Zo is het!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef moz het volgende:
Junior heeft alleen maar goede bedoelingen... Een restaurantje hoerententje![]()
Dan hoeft hij alleen maar een codicil in te vullen. Marnix slaat 'm gratis kapot en met alle liefde....quote:Op maandag 6 februari 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Junior mag straks z'n eigen lichaam verkopen als Esmee zijn plannetjes doorziet.![]()
M.a.w. Marnix laat hem de sterretjes zien die zijn restaurantje nooit zal krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan hoeft hij alleen maar een codicil in te vullen. Marnix slaat 'm gratis kapot en met alle liefde....
Zou Kasper ook nog iets met de sterretjes van Juniman doen???quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
M.a.w. Marnix laat hem de sterretjes zien die zijn restaurantje nooit zal krijgen.
Dat is wel erg voor de hand liggend.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zou Kasper ook nog iets met de sterretjes van Juniman doen???
Ik vind hem wel wat weg hebben van Kees 'Jiskefet' Prins.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Getverdemme! Op die bovenste foto lijkt het of er haren uit zijn tong groeien! Blèh!
Neenee, dat zie je verkeerd. Kees Prins is de man die moet kotsen als Gerard Thoolen met zijn kop in De Lift blijft steken. Bij Harry moeten de snolletjes kotsen.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind hem wel wat weg hebben van Kees 'Jiskefet' Prins.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
Neenee, dat zie je verkeerd. Kees Prins is de man die moet kotsen als Gerard Thoolen met zijn kop in De Lift blijft steken. Bij Harry moeten de snolletjes kotsen.
"Aaahaaaahaaaaa! Kees! Kees! Haal me hieruit!"quote:
Klopt, maar die is al een tijdje op tv.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:11 schreef soapie het volgende:
Zag ik nou laatst Stijn van Rooijen () voorbij komen??? In een reclame voor dat nep-vlees voor vegetariers.
Wat bazel je nu weer allemaal?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:57 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag maar weer eens gekeken, kreeg nl allemaal signalen dat 't vandaag onm-dag is:
eerst een screening, een tweeling: Niels en Iris....
daarna naar de Simonsstraat [Bob, Daphne of Claire, dat werd me niet helemaal duidelijk]
en tot slot is er vandaag iemand aan het verjaren:
[afbeelding]
dat kan toch allemaal geen toeval zijn
Is geen humor. Kasper en Juniman gaan het met elkaar doen, met Yous Oef er bij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat een flauwe humor weer hier, over sterretjes
Jezuuuuuuuus, dat lijntje is echt te saai voor woorden iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:51 schreef pberends het volgende:
Dat eeuwige gezeik tussen Elif en Ilyas.
Ik dacht meer aan Iris.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
precies!!!'t kado is dus voor Nina!!!!!!!!
![]()
yep, d'r zusjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Dionne van Dam werd gespeeld door Sarah Chronis... familie van Iwana Chronis (Reina #2)?
Hier nietquote:
Klopt, in seizoen 4 speelde ze de rol van Loretta Danze. Ze heeft ook nog gastrollen gehad in 'Het Glazen Huis' (als Emma Romein) en 'Oppassen!!!' (als Katja).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
yep, d'r zusje
ik dacht haar al te herkennen, ze speelde twee jaar terug in R&WL [werkte in de winkel van Donna]
Morgen smijt Kasper die meid langszij (zodat ik haar kan opvangen) en dan neemt hij de kerel naar wie hij knipoogde. Toevallig komen Juniman en Yous Oef langs en dan gaan ze lekker met die twee matten. Voor het eerst actie, dit seizoen in ONM.quote:
Dat is om zijn eigen schulden af te betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
ik begrijp dat Shirina die schuld niet heeft afbetaald?!?
aangezien ik Sven net in een becam [lening] reclame zag langskomen....
wraakactie van mevr. Pieters, omdat ze tot figurant is gedegradeerd in de spotjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat is die Essent toch een kutfirma! Valt het beeld alweer een halve minuut uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |