abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:53:37 #101
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_34734392
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Voor grootheidswaanzin moet je in die contreien zijn, niet hier.
pi_34734408
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:54:48 #103
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34734416
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef ruby het volgende:

[..]

Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
pi_34734423
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')

Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.

Moslims mogen geen plaatjes hebben of maken van de profeet en dus mag ik ze niet plaatsen, makes perfect sense!
Dat homo's minder dan varkens zijn, mag weer wél gezegd worden, immers de spreker beroept zich op zijn Heilig Boek!

Allah is groot!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:55:28 #105
6484 ExTec
pi_34734433
quote:

[..]

Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\\\')
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:55:54 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734448
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Jij vergelijkt een lullig spotprentje met dat tuig dat op die foto's staat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:55:56 #107
45511 TimmyAsd
pi_34734450
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 17:56:04 #108
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34734455
quote:
Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')

Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34734476
Ik vind Britney Spears ook kwetsend... zullen we een cartoon van haar naar het Midden Oosten sturen?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:57:03 #110
45511 TimmyAsd
pi_34734487
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.

Moslims mogen geen plaatjes hebben of maken van de profeet en dus mag ik ze niet plaatsen, makes perfect sense!
Dat homo\'s minder dan varkens zijn, mag weer wél gezegd worden, immers de spreker beroept zich op zijn Heilig Boek!

Allah is groot!
Daar wordt toch ook tegen opgetreden Die imam's worden toch ook het land uitgezet
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:57:14 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734491
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Die plaat is te groot, ik kan er niet tegen op.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:57:34 #112
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734498
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Nogmaals, ik vind opruiende teksten waar die achterlijke figuren in Engeland mee demonstreren over onthoofden, "real holocaust", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:57:35 #113
45511 TimmyAsd
pi_34734500
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?
Reken maar dat de vs hard getroffen was..
pi_34734506
quote:

[..]

Respect weet je... Ja.... zoiets van "Goede piloten heb je ingehuurd Osama... zoals die op de vierkante meter kunnen vliegen... petje af hoor..."
pi_34734509
quote:

[..]

Graag, als jij me kunt duidelijk maken waarvoor we respect moeten tonen.
pi_34734517
quote:

[..]

Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken "de moslims" de confrontatie op.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:58:38 #117
45511 TimmyAsd
pi_34734522
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef ruby het volgende:

[..]

Nogmaals, ik vind opruiende teksten over onthoofden, \"real holocaust\", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
pi_34734528
quote:

[..]

Mijn respect hebben de (radicale) moslims zo onderhand wel verspeeld. Zij tonen geen respect voor andersdenkenden en willen deze het liefst vermoorden.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34734529
Moslims moeten gewoon leren dat er meer in de wereld is dan een geloof dat zich niet ontwikkeld heeft. Als niet-moslims op eenzelfde wijze zouden reageren als moslims was de Islamitische wereld al lang vernietigd.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34734530
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.
De reacties op die prentjes geven precies aan wat die prentjes, enkele daarvan, probeerden uit te beelden.
Met deze reactie geven ze dus blijk van de kern van waarheid die in de prenten schuilt.

De kracht van je geloof is ongelijk evenredig gelijk aan de lengte van je tenen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:59:53 #121
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_34734551
quote:

[..]

Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
pi_34734553
Het is duidelijk dat het nooit zal boteren tussen hen en ons.
Zij vormen daadwerkelijk een bedreiging. Nu kunnen we ze nog te grazen nemen. Als we ze laten groeien niet meer. Sterker nog: dan zijn wij de klos. Het is net een tumor.

Ik denk niet dat er plaats is op deze planeet voor beide kampen.
pi_34734554
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
Ah oproepen tot aanslagen. Toffe gozer ben jij
pi_34734556
quote:

[..]

Ja... meteen maar doodmaken en zo... jij keurde 9-11 zker ook goed... en die bomaanslagen in Londen...

Ja, ze vroegen er toch... toaal geen respect...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:00:09 #125
45511 TimmyAsd
pi_34734560
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken \"de moslims\" de confrontatie op.
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 18:00:28 #126
46149 __Saviour__
pi_34734563
quote:
Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
Met die reactie probeer je gewoon te trollen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_34734565
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sterk argument....
Een aantal topics lang waren je reacties boven gemiddeld maar met dit antwoord kan ik je echt niet serieus nemen.
u vraagt wij draaien
quote:
Wat is dat toch met die zogenaamde moslim landen. Vrijwel allemaal dictaturen, geen vrijheid, geheime politie, martelingen, je kunt nergens je mening over zeggen zelfs niet als gelovige moslim over je eigen geloof, corrupt en verziekt, er wordt in geen naam van welk ander geloof zoveel gemoord, bedreigd en gedaan dan ons geloof en dan gaan zeuren over een tekeningetje???
Bij "zogenaamde" begint het al, hij moet eerst besluiten of hij ze wel of niet als moslimlanden ziet.

Ziet hij betreffende landen wel als moslim:
Dan weet hij dat dictatuur, geheime politie, beperking van vrijheid en martelingen niet met islam te maken hebben. Een islamitisch strafrecht is gebasseerd op de Sharia'ah en geen dictator aan de macht zoals Saddam, Kaddafi etc. Ik heb respect voor jouw mening over de Islam, maar een ware Fiqh/soenah kenner zal zulke vormen van extremisme nooit goedkeuren.

Ziet hij ze niet als moslimlanden, hoe kan hij dan alle bedreigen/moorden linken aan de Islam?
quote:
Ga eerst je eigen land eens regelen, zorg voor vrouwenrechten of wat voor rechten dan ook. En dan een boycot van heel Denemarken, enpassant ook nog even de vlag van Noorwegen mee verbranden en dan moet iedereen op zijn knietjes voor het allemachtige moslim geloof???
Wie moet zijn eigen land eerst regelen de moslima in een wel of niet moslimland? Tegenwoordig is er geen sprake van een Islamitische land dat wordt geregeert met de wetten van de Koran en Hadith, laatste kalifaat is afgeschaft door Ataturk in 1924 dat samen ten einde kwam met Ottomaanse rijk.

De moslims hebben bijna alleen een regering dat pro Frankrijk/Engeland zijn. Er staat een groep extremisten op die vrijwel meteen door VS/Engeland worden gefinancierd, wat kan volk dan doen? In opstand komen en burgeroorlog veroorzaken? We hebben allemaal gezien hoe het in Afghanistan is afgelopen. De almachtige moslim geloof is niet in Idonesie met zwaard gebracht maar met boodschap. En indonesie is nou grootste land met meeste moslim inwoners ter wereld.
quote:
Denemarken is een democratie, in een democratisch land is de regering niet verantwoordelijk voor een krant. Kranten worden daar niet voor de propaganda van de dictatuur gebruikt. Maar dat zullen de meesten wel niet begrijpen. Nooit van een democratie gehoord, behalve dan dat die slecht is.
Denemarken is een democratie true en de overheid is niet verantwoordelijk voor de daden van een krant, klopt ook. Maar het zijn de al bekende moslim terreur groepen die dreigen met geweld, dat is niets nieuws. Gematigde moslims zullen zich nog altijd laten leiden door rechten wat je is gegeven in een Democratie. Zoals protesteren, boycot is gelukkig wel een vorm van non geweld actie voeren.

Men vindt het raar dat groepen als Hezbollah, Aksa en Jihad bedreigen met geweld omdat Mohammed is beledigd is niets nieuws. Het zijn eenmaal extremisten. Als ze zich vervelen dreigen ze al mensen, laat staan wanneer ze zich in de zeik voelen genomen. Het is en blijft nog steeds een klein groep van moslims. Als alle moslims naar wapens en geweld neigden zou het een veel groter chaos zijn geweest en dat is door niemand te ontkennen.
quote:
Als belijdende moslim schaam ik me dood. .
Welke belijdende moslim noemt zijn broeders en Zusters nou onderontwikkeld?
quote:
Laat al die onderontwikkelde derde wereld land moslims aub eens gaan lezen waar de Koran echt overgaat ipv van ons overal belachelijk te maken
De moslims in "onderontwikkelde" derde landen zien hem dan als een afvallige schoothondje van Westen en respecteren niet zijn mening zoals hij die van hen niet respecteerd.

De islam is al belachelijk gemaakt door hen die "spot" prentjes hebben afgedrukt, of de (extremistische) moslims nou oorlog voeren of niet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:00:55 #128
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734573
quote:

[..]

En jij vindt deze manier normaal? Dan ben je eigenlijk net zo gestoord als dat volk wat als een kip zonder kop loopt te demonstreren.
En dan verwacht je nog respect ook.. Tssss.
pi_34734574
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:

[..]

Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
Laten we eerlijk zijn, de vs/europa maken ook onschuldige slachtoffers in Irak/Afganistan en dan is er nog de economische markt die compleet wordt overheerst door het westen. Het westen is ook niet heilig.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:01:00 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734576
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef Bombie het volgende:
Het is duidelijk dat het nooit zal boteren tussen hen en ons.
In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\'s op die foto\'s.

Het kan dus best.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:01:38 #131
45511 TimmyAsd
pi_34734589
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:

[..]

Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
pi_34734594
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Natuurlijk niet... het is in die landen een oase van rust, cultuur en mensenrechten...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:02:07 #133
521 ruby
Hell yeah!
pi_34734602
quote:

[..]

En Westerlingen worden natuurlijk nooit beledigd, dat is ook zo.

pi_34734607
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
Dus ga je de straat op met leuzen die het terrorisme verheerlijken. Kijk dat helpt!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:02:38 #135
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34734621
quote:

[..]

Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:02:46 #136
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_34734623
Ik vroeg me een paar dingen af. Waarom had die cartoonist in Denemarken die spotprent geplaatst/gemaakt ? En ten tweede waarom niemand dat plaatje hier nog gepost heeft (of is het hier ook gecensureerd ) ?

Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_34734629
Deense en Noorse ambassades staan in de fik in Damascus.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:03:10 #138
45511 TimmyAsd
pi_34734631
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Met die reactie probeer je gewoon te trollen
Dat had je maar gewild Als ik wordt beledigd, vraag ik diegene om te kappen. Gebeurd dit niet, laat ik niet over me heen lopen en volgen er hardere sancties in de vorm van bedreigingen. Ik laat me simpelweg niet beledigen.
pi_34734645
quote:

[..]

Respect? je bedoelt totale onderwerping? Wat is er mis met een paar plaatjes in een Deense krant? Ze gaan toch stand-up tour door het Midden Oosten geven?

Bovendien, Moslims mogen gewoon hun geloof belijden... dus ze krijgen genoeg respect.
pi_34734646
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:

[..]

In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\\\'s op die foto\\\'s.

Het kan dus best.
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo's waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:03:49 #141
45511 TimmyAsd
pi_34734649
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\\\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\\\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?
pi_34734661
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
Het dus kan best.
Ja hoor Popolon, moslims in de VS voelen zich echt vrij om te demonstreren a la de moslims in Londen.
Dat zou bijltjesdag worden.
pi_34734664
Theo Maassen

Het uiten van je mening
Is het allerhoogste goed
Dat is juist iets wat haat ontlaad
En niet wat woede voedt
Laat iedereen nou zeggen
Wat-ie voelt en wat-ie denkt
Ook al wil dat dan soms zeggen
Dat je wordt gekrenkt
En spreek me nou niet tegen, lul
Want dat pik ik niet
Dan is loop van m’n revolver
Het laatste wat je ziet
pi_34734666
quote:

[..]

Iedereen moet dus maar oppassen dat zij niet iets doen waar de moslims aanstoot aan zouden kunnen nemen? Een krant in Denemarken plaatst een paar spotprentjes en gelijk moet het gehele Deense volk er maar aan geloven? Het zijn een stelletje zieke en bekrompen geesten daar.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:04:39 #145
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34734673
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?
pi_34734678
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Maar ik geloof niet dat het Westen de straat opging en riep dat er aanslagen kwamen, ontvoeringen ed. Of ik heb een tijd in een grot geleefd
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:05:14 #147
45511 TimmyAsd
pi_34734689
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef SkaterSam het volgende:
Ik vroeg me een paar dingen af. Waarom had die cartoonist in Denemarken die spotprent geplaatst/gemaakt ? En ten tweede waarom niemand dat plaatje hier nog gepost heeft (of is het hier ook gecensureerd ) ?

[afbeelding]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:05:40 #148
45511 TimmyAsd
pi_34734696
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?
0. een aantal.
pi_34734699
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo's beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2's op moeten laten stijgen richting Mekka?
Ja, daarom stel ik ook voor om die nucleaire site's van Iran met een paar fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
pi_34734705
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

0. een aantal.
Een aantal tegenover een paar landen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:06:22 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734715
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Bombie het volgende:

[..]

Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo\'s waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:06:45 #152
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_34734729
Dit cultuurverschil is explosief, letterlijk.. en ik zie ook geen einde voorlopig. We moeten onze vrije westerse samenleving (tja, vrij :S ) beschermen tegen de intolerantie van deze bloeddorstige lieden. Het blijft lastig, maar die spotprenten, kom op man... als dat al niet meer kan. Ik hoop dat de tekenaar nog 's z'n potlood wat werk laat doen en dat alle kranten in Europa groots uitpakken op de voorpagina. Niet om te provoceren, wat uiteraard wel weer zo geïnterpeteerd zal worden, maar om te zien dat Europa en het westen ergens anders voor staan. Ik verklaar ons niet heilig(ongelukkig gekozen ja), maar dit geeft echt de kern van het probleem weer...
pi_34734730
Maar Allah wil het allemaal zo... en Mohammed heeft het zo voorspeld...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:07:14 #154
45511 TimmyAsd
pi_34734744
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
pi_34734752
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Daar wordt toch ook tegen opgetreden Die imam\'s worden toch ook het land uitgezet
Imam El Moumni zit er nog, hoor

Maar goed, jij vindt de reactie van die geloofswaanzinnige idioten begrijpelijk.
Ik vind jouw mening beledigend en repressailles zijn dus op zijn plaats, zo dan?

Gelovigen moeten eens leren dat hun geloof niet meer is dan een mening.
En meningen verschillen, zijn soms beledigend.
Een moslim mag geen afbeelding hebben of maken van de profeet Mohammed.
Mohammed is voor mij geen profeet, de Islam is niet mijn godsdienst.
Als ik een plaathe van Mohammed wil maken, staat dat mij vrij.
Moslims bepalen niet de norm, dat mogen ze onderling doen, of daar waar er Islamitsche wetten gelden, je weet wel in die niet democratische landen.

Beledigen hoeft niet, maar mag wel, binnen de grenzen van ONZE wet.
En die wet is niet gebaseerd op de Islam.

Als we in onze eigen omgeving rekening moeten gaan houden met moslims in Pakistan en Syrie en Indonesie, omdat er anders mensen in elkaar getrimd worden, of gebouwen in de hens gaan, waar is het einde dan?
Nu is het een prentje van Mohammed, vorig jaar was het een afbeelding van de Koran op een bijlage van het NRC, en morgen?

Geloof is mening, geloof is een privé aangelegenheid, ik ben het zo zat op kontinu geconfronteerd te worden met een geloof, waarvan de volgelingen EISEN dat men respect heeft.

Waarom moet ik respect hebben voor een geloof waarbinnen zaken gepredikt worden die volkomen tegen ALLES ingaan waar ik voor sta?
Welk geloof dat ook is.

Schei nou toch uit, zeg.
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 18:07:47 #156
46149 __Saviour__
pi_34734759
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Eightball het volgende:
Daarom stel ik ook voor om die nucleaire site\'s van Iran met een fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
Gebeurt nog wel. Vanmiddag op CNN. Iran hervat alle nucleaire verrijkingsactiviteiten en wil geen inspecteurs toestaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:08:33 #157
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734787
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik kan me in zekere mate woede voorstellen.

NIET de manier waarop ze dat uiten.

Hypocriet zijn ze, heel erg.
pi_34734791
quote:

[..]

Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...

zaterdag 4 februari 2006 @ 18:09:18 #159
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_34734816
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...

zaterdag 4 februari 2006 @ 18:09:24 #160
572 Sniper
Gull Catcher
pi_34734820
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Sorry, maar als \'de westerse wereld\' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
Binnen 30 minuten een grote parkeerplaats met hier en daar een oliepomp.

Maar helaas moet het Westen zich aan allerhande regeltjes en akkoorden houden. Als een bokser die geblindoekt, geboeid en met een betonnen slippers de ring in mag.

Pluspunt van alle commotie is dat alle vooroordelen telkens zo heerlijk bevestigd worden.
pi_34734857
We moeten maar stoppen met varkensvlees te verkopen... wat dat is kwetsend voor Moslims... Maar het niet verkopen van varkensvlees is weer kwetsend voor varkensboeren...

Oei... moeilijke kweste...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:10:56 #162
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34734859
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.

En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:10:57 #163
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34734862
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Vanwege spotprents :')

Zielige lui.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:11:14 #164
45511 TimmyAsd
pi_34734875
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef popolon het volgende:

Hypocriet zijn ze, heel erg.
Ahh, niets anders dan westerlingen dus
Maar dat zal wel tegengesproken worden
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:11:43 #165
45511 TimmyAsd
pi_34734887
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Ludwig het volgende:
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.

En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
Dat was de franse vlag trouwens..
pi_34734889
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik voel mij beledigd....
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:12:04 #167
45511 TimmyAsd
pi_34734897
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Offtopic gelul
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:12:26 #168
45511 TimmyAsd
pi_34734907
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik voel mij beledigd....
jij begon :')
pi_34734914
Voortaan onder elke spotprent over de islam zetten dit is niet de afbeelding van de proleet mohammed maar de profeet achmed.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34734915
Als atheïst voel ik mij zwaar beledigd door een niet-bestaande profeet...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:12:52 #171
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_34734918
Is er in Nederland nog enige vorm van reactie geweest vanuit de moslim gemeente? Ik bedoel dus protestacties of iets dergelijks, want de belangengroepen hebben natuurlijk al gereageerd.
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:12:54 #172
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34734920
quote:

[..]

Het Westen moet helemaal niets. Jullie zijn hier niet de baas. Wij bepalen nog altijd zelf wat voor normen er in ons land gelden!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:12:56 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34734922
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Maar dat zal wel tegengesproken worden
Ik zie je alleen maar domme argumenten maken eerlijk gezegd.

Je lult jezelf wel erg in een bepaalde hoek zo.

Succes.
pi_34734926
quote:

.... eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben..........
juist ......

pi_34734932
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Offtopic gelul
Logisch als ik jou quote...
pi_34734938
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Noca het volgende:

[..]

Vanwege spotprents :\')

Zielige lui.
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?

Actie <> reactie
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:14:17 #177
45511 TimmyAsd
pi_34734959
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

juist ......

[afbeelding]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
pi_34734962
In elke religie, levensbeschouwing of politieke stroming bevinden zich wel gevaarlijk gestoorden. Helaas is dat op het moment een vrij grote groep bij de moslims, maar er zijn natuurlijk genoeg vrome moslims die niet radicaal zijn. Het gevaar bestaat dat zij als groep ook verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van de radicale groep. In het Westen moet men een keiharde vuist maken tegen deze radicalen en daarbij oppassen dat wij de onschuldigen niet treffen.
pi_34734970
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?

Actie <> reactie
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen... logisch gevolg...
pi_34734989
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
Ja, maar het is een optelsom...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:15:19 #181
45511 TimmyAsd
pi_34734993
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Actie <> reactie
Fout.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:15:42 #182
6484 ExTec
pi_34735008
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Reken maar dat de vs hard getroffen was..
Terrorisme heeft dus niks met superioriteit te maken.

Voor de meeste mensen geld zelfs: juist tegenovergesteld.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:15:51 #183
521 ruby
Hell yeah!
pi_34735010
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik voel mij beledigd....
Nou, dan weet je wat je te doen staat.

Ga de straat op met allerlei agressieve, opruiende teksten op je spandoek. Bereik je een hoop mee.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:15:58 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34735012
quote:

[..]

tuurlijk kan jij je dat heel goed voorstellen, ik had niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34735021
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Fout.
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo'n moord en aanval op het Westen?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:04 #186
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34735044
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Fout.
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
pi_34735048
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef rutger05 het volgende:
In elke religie, levensbeschouwing of politieke stroming bevinden zich wel gevaarlijk gestoorden. Helaas is dat op het moment een vrij grote groep bij de moslims, maar er zijn natuurlijk genoeg vrome moslims die niet radicaal zijn. Het gevaar bestaat dat zij als groep ook verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van de radicale groep. In het Westen moet men een keiharde vuist maken tegen deze radicalen en daarbij oppassen dat wij de onschuldigen niet treffen.
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.
Het is jammer dat er staatshoofden van landen in het Midden Oosten excuses eisen, woordvoerders van moslimorganisaties niet die acties veroordelen maar vooral hameren op de Godslastering.

De radicalen steken de boel in de hens, de gematigde moslims staan erbij te kijken, met emmers water, maar blussen niet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:26 #188
45511 TimmyAsd
pi_34735049
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo\'n moord en aanval op het Westen?
Van Gogh was al geruime tijd ''lekker'' bezig. De reactie was al geweest
maar we gaan offtopic
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:30 #189
6484 ExTec
pi_34735052
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:17:44 #190
45511 TimmyAsd
pi_34735062
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:

[..]

al gereageerd hierop, lees maar terug
pi_34735069
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Er is geen goed en slecht.
Er is alleen zij en wij; Onze belangen en hun belangen.
Er zijn alleen onverenigbare werelden.

En nogmaals... de planeet is te klein voor beide kampen.
So act on it. Als wij het niet doen, doen zij het.
pi_34735076
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef ScienceFriction het volgende:

TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen Marokkanen... logisch gevolg...
Nee, heeft ie geen goed woord voor over.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:18:28 #193
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34735082
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

al gereageerd hierop, lees maar terug
Hoeft niet, duidelijk genoeg allemaal gezien je andere reacties.
pi_34735086
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.
pi_34735095
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Bombie het volgende:

[..]

Er is geen goed en slecht.
Er is alleen zij en wij; Onze belangen en hun belangen.
Er zijn alleen onverenigbare werelden.

En nogmaals... de planeet is te klein voor beide kampen.
So act on it. Als wij het niet doen, doen zij het.
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:19:25 #196
45511 TimmyAsd
pi_34735103
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:19:28 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34735104
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...
ik dacht meer aan genetic-war
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34735139
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dacht meer aan genetic-war
Ik dacht meer een een leeswedstrijd

[edit] kan niet... het moet met plaatjes... maar dat mag van hun weer niet...
pi_34735143
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
Het zijn zijn homiez, izzie mee opgegroeid weet je, rezpect enzo..
Hij komt uit the hood weet je, rezpect duz.
pi_34735147
Reken er maar op dat die demonstratie in Syrië niet zonder toestemming van het regime was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')