Dat is een batterij die langer meegaat. Ken je die reclame met dat irritante pluche konijntje niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
Wat is een Duracel?
Ja, dat is een Duracell. Van een Duracel heb ik echter nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat is een batterij die langer meegaat. Ken je die reclame met dat irritante pluche konijntje niet?
Jij altijd met je spelfouten!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is een Duracell. Van een Duracel heb ik echter nog nooit gehoord.
Nou, jij maakt ze toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jij altijd met je spelfouten!
Ja precies, vreselijk irritant!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik word niet gauw nerveus, maar van haar krijg ik de zenuwen.
Tja, het is net de politie die zelf te snel rijdt...quote:
Zoals gewoonlijk idd.quote:
Ze moeten zeker haar zwangerschap verbergen....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
lala
Niels haalde mooi uit gister :\').
En Kyra zat weer te vreten!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Lekker ding die homootje van Kasper.
En dat zeg ik als hetero-man.
Dan heeft ze dus lekker een reden om als een beer te vreten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef soapie het volgende:
Ze moeten zeker haar zwangerschap verbergen....
Ehhh ... weet je dat laatste echt wel zeker?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Zeg, gaan wij nog eens uit eten saampjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ehhh ... weet je dat laatste echt wel zeker?
Just?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
Nee, ik sterf liever gezond!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef pberends het volgende:
Zeg, gaan wij nog eens uit eten saampjes?
Dat schijnt nog wel even te duren, ze speelt oa. in een nieuwe internetsoap...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vraag me af wanneer ze die leader nu eindelijk eens gaan vernieuwen. Hugo en Tara zijn immers verleden tijd... en over verleden tijd gesproken, wanneer komt Lizzy terug?
Ze neemt in februari weer op.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
Dat schijnt nog wel even te duren, ze speelt oa. in een nieuwe internetsoap...
M.a.w. het wil niet echt vlotten met haar carrière.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
Dat schijnt nog wel even te duren, ze speelt oa. in een nieuwe internetsoap...
Ze gaat ook het theater in geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2006 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
M.a.w. het wil niet echt vlotten met haar carrière.
En ze speelt dus in Droomsoap, samen met oa. Jop Joris.quote:Nikkie keert terug in ONM!
Nikkie Plessen is voor onbepaalde tijd uit ONM, zo laat ONM weten 'Nikkie is uit ONM omdat ze opnames had voor Kees en Co, ook had ze laten weten langer uit ONM te willen blijven om haar huis te gaan opknappen. Wanneer Nikkie weer haar eerste opname heeft is nog onbekend, maar dit zal niet voor maart 2006 zijn. wel keert Nikkie terug in ONM'.
Bron: http://www.onmforever.nl/?pagina=onmforever/nieuws&id=1133637183
hoe sneuquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
En ze speelt dus in Droomsoap, samen met oa. Jop Joris.
[afbeelding]
dat was mij ook al opgevallen:)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef pberends het volgende:
't was wel een TS'er van niks:quote:
quote:nouhou Lex is weg
altijd wat te zeiken he, jijquote:
Ik ben er nog steeds.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:06 schreef babette21 het volgende:
hebben we nog maar 2 uur om de posters van weleer op te sporen
no way dat jij bij de posters vanquote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik ben er nog steeds.
D8 het toch ff wel!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:10 schreef babette21 het volgende:
no way dat jij bij de posters vanweleer
hoort
het is al erg genoeg dat we toen met die achtelijke broer van je opgescheept zaten.......quote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
D8 het toch ff wel!
Houd jij je ff in?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:12 schreef babette21 het volgende:
het is al erg genoeg dat we toen met die achtelijke broer van je opgescheept zaten.......
waarom? doe jij toch ook nooit.....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Houd jij je ff in?
Geniaalquote:
Junior heeft alleen maar goede bedoelingen... Een restaurantjequote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oei!!!!!!nu kijken of Esmee nu inziet dat Junior niet ok is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |