abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34733948
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons

En ondertussen vragen moslims in Europa zich af waarom ze zoveel moeite hebben om een fatsoenlijke plaats in de maatschappij te veroveren.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34733957
Bij Mohammed is het altijd "Mohammed -VZMH"

Wat was het bij Aisha dan? "Aisha - GILF"?
pi_34733983
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het blijkt maar weer eens hoe vreedzaam de jongste religie ter wereld is.
Hier is mooi overzicht van al die ingetogen reacties: http://news.yahoo.com/photos/sm/events/wl/020106danishcartoons
Inderdaad de Islam is nog maar een puber vergeleken bij de andere geloven. En dan zeggen ze dat jongeren tolerant zijn.
pi_34733996
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef R@b het volgende:
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.

==

Boze Syriërs steken Deense ambassade in brand

04-02-2006 16:10
DAMASCUS (ANP) - Demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed hebben zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.

In Iran heeft de ultraconservatieve president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag gezegd dat zijn land economische strafmaatregelen neemt tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren.

In Gaza-stad hebben demonstranten het kantoor van de Europese Commissie aangevallen. Ze sloegen ramen in en vervingen de Europese vlag voor de Palestijnse vlag.
Het is te gek voor woorden dat er belastinggeld van Europese burgers richting Palestina gaat en is gegaan. Veel Palestijnen haten het Westen, Westerlingen en het gedachtegoed van het Westen, maar helaas zijn er veel Westerse burgers die veel sympathie voor de Palestijnen hebben en omgekeerd een hekel hebben aan Israël. Graag vergeten zij de terreuracties van de Palestijnen tegen het Westen en Westerse burgers. Ook bij de laatste verkiezingen hebben de Palestijnen er bewust voor gekozen om op een terroristische organisatie te stemmen. Er is in Europa veel kritiek op Israël, dat zij een muur aan het bouwen zijn om Palestijnse terroristen buiten te houden, maar ik heb daar begrip voor.

Ik hoop dat bij veel Westerlingen nu eindelijk eens de schellen van de ogen vallen nu iedereen de gestoorde haat kan zien tegen het Westen en Westerlingen die een paar spotprenten al kunnen oproepen. De volgende keer publiceert een Nederlandse krant iets wat bepaalde moslims of moslimlanden niet welgevallig is of doet Nederland iets anders verkeerd in ogen en dan zijn wij opeens niet meer veilig.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34733997
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:56 schreef Jalu het volgende:

[..]

Het Calimero complex wat veel moslims schijnen te hebben t.o.v. de Joden, vermoed ik.
pi_34734039
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hij wilt zich voordoen als Koran kenner, zonder dat hij door heeft dat Moslim landen niet met koran worden bestuurd.
Sterk argument....
Een aantal topics lang waren je reacties boven gemiddeld maar met dit antwoord kan ik je echt niet serieus nemen.
pi_34734048
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:35 schreef more het volgende:
Mohammed vindt het allemaal wel goed:
[afbeelding]
Ik heb'm op m\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echt
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:41:06 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734074
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb\'m op m\\\'n site gezet op de muziek van Tone Loce, Funky Called Medina, en verdomd, net echt
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34734122

(van retecool)
pi_34734144

So...cold cooling at a ball
and im looking for some action
but like Mick Jagger said
I can't get no satisfaction
the girls are all around
but none of them wanna get with me
my threads are fresh and I'm looking def
yo, wassup with the l-o-c
the girls are all jocking
at the other end of the bar
having drinks with some no-name chump
when they know that I'm the star
so I got up and strolled over
to the other side of the cantina
I asked the guy, "why you so fly?"
he said "funky cold medina"

this brother told me a secret
on how to get more chicks
put a little medina in your glass
and the girls'll come real quick
it's better than any alcohol
or afrodesiac
a couple of sips of this love potion and she'll be on your lap
so I gave some to my dog, when he began to beg
and then he licked his bowl and he looked at me
and did the wild thing on my leg
he used to scratch and bite me
before he was much much meaner
but now all the poodles run to my house for the funky cold medina

you know what I'm saying
I got every dog in my neighborhood breaking down my door
I got Spuds McKenzie, Alex from Stroh's
they won't leave my dog alone with that medina thing

I went up to this girl
she said "Hi, my name Sheena"
I thought she'd be good to go with a little funk cold medina,
she said "I'd like a drink", I said "ok, I'll go get it"
and then a couple of sips, she cold licked her lips and I knew that she was
with it
so I took her to my crib
and everything went well as planned
but when she got undressed it was big old mess
Sheena was a man
so I threw him out
I don't fool around with no Oscar Meyer weiner
you must be sure that the girl is pure for the funky cold medina

you know,
ain't no plans with a man,
this is the 80s and I'm down the ladies,

break it down,

back in the saddle, looking for a little affection
I took a shot, I thought I'd test it on the Love Connection
the audience guests voted, and you know, they picked a winner
I took my date to the Hilton ford
media had some dinner
she had a few drinks, I'm thinking soon what I'd be getting,
but that's when she starting talking 'bout plans for a wedding,
I said "wait, slow down love, not so fast, I'll be seeing ya",
that's why I found you don't play around with the funky cold medina

you know what I'm saying
that medina's a monster y'all
pi_34734165
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.

Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34734167
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik zal het ff opnieuw plaatsen
[..]
Goh, dat lijkt "mijn' shoarma mannetje van hier beneden wel, die komt uit Syrië, en zou dit zo gezegd kunnen hebben.
"Noem mij 1 Islamitisch land met een democratie"

Het is ergens ook weer jammer dat je wel haast blij bent als je tussen al die verontwaardigde reacties, al die reacties waarin begrip wordt getoond voor de heftige reacties in het Midden en Verre Oosten, een enkele nuancerende relativerende reactie hoort of leest.

Deze Karim zegt precies zoals het is, kwaad worden om 1 fucking plaatje , die het gros niet eens gezien heeft, omdat in hun land de kranten het niet mogen en willen plaatsen, maar niet verontwaardigd zijn over de exorbitante reacties, waarbij velen gestraft worden om de daad van 1.

Het is voor hen dus gewoon zaak om bij alles wat hen niet zint, volledig over de rooie te gaan, met geweld te dreigen en ook daadwerkelijk geweld te gebruiken, en we binden wel in, want hey, wat is nu een excuusje of een gedragscodetje meer of minder als je leven op het spel staat.

Gewoon je beledigende kop niet boven het maaiveld uitsteken, ook al bevindt dat maaiveld zich in jouw Westers land, en er gebeurt je niets.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34734187
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef Eightball het volgende:
[afbeelding]

(van retecool)
bwahahaha.. erg sterk... had em nog niet gezien op retecool (site was gister een beetje traag)...
pi_34734200
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:
Europa en haar burgers moeten zeer duidelijk maken tegen deze moslims en moslimlanden, dat wij hun bedreigingen niet pikken. Niks geen slap gezeur over het inperken van de vrijheid van meningsuiting en de persvrijheid.

Die demonstranten in Londen met hun spandoeken die oproepen tot terreur tegen het Westen had de politie overigens direct moeten oppakken. Hadden zij gelijk een lijst gehad met mensen die goed in de gaten moeten worden gehouden. Daarnaast kan Engeland de demonstranten met een verblijfsvergunning het land uitzetten.
Je moet ze gewoon negeren...
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 17:47:29 #90
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34734215
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:48:08 #91
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34734239
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:45 schreef rutger05 het volgende:

Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:49:13 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734266
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 17:50:02 #93
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34734290
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

We voelen ons niet superieur, we zijn het
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:50:05 #94
45511 TimmyAsd
pi_34734291
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Oproepen tot haat, moord en vernieting van Europa wel gelukkig.
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
pi_34734294
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je moet ze gewoon negeren...
Dat kan soms verstandig zijn en heel lang goed gaan, tot je op een dag het slachtoffer wordt van terreur...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:51:06 #96
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_34734325
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Aldus ook Frits Bolkestein Afgezien daarvan vind ik dat deze zaak heel pijnlijk het cultuurverschil blootlegt. Natuurlijk moeten kranten deze prenten kunnen blijven publiceren, ook al schoffeer je iemand, alsof dat nieuw is? Licht ontvlambare gasten...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:51:34 #97
45511 TimmyAsd
pi_34734339
quote:

[..]

Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :')

Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
pi_34734362
quote:

[..]

Niet alleen de Westerse wereld. Ook de Chinezen, Hindoestanen en dergelijke zijn superieur in de hun omgang met anders denkenden.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:53:15 #99
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734384
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34734391
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')

Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Sorry, maar als 'de westerse wereld' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')