Wat? Het beeld?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
t wordt steeds zwarter
Voorquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
kan zusje Chronis papa de Zeeuw niet terughalen?!
Wat maakt dat nou uit. Mark gaat wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Julia gaat toch niet weg he?
Hij volgt de Skodarijder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Wat maakt dat nou uit. Mark gaat weg!
Helaas is Waalberg niet afgefikt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef babette21 het volgende:
he nu ik een voor mij onbekend hotel zie, besef ik ineens dat ik Waalberg in geen maanden meer gezien heb[let wel: ik heb onm ook in geen maanden gezien, maar toch
]
is het afgefikt, á la 't Seepaert?!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Julie is geweldig lekker ! ik wil ook dat ze blijft!!!!
dan heeft dan mens ff lange harenquote:
Ome Cor terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
kan zusje Chronis papa de Zeeuw niet terughalen?!
Wanneer ga jij ONM weer eens volgen, Wuppie? De liefhebbers van caps missen je al tijden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik sta er helemaal achter!
[afbeelding]
Cor de Zeeuw... Onderweg Naar Amsterdam
Wanneer ga jij ONM weer eens volgen, Wuppie? De liefhebbers van caps missen je al tijden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Wup het volgende:
LOL, nieuwe Essent commercial al gezien?
in de laatste die ik gezien heb krijgt de buurvrouw een lift, maar die is al van 'n paar maanden terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Wup het volgende:
LOL, nieuwe Essent commercial al gezien?
yep en om niet nader te noemen reden is buurvrouw niet aanwezig:)quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef babette21 het volgende:
in de laatste die ik gezien heb krijgt de buurvrouw een lift, maar die is al van 'n paar maanden terug
is er een nieuwe?!?!??![]()
niet?? maar dan is er toch geen kont aan?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Wup het volgende:
yep en om niet nader te noemen reden is buurvrouw niet aanwezig:)
Ben je op die Claire nou nog niet uitgekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
niet?? maar dan is er toch geen kont aan?!
[drama]met haar dood, is er een stukje onm verloren gegaan...[/drama]quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ben je op die Claire nou nog niet uitgekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |