Inderdaad de Islam is nog maar een puber vergeleken bij de andere geloven. En dan zeggen ze dat jongeren tolerant zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons
Het is te gek voor woorden dat er belastinggeld van Europese burgers richting Palestina gaat en is gegaan. Veel Palestijnen haten het Westen, Westerlingen en het gedachtegoed van het Westen, maar helaas zijn er veel Westerse burgers die veel sympathie voor de Palestijnen hebben en omgekeerd een hekel hebben aan Israël. Graag vergeten zij de terreuracties van de Palestijnen tegen het Westen en Westerse burgers. Ook bij de laatste verkiezingen hebben de Palestijnen er bewust voor gekozen om op een terroristische organisatie te stemmen. Er is in Europa veel kritiek op Israël, dat zij een muur aan het bouwen zijn om Palestijnse terroristen buiten te houden, maar ik heb daar begrip voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef R@b het volgende:
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.
==
Boze Syriërs steken Deense ambassade in brand
04-02-2006 16:10
DAMASCUS (ANP) - Demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed hebben zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.
In Iran heeft de ultraconservatieve president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag gezegd dat zijn land economische strafmaatregelen neemt tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren.
In Gaza-stad hebben demonstranten het kantoor van de Europese Commissie aangevallen. Ze sloegen ramen in en vervingen de Europese vlag voor de Palestijnse vlag.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:56 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het Calimero complex wat veel moslims schijnen te hebben t.o.v. de Joden, vermoed ik.
Sterk argument....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij wilt zich voordoen als Koran kenner, zonder dat hij door heeft dat Moslim landen niet met koran worden bestuurd.
Ik heb'm op m\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef more het volgende:
Mohammed vindt het allemaal wel goed:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb\'m op m\\\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echt![]()
Goh, dat lijkt "mijn' shoarma mannetje van hier beneden wel, die komt uit Syrië, en zou dit zo gezegd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zal het ff opnieuw plaatsen
[..]
bwahahaha.. erg sterk... had em nog niet gezien op retecool (site was gister een beetje traag)...quote:
Je moet ze gewoon negeren...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.
Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.
Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
We voelen ons niet superieur, we zijn hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.
Dat kan soms verstandig zijn en heel lang goed gaan, tot je op een dag het slachtoffer wordt van terreur...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon negeren...
Aldus ook Frits Bolkesteinquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
We voelen ons niet superieur, we zijn het
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet alleen de Westerse wereld. Ook de Chinezen, Hindoestanen en dergelijke zijn superieur in de hun omgang met anders denkenden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Sorry, maar als 'de westerse wereld' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |