Voor grootheidswaanzin moet je in die contreien zijn, niet hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan moet het westen maar eens ophouden zich superieur te voelen en stelselmatig de islam te beledigen... beledigingen vallen volgens mij niet onder vrijheid van meningsuitingbullshit..
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan nog is dat geen reden om aan te zetten tot moord. Wel erg drastisch niet?
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\\\')
Jij vergelijkt een lullig spotprentje met dat tuig dat op die foto's staat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar tegen kunnen. In het Westen zijn er ook wel andere groepen die te kakken worden gezet. Het Westen heeft juist het recht tot verontwaardiging en woede gezien de bedreigingen en terreur tegen het Westen.
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:Dat hebben we 9/11. 11/3 en 7/7 wel gezien ja :\')
Dit soort houdingen (reacties zoals de jouwe) vraagt om acties al op die dagen.. Actie reactie heet dat.. Waar 2 vechten hebben er 2 schuld enzo..
Daar wordt toch ook tegen opgetredenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa, de fik erin, om 7 prentjes, 6 maanden na plaatsing.
Moslims mogen geen plaatjes hebben of maken van de profeet en dus mag ik ze niet plaatsen, makes perfect sense!
Dat homo\'s minder dan varkens zijn, mag weer wél gezegd worden, immers de spreker beroept zich op zijn Heilig Boek!
Allah is groot!
Die plaat is te groot, ik kan er niet tegen op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het westen moet maar eens wat meer respect tonen. Daar begint het namelijk
Nogmaals, ik vind opruiende teksten waar die achterlijke figuren in Engeland mee demonstreren over onthoofden, "real holocaust", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook dat gaat vice versa. En dat zie je helaas niet. De ene kant op okee, de andere kant op mag dan weer niet
Reken maar dat de vs hard getroffen was..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En een doelmatige terrorist uithangen kenmerkt superioriteit?
Respect weet je...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Graag, als jij me kunt duidelijk maken waarvoor we respect moeten tonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken "de moslims" de confrontatie op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind opruiende teksten over onthoofden, \"real holocaust\", waarschuwen voor nog een 9-11 en dat soort crap toch heel wat anders dan het afdrukken van een spotprentje. Dat moet je toch wel toegeven.
Mijn respect hebben de (radicale) moslims zo onderhand wel verspeeld. Zij tonen geen respect voor andersdenkenden en willen deze het liefst vermoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De reacties op die prentjes geven precies aan wat die prentjes, enkele daarvan, probeerden uit te beelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die aanslagen toonden juist hun inferieuriteit aan. De reacties op de prenten ook weer.
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ah oproepen tot aanslagen. Toffe gozer ben jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mee eens. Maar jij laat je wel zomaar beledigen? Je moet maar alles pikken? Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het moet van twee kanten komen, ik ben het met je eens dat het westen regelmatig arrogant is maar in dit geval zoeken \"de moslims\" de confrontatie op.
Met die reactie probeer je gewoon te trollenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Netjes vragen helpt niet bij westerlingen, dan maar zo
u vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sterk argument....
Een aantal topics lang waren je reacties boven gemiddeld maar met dit antwoord kan ik je echt niet serieus nemen.
Bij "zogenaamde" begint het al, hij moet eerst besluiten of hij ze wel of niet als moslimlanden ziet.quote:Wat is dat toch met die zogenaamde moslim landen. Vrijwel allemaal dictaturen, geen vrijheid, geheime politie, martelingen, je kunt nergens je mening over zeggen zelfs niet als gelovige moslim over je eigen geloof, corrupt en verziekt, er wordt in geen naam van welk ander geloof zoveel gemoord, bedreigd en gedaan dan ons geloof en dan gaan zeuren over een tekeningetje???
Wie moet zijn eigen land eerst regelen de moslima in een wel of niet moslimland? Tegenwoordig is er geen sprake van een Islamitische land dat wordt geregeert met de wetten van de Koran en Hadith, laatste kalifaat is afgeschaft door Ataturk in 1924 dat samen ten einde kwam met Ottomaanse rijk.quote:Ga eerst je eigen land eens regelen, zorg voor vrouwenrechten of wat voor rechten dan ook. En dan een boycot van heel Denemarken, enpassant ook nog even de vlag van Noorwegen mee verbranden en dan moet iedereen op zijn knietjes voor het allemachtige moslim geloof???
Denemarken is een democratie true en de overheid is niet verantwoordelijk voor de daden van een krant, klopt ook. Maar het zijn de al bekende moslim terreur groepen die dreigen met geweld, dat is niets nieuws. Gematigde moslims zullen zich nog altijd laten leiden door rechten wat je is gegeven in een Democratie. Zoals protesteren, boycot is gelukkig wel een vorm van non geweld actie voeren.quote:Denemarken is een democratie, in een democratisch land is de regering niet verantwoordelijk voor een krant. Kranten worden daar niet voor de propaganda van de dictatuur gebruikt. Maar dat zullen de meesten wel niet begrijpen. Nooit van een democratie gehoord, behalve dan dat die slecht is.
Welke belijdende moslim noemt zijn broeders en Zusters nou onderontwikkeld?quote:Als belijdende moslim schaam ik me dood. .
De moslims in "onderontwikkelde" derde landen zien hem dan als een afvallige schoothondje van Westen en respecteren niet zijn mening zoals hij die van hen niet respecteerd.quote:Laat al die onderontwikkelde derde wereld land moslims aub eens gaan lezen waar de Koran echt overgaat ipv van ons overal belachelijk te maken
En jij vindt deze manier normaal? Dan ben je eigenlijk net zo gestoord als dat volk wat als een kip zonder kop loopt te demonstreren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de vs/europa maken ook onschuldige slachtoffers in Irak/Afganistan en dan is er nog de economische markt die compleet wordt overheerst door het westen. Het westen is ook niet heilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:
[..]
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\'s op die foto\'s.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef Bombie het volgende:
Het is duidelijk dat het nooit zal boteren tussen hen en ons.
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef 1603 het volgende:
[..]
Respect? Voor al die aanslagen? Al die mensen die nu zonder familie zitten, omdat dhr, Bin Laden een bommetje legde? Respect?
Natuurlijk niet... het is in die landen een oase van rust, cultuur en mensenrechten...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, zonder de beledigingen was het niet eens zover gekomen..
En Westerlingen worden natuurlijk nooit beledigd, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus ga je de straat op met leuzen die het terrorisme verheerlijken. Kijk dat helpt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat had je maar gewildquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met die reactie probeer je gewoon te trollen
Respect? je bedoelt totale onderwerping? Wat is er mis met een paar plaatjes in een Deense krant? Ze gaan toch stand-up tour door het Midden Oosten geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Respect voor andere religies, verder kijken dan je neus lang is en nou eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben.. 99% vd moslims zeggen hetzelfde, maar luisteren ho maar
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
In de VS leven heel veel moslims, die reageren toch echt niet zo achterlijk als die jojo\\\'s op die foto\\\'s.
Het kan dus best.
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo\\\'s beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2\\\'s op moeten laten stijgen richting Mekka?
Ja hoor Popolon, moslims in de VS voelen zich echt vrij om te demonstreren a la de moslims in Londen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef popolon het volgende:
Het dus kan best.
Iedereen moet dus maar oppassen dat zij niet iets doen waar de moslims aanstoot aan zouden kunnen nemen? Een krant in Denemarken plaatst een paar spotprentjes en gelijk moet het gehele Deense volk er maar aan geloven? Het zijn een stelletje zieke en bekrompen geesten daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?
Maar ik geloof niet dat het Westen de straat opging en riep dat er aanslagen kwamen, ontvoeringen ed. Of ik heb een tijd in een grot geleefdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
daar is toch ook genoeg over gezegd en ongenoegen over geuit?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef SkaterSam het volgende:
Ik vroeg me een paar dingen af. Waarom had die cartoonist in Denemarken die spotprent geplaatst/gemaakt ? En ten tweede waarom niemand dat plaatje hier nog gepost heeft (of is het hier ook gecensureerd) ?
[afbeelding]
0. een aantal.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En hoeveel ambassades brandden er toen? En hoeveel moslims zijn er toen bedreigd?
Ja, daarom stel ik ook voor om die nucleaire site's van Iran met een paar fijne kernraketten plat te gooien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef ShaoliN het volgende:
Dus toen een of andere sprookjesvertolker homo's beledigde, had het westen alvast zijn eerse B2's op moeten laten stijgen richting Mekka?
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar het zijn niet de moslims in de VS waar ik het over heb.
En die jojo\'s waar ik het wél over heb gaan niet zo snel verhuizen, tenzij ze de VS willen vernietigen van binnenuit. Geef ze ongelijk... dat is extreem effectief.
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Imam El Moumni zit er nog, hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook tegen opgetredenDie imam\'s worden toch ook het land uitgezet
Gebeurt nog wel. Vanmiddag op CNN. Iran hervat alle nucleaire verrijkingsactiviteiten en wil geen inspecteurs toestaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef Eightball het volgende:
Daarom stel ik ook voor om die nucleaire site\'s van Iran met een fijne kernraketten plat te gooien.
Zonder waarschuwing, gewoon zo. Bats.
Ik kan me in zekere mate woede voorstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kan me die woede gewoon goed voorstellen. En dit is gewoon een optelsom..
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Binnen 30 minuten een grote parkeerplaats met hier en daar een oliepomp.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Sorry, maar als \'de westerse wereld\' op een dergelijke manier kwaad zou willen doen was er al geen leven meer geweest in het Midden-Oosten.
Vanwege spotprents :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
keur ik ook af, maar deze werden hier gemaakt n.a.v. het een en het ander natuurlijk
Dat was de franse vlag trouwens..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Ludwig het volgende:
Het laatste wat we moeten doen is toegeven. We moeten vechten voor ons recht om te beledigen! Wat mij betreft gaan ze Nederland ook boycotten. We drijven toch maar heel erg weinig handel met dat stelletje kamelenrijders.
En trouwens, ze hebben onze vlag gister in Ramallah toch al verbrand. Ze zien toch geen verschil tussen het ene en het andere land. In de ogen van vele Moslims is gewoon het hele Westen slecht.
Ik voel mij beledigd....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Offtopic gelulquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Misschien wordt jij vandaag wel in elkaar gelagen... ik kan het me goed voorstellen... het is gewoon een optelsom...
Het Westen moet helemaal niets. Jullie zijn hier niet de baas. Wij bepalen nog altijd zelf wat voor normen er in ons land gelden!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar domme argumenten maken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh, niets anders dan westerlingen dus![]()
Maar dat zal wel tegengesproken worden![]()
juist ......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef TimmyAsd het volgende:
.... eindeljk eens toegeven dat de terroristen niets met de islam te maken hebben..........
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?quote:
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..quote:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen... logisch gevolg...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Ja, maar het is een optelsom...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
Fout.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Daarom had TimmyAsd ook begrip voor het in de fik steken van moslimscholen en moskeeën, na de moord op van Gogh, snap je?
Actie <> reactie
Terrorisme heeft dus niks met superioriteit te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Reken maar dat de vs hard getroffen was..
Nou, dan weet je wat je te doen staat.quote:
tuurlijk kan jij je dat heel goed voorstellen, ik had niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo'n moord en aanval op het Westen?quote:
Het is alleen jammer dat een aanzienlijk deel van de gematigde moslims toch begrip lijken te hebben voor deze acties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef rutger05 het volgende:
In elke religie, levensbeschouwing of politieke stroming bevinden zich wel gevaarlijk gestoorden. Helaas is dat op het moment een vrij grote groep bij de moslims, maar er zijn natuurlijk genoeg vrome moslims die niet radicaal zijn. Het gevaar bestaat dat zij als groep ook verantwoordelijk worden gehouden voor de daden van de radicale groep. In het Westen moet men een keiharde vuist maken tegen deze radicalen en daarbij oppassen dat wij de onschuldigen niet treffen.
Van Gogh was al geruime tijd ''lekker'' bezig. De reactie was al geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom mochten er geen moslimgebouwen in de hens? Dat is toch normaal na zo\'n moord en aanval op het Westen?
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze de islam voor hun wandaden misbruiken hoef je de rest vd moslims niet kwalijk te nemen..
al gereageerd hierop, lees maar terugquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Er is geen goed en slecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zijn goede moslims, niet dat tuig dat TimmyASD nu loopt te verdedigen.
Nee, heeft ie geen goed woord voor over.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:14 schreef ScienceFriction het volgende:
TimmyASD heeft ook begrip voor de grote werkloosheid onder allochtonen Marokkanen... logisch gevolg...
Hoeft niet, duidelijk genoeg allemaal gezien je andere reacties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
al gereageerd hierop, lees maar terug
Precies en daarbij komt ook nog eens dat deze tekenaars het volste recht hebben om deze tekeningen te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Bombie het volgende:
[..]
Er is geen goed en slecht.
Er is alleen zij en wij; Onze belangen en hun belangen.
Er zijn alleen onverenigbare werelden.
En nogmaals... de planeet is te klein voor beide kampen.
So act on it. Als wij het niet doen, doen zij het.
Wordt er afstand van gedaan door het westen? nee dus, terwijl vele moslims/organisaties dit telkens maar weer doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Terwijl ik juist zou redeneren: omdat 2 of 3 tekenaars een niet welvallige tekening maken, hoef je dat zeker niet een heel land kwalijk te nemen.
ik dacht meer aan genetic-warquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook niet hoor... we laten daar gewoon het vogelgriepvirus even los...
Ik dacht meer een een leeswedstrijdquote:
Het zijn zijn homiez, izzie mee opgegroeid weet je, rezpect enzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:17 schreef Noca het volgende:
Zoalng het maar in jouw straatje ligt he, dan is het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |