Voor grootheidswaanzin moet je in die contreien zijn, niet hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\\\')
Jij vergelijkt een lullig spotprentje met dat tuig dat op die foto's staat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Daar wordt toch ook tegen opgetredenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.
Moslims mogen geen plaatjes hebben of maken van de profeet en dus mag ik ze niet plaatsen, makes perfect sense!
Dat homo\'s minder dan varkens zijn, mag weer wél gezegd worden, immers de spreker beroept zich op zijn Heilig Boek!
Allah is groot!
Die plaat is te groot, ik kan er niet tegen op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
Nogmaals, ik vind opruiende teksten waar die achterlijke figuren in Engeland mee demonstreren over onthoofden, "real holocaust", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Reken maar dat de vs hard getroffen was..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?
Respect weet je...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Graag, als jij me kunt duidelijk maken waarvoor we respect moeten tonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken "de moslims" de confrontatie op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind opruiende teksten over onthoofden, \"real holocaust\", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.
Mijn respect hebben de (radicale) moslims zo onderhand wel verspeeld. Zij tonen geen respect voor andersdenkenden en willen deze het liefst vermoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De reacties op die prentjes geven precies aan wat die prentjes, enkele daarvan, probeerden uit te beelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ah oproepen tot aanslagen. Toffe gozer ben jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken \"de moslims\" de confrontatie op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |