westerse satans zoals jij je ze noemt teveel krediet.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je ook al zo\'n mooi en vredelievend spandoek gemaakt?
Die zijn al uitgebreid aan bod gekomen...quote:
Als het niet zo triest was, zou je er hard om lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef popolon het volgende:
Ik vind deze nog wel de lachwekkendste.
[afbeelding]
Deze moslims maken inderdaad zichzelf belachelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het niet zo triest was, zou je er hard om lachen.
Laten we deze foto maar als een spotprent opvatten.
Ik denk niet dat de publieke opinie in de arabische gemeenschap daar van bijdraait. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Schiet ze neer!
Dat zijn net de beste jokes, vooral uit de eigen mond,quote:
In Denemarken is het verboden om haatprenten omtrent de Joden te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Dat zijn net de beste jokes, vooral uit de eigen mond,
tevens getuigd dit opnieuw het gebrek aan voeling met de seculiere maatschappij waar je verondersteld wordt deel van uit te maken.
Jammer, was juist een mooi gebaar.quote:Hoofdredacteur gearresteerd om spotprenten
Het sprookje gaat nog even door. Zo hebben de Jordaanse autoriteiten vandaag de hoofdredacteur van het weekblad Al Shihan gearresteerd wegens het plaatsen van de spotprenten. Al Shihan had donderdag drie prenten afgedrukt in het weekblad. Vrijdag werd hoofdredacteur Jihad Momani om die reden al ontslagen. Hij publiceerde de prenten \\\"zodat mensen weten waartegen ze protesteren\\\". Volgens hem vallen mensen tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien.
quote:Jordaanse krant toont Deense cartoons
Ah, een nieuw en zowaar positief hoofdstuk in het Deense cartoonverhaal. Een Jordaanse roddelkrant heeft vandaag drie van de omstreden Deense spotprenten over Mohammed gepubliceerd.
"Moslims in de wereld, wees redelijk", riep het weekblad Al-Shihan op bij de afbeeldingen. Hulde voor deze actie. Hoofdredacteur Jihad Momani verklaarde dat hij de cartoons heeft gepubliceerd "zodat mensen weten waartegen ze protesteren". Veel geagiteerde moslims hebben eigenlijk geen idee om wat voor tekeningen het precies gaat.
"Wat roept meer vooroordelen op tegen de islam, deze karikaturen of foto's van gijzelnemers die voor de camera de keel van hun slachtoffer doorsnijden of een zelfmoordenaar die zichzelf opblaast tijdens een bruiloft in Amman?", vraagt de hoofdredacteur zich terecht af. Nu maar hopen dat dit de gemoederen enigszins tot bedaren brengt.
Hebben die kranten nu hun zin met hunquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Verdorie, nu kan ik niet meer van die Iraanse.... eh.... eh.... dingus kopen.
Europa betaalt Bin Laden om de VS aan te vallenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Europe you wil pay bin laden is way:\')
Spotprent mag dus, haat nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:43 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In Denemarken is het verboden om haatprenten omtrent de Joden te maken.
Moet je tegen die Duitser zeggen die rustig in zijn hotel zat te eten toen hij door een horde losgeslagen geitenneukers naar buiten werd gesleept.quote:
nou, gooi die gast in de bak dan als hij zo'n hekel heeft aan vrijheidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef popolon het volgende:
Ik vind deze nog wel de lachwekkendste.
[afbeelding]
Het Calimero complex wat veel moslims schijnen te hebben t.o.v. de Joden, vermoed ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden de Joden hier trouwens bijgehaald? Dit gaat toch over die moslims of niet?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik word dus echt strontziek van hun, moslims klagen alleen maar. Wat een Hypocrisie, zelf mogen ze van alles lullen en maken, maar als iemand aan hun geloof zit, is het opeens Jihad. Wat een achterlijk cultuur ook he. Ze kunnen alleen maar klagen en zeiken.
Ik bedoel in jaren 70 halen we ze naar Nederland, betalen we al hun kosten. We voeden ze, kleden ze, geven hun onderdak, mogelijkheid om hun familie naar Nederland te halen en een geldig verblijfsvergunning. En nog is het niet goed. Integratie wordt van hun verwacht en niet van ons, de islam valt niet te integreren in ons modern westers samenleving met hun achterlijke fysieke straffen, vrouwenonderdrukking, homohaat, terreur en beperking van vrijheid van meningsuiting.
Meerderheid van asielzoekers in NL komt van Islamitische landen, dan accepteren we ze om ze te kunnen helpen onder invloed van onze tolerante humanistische opvoeding, tolereren we dat ze te klagen hebben buigen we er ons over. Lossen we het op en dan klagen ze weer
Met onze belastingcentjes worden ook nog Moskee\\\'s voor ze gebouwd en hebben ze een moslimomroep en verenigingen en dan gaan ze haatzaaien in hun moskee\\\'s.
En dan komt Cohen met een geniaal idee dat ze meer clubhuizen moeten krijgen.![]()
Proberen we in hun cultuur een taboe te doorbreken, worden we ook nog eens met de dood bedreigd. Keer anders terug naar je eigen land aub.![]()
![]()
Dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef popolon het volgende:
Maar goed, mensen die met dit soort spandoeken lopen moeten opgepakt en zwaar beboet worden.
Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer, dit is oproepen tot moord en vernietiging van Europa.
Mijn Engels is vrij redelijk en ik zie het er toch echt staan hoor.quote:
nee alleen op jouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In het vorige topic heeft ie precies hetzelfde geplaatst. Gewoon aandachtsgeil ventje.
Beboet? Voor jaren weggestopt alstublieft. En als het gaat om immigranten, simpelweg vriendelijk op een vliegtuig naar huis zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef popolon het volgende:
Maar goed, mensen die met dit soort spandoeken lopen moeten opgepakt en zwaar beboet worden.
Precies. En dat vanwege soms zeer humoristische spotprentjes.("Stop! Stop! We ran out of virgins"quote:Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer, dit is oproepen tot moord en vernietiging van Europa.
Alles is de schuld van de Joden... je weet tog?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden de Joden hier trouwens bijgehaald? Dit gaat toch over die moslims of niet?
Was sarcasme hoor. Je kent me onderhand mijn allergie tegen geloofsfanatici wel zou ik zo denken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Mijn Engels is vrij redelijk en ik zie het er toch echt staan hoor.
Een aantal zijn zelfs regelrechte dreigementen tegen Europa.
Je hebt gelijk. De linkse allochtonenknuffelaars begrijpen dit nog niet, maar die komen er vanzelf achter als ze over een paar jaar ook verplicht moslim zijn geworden. Pim had gelijk; de islam is een achterlijk geloof. Kom niet aan hun allah en hun mohammed (over mohammed's dochtertje, dat hij volgens de overlevering op haar 9e jaar neukte lullen we maar niet, want vrouwen zijn in hun ogen toch maar minderwaardige schepsels), want dan breekt de pleuris los. Hoe vaak zijn "onze" God en Jezus de laatste 40 jaar al niet op de hak genomen, en worden WIJ dan ook boos? Ja, misschien een enkeling, maar die griezelige moslimfundamentalisten wiens gevaar in de westerse wereld nog steeds zwaar onderschat wordt, gaan gelijk uit hun dak en vinden in hun domme agressie dan alleen nog maar dat de ongelovige honden moeten worden vermoord. Die klanten leven m.i. nog steeds in de 13e eeuw. Maar goed, het gaat hier toch wel naar de kloten, zolang we dit kabinet houden en zolang ze niks aan die agressievelingen doen. Mijn hoop gaat uit naar Geert Wilders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik word dus echt strontziek van hun, moslims klagen alleen maar. Wat een Hypocrisie, zelf mogen ze van alles lullen en maken, maar als iemand aan hun geloof zit, is het opeens Jihad. Wat een achterlijk cultuur ook he. Ze kunnen alleen maar klagen en zeiken.
Ik bedoel in jaren 70 halen we ze naar Nederland, betalen we al hun kosten. We voeden ze, kleden ze, geven hun onderdak, mogelijkheid om hun familie naar Nederland te halen en een geldig verblijfsvergunning. En nog is het niet goed. Integratie wordt van hun verwacht en niet van ons, de islam valt niet te integreren in ons modern westers samenleving met hun achterlijke fysieke straffen, vrouwenonderdrukking, homohaat, terreur en beperking van vrijheid van meningsuiting.
Meerderheid van asielzoekers in NL komt van Islamitische landen, dan accepteren we ze om ze te kunnen helpen onder invloed van onze tolerante humanistische opvoeding, tolereren we dat ze te klagen hebben buigen we er ons over. Lossen we het op en dan klagen ze weer
Met onze belastingcentjes worden ook nog Moskee\\\'s voor ze gebouwd en hebben ze een moslimomroep en verenigingen en dan gaan ze haatzaaien in hun moskee\\\'s.
En dan komt Cohen met een geniaal idee dat ze meer clubhuizen moeten krijgen.![]()
Proberen we in hun cultuur een taboe te doorbreken, worden we ook nog eens met de dood bedreigd. Keer anders terug naar je eigen land aub.![]()
![]()
Helaas voor jou, mijn wijze oma zij ook heel vaak, twee geloven op 1 kussen daar slaapt de duivel tussen.quote:
respect voor jouquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Helaas voor jou, mijn wijze oma zij ook heel vaak, twee geloven op 1 kussen daar slaapt de duivel tussen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Je moet die gekken bekogelen met varkensvlees...
Maar zeg eens eerlijk, wat vond je in de vorige topic van die quote uit het AD van die moslim?quote:
Gemist?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk, wat vond je in de vorige topic van die quote uit het AD van die moslim?
Dáár heb ik je niet over gehoord.
Ik vond Theo toch pretty damn boven het maaiveld.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:24 schreef Godslasteraar het volgende:
Nederland komt nou nooit eens boven het maaiveld uit
Toont meer aan hoe verschillende culturen op dezelfde dingen reageren... Ik ken te weinig van de Islam om nou te zeggen dat dit puur een islamitisch iets is. Dat de mensen in het MO wat krampachtig met sommige dingen omgaan was mij al bekend...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Noca het volgende:
Blijkt maar weer hoe ziek die hele Islam eigenlijk is.
Ik zal het ff opnieuw plaatsenquote:
quote:Wat is dat toch met die zogenaamde moslim landen. Vrijwel allemaal dictaturen, geen vrijheid, geheime politie, martelingen, je kunt nergens je mening over zeggen zelfs niet als gelovige moslim over je eigen geloof, corrupt en verziekt, er wordt in geen naam van welk ander geloof zoveel gemoord, bedreigd en gedaan dan ons geloof en dan gaan zeuren over een tekeningetje??? Ga eerst je eigen land eens regelen, zorg voor vrouwenrechten of wat voor rechten dan ook. En dan een boycot van heel Denemarken, enpassant ook nog even de vlag van Noorwegen mee verbranden en dan moet iedereen op zijn knietjes voor het allemachtige moslim geloof??? Denemarken is een democratie, in een democratisch land is de regering niet verantwoordelijk voor een krant. Kranten worden daar niet voor de propaganda van de dictatuur gebruikt. Maar dat zullen de meesten wel niet begrijpen. Nooit van een democratie gehoord, behalve dan dat die slecht is. Als belijdende moslim schaam ik me dood. Laat al die onderontwikkelde derde wereld land moslims aub eens gaan lezen waar de Koran echt overgaat ipv van ons overal belachelijk te maken.
Karim
karim - 02/02/06 - 07:50:08
Maar ja, de handel moet ook blijven... op zich een beetje sorry zeggen en dan basta. Dat willen ze toch graag horen? Alsof wij ons strafrecht of rechtsysteem zouden aanpassen. Gewoon zeggen dat het je spijt of dat je niet wilt kwetsen en klaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:24 schreef Godslasteraar het volgende:
en ik zie De Balk zo graag handenwringend zijn politieke graf graven terwijl hij in opdracht van het Nederlands bedrijfsleven gaat lopen cock-sucken in de woestijn. Tis weer teveel gevraagd![]()
zeker vind ik het niet echt objectiefquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zal het ff opnieuw plaatsen
[..]
Ow ow, kijk nu uit, na Denemarken zal Vietnam van de aardbodem worden geveegd door het achterlijk volk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:06 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Boeddha, Jezus, Mohammed (vzsmh), Confucius.
Te vinden in het centrum van het kwaad, Ho Chi Minh City, en wel in de Cao Dai-tempel.
Moge de Vietnamezen duizend maal duizend maal wentelend en kronkelend de meest vreselijke pijnen hun zondige lichamen teisterend, een langzame dood sterven en eeuwig branden in een nimmer temperend vuur.
En wáárom dan niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeker vind ik het niet echt objectief
Bronquote:Nasrallah calls on Islamic countries
01:51:52 È.Ù
Beirut, Feb 4 - Head of Lebanese national resistance movement Hezbollah called on Islamic states Friday to demand that European countries outlaw attacks on God and the prophets.
"I invite Islamic states to work together so that European parliaments and governments adopt a law prohibiting the media from attacking God and the prophets," Sayed Hassan Nasrallah told thousands of faithful marking the Shiite commemoration of Ashura in the southern suburbs of Beirut.
"We are faced with a new example of the hypocrisy and the duplicity of the west ... which adopts a policy of double standards," he said.
Nasrallah also announced plans for a massive demonstration on Thursday, the 10th day and final day of Ashura, with the theme of defending our religion and our prophet.
Demonstrations have been held across the Muslim world against the caricatures, originally published by Denmark's Jyllands-Posten newspaper in September.
Anger over the affair has grown since then, deepening this week as other European, in a seemingly pre-planned move, published some of the caricatures.
hij wilt zich voordoen als Koran kenner, zonder dat hij door heeft dat Moslim landen niet met koran worden bestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wáárom dan niet?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je dat niet vindt. Is het soms vanwege de waarheidsgehalte wat treffend en feilloos is geponneerd?
Inderdaad de Islam is nog maar een puber vergeleken bij de andere geloven. En dan zeggen ze dat jongeren tolerant zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons
Het is te gek voor woorden dat er belastinggeld van Europese burgers richting Palestina gaat en is gegaan. Veel Palestijnen haten het Westen, Westerlingen en het gedachtegoed van het Westen, maar helaas zijn er veel Westerse burgers die veel sympathie voor de Palestijnen hebben en omgekeerd een hekel hebben aan Israël. Graag vergeten zij de terreuracties van de Palestijnen tegen het Westen en Westerse burgers. Ook bij de laatste verkiezingen hebben de Palestijnen er bewust voor gekozen om op een terroristische organisatie te stemmen. Er is in Europa veel kritiek op Israël, dat zij een muur aan het bouwen zijn om Palestijnse terroristen buiten te houden, maar ik heb daar begrip voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef R@b het volgende:
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.
==
Boze Syriërs steken Deense ambassade in brand
04-02-2006 16:10
DAMASCUS (ANP) - Demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed hebben zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.
In Iran heeft de ultraconservatieve president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag gezegd dat zijn land economische strafmaatregelen neemt tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren.
In Gaza-stad hebben demonstranten het kantoor van de Europese Commissie aangevallen. Ze sloegen ramen in en vervingen de Europese vlag voor de Palestijnse vlag.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:56 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het Calimero complex wat veel moslims schijnen te hebben t.o.v. de Joden, vermoed ik.
Sterk argument....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij wilt zich voordoen als Koran kenner, zonder dat hij door heeft dat Moslim landen niet met koran worden bestuurd.
Ik heb'm op m\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef more het volgende:
Mohammed vindt het allemaal wel goed:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb\'m op m\\\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echt![]()
Goh, dat lijkt "mijn' shoarma mannetje van hier beneden wel, die komt uit Syrië, en zou dit zo gezegd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zal het ff opnieuw plaatsen
[..]
bwahahaha.. erg sterk... had em nog niet gezien op retecool (site was gister een beetje traag)...quote:
Je moet ze gewoon negeren...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.
Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.
Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
We voelen ons niet superieur, we zijn hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.
Dat kan soms verstandig zijn en heel lang goed gaan, tot je op een dag het slachtoffer wordt van terreur...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon negeren...
Aldus ook Frits Bolkesteinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We voelen ons niet superieur, we zijn het
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alleen de Westerse wereld. Ook de Chinezen, Hindoestanen en dergelijke zijn superieur in de hun omgang met anders denkenden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Sorry, maar als 'de westerse wereld' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Voor grootheidswaanzin moet je in die contreien zijn, niet hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\\\')
Jij vergelijkt een lullig spotprentje met dat tuig dat op die foto's staat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Daar wordt toch ook tegen opgetredenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.
Moslims mogen geen plaatjes hebben of maken van de profeet en dus mag ik ze niet plaatsen, makes perfect sense!
Dat homo\'s minder dan varkens zijn, mag weer wél gezegd worden, immers de spreker beroept zich op zijn Heilig Boek!
Allah is groot!
Die plaat is te groot, ik kan er niet tegen op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
Nogmaals, ik vind opruiende teksten waar die achterlijke figuren in Engeland mee demonstreren over onthoofden, "real holocaust", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Reken maar dat de vs hard getroffen was..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?
Respect weet je...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Graag, als jij me kunt duidelijk maken waarvoor we respect moeten tonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken "de moslims" de confrontatie op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind opruiende teksten over onthoofden, \"real holocaust\", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.
Mijn respect hebben de (radicale) moslims zo onderhand wel verspeeld. Zij tonen geen respect voor andersdenkenden en willen deze het liefst vermoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De reacties op die prentjes geven precies aan wat die prentjes, enkele daarvan, probeerden uit te beelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ah oproepen tot aanslagen. Toffe gozer ben jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken \"de moslims\" de confrontatie op.
Met die reactie probeer je gewoon te trollenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sterk argument....
Een aantal topics lang waren je reacties boven gemiddeld maar met dit antwoord kan ik je echt niet serieus nemen.
Bij "zogenaamde" begint het al, hij moet eerst besluiten of hij ze wel of niet als moslimlanden ziet.quote:Wat is dat toch met die zogenaamde moslim landen. Vrijwel allemaal dictaturen, geen vrijheid, geheime politie, martelingen, je kunt nergens je mening over zeggen zelfs niet als gelovige moslim over je eigen geloof, corrupt en verziekt, er wordt in geen naam van welk ander geloof zoveel gemoord, bedreigd en gedaan dan ons geloof en dan gaan zeuren over een tekeningetje???
Wie moet zijn eigen land eerst regelen de moslima in een wel of niet moslimland? Tegenwoordig is er geen sprake van een Islamitische land dat wordt geregeert met de wetten van de Koran en Hadith, laatste kalifaat is afgeschaft door Ataturk in 1924 dat samen ten einde kwam met Ottomaanse rijk.quote:Ga eerst je eigen land eens regelen, zorg voor vrouwenrechten of wat voor rechten dan ook. En dan een boycot van heel Denemarken, enpassant ook nog even de vlag van Noorwegen mee verbranden en dan moet iedereen op zijn knietjes voor het allemachtige moslim geloof???
Denemarken is een democratie true en de overheid is niet verantwoordelijk voor de daden van een krant, klopt ook. Maar het zijn de al bekende moslim terreur groepen die dreigen met geweld, dat is niets nieuws. Gematigde moslims zullen zich nog altijd laten leiden door rechten wat je is gegeven in een Democratie. Zoals protesteren, boycot is gelukkig wel een vorm van non geweld actie voeren.quote:Denemarken is een democratie, in een democratisch land is de regering niet verantwoordelijk voor een krant. Kranten worden daar niet voor de propaganda van de dictatuur gebruikt. Maar dat zullen de meesten wel niet begrijpen. Nooit van een democratie gehoord, behalve dan dat die slecht is.
Welke belijdende moslim noemt zijn broeders en Zusters nou onderontwikkeld?quote:Als belijdende moslim schaam ik me dood. .
De moslims in "onderontwikkelde" derde landen zien hem dan als een afvallige schoothondje van Westen en respecteren niet zijn mening zoals hij die van hen niet respecteerd.quote:Laat al die onderontwikkelde derde wereld land moslims aub eens gaan lezen waar de Koran echt overgaat ipv van ons overal belachelijk te maken
En jij vindt deze manier normaal? Dan ben je eigenlijk net zo gestoord als dat volk wat als een kip zonder kop loopt te demonstreren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de vs/europa maken ook onschuldige slachtoffers in Irak/Afganistan en dan is er nog de economische markt die compleet wordt overheerst door het westen. Het westen is ook niet heilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:
[..]
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\'s op die foto\'s.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef Bombie het volgende:
Het is duidelijk dat het nooit zal boteren tussen hen en ons.
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:
[..]
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
Natuurlijk niet... het is in die landen een oase van rust, cultuur en mensenrechten...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..
En Westerlingen worden natuurlijk nooit beledigd, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus ga je de straat op met leuzen die het terrorisme verheerlijken. Kijk dat helpt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat had je maar gewildquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met die reactie probeer je gewoon te trollen
Respect? je bedoelt totale onderwerping? Wat is er mis met een paar plaatjes in een Deense krant? Ze gaan toch stand-up tour door het Midden Oosten geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\\\'s op die foto\\\'s.
Het kan dus best.
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\\\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\\\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?
Ja hoor Popolon, moslims in de VS voelen zich echt vrij om te demonstreren a la de moslims in Londen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
Het dus kan best.
Iedereen moet dus maar oppassen dat zij niet iets doen waar de moslims aanstoot aan zouden kunnen nemen? Een krant in Denemarken plaatst een paar spotprentjes en gelijk moet het gehele Deense volk er maar aan geloven? Het zijn een stelletje zieke en bekrompen geesten daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?
Maar ik geloof niet dat het Westen de straat opging en riep dat er aanslagen kwamen, ontvoeringen ed. Of ik heb een tijd in een grot geleefdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef SkaterSam het volgende:
Ik vroeg me een paar dingen af. Waarom had die cartoonist in Denemarken die spotprent geplaatst/gemaakt ? En ten tweede waarom niemand dat plaatje hier nog gepost heeft (of is het hier ook gecensureerd) ?
[afbeelding]
0. een aantal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?
Ja, daarom stel ik ook voor om die nucleaire site's van Iran met een paar fijne kernraketten plat te gooien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo's beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2's op moeten laten stijgen richting Mekka?
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo\'s waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Imam El Moumni zit er nog, hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook tegen opgetredenDie imam\'s worden toch ook het land uitgezet
Gebeurt nog wel. Vanmiddag op CNN. Iran hervat alle nucleaire verrijkingsactiviteiten en wil geen inspecteurs toestaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Eightball het volgende:
Daarom stel ik ook voor om die nucleaire site\'s van Iran met een fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
Ik kan me in zekere mate woede voorstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Binnen 30 minuten een grote parkeerplaats met hier en daar een oliepomp.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Sorry, maar als \'de westerse wereld\' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
Vanwege spotprents :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Dat was de franse vlag trouwens..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Ludwig het volgende:
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.
En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
Ik voel mij beledigd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Offtopic gelulquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Het Westen moet helemaal niets. Jullie zijn hier niet de baas. Wij bepalen nog altijd zelf wat voor normen er in ons land gelden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar domme argumenten maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Maar dat zal wel tegengesproken worden![]()
juist ......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
.... eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben..........
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?quote:
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..quote:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen... logisch gevolg...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Ja, maar het is een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
Fout.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Terrorisme heeft dus niks met superioriteit te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Reken maar dat de vs hard getroffen was..
Nou, dan weet je wat je te doen staat.quote:
tuurlijk kan jij je dat heel goed voorstellen, ik had niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo'n moord en aanval op het Westen?quote:
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef rutger05 het volgende:
In elke religie, levensbeschouwing of politieke stroming bevinden zich wel gevaarlijk gestoorden. Helaas is dat op het moment een vrij grote groep bij de moslims, maar er zijn natuurlijk genoeg vrome moslims die niet radicaal zijn. Het gevaar bestaat dat zij als groep ook verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van de radicale groep. In het Westen moet men een keiharde vuist maken tegen deze radicalen en daarbij oppassen dat wij de onschuldigen niet treffen.
Van Gogh was al geruime tijd ''lekker'' bezig. De reactie was al geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo\'n moord en aanval op het Westen?
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
al gereageerd hierop, lees maar terugquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Er is geen goed en slecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Nee, heeft ie geen goed woord voor over.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef ScienceFriction het volgende:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen Marokkanen... logisch gevolg...
Hoeft niet, duidelijk genoeg allemaal gezien je andere reacties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
al gereageerd hierop, lees maar terug
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Bombie het volgende:
[..]
Er is geen goed en slecht.
Er is alleen zij en wij; Onze belangen en hun belangen.
Er zijn alleen onverenigbare werelden.
En nogmaals... de planeet is te klein voor beide kampen.
So act on it. Als wij het niet doen, doen zij het.
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
ik dacht meer aan genetic-warquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...
Ik dacht meer een een leeswedstrijdquote:
Het zijn zijn homiez, izzie mee opgegroeid weet je, rezpect enzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Helaas... Blijkbaar beseffen zij niet dat zij ook het slachtoffer kunnen worden van de haat van de radicale moslims.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.
Het is jammer dat er staatshoofden van landen in het Midden Oosten excuses eisen, woordvoerders van moslimorganisaties niet die acties veroordelen maar vooral hameren op de Godslastering.
De radicalen steken de boel in de hens, de gematigde moslims staan erbij te kijken, met emmers water, maar blussen niet.
De hele wereld hoeft toch geen afstand te doen van een paar tekentjes?! Kom op zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..
Idd, maar dat hoort ook gewoon bij het geloof. Al het andere is slecht en mag geschoffeerd worden, maar zodra er aan het geloof gezeten wordt mag het allemaal niet meer. En dat geldt niet alleen voor de Islam, al zijn die wel wat sneller op de 6 meter lange tenen getrapt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.
onder opdracht van het regime bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef Monidique het volgende:
Reken er maar op dat die demonstratie in Syrië niet zonder toestemming van het regime was.
Nee, hoor, goed.quote:
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
De hele wereld hoeft toch geen afstand te doen van een paar tekentjes?! Kom op zeg
ja en dan? dan zijn dit soort reacties normaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?
Afstand doen van een cynische tekening?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..
Jemig, ik ga Dirk Jan ook ineens in een heel ander perspectief bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo kortzichting en denk je nou echt dat er geen betekenis achter zit?
Gelukkig geef jij al het antwoord. het gaat in een ander land niet zoals je wilt en besluit het dan maar te gaan bezettenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor, goed.
Met gelijke munt terugbetalen is iets wat moslims niet kennen ws, jij ook niet?
Je regiseert een beledigend 10 minuten durend filmpje en je kop gaat eraf.
Je plaatst een beledigend prentje en je steekt de boel in de hens.
Proportioneel reageren is zooooooooooooo jaren 80![]()
Afstand doen van beledigingen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Afstand doen van een cynische tekening?![]()
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons
En ondertussen vragen moslims in Europa zich af waarom ze zoveel moeite hebben om een fatsoenlijke plaats in de maatschappij te veroveren.
Nee. De premier weigert dit te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom moet het gehele westen hier afstand van doen? Denemarken heeft al sorry gezegd toch?
Ps, de cheque in het kader van de subsidie ter ontwikkeling uwer gebieden is onderweg!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Lieve Moslims,
Sorry van die tekeningetjes. We zullen het niet meer doen.
Groetjes,
Het Westen
en terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. De premier weigert dit te doen.
Ah ik zie het net. Komt zo in 2 vandaag. Volkomen terecht trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Oh ja... want hij is de eigenaar van die propagandakrant!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Excuses maken is toegeven aan hen en vrijheid van meningsuiting opgeven. Dat gebeurt echt niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Excuses zijn trouwens nog steeds niet gemaakt, had het probleem ook allang kunnen oplossen. Maarja, dat superieure gevoel zat weer eens in de weg he?
Waarom zou het westen hier afstand van doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die foto's in de OP, dat zijn EUROPESE moslims.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteetrt het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?![]()
Inderdaad, die man moet helemaal niet vervolgd worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het wel een goed idee om Mladic commandeur van de NAVO te maken.
Om mee te beginnen ja. De cultuur speelt nog altijd een essentiele rol in het probleem tussen autochtonen en allochtonen van Marokkaanse afkomst.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?![]()
Jij heet zeker Radovan van je voornaam?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vind het wel een goed idee om Mladic commandeur van de NAVO te maken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef VoreG het volgende::\'(
Een kinderklas heeft samen met de leraren een Deense vlag geknutseld om die te gaan vebranden.
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Die foto\'s in de OP, dat zijn EUROPESE moslims.
En de arabische wereld reflecteerd het gedrag van enkele denen op dat hele land?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dus jij reflecteert het gedrag van een enkeling in het Midden-oosten als maatstaf voor de integratie van moslims in Europa?
Nee, dat ben ik. Aangenaam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef Super7fighter het volgende:
Jij heet zeker Radovan van je voornaam?![]()
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef cyberbull het volgende:
Ik vind het wel beangstigend wat er gebeurt momenteel.. Dit mede omdat mijn opa in de jaren 70 voorspeld heeft dat er begin 21e eeuw europa zal branden en er grote problemen zouden komen door het midden oosten (moslims)....
Het begint er aardig op te lijken helaas dat ie gelijk krijgt...
Vraag me af waar het heenmoet met deze wereld...
Oh dat is demonstreren, ik noem het iets heel anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.![]()
Een stuk of 20. Meer niet.![]()
Zittend nog wel! En waar doen ze dat? In de moskee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Die gasten zitten wekelijks te demonstreren.![]()
Een stuk of 20. Meer niet.![]()
Dat misschien ook wel, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
onder opdracht van het regime bedoel je?
Nou, die kinderen krijgen best wel goed aardrijkskunde mee. Dat gekleurde plaatje zag er goed uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef VoreG het volgende::\\\\\\\'(
Een kinderklas heeft samen met de leraren een Deense vlag geknutseld om die te gaan vebranden.
Geografisch gezien kunnen we inderdaad niet zonder elkaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.
muwuaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Het complete Midden-Oosten hangt aan de lippen van het Westen en andersom. Ze kunnen niet zonder elkaar.
Op heel europa.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de arabische wereld reflecteerd het gedrag van enkele denen op dat hele land?![]()
En we hebben trouwens allebei asiel in Nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Eightball het volgende:
Nee, dat ben ik. Aangenaam.
Finder_elf_towns heet in het dagelijks leven Arkan.
Achter een man met een haak en één oog.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Zittend nog wel! En waar doen ze dat? In de moskee?
zonder toestemming zou er geen protest geweest zijn,quote:
Alleen vanwege de olie hoor. Voor de rest hebben die barbaren ons niks te bieden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef Ludwig het volgende:
Aardrijkskunde een westers vakquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nou, die kinderen krijgen best wel goed aardrijkskunde kunde mee. Dat gekleude plaatje zag er goed uit.
Worden ze onderwezen in Westerse vakken, dan is het nog niet goed.
het hele westenquote:
die dames mogen ook wel mee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik die jongetjes daar in London zie demonstreren dan vraag ik me af waarom die niet lekker in Saudi gaan wonen, of in noordafrika ofzo..
Nul is Europa in gebracht door Arabieren, so what?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Aardrijkskunde een westers vak
Zo van \"Als je arabier bent hoef je helemaal niet te weten waar wat ligt op deze wereld\".
Je doet echt je best om te etaleren hoe dom ze daar zijn of niet?
Tot je bijvoorbeeld lekker op vakantie bent in Egypte en een paar radicale moslims de toeristenbus klem rijden en vervolgens alle toeristen doodschieten met een mitrailleur. Er staat mij nog iets van bij dat een aantal jaren geleden daarbij 36 Duitsers zijn omgekomen. Zoiets kan natuurlijk ook in Nederland gebeuren. Radicale moslims vormen wel terdege een bedreiging voor het Westen en Westerse burgers. Je hoeft echt niet bang te zijn, maar je moet wel realistisch zijn en bewust zijn van het gevaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef venomsnake het volgende:
hoop gedoe om nix weer, iedereen gaat elkaar nu lekker lopen opfokken en over 2week hoor je er niemand meer over, westerlingetjes weer lekker gescholden op moslimpjes, moslimpjes weer de straat op vlaggetjes verbranden en zeiken op westerlingetjes en niemand schiet er ene reet mee op![]()
ik kan er alleen nog maar om lachen om eerlijk te zijn, bang voor moslims/aanslagen/moslims die het westen over nemen enz enz enz ben ik totaal niet, ik laat me niet meeslepen in deze massagekte. dat doe ik in de zomer wel weer, oranjegekte.
Van mij ook, Turkse meisje's zijn daarentegen om te smullenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
die dames mogen ook wel mee wat mij betreft.
Omdat ze daar geen uitkering krijgen...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik die jongetjes daar in London zie demonstreren dan vraag ik me af waarom die niet lekker in Saudi gaan wonen, of in noordafrika ofzo..
"Boem" ook... :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Chemie is een arabisch woord :\')
Rot op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Triggershot het volgende:
Chemie is een arabisch woord :\')
ze hebben hem gejatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Eightball het volgende:
[..]
Van mij ook, Turkse meisje\'s zijn daarentegen om te smullen![]()
(Zoalshetis, doet es avatar aanpassen..)
bronquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Rot op.
Dan doe ik vanaf nu never nooit meer iets chemisch!
Dat en het gebrek aan een optredende reactie van de autoriteiten zegt al genoegquote:
Ja.... dat is hun cultuur.... daar moet je R.E.S.P.E.C.T. voor hebben... je weet tog?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat en het gebrek aan een optredende reactie van de autoriteiten zegt al genoeg![]()
om een chemiepakketquote:
Ach, het Westen heeft al zo'n slechte imago door deze haatprenten. Ik dacht, ik geef de Europeanen wat krediet. Het zijn toch de Europeanen immersgeweest die Amerika, Australie en Nieuw zeeland ontdekt hebben. Net zoals de Arabieren de grondlegger waren van het nieuwe denken in de natuurwetenschappen. Enige erkenning is wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Aardrijkskunde een westers vak
Zo van \"Als je arabier bent hoef je helemaal niet te weten waar wat ligt op deze wereld\".
Je doet echt je best om te etaleren hoe dom ze daar zijn of niet?
Ik geloofde je wel hoor.quote:
En ze zijn gestopt omdat...? Had er iemand een villein tkeningetje gemaakt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Super7fighter het volgende:
Net zoals de Arabieren de grondlegger waren van het nieuwe denken in de natuurwetenschappen.
Ze hetzelf niet meer begrepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En ze zijn gestopt omdat...?
Ik zag honderden politieagenten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat en het gebrek aan een optredende reactie van de autoriteiten zegt al genoeg![]()
ik heb gefixt. is het slecht dan om radicaal te zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik geloofde je wel hoor.
Om dan meteen een beetje de layout te gaan verkrebsen.
Ben je een beetje radicaal ofzo?
Racisme!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik zag honderden politieagenten.
Laten we het leuk houden; een goocheldoos of een tafelcasino.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
om een chemiepakket
quote:Denemarken roept staatsburgers op Syrië te verlaten
KOPENHAGEN - De Deense regering heeft zaterdag haar staatsburgers in Syrië opgeroepen dat land onmiddellijk te verlaten. Dat meldde het persbureau Ritzau.
heb je daar ook een cartoon van?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden; een goocheldoos of een tafelcasino.
De islam heeft al sinds z'n ontstaan een probleem met fundamentalisten. Grote wetenschappers uit het MO als Averroes en Avicenna hebben zwaar te lijden gehad onder de voorgangers van Bin Laden & co. Dergelijke uitwassen horen net zo goed bij de islam als de inquisitie bij het christendom of weduwe verbrandingen bij het hindoeïsme. Zolang moslims dat niet onder ogen willen zien zal er geen vooruitgang zijn. Ik snap ook wel dat het gros van de moslims de soep niet zo heet eet (waaronder Timmy Aquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze zijn niet gestopt, Mongolen hadden huis gehoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En ze zijn gestopt omdat...? Had er iemand een villein tkeningetje gemaakt?
Dus ze konden niet op tegen mensen met het down syndroom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze zijn niet gestopt, Mongolen hadden huis gehouden
beter is radicaal pacifistisch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb gefixt. is het slecht dan om radicaal te zijn?
Ik ben radicaal passief![]()
Mooie cartoon!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef typtypo het volgende:
[afbeelding]
Dit is een afbeelding van de proleet moHAMmed.
Tere zieltjes wegkijken s.v.p.
Ze hadden de zwaarden neer gelegdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus ze konden niet op tegen mensen met het down syndroom...![]()
jij je zinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beter is radicaal pacifistisch.
Laat me raden, mijn barmhartige achterbuurman Imam Fawazquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:37 schreef Modus het volgende:
Die imam op TV net bij 2 Vandaag, die is echt LAAIEND.. Zo dom, maar het is wel levensgevaarlijk.
Dan is het wel eerlijker...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hadden de zwaarden neer gelegd
tegen mongoolse hordes, met een olifanten leger?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan is het wel eerlijker...
Hadden ze een schetsboekje meegenomen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tegen mongoolse hordes, met een olifanten leger?![]()
hoeveel olifanten deden volgens jou mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tegen mongoolse hordes, met een olifanten leger?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |