Hij volgt de Skodarijder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef pberends het volgende:
Wat maakt dat nou uit. Mark gaat weg!
Helaas is Waalberg niet afgefikt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef babette21 het volgende:
he nu ik een voor mij onbekend hotel zie, besef ik ineens dat ik Waalberg in geen maanden meer gezien heb[let wel: ik heb onm ook in geen maanden gezien, maar toch
]
is het afgefikt, á la 't Seepaert?!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Julie is geweldig lekker ! ik wil ook dat ze blijft!!!!
dan heeft dan mens ff lange harenquote:
Ome Cor terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
kan zusje Chronis papa de Zeeuw niet terughalen?!
Wanneer ga jij ONM weer eens volgen, Wuppie? De liefhebbers van caps missen je al tijden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik sta er helemaal achter!
[afbeelding]
Cor de Zeeuw... Onderweg Naar Amsterdam
Wanneer ga jij ONM weer eens volgen, Wuppie? De liefhebbers van caps missen je al tijden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Wup het volgende:
LOL, nieuwe Essent commercial al gezien?
in de laatste die ik gezien heb krijgt de buurvrouw een lift, maar die is al van 'n paar maanden terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef Wup het volgende:
LOL, nieuwe Essent commercial al gezien?
yep en om niet nader te noemen reden is buurvrouw niet aanwezig:)quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef babette21 het volgende:
in de laatste die ik gezien heb krijgt de buurvrouw een lift, maar die is al van 'n paar maanden terug
is er een nieuwe?!?!??![]()
niet?? maar dan is er toch geen kont aan?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Wup het volgende:
yep en om niet nader te noemen reden is buurvrouw niet aanwezig:)
Ben je op die Claire nou nog niet uitgekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
niet?? maar dan is er toch geen kont aan?!
[drama]met haar dood, is er een stukje onm verloren gegaan...[/drama]quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ben je op die Claire nou nog niet uitgekeken?
Over foute smaak gesprokenquote:
Een enge klant of een enge ziekte?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
Junior verbrast in één avond het maandsalaris van Esmee....
wat 'n doos zeg.... dat ze maar snel een klantje met enge ziekte tegen mag komen
mag allebei... als het maar exit Esmee isquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Een enge klant of een enge ziekte?
Oh, ik denk dat je 'm wel leuk vindt hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet?? maar dan is er toch geen kont aan?!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
Junior verbrast in één avond het maandsalaris van Esmee....
wat 'n doos zeg.... dat ze maar snel een klantje met enge ziekte tegen mag komen
ik word wel erg nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik denk dat je 'm wel leuk vindt hoor.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
http://www.sugababes.nl/Baby*tiger/!
tuurlijk nietquote:
nu ben ik toch niet heel dom hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |