Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef ErikT het volgende:
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.
Wouter Bos
Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.
PS Dit topic gaat niet over D66, daar zijn er al genoeg over.
Ik heb geen afstandsbediening :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.![]()
Je kan dat ook op je tv.quote:
Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :')quote:
Dat had ik ook gedaan als ik Wouter Bos was. Domme tactiek van Dittrich. 'We hoopten door te dreigen met een crisis de PvdA mee te krijgen in het stemmen tegen de missie'. Ik mag Bos ook niet, maar hij is niet zo dom dat hij dit soort spelletjes van D66 niet door heeft. Hij weet zelf ook wel dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, D66 nooit de daad bij het woord voegt. Zwak van Bos vond ik het wel dat hij op alle mogelijke manieren Balkenende probeert af te vallen, ook weer tijdens NOVA Politiek. Hij zal het altijd zo proberen te brengen dat het de schuld van Balkenende is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef veldmuis het volgende:
Hij lachte Boris wel uit donderdagavond! :\')
Koop een schotel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :\')
Kopenquote:
Ga werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
KopenIk heb toch geen geld joh gek.
Daarom gaat 't fout in het land. Wouter Bos & Co (de PvdA dus) kunnen altijd rekenen op veel stemmen, terwijl al zo vaak gebleken is dat ze er zelf ook geen pest van terecht brengen. Het is typisch PvdA om te komen met mooie praatjes - al of niet ten koste van anderen - maar ook zij kunnen hun woorden niet omzetten naar daden. Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef Phoenixjuh het volgende:
Laat ik dit keer eens op Wouter Bos stemmen.
Kijk, jij begrijpt het. Geen enkele partij kan het waarmaken. Ik kies geen partij die het kan waarmaken, want dat kunnen ze toch niet, ik kies een partij met goede ideeën. Ja, ik vind het goede ideeën. Ben je er niet mee eens, dan niet, iedereen denkt tenslotte anders. Ik heb liever een partij die goede ideeën heeft, maar ze niet kunnen waarmaken, dan een partij die slechte ideeën heeft en vooral die slechte ideeën waarmaakt. Als je als regering weet dat het slecht gaat met het land, dan moet je als regering niet gaan zeiken over je eigen ministersalaris, een nieuwe dikke BMW aanschaffen met het belastinggeld, en niet een zorgstelsel invoeren waar je als minister nog minder hoeft te betalen voor zorg. En waar moet het geld vandaan komen? Ja van de 65+'ers, laat hun koopkracht maar eens flink afnemen, want ze gaan toch bijna dood. Mensen met de bijstand gaan dit jaar ook weer achteruit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:
[..]
...Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.![]()
HAHAH, Dês lache! Hoe kom je erop!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar Wouter woont dan ook in het Bos.
Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:
Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.
Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
Word up!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef vbmot het volgende:
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Louis Seveke?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.
Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
ja behoorlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:18 schreef SuperWeber het volgende:
Wouter Bos is een klootzak...
Ze moeten hem afschieten en daarna aan de haaien voeren!! Of eik andersom.
Eerst aan de haaien voeren en daarna de haai afschieten...
Weinig? Sterker nog, dat denken de meesten! En deze meerderheid zorgt juist voor een klote land. Wat de PvdA dit keer heeft gedaan is rond uit goed, maar dat zijn de meesten niet opgevallen. Of het nou gaat om de regering of een organisatie, je moet flexibel zijn. In het algemeen zijn mensen risico-avers, en dat heeft de PvdA en een paar andere partijen ook getoont (zoals het hoort!). Na een uitvoerige analyse moet je pas een keus maken en niet daarvoor! Zelfcorrectie is geen zwakte, maar een sterkte. Dat is nou iets wat je vooral leert op de universiteit, eerst de analyse, dan de conclusie. Overigens heeft iedereen wel wat te zeiken. Als de PvdA niet voor stemde, dan gaf iedereen PvdA weer de schuld van het niet luisteren naar de bevolking, want de meerderheid van de bevolking is voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Molluck het volgende:
... Maar wat maar weinig mensen is opgevallen dat de PvdA net zo zat te draaikonten als D\'66 en uiteindelijk maar met de meerderheid is meegegaan en \'voor\' heeft gestemd. En Wouter Bos schuift nu lekker de schuld af op Dittrich, die juist zo handelde omdat hij het idee had dat de PvdA hem steunde.
Zelfs als de PvdA om deze reden alsnog voor heeft gestemd, hetgeen ik overigens sterk betwijfel, hebben ze nog geen rechts D'66 zo te bekritiseren. De PvdA waait met alle winden mee en hoe dichter de verkiezingen naderen, hoe harder het gaat waaien. Ik geloof niet dat dat ene partijlid de enige is die eigenlijk tegen had willen stemmen, maar het feit dat hij het als enige wél doet, zegt wel wat over de partij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Weinig? Sterker nog, dat denken de meesten! En deze meerderheid zorgt juist voor een klote land. Wat de PvdA dit keer heeft gedaan is rond uit goed, maar dat zijn de meesten niet opgevallen. Of het nou gaat om de regering of een organisatie, je moet flexibel zijn. In het algemeen zijn mensen risico-avers, en dat heeft de PvdA en een paar andere partijen ook getoont (zoals het hoort!). Na een uitvoerige analyse moet je pas een keus maken en niet daarvoor! Zelfcorrectie is geen zwakte, maar een sterkte. Dat is nou iets wat je vooral leert op de universiteit, eerst de analyse, dan de conclusie. Overigens heeft iedereen wel wat te zeiken. Als de PvdA niet voor stemde, dan gaf iedereen PvdA weer de schuld van het niet luisteren naar de bevolking, want de meerderheid van de bevolking is voor.
Toch heb ik liever Wouter Bos als primier dan Balkenende, hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef vbmot het volgende:
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Ik ben geen groot fan van Balkenende, maar ik heb 1000 x liever deze in ieder geval capabele politicus dan Bos.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Wouter Bos als primier dan Balkenende, hoor.
Als je dat live-debat over Afghanistan hebt gezien, dan valt het op dat er echt bijzonder goede retorici in de Kamer zitten en Balkenende vervalt daar inderdaad bij in het niet. Bos was zelfs de enige die zijn verhaal zonder spiekbriefje deed en hij is dan ook een erg goede spreker. Zijn standpunten staan mij (en een groot deel van Nederland) echter niet aan. Het is een 'gladjanus' en een populist en we kunnen hem niet in zo'n positie gebruiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Wouter Bos als primier dan Balkenende, hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Evel-in het volgende:
[..]
hoeveel domheid kan 1 post uitstralen
![]()
Dittrich beschuldigde de PvdA eerst, het is dan ook vanzelfsprekend dat de PvdA later in verdediging ging.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zelfs als de PvdA om deze reden alsnog voor heeft gestemd, hetgeen ik overigens sterk betwijfel, hebben ze nog geen rechts D\'66 zo te bekritiseren...
Inderdaad, je hoeft natuurlijk niet eens te zijn met zijn standpunten, dat ben ik ook niet altijd, maar dat is ook de reden waarom er meer dan 1 partij bestaant Zijn bedoelingen zijn goed, net als alle andere partijen, de uitvoering daarvan kan natuurlijk getwijfeld worden. En over draaikont gesproken, wat zegt dit over mensen die op JPB hebben gestemd en tegenwoordig hem bekritiseren?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Wouter Bos heeft tenminste nog een visie.
Op veel punten ben ik het oneens met Wouter Bos, maar hij verdient wel respect daarvoor.
BakEllende komt niet verder dan af en toe een slaapverwekkend verhaaltje over normen en waarden.
Maar ja Bos heeft commentaar op JPB dus meteen staat half Fok! aan de kant van JPB.
Ja want iedereen is hier fan van Balkenende :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Maar ja Bos heeft commentaar op JPB dus meteen staat half Fok! aan de kant van JPB.
noem eens drie visies van dhr bos op.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Op veel punten ben ik het oneens met Wouter Bos, maar hij verdient wel respect daarvoor.
BakEllende komt niet verder dan af en toe een slaapverwekkend verhaaltje over normen en waarden.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik heb afgelopen maandag nog een gastcollege van Wouter Bos gehad, waar hij zijn nieuwe boek promootte. Het feit dat wij als Nederlanders de eenheid zijn verloren, is volgens hem de oorzaak van de toenemende haat van verschillende bevolkingsgroepen, verloren kansen voor minderheden etc. Hij maakte er wel een kanttekening bij (waarschijnlijk omdat hij op een \\\"rechtse\\\" universiteit college gaf) dat bijvoorbeeld allochtonen die NIET werken, geen recht hebben op de steun die de Nederlandse staat voorziet. Dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Ik vind Wouter Bos een schande voor de PvdA. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik niet stemmen op de PvdA, wat altijd eigenlijk "mijn partij" is geweest, zelfs al voor ik mocht stemmen, maar voor de SP. Ik vind het gewoon slap gedoe worden allemaal, het lijkt wel of niemand meer echt grote stappen durft te ondernemen, en daar begrijp ik niets van, aangezien het steeds slechter gaat met (de economie van) Nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
ik dacht juist au contraire.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
en daar begrijp ik niets van, aangezien het steeds slechter gaat met (de economie van) Nederland.
Nou, met de economie gaat het sowiesó niet beter. Bewijs het tegendeel maar eens.quote:
ik hoor matig positieve geluiden anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, met de economie gaat het sowiesó niet beter. Bewijs het tegendeel maar eens.
Het is toch overduidelijk dat het de verkeerde kant op gaat met de Nederlandse economie? Het kabinet wil bezuinigen maar doet het op de verkeerde manier door alle accijns omhoog te gooien, vervolgens hebben mensen steeds minder geld in handen en gaan ze minder uitgeven, waardoor de prijzen nog duurder worden, etc., etc. Ze zetten een neerwaartse spiraal in gang door alle prijzen omhoog te gooien en volgens mij hebben ze het zelf niet eens door.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoor matig positieve geluiden anders.
bewijs het tegendeel maar eens? wat is dat nou voor onzinnige en defensieve opmerking?
Zulks een geblaat. Kijk, die accijnsverhogingen zijn nu eenmaal nodig in deze barre (globale) economische tijden om te kunnen investeren. Investeren in een kenniseconomie, waardoor mensen straks niet zonder baan zullen zitten vanwege de verschuiving van productie naar o.a. China en Indië, is noodzakelijk. Als wij nu aan concurrentievermogen verliezen, zullen we in de toekomst alleen maar achter de feiten aanlopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
Het is toch overduidelijk dat het de verkeerde kant op gaat met de Nederlandse economie? Het kabinet wil bezuinigen maar doet het op de verkeerde manier door alle accijns omhoog te gooien, vervolgens hebben mensen steeds minder geld in handen en gaan ze minder uitgeven, waardoor de prijzen nog duurder worden, etc., etc. Ze zetten een neerwaartse spiraal in gang door alle prijzen omhoog te gooien en volgens mij hebben ze het zelf niet eens door.
Ik denk dat hij gewoon tot de rechtervleugel van de Pvda hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik heb afgelopen maandag nog een gastcollege van Wouter Bos gehad, waar hij zijn nieuwe boek promootte. Het feit dat wij als Nederlanders de eenheid zijn verloren, is volgens hem de oorzaak van de toenemende haat van verschillende bevolkingsgroepen, verloren kansen voor minderheden etc. Hij maakte er wel een kanttekening bij (waarschijnlijk omdat hij op een \\\\\\\"rechtse\\\\\\\" universiteit college gaf) dat bijvoorbeeld allochtonen die NIET werken, geen recht hebben op de steun die de Nederlandse staat voorziet. Dat dan weer wel...
Echter, Wouter Bos is een populist. Waait met alle winden mee, mits ze de overheersende wind zijn op dat specifieke moment. Voorbeeldje: Jo Ritzen (voorzitter van het college van bestuur van de Universiteit Maastricht) zei in zijn speech dat de universiteit steeds meer een universiteit wil worden waar verschillende niveaus worden aangeboden, ergo: \\\\\\\"slimmere\\\\\\\" studenten een hoger niveau onderwijs dan \\\\\\\"minder slimme\\\\\\\" studenten. Hoewel Wouter Bos gelijkheid en eenheid hoog in het vaandel heeft staan, was hij het eens met Jo Ritzen, wat tot verontwaardiging leidde bij de rode rakkers (= zijn leden!!) in het publiek.
En zo zal dat altijd gaan met Woutertje. Leuke praat, maar weinig standvastigheid. Zou hij soms een relatie hebben met D\'66 coryfee Viezeloes van der Laan?![]()
Dat van die Scandinavische landen is inderdaad waar. Hij wil zelfs het Scandinavisch model van sociale zekerheid overnemen, iets wat ik een zeer goed plan vind. Echter, nogmaals, hij waait met de grootste winden mee, wil een allemans-vriend zijn. Dat is niet goed als je minister-president wilt worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:21 schreef DaveM het volgende:
Ik denk dat hij gewoon tot de rechtervleugel van de Pvda hoort.
Dan is het vrij begrijpelijk om het verhaal van Ritzen te onderschrijven.
Er zijn natuurlijk betere politici, maar Bos krijgt wel erg veel stront over zich heen de laatste tijd.
Terwijl ik wel eens een interview heb gelezen dat hij bv. goed de Scandinavische landen heeft bestudeerd dus hij heeft wel degelijk inhoud. In ieder geval zeker niet minder dan JPB of Van Aertsen.
Ook de veelgeprezen Wiegel heb ik de laatste tijd niet inhoudelijker bezig gezien dan Bos.
Ik ben volkomen met je eens dat politici zich moeten bezighouden met het besturen van een land in plaats van populair te worden door middel van een beleid wat heel erg gunstig is voor het volk. Wat dat betreft heb ik respect voor Balkenende en de ministers die hun plannen uitvoeren omdat zij constateren dat het nodig is, terwijl ze daardoor een behoorlijke dosis negatieve kritiek over zich heen krijgen. Ik heb respect voor Balkenende die zich staande weet te houden ondanks de vele kinderachtige opmerkingen (helemaal in de geest van de VARA) die over hem gemaakt worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Dirktator het volgende:
Zulks een geblaat. Kijk, die accijnsverhogingen zijn nu eenmaal nodig in deze barre (globale) economische tijden om te kunnen investeren. Investeren in een kenniseconomie, waardoor mensen straks niet zonder baan zullen zitten vanwege de verschuiving van productie naar o.a. China en Indië, is noodzakelijk. Als wij nu aan concurrentievermogen verliezen, zullen we in de toekomst alleen maar achter de feiten aanlopen.
Echter, investeren is iets voor de lange termijn. Mensen zullen nu inderdaad misschien minder geld in hun portemonnee zien, zullen dingen moeten inleveren die ze jarenlang gewend waren te hebben, maar dit alles voor maar één doel: welvaartsgarantie in de toekomst.
Helaas is politiek vaak bezig met kortetermijnbelangen, verkiezingen liggen immers elke 4 jaar op de loer. Ik ben echter van mening dat DIT kabinet voor de langetermijnbelangen kiest, ondanks alle kritiek die zij heeft gekregen de laatste jaren. Chapeau hiervoor! Je moet ballen hebben om zo\\\'n beleid door te voeren, en het kabinet heeft deze.
Kijk, ik zou ook wel graag als minister-president veel geld uitdelen aan de burger om die zo tevreden te houden. Maar op de lange termijn zal Nederland daarmee afdwalen, omdat men niet meekan met de economieën van andere landen. Dán komt men pas in een spiraal: bedrijven trekken weg uit Nederland, banen verdwijnen, armoede wordt vergroot en er is geen geld om dat op te vangen, omdat dat allemaal bij de burger zelf ligt.
Men zou kunnen zeggen dat de algemene wereldeconomie aan \'t aantrekken is, maar dat wij nog vele jaren van investeringen nodig zullen hebben om die kenniseconomie te creeëren, waar banen blijven bestaan zonder dat de verplaatsing van de factor productie naar lagelonenlanden een gevaar zal vormen, omdat wij ons dan daaraan hebben aangepast. (Her-, Bij-)scholing van de Nederlandse bevolking moet zich richten op datgene waarin wij nog steeds uitblinken: gecompliceerde (bio)technologie. Anders zullen wij de strijd zeker verliezen.
Dus, wat zou je kiezen: geld naar de burger op korte termijn, of meer geld naar de burger op lange termijn?
Grotendeels ben ik met je opmerking eens, een euro kan je tenslotte maar 1x uitgeven. Natuurlijk moet je op de lange termijn gaan denken, naar mijn mening is de huidige kabinet dit ook enigszins aan het doen. Maar de manier waarop is niet altijd correct, de armen hebben het eenmaal het zwaarst, je kunt daar niet op bezuinigen, daarmee bedoel ik dat de koopkracht van de armen niet mag dalen en dat is nu ook wat er gebeurd. De armen in ons land zijn net zo goed potentiele burgers, zo niet dan zijn de kinderen het misschien wel, die de economie in de toekomst kunnen helpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Dirktator het volgende:
..Kijk, ik zou ook wel graag als minister-president veel geld uitdelen aan de burger om die zo tevreden te houden. Maar op de lange termijn zal Nederland daarmee afdwalen, omdat men niet meekan met de economieën van andere landen. Dán komt men pas in een spiraal: bedrijven trekken weg uit Nederland, banen verdwijnen, armoede wordt vergroot en er is geen geld om dat op te vangen, omdat dat allemaal bij de burger zelf ligt..
Nou, dit hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Als je alleen maar tegenwerk dan zorg je er echt niet voor dat het land beter van word. Soms moet je eenmaal een stap terug nemen en voor het goede streven. Wat er gewoon gebeurd, is dat hij een discussie probeert uit te lokken, en daaruit moeten politici maar laten zien dat zijn/haar idee goed is. En als dit zo is, waarom zal je dan als partij nog tegenstribbelen. Je moet kunnen aanpassen aan de omgeving, iemand die altijd standvast is en blijft redt het nooit. Vele wegen leiden naar Rome, dus waarom moet het altijd via je eigen weg? Ok, misschien kan hij in sommige gevallen wel iets meer duidelijker zijn standpunt uiten, maar er is niks verkeerds aan het verwerven van kiezers. Je kunt dan nog zo'n goede ideeën hebben, zolang je het niet kunt uitvoeren blijven het slechts ideeën.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:24 schreef Dirktator het volgende:
...Echter, nogmaals, hij waait met de grootste winden mee, wil een allemans-vriend zijn. Dat is niet goed als je minister-president wilt worden.
Ben ik niet mee eens. De PvdA kan ook alleen maar een tegenreactie geven, zij reageren het land niet, dat doen de VVD, CDA en D66. Dacht je nou dat zij daadwerkelijke acties kunnen nemen? Volgens mij niet! En het is toch logisch dat zij doen wat het volk willen. Laatst las ik overal in de media dat de politiek niet naar het volk luisterd. Nu heeft PvdA duidelijk aangekondigd naar het volk te luisteren, en dan is het weer niet goed, wat wil je dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
...Jouw verhaal geeft ook duidelijk weer waarom de mentaliteit van de PvdA niet deugt. De PvdA is behoorlijk arrogant, maar doet geen fuck voor het Nederlandse volk. Al wat deze partij doet is een tegenreactie geven op de plannen van de huidige regering die niet in de smaak vallen bij het volk en dan komen ze met iets wat het volk graag wil horen...
\'Wij luisteren naar wat de mensen willen' vind ik dan ook een typische PvdA-term. Populistisch, maar moeilijk waar te maken. Luisteren naar het volk is een ding, maar het daadwerkelijk waarmaken is een tweede. En juist aan dat laatste twijfel ik. Er zijn altijd mensen die zullen blijven mekkeren, want ieder mens of iedere groep in Nederland heeft andere doelen en wensen. Dat maakt dat er altijd wel iets te 'luisteren' overblijft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:08 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. De PvdA kan ook alleen maar een tegenreactie geven, zij reageren het land niet, dat doen de VVD, CDA en D66. Dacht je nou dat zij daadwerkelijke acties kunnen nemen? Volgens mij niet! En het is toch logisch dat zij doen wat het volk willen. Laatst las ik overal in de media dat de politiek niet naar het volk luisterd. Nu heeft PvdA duidelijk aangekondigd naar het volk te luisteren, en dan is het weer niet goed, wat wil je dan?
hij heeft een mening over de geweldige manier waarop Balkje de touwtjes in handen heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
noem eens drie visies van dhr bos op.
Dat laatste vind ik dus ook zo irritant, met alle commentaar op Bos zou je bijna gaan denken dat de andere fractieleiders zo geweldig zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind Wouter Bos een schande voor de PvdA. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik niet stemmen op de PvdA, wat altijd eigenlijk \"mijn partij\" is geweest, zelfs al voor ik mocht stemmen, maar voor de SP. Ik vind het gewoon slap gedoe worden allemaal, het lijkt wel of niemand meer echt grote stappen durft te ondernemen, en daar begrijp ik niets van, aangezien het steeds slechter gaat met (de economie van) Nederland.
Maar dat neemt nog niet weg dat ik JPB een zuinige lul vind, die denkt dat hij alles weet, maar nooit echt verder denkt dan het probleem zelf.
Dat jij nou niet zo'n romanticus bent...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:00 schreef Blik het volgende:
zit die rozen uit te delen op de Universiteit Utrecht om zieltjes te winnen
kotsmisselijk wordt ik van die gast
Dus? Dit is Nederland. Mensen moeten eens ophouden om te denken dat ze van Nederland een ander land moeten maken. Wil hij zo graag een systeem uitvoeren zoals elders? Dan vind ik dat hij maar elders moet gaan wonen en daar de politiek in moet gaan.quote:Er zijn natuurlijk betere politici, maar Bos krijgt wel erg veel stront over zich heen de laatste tijd.
Terwijl ik wel eens een interview heb gelezen dat hij bv. goed de Scandinavische landen heeft bestudeerd dus hij heeft wel degelijk inhoud. In ieder geval zeker niet minder dan JPB of Van Aertsen.
Dus als een economisch systeem van een ander land superdeluxe werkt, moet diegene die dat aankaart maar verhuizenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dus? Dit is Nederland. Mensen moeten eens ophouden om te denken dat ze van Nederland een ander land moeten maken. Wil hij zo graag een systeem uitvoeren zoals elders? Dan vind ik dat hij maar elders moet gaan wonen en daar de politiek in moet gaan.
ooooh hij lachte een argument weg, nog altijd beter om te lachen dan wat Hogervorst deed toen er kritiek kwam nietwaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch maarweer Wouter Bos afzeiken.
Gaat die knakker een beetje een argument van Rutte weg zitten lachen, sorry maar ik vind dit niet kunnen!
Wouter Bos
Schoppen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef ErikT het volgende:
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.
Wouter Bos
Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.
Het probleem is dat als de ministers opnieuw gekozen worden, de ambtenaren op de ministeries blijven zitten, en gewoon doorgaan met het verzinnen en uitvoeren van wetten en regels die zij in hun hoofd hebben, daarom komt er vaak niks van verkiezingsbeloftes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:
[..]
Daarom gaat 't fout in het land. Wouter Bos & Co (de PvdA dus) kunnen altijd rekenen op veel stemmen, terwijl al zo vaak gebleken is dat ze er zelf ook geen pest van terecht brengen. Het is typisch PvdA om te komen met mooie praatjes - al of niet ten koste van anderen - maar ook zij kunnen hun woorden niet omzetten naar daden. Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.![]()
Het systeem werkt elders helemaal niet zo goed als gesuggereerd wordt. Ga je het onderzoeken, dan blijken de omstandigheden altijd zo erg te verschillen dat de situatie totaal niet vergelijkbaar is met Nederland. Bos wil Nederland niet verbeteren. Bos wil Nederland totaal veranderen in een ander land. Nogal een groot verschil vind je ook niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dus als een economisch systeem van een ander land superdeluxe werkt, moet diegene die dat aankaart maar verhuizen
Ben blij dat jij niet in de politiek zit.
En loop nou toch eens niet te zeiken over Bos en zijn draaikont gedrag, heb je niet naar de algemene beschouwing gekeken? man man, die Verhagen verdraaide ook alles wat er gezegd werd.
Wel eens aan gedacht dat ik bedoelde "ALLE politici zijn draaikonten" en niet alleen Bos, dus alleen op Bos afgeven dat ie een draaikont is is kortzichtig.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:35 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Het systeem werkt elders helemaal niet zo goed als gesuggereerd wordt. Ga je het onderzoeken, dan blijken de omstandigheden altijd zo erg te verschillen dat de situatie totaal niet vergelijkbaar is met Nederland. Bos wil Nederland niet verbeteren. Bos wil Nederland totaal veranderen in een ander land. Nogal een groot verschil vind je ook niet?
Verder gaat het hier over Bos en niet over Verhagen. Dat Verhagen iets ook doet betekent niet dat het niet erg is als Bos het doet. Je kan je in de politiek niet verbergen achter de woorden "ja maar hij doet het ook".
quote:
quote:
Ik vind dat ie met de verkiezingen in het zich steeds slechter wordtquote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef ErikT het volgende:
Ik heb dit topic toendertijd gestart, maar ik moet zeggen dat ik hem nu een stuk beter vind dan toen.
Toentertijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef ErikT het volgende:
Ik heb dit topic toendertijd gestart, maar ik moet zeggen dat ik hem nu een stuk beter vind dan toen.
Ja een visie van twee weken vooruit, en overal omzichheen kijkend of er nog met iemand valt mee te lopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
En je vergeet het meedraaien met alle winden. Alles van de stemmen en daarna dikke vingerquote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja een visie van twee weken vooruit, en overal omzichheen kijkend of er nog met iemand valt mee te lopen.
Goh, je beschrijft het hele kabinetquote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
het meedraaien met alle winden. Alles van de stemmen en daarna dikke vinger![]()
Maar Wouter Bos loopt daarin kilometers vooruitquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Goh, je beschrijft het hele kabinet![]()
Zozo bevestigd door degenen die hem het liefste 6m onder de grond willen hebben?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef Sander170 het volgende:
Dit keer was Balkenende de grootste draaikont![]()
Werd als het ware bevestigd door o.a Wouter Bos, Famke Halsema en zelf Geert Wilders had er commentaar over !
En ik vind J.P Balkenende de grootste draaikont die er is![]()
Het is juist de bedoeling om met elkaar te debatteren !quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:25 schreef Grimm het volgende:
Draaikont
Ik vond Bos gister ontzettend flauw, dat hij wilde debatteren met balkenende over zijn plannen voor de toekomst.
Daar heeft die reetkever nog lang genoeg de tijd voor, en dan zo zielig doen dat balkende niet wilde debatteren.
Klein kind
Nou dit denk ik nou net over Premier Balkenende !quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Had je 'm vroeger ook in de klas? Zo'n overenergie schooljochie wat vooral veel schreeuwde en begon te stampen als hij z'n zin niet kreeg? Dáár doet Wouter Bos me aan denken. Het enige wat ie doet is alles en iedereen afkraken, en het énige wat goed is, is waar hij voor staat. Pfff, alsjeblieft. Zie de krantenkoppen al voor me als hij de verkiezingen windt: "Puber wordt Premier"
Balkenende heeft wat van Harry Potter weg, maar bezit iig nog enige vorm van tact. Dat kan je van Wouter niet zeggen.
wat jij schrijft over bos schrijf ik idem over balkenende...ik kots van die man als ik hem zie op tvquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef ErikT het volgende:
Wouter Bos
Precies, helemaal mee eens !quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat jij schrijft over bos schrijf ik idem over balkenende...ik kots van die man als ik hem zie op tv
die stem, die kop!!!!!!!!!!walggggggggggggggggggggggg
wat een nerdddddddd
gatverdamme!
bah!
wat een misselijk ongevoelig wezen is die man alleen bezig met zijn eigen zelf en ikkie en porrie...rot toch op!
Bos komt op voor de mensen!
en jij bent zo dom dat je in balkies luier stinkt nou veel fun!![]()
De grootste bashers zijn toch echt wel de vrienden van het CDA en VVDquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Had je 'm vroeger ook in de klas? Zo'n overenergie schooljochie wat vooral veel schreeuwde en begon te stampen als hij z'n zin niet kreeg? Dáár doet Wouter Bos me aan denken. Het enige wat ie doet is alles en iedereen afkraken, en het énige wat goed is, is waar hij voor staat. Pfff, alsjeblieft. Zie de krantenkoppen al voor me als hij de verkiezingen windt: "Puber wordt Premier"
Balkenende heeft wat van Harry Potter weg, maar bezit iig nog enige vorm van tact. Dat kan je van Wouter niet zeggen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens !
Ik bedoel ook niet dat Wouter Bos alles is maar in ieder geval beter dan Balkenende !
Balkenende is juist degen die altijd en altijd maar gelijk moet en zal krijgen, anders haalt hij Maxime of Mark Rutte Kutte erbij !
Balkenende: Partij Der Losers ( PDL )![]()
Goed, begin maar de helft van je salaris te delen met een bijstandsmoeder. Eerlijk zullen we alles delen toch?! O wacht, je werkt niet... nu begrijp ik wel waarom Bos zo'n goede keuze voor je is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou dit denk ik nou net over Premier Balkenende !
Liever Wouter Bos aan de macht![]()
Balkenende bedriegt de boel alleen maar met zijn mooie praatjes, net als Mark Rutte met ze grote bek![]()
Ja en, ik mag toch wel zelf bepalen waar ik op stem of ik nou werk of niet !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Goed, begin maar de helft van je salaris te delen met een bijstandsmoeder. Eerlijk zullen we alles delen toch?! O wacht, je werkt niet... nu begrijp ik wel waarom Bos zo'n goede keuze voor je is.
jaloersquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en, ik mag toch wel zelf bepalen waar ik op stem of ik nou werk of niet !
Dat slaat nergens op wist je dat, je klinkt wel heel jaloers als ik eerlijk ben !
Stem toch op PvdA![]()
quote:
Jij bent jaloers !quote:
beste mappy,quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij bent jaloers !
Ik niet ik geef tenminste eerlijk aan dat ik volledig achter Wouter Bos sta![]()
En zit niet telkens zo tegen Wouter Bos zelf te zaniken,
als je iets tegen Bos hebt dan heb je dus wat tegen die hele partij,
zeg dan ook PvdA AuB in plaats van alleen Wouter Bos zwart te maken met van alles en nog wat !
Want de plannen die Bos vertelt zuigt hij niet uit zijn duim hoor maar word met heel PvdA besproken !
Dus je hebt wat tegen de PvdA en niet tegen Wouter Bos zo![]()
Je weet best wat ik bedoel maat !quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Goed, begin maar de helft van je salaris te delen met een bijstandsmoeder. Eerlijk zullen we alles delen toch?! O wacht, je werkt niet... nu begrijp ik wel waarom Bos zo'n goede keuze voor je is.
Dat weet ik zeker. Jij bent zo'n achterbakse socialist die anderen wil laten delen, maar zelf geen reet doet. Laat staan zelf delen. Ja hoor, ik ken jouw soort.quote:Je weet best wat ik bedoel maat !
oh wacht jij bent er zo een die straks trouwt met zijn breezersletje..quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:52 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks van me zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker. Jij bent zo'n achterbakse socialist die anderen wil laten delen, maar zelf geen reet doet. Laat staan zelf delen. Ja hoor, ik ken jouw soort.
Precies!!!!!!!! Jij bent pas slim je hebt die projecties dus ook door!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks van me zo![]()
Ik wil delen maar andere moeten net zo hard delen en laat dus de ouderen voor de jeugd / jongeren betalen !
De jeugd is de toekomst maat![]()
Jah en ik ken jou soort, vooral op gebied van geen reet doen, want je bedoelde vast en zeker jezelf ermee![]()
Bedankt voor je steunquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh wacht jij bent er zo een die straks trouwt met zijn breezersletje..
en dan haar laat stikken na enkele jaren......en dan is zij de lul dankzij jou egoisme?
En tig kids rijker op deze wereld interesseerd jou dat geen lor..want zij wilde jou niet meer,...ze kotste van je egoisme..
precies zo jij bent immers?
Je denkt niet na je leeft enkel voor jezelf net balkenende!
ik ik ik....
ik heb medelijden met mensen zoals jij die zo simpel denkend zijn over de wereld en zichzelf goddelijk noemen en vinden je bent zielig weet je dat wel?
Want wat een ander overkomt kan jou ook overkomen helaas ben je niet zo intelligent om dat in te zien..helaas en dat soort tuig stemt op vvd..
woei misselijkmakend gewoon
ja want iedereen die VVD stemt is tuigquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh wacht jij bent er zo een die straks trouwt met zijn breezersletje..
en dan haar laat stikken na enkele jaren......en dan is zij de lul dankzij jou egoisme?
En tig kids rijker op deze wereld interesseerd jou dat geen lor..want zij wilde jou niet meer,...ze kotste van je egoisme..
precies zo jij bent immers?
Je denkt niet na je leeft enkel voor jezelf net balkenende!
ik ik ik....
ik heb medelijden met mensen zoals jij die zo simpel denkend zijn over de wereld en zichzelf goddelijk noemen en vinden je bent zielig weet je dat wel?
Want wat een ander overkomt kan jou ook overkomen helaas ben je niet zo intelligent om dat in te zien..helaas en dat soort tuig stemt op vvd..
woei misselijkmakend gewoon
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een egoïst ben? De laatste keer dat ik op mijn loonstrookje keek stond het bedrag van jouw uitkering bij de loonheffing.quote:oh wacht jij bent er zo een die straks trouwt met zijn breezersletje..
12 centquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een egoïst ben? De laatste keer dat ik op mijn loonstrookje keek stond het bedrag van jouw uitkering bij de loonheffing.
Yess mama theresa is around yah!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja want iedereen die VVD stemt is tuig![]()
ga lekker naar bed ofzo moeder teresa![]()
Daarmee financier je een dik pensioen, je verzekering als er dingen mis gaan zodat je toch een inkomen hebt en ja en ook jij kan in de auto invalide gereden worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een egoïst ben? De laatste keer dat ik op mijn loonstrookje keek stond het bedrag van jouw uitkering bij de loonheffing.
Het kan hem totaal niks schelen, hij denkt alleen maar aan zichzelf !quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Yess mama theresa is around yah!
Godzijdank wel, wacht ik stuur je even wat liefdesenergie!
Misschien snap je het dan!
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttt
handen op beeldscherm plaatst en vraagt om liefde voor deze verlaten schapeke!
Voor deze verlorenelinge...
bzzzzzzzzzzzzzzzt ja...........geef hem toch liefde oh ja God hij heeft het zo nodig, heb hem toch lief!!!!!!
ow yeah! hallelujah!!!!!!! praise praise the lord!
jaah laat hem toch komen tot u..God oh God...maak hem wijzer dan hij is..
en ja dit is humor en ja dit is ook onzichtbaar erg gemeend maar ach wat kan jou dit alles ook schelen toch?
u r missing the point, so here is one for you .quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarmee financier je een dik pensioen, je verzekering als er dingen mis gaan zodat je toch een inkomen hebt en ja en ook jij kan in de auto invalide gereden worden.
eh ik denk andersom en toch ben ik godzijdank nog sociaal denkend!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik reageer op een post en de rest van dit topic is wat geblaat in de ruimte.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
u r missing the point, so here is one for you .
sociaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh ik denk andersom en toch ben ik godzijdank nog sociaal denkend!
hoe is dat nu mogelijk zou je denken?
Nou ik heb geen tattouages en ik kom uit een zeer nette familie..nou jij weer..
sociaal zijn is me ingegoten met de paplepel alleen elkaar afzeiken weer niet dat zie ik als een ziekelijke mind!
middenstand zegt je niets zeker?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het kan hem totaal niks schelen, hij denkt alleen maar aan zichzelf !
Maar ja wij weten beter, er is namelijk ook meer als ons !
Beetje respect voor ( PvdA ) AuB, geld voor iedereen hoor![]()
Hiermee bedoeld hij zichzelf !quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik reageer op een post en de rest van dit topic is wat geblaat in de ruimte.
veel jonge mensen denken dat hen nooit iets zal overkomen het zit toevallig dankzij een goedbetaalde studie in een goede baan....quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Het kan hem totaal niks schelen, hij denkt alleen maar aan zichzelf !
Maar ja wij weten beter, er is namelijk ook meer als ons !
Beetje respect voor ( PvdA ) AuB, geld voor iedereen hoor![]()
Absoluut niet !quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb 1 post geplaatst in dit topic en jij concludeert dat ik alleen maar aan mezelf denk.
Erg volwassen kom je niet over , je bent vast net 18 en mag voor het eerst stemmen, is het niet?
Ga je het weer op jezelf betrekken ... that you got knocked up is your own fault.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
oke dan krijgen ze een girl en dan...
ik denk dat jij zeer intelligente vissen hebt..ik hoop van ganser harte dat jij ze kunt verstaan bij dezequote:Op zondag 1 oktober 2006 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
sociaal![]()
ja erg sociaal ben je inderdaad
ik ga even de vissen voeren misschien dat die een betere mening over politiek kunnen geven
nee man ben ruimdenkend!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ga je het weer op jezelf betrekken ... that you got knocked up is your own fault.
ja ze zeggen:quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat jij zeer intelligente vissen hebt..ik hoop van ganser harte dat jij ze kunt verstaan bij deze
got ben je net 18 en mag jij stemmen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb 1 post geplaatst in dit topic en jij concludeert dat ik alleen maar aan mezelf denk.
Erg volwassen kom je niet over , je bent vast net 18 en mag voor het eerst stemmen, is het niet?
Doe niet zo dramatisch zeg mens! je doet net of het huidige kabinet iedereen die onder modaal verdient of ziek is aan zijn lot overlaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
veel jonge mensen denken dat hen nooit iets zal overkomen het zit toevallig dankzij een goedbetaalde studie in een goede baan....
moeder wordt ziek of paps........of haar paps of mams..,maar mijn goed we leven toch nu we hebben het toch zo goed?
Ja? Nog wel!?
en dan...wat als het niet zo goed gaat ....oh wie dan zorgt wie dan leeft? Nu dat heet egoisme.simpel zat
hmmz geile vissen manquote:
O jij bent net 18 !quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het zijn derhalve ook zoenvissenquote:
geboortedatum staat gewoon in mijn profiel. een beetje moeite mag je wel doen voor je dingen gaat roepen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
got ben je net 18 en mag jij stemmen?
dan heb je rijke ouders of je hebt zelf zatquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch zeg mens! je doet net of het huidige kabinet iedereen die onder modaal verdient of ziek is aan zijn lot overlaat.
En nee, ik verdien niet boven modaal, en ja ik vind dat het kabinet goed werk heeft verricht en stem dus gewoon weer VVD zoals ik altijd gedaan heb. Ben ik nu asociaal?![]()
hm 1980 en nog niets geleerd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geboortedatum staat gewoon in mijn profiel. een beetje moeite mag je wel doen voor je dingen gaat roepen.
hmmz nu wordt ik geil!quote:
Voor de verkiezingen kan je als partij alles roepen. De PvdA bestaat al 60 jaar. Leuk om te zien dat ze inmiddels erg opgeschoten zijn... O ja, kijk eens in de partijprogramma's van de echte rechtse partijen. Nieuw Rechts, Nationale Alliantie enz en merk op dat zij juist erg met de dieren begaan zijn. Niet altijd CDA en VVD als tegenvoorbeelden geven.quote:Kijk hierover merk ik dus totaal niks van bij zowel CDA als bij VVD niet, tenslotte draait niet alles om mensen / mensenrechten maar ook om de rechten van het dier / de dieren.
En dus ook hierop moet de volle aandacht aan besteed worden, maar dat beseffen er wel meer gelukkig
De pensioenen en verzekeringen staan keurig afzonderlijk genoemd. Verder betaal ik over het netto bedrag ook nog talloze andere belastingen, betaal ik voor mijn eigen huis ook nog een huurdersdeel voor die uitkeringstrekkers en geef ik regelmatig gul aan de deur. Ik durf te wedden dat ik veel meer geld weggeef voor en aan anderen dan aan mezelf en tevens dat ik veel meer geld weggeef dan veel van die zogenaamde "sociale" socialisten.quote:Daarmee financier je een dik pensioen, je verzekering als er dingen mis gaan zodat je toch een inkomen hebt en ja en ook jij kan in de auto invalide gereden worden.
Je toont je socialistisch en dat is iets heel anders dan sociaal. En als je als middenstander voor de PvdA gaat stemmen dan vind ik dat raar aangezien de middenstand juist zwaar de klos is door zware belastingen.quote:eh ik denk andersom en toch ben ik godzijdank nog sociaal denkend!
hoe is dat nu mogelijk zou je denken?
Nou ik heb geen tattouages en ik kom uit een zeer nette familie..nou jij weer..
sociaal zijn is me ingegoten met de paplepel alleen elkaar afzeiken weer niet dat zie ik als een ziekelijke mind!
middenstand zegt je niets zeker?
Ehh? Ik zelf? Als de socialisten niet de helft van het inkomen van werkenden zouden jatten, dan hadden zij zich particulier tegen ongeluk kunnen verzekeren. O ja, leuk detail: als ik morgen invalide wordt, dan krijg ik uit een potje waar ik zelf voor betaald heb. Vervolgens krijg ik geen bijstand, maar moet ik eerst mijn huis opvreten. Dan mag ik in een portiekflat in een slechte wijk van een kleine uitkering "genieten". De socialist om de hoek echter, die van mijn geld subsidie krijgt om gratis in hetzelfde huis te wonen waar ik net 2 ton voor neertelde, mag daar na een ongeluk wel blijven wonen. Lekker sociaal. Aan alle kanten word ik gedemotiveerd om te gaan werken.quote:veel jonge mensen denken dat hen nooit iets zal overkomen het zit toevallig dankzij een goedbetaalde studie in een goede baan....
moeder wordt ziek of paps........of haar paps of mams..,maar mijn goed we leven toch nu we hebben het toch zo goed?
Ja? Nog wel!?
en dan...wat als het niet zo goed gaat ....oh wie dan zorgt wie dan leeft? Nu dat heet egoisme.simpel zat
high fivedddddddddddddddddquote:
nee mijn ouders zijn niet rijk en ik heb zelf niet veel. En ik vind dat jij wel erg snel over mij oordeelt. Wie ben jij om te zeggen dat het niks zal interesseren als een familielid in de shit zit? Het feit dat ik VVD stem? Zo ja, dan ben je het niet waard om mee te discussiëren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan heb je rijke ouders of je hebt zelf zat
de dag komt dat jouw ogen openen en een familielid in de shit zit
sluit jij dan je ogen?
ja ik denk van wel, het intereseerd je niets nml..
time wil come...one day in your life...en je hebt spijt
wat slap om zo een discussie dood te slaan..maja ...so are you!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee mijn ouders zijn niet rijk en ik heb zelf niet veel. En ik vind dat jij wel erg snel over mij oordeelt. Wie ben jij om te zeggen dat het niks zal interesseren als een familielid in de shit zit? Het feit dat ik VVD stem? Zo ja, dan ben je het niet waard om mee te discussiëren.
Zit ik een discussie dood te slaan? donder toch op, je hebt weer eens teveel met je neus in de port gehangen blijkbaar. Je hebt werkelijk geen enkel idee waar je over praatquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat slap om zo een discussie dood te slaan..maja ...so are you!
dus je familie zit in een shit en toch stem jij vvd..wat wreed ben jij dan!![]()
die vissen zijn me toch nat heequote:
hmmz liever met de neus in de port dan met mijn neus in de sneeuw zoals jijquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zit ik een discussie dood te slaan? donder toch op, je hebt weer eens teveel met je neus in de port gehangen blijkbaar. Je hebt werkelijk geen enkel idee waar je over praat![]()
Mooie foto heb ik gevonden hequote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
de sukkel des niederlandes!~
weg ermee!!!!!!!!!!!!
hij heeft niets dat leuk is of lief of warm......heeft ie 2 kids??
licht uit..wat ik je brom!![]()
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]en jij hebt een stijve nu let me guessssssss dude
Sneeuw, je bedoeld Coke hahaquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmmz liever met de neus in de port dan met mijn neus in de sneeuw zoals jij
want jij weet bij god niet wat socialisme is!
ik heb medelijden met jou en de jouwen
moge Gods wegen jou sparen voor je domheid!
jij ridder redder des niederlandisch fok...quote:
ik deed het lekker toch..quote:
Maar ja ik vind dat gewoon standaard elke partij eigenlijk verplicht is om niet alleen wat te betekenen voor de mensen, maar ook net zo hard voor de dieren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen kan je als partij alles roepen. De PvdA bestaat al 60 jaar. Leuk om te zien dat ze inmiddels erg opgeschoten zijn... O ja, kijk eens in de partijprogramma's van de echte rechtse partijen. Nieuw Rechts, Nationale Alliantie enz en merk op dat zij juist erg met de dieren begaan zijn. Niet altijd CDA en VVD als tegenvoorbeelden geven.
[..]
De pensioenen en verzekeringen staan keurig afzonderlijk genoemd. Verder betaal ik over het netto bedrag ook nog talloze andere belastingen, betaal ik voor mijn eigen huis ook nog een huurdersdeel voor die uitkeringstrekkers en geef ik regelmatig gul aan de deur. Ik durf te wedden dat ik veel meer geld weggeef voor en aan anderen dan aan mezelf en tevens dat ik veel meer geld weggeef dan veel van die zogenaamde "sociale" socialisten.
[..]
Je toont je socialistisch en dat is iets heel anders dan sociaal. En als je als middenstander voor de PvdA gaat stemmen dan vind ik dat raar aangezien de middenstand juist zwaar de klos is door zware belastingen.
[..]
Ehh? Ik zelf? Als de socialisten niet de helft van het inkomen van werkenden zouden jatten, dan hadden zij zich particulier tegen ongeluk kunnen verzekeren. O ja, leuk detail: als ik morgen invalide wordt, dan krijg ik uit een potje waar ik zelf voor betaald heb. Vervolgens krijg ik geen bijstand, maar moet ik eerst mijn huis opvreten. Dan mag ik in een portiekflat in een slechte wijk van een kleine uitkering "genieten". De socialist om de hoek echter, die van mijn geld subsidie krijgt om gratis in hetzelfde huis te wonen waar ik net 2 ton voor neertelde, mag daar na een ongeluk wel blijven wonen. Lekker sociaal. Aan alle kanten word ik gedemotiveerd om te gaan werken.
ja en? ik dacht dat je zo slim was dat je sneeuw al snapte als zijnde coke?quote:
Ik weet heel goed wat socialisme is. maar ik ken het liberalisme ook en daar ben ik voor gevallenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmmz liever met de neus in de port dan met mijn neus in de sneeuw zoals jij
want jij weet bij god niet wat socialisme is!
ik heb medelijden met jou en de jouwen
moge Gods wegen jou sparen voor je domheid!
jij bent echt hilarisch weet je datquote:
Snapte ik ook hoor !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja en? ik dacht dat je zo slim was dat je sneeuw al snapte als zijnde coke?
![]()
djiezus jij bent echt liefffffffffffffffffffquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ja ik vind dat gewoon standaard elke partij eigenlijk verplicht is om niet alleen wat te betekenen voor de mensen, maar ook net zo hard voor de dieren.
Al is het maar voor de vele dierenliefhebbers zoals ik![]()
Ik ook !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
djiezus jij bent echt liefffffffffffffffffff
dieren ja!
supers man je bent al god!
je leeft mee met al wat leeft! wees trots op jezelf!
ik ben het al!![]()
Vind ik ook. Maar raad eens uit welke hoek de protesten komen als ik zeg dat mensen die dieren mishandelen zeer zware straffen moeten krijgen? Juist. Daarom ben ik geen socialist.quote:Maar ja ik vind dat gewoon standaard elke partij eigenlijk verplicht is om niet alleen wat te betekenen voor de mensen, maar ook net zo hard voor de dieren.
Al is het maar voor de vele dierenliefhebbers zoals ik
Helemaal mee eens hoor, zonder meer !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar raad eens uit welke hoek de protesten komen als ik zeg dat mensen die dieren mishandelen zeer zware straffen moeten krijgen? Juist. Daarom ben ik geen socialist.
geïndoctrineerd ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat socialisme is. maar ik ken het liberalisme ook en daar ben ik voor gevallen![]()
Jij bent duidelijk geïndoctrineerd door marijnissen en consorten, maar ik heb nog hoop voor je. Haal dat communistisch manifest even van je nachtkastje en denk even op eigen kracht na. Dan zul je ook tot de conclusie komen dat een rechts kabinet het beste is voor nederland![]()
ik jou ook!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook !
Ik hou van mezelf en de rest om me heen![]()
Ik vind jou sowieso al heel erg aardig![]()
Ik denk dat je iets te zweverig bent voor mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
geïndoctrineerd ?
als er iets is waarvan men mij niet kan beschuldigen is dat het wel
ik vorm mijn mening op basis van wat andere mensen meemaken en ik voel intens mee!
ik heb begrip voor mijn medemens want niemand heeft de wijsheid danwel het leven in pacht
wie maakt jou zo groot om te denken dat
jij deze trots je eigen mag maken? wie maakt jou als zijnde een wezen die alleen staat in deze wereld? alles is gebouwt op en rondom mensen die groeien en leven rondom ons zelfs je tafel is gemaakt door mensen die leven dankzij het feit dat jij die tafel kocht omdat jij die mooi vond maar misschien is die tafel wel gemaakt door een geestelijk gehandicapte en wat zeg jij dan?
NOU?
Maar goed zo diep denk jij niet na over het leven omdat je niet zoveel meemaakte waarschijnlijk en ik hoop werkelijk voor jou dat je dat soort dingen ook niet hoeft mee te maken wat ik wel hoop is dat jij een sociaal voelend wezen wordt die wel meedenkt en voelt met anderen die het misschien minder hebben dan jijzelf!
Gun een ander ook een licht in hun ogen!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dankje schat![]()
Deze krijg je ook nog van mij![]()
en ze zag mijn fallusquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef -Angelus- het volgende:
Kijk ze eens elkaar schouderklopjes om hun zogenaamde meelevendheid. Egoisten verpakt in een altruistisch jasje.
heh wat oh ja?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets te zweverig bent voor mij![]()
ik snap de verbanden niet helemaal. tafels gemaakt door mongolen en mijn reactie daarop![]()
Maar ik gun iedereen het licht in de ogen, zelfs jou![]()
Ik vind het jammer dat je denkt dat iedereen die niet links stemt het ander de licht in de ogen niet gunt en niet meevoelt met anderen. Ben bang dat dat er ook niet uit te krijgen is bij jou.
een blik op je ondertitel zegt genoegquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
smile!
kijk ze eens balen? zielig toch?![]()
![]()
eindelijk eens een inhoudelijke reactiequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heh wat oh ja?
hmmz ach? oke...hmmz? aha...ja nee oke..duh zweverig....sure
jij bent echt ziekelijk projecterend?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef -Angelus- het volgende:
Kijk ze eens elkaar schouderklopjes om hun zogenaamde meelevendheid. Egoisten verpakt in een altruistisch jasje.
hij was best lekker dude dus schaam je niet aub!quote:
Geen medelijden met ze tonen hequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
smile!
kijk ze eens balen? zielig toch?![]()
![]()
make me hot!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
een blik op je ondertitel zegt genoeg
Die zegt de grootste egoisten geven elkaar het graagst schouderklopjes.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
jij bent echt ziekelijk projecterend?
wat zegt je psych hier nu van?
*foktalked*
merk ut alquote:
jemig je bent nog erger dan ik al dacht.........quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Die zegt de grootste egoisten geven elkaar het graagst schouderklopjes.
Waarom? Probeer de PvdA'ers op die manier een topic dicht te krijgen. Het is een klaagbaak topic ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef PDOA het volgende:
Topic is veranderd in een welles-nietes spelletje. Slotje!
Net zo erg als bosquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
jemig je bent nog erger dan ik al dacht.........![]()
komt er nog wat zinnigs of kan ik naar bed? al wil ik best een keertje bij je langskomen om je de fijne kneepjes van het liberalisme te lerenquote:
Mij part blijft dit topic lekker open !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Waarom? Probeer de PvdA'ers op die manier een topic dicht te krijgen. Het is een klaagbaak topic ...
hehequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
komt er nog wat zinnigs of kan ik naar bed? al wil ik best een keertje bij je langskomen om je de fijne kneepjes van het liberalisme te leren![]()
je vindt balkenende sexy?quote:
Nee, ze was al welkom bij mij !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
komt er nog wat zinnigs of kan ik naar bed? al wil ik best een keertje bij je langskomen om je de fijne kneepjes van het liberalisme te leren![]()
more than ever!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Balkenende, Rutte, Zalm zijn nog 10 x erger dan Bos !
Bos is gewoon nr. 1 punt uit![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, ze was al welkom bij mij !
En wel meer dan dat![]()
sexy has brains!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:29 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of een politicus sexy is ... shit for brains, brains for shit.
Ik wist niet dat ik een probleem had, volgen mijn heeft er maar een iemand een probleem anders stem je niet op Bos.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
sexy has brains!
maar goed ik snap jouw probleem nu ook
Als je op Bos stemt ben je goed bezig hoor !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:32 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een probleem had, volgen mijn heeft er maar een iemand een probleem anders stem je niet op Bos.
bos heeft karakterquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je vindt balkenende sexy?
Nu dan ben je een van de weinigen!
2,6 behaalde hij zelfs pim zou een tien halen ook al was hij GAY!!!!!!!!!!!!!!
whatever de arme man mocht niet langer leven dankzij conspiracy of ener bontjassennuts
kut maar goed...we gaan door en dan komen we uit bij een idioot van de klas!
JP jemig wat een persoon wat een ledig lappenpoep...ja met opzet poep!
tis niks...niets dat iets had moeten zijn!
en ik antwoorde goedmoedig alles tav bos..maar bos heeft toch gvd meer karakter dan jij in je reet?
want zoals jij schrijft is wel heel sad..je kiest zo een uit voor ons land...vergetend in hoeveel problemen men is gekomen dankzij dit kabinet?
Je veegt je reet ermee af en dan nog heb jij de arrogantie te durven zeggen dat bos kut is en balkie cool?
wtf are your brains going!?
Zoals elke partij dus doetquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
bos heeft karakter![]()
![]()
![]()
't is een karakter...stripifguur
loopt jare te zeike dat er nix van deugd......en ineens is er 'zoet na het zuur'
die gast waait gewoon mee met welke kant t uitwaaid
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
bos heeft karakter![]()
![]()
![]()
't is een karakter...stripifguur
loopt jare te zeike dat er nix van deugd......en ineens is er 'zoet na het zuur'
die gast waait gewoon mee met welke kant t uitwaaid
Hij is dus een echte meeloperquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
blow je teveel of luister je teveel naar die college makkers van je heb jij zelf een mening?
ik vermoed van niet nml
zo zo per maand 100 euro naar de kloten dankzij hoogervorstquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je op Bos stemt ben je goed bezig hoor !
Geloof me Bos bijt niet, Balkenende en Zalm juist weer wel![]()
quote:
Dan werk je toch s'avonds door ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:
zo zo per maand 100 euro naar de kloten dankzij hoogervorst
En wie zegt dat dat zo erg isquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:43 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dan werk je toch s'avonds door ...
waarvoor als ik fulltime werk voor 1500 klotenfuckeuroos net als jij eikelquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:43 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dan werk je toch s'avonds door ...
wou je zeggen dat ie niet jarenlang heeft lopen roepen dat t allemaal niet goed was dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
blow je teveel of luister je teveel naar die college makkers van je heb jij zelf een mening?
ik vermoed van niet nml
Daar ben ik heel eerlijk in dat heeft Bos al die jaren inderdaad gedaan !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat ie niet jarenlang heeft lopen roepen dat t allemaal niet goed was dan?
en onder bos blijf je dat doen tot je 80ste toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarvoor als ik fulltime werk voor 1500 klotenfuckeuroos net als jij eikel
egoist is het,...walgelijk in zijn dure pak ten koste van oma en opa..die moeten bezuinigen en ons land grootmaakten en zich doodwerkten ten koste van wie en wat dit tuig?quote:
Niks mis mee hoor gezellig werken tot aan je dood !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:46 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
en onder bos blijf je dat doen tot je 80ste toch?
Denk je dat je meer verdiend dan ... egoistische instelling moet de rest van de wereld betalen omdat jij niet slim genoeg was en bent.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
waarvoor als ik fulltime werk voor 1500 klotenfuckeuroos net als jij eikel
je hebt t duideluk over wouter bosquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoist is het,...walgelijk in zijn dure pak ten koste van oma en opa..die moeten bezuinigen en ons land grootmaakten en zich doodwerkten ten koste van wie en wat dit tuig?
dat enkel denkt aan zichzelf? en hun mooie eigen huisje?
Moge de bliksem intreden in hun dak..maar goed ook dan zijn zij goedverzekerd want zij kunnen dit nog steeds betalen...
ik ik ik..zo ruled the wereld around us..ik ik en jij kunt stikken!
tot er een dag komt...dat
maar ach wie dan leeft stem toch pvda?????????
Daarom hoor ik ook niks erover dat hun om de arme mensen onder ons zich bekommeren !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoist is het,...walgelijk in zijn dure pak ten koste van oma en opa..die moeten bezuinigen en ons land grootmaakten en zich doodwerkten ten koste van wie en wat dit tuig?
dat enkel denkt aan zichzelf? en hun mooie eigen huisje?
Moge de bliksem intreden in hun dak..maar goed ook dan zijn zij goedverzekerd want zij kunnen dit nog steeds betalen...
ik ik ik..zo ruled the wereld around us..ik ik en jij kunt stikken!
tot er een dag komt...dat
maar ach wie dan leeft stem toch pvda?????????
wat getuigd van kortzichtigheid als je ineens zo om kan slaan (nu is het 'zo' dus roep ik 'dit' maar)quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daar ben ik heel eerlijk in dat heeft Bos al die jaren inderdaad gedaan !
Maar ook omdat hij zijn partij gewoon de beste van allemaal vond / vind net als ik dat vind![]()
Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind namelijk J.P Balkenende de meeste zielenknijper van allemaal !quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:52 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
wat getuigd van kortzichtigheid als je ineens zo om kan slaan (nu is het 'zo' dus roep ik 'dit' maar)
en dan heb ik het over wouter en niet over jou.
Wat betreft nederlandse politiek ben ik het met je eens....die zuigt aan alle kanten.........alleen vind ik Bos de ergste van allemaal
oj ben je bang dat je moet betalen van een rijkelijk pensioen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:46 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
en onder bos blijf je dat doen tot je 80ste toch?
jij bent duidelijk verblind denk echt dat je teveel chemtrails snuift dudequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:49 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
je hebt t duideluk over wouter bos
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:54 schreef zhe-devilll het volgende:
jongen leven is niet wat jij denkt dat het is!
leven is elke dag onzekerheid nooit weten wanneer het einde er is...in zicht is..
wees niet trots op iets dat niet is!
Het gaat niet om rijk zijn of geld hebben het gaat erom wat jij gedaan hebt in je leven...wat jij deed om liefdevol om te gaan met anderen wat jij kon geven zomaar voor niets!
je bent slechts een pion in het geheel wij zijn slechts mieren...niets meer...onthou dat eens aub!
weet je ooit komt de dag dat hun ogen zich openen..op een dagquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daarom hoor ik ook niks erover dat hun om de arme mensen onder ons zich bekommeren !
En dat vind ik nou zo erg en word ik soms zo kwaad van binnen, dat ik vind van stem inderdaad gewoon op
PvdA !
Niks en niets mis mee hoor met die partij als je de feiten en standpunten op tafel legt !
Stem AUB op de PvdA - Wouter Bos![]()
ik ben ook geen JP aanhanger.....maar ze VOC opmerking sneedt wel hout.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben het daar dus niet mee eens, ik vind namelijk J.P Balkenende de meeste zielenknijper van allemaal !
Bos vind ik net iets beter kwa aanpak![]()
Okey, maar dat is en blijft dan ook het enige waar je op kunt bouwen bij Balkenende !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:05 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
ik ben ook geen JP aanhanger.....maar ze VOC opmerking sneedt wel hout.
even niet....waar kan ik dat terug vinden?...of herhaal t nog eens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar je weet tog ik wil meer dan dat![]()
Je leest het maar terug kerelquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:12 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
even niet....waar kan ik dat terug vinden?...of herhaal t nog eens.
om jou weer even zoet te houden.......Wouter Bos was die man die best wel met een lege kinderwagen over straat wou lopen voor de mooie foto'squote:Op zondag 1 oktober 2006 03:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weet je ooit komt de dag dat hun ogen zich openen..op een dag
is er ineens een familielid die zich niet kan redden of opeens op straat staat maar hiervan zijn zij zich niet bewust dit over,komt nml alleen die mensen die schulden maken!
kom zeg dit overkomt alleen sukkels en niet zij die jarenlang een goed inkomen hadden en opeens van iets naar niets vervielen
zij die eraan gewend waren zijn niet zo stom om schulden te maken immers!?
jah zij die vvd of cda stemden zijn ineens paupers
MIJN GOD
ja dat bestaat en juist zij zijn diegenene die omslaan tot het maken van schulden wantzij zijn niet gewend aan een niets!
ja zij stemmen dan opeens wel pvda
dat heet nu egoisme ten top
toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:12 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
even niet....waar kan ik dat terug vinden?...of herhaal t nog eens.
wat is jou probleem man?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:13 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
om jou weer even zoet te houden.......Wouter Bos was die man die best wel met een lege kinderwagen over straat wou lopen voor de mooie foto's
Veel dommer dan jij zijn ze ook niet te vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Natalie het volgende:
Ja en ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:13 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
om jou weer even zoet te houden.......Wouter Bos was die man die best wel met een lege kinderwagen over straat wou lopen voor de mooie foto's
ja erg domquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Veel dommer dan jij zijn ze ook niet te vinden.
zoals al eerder gezegd ben ik ook geen Jp aanhanger..........leuk geprobeerd van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat is jou probleem man?
een balkenende zak ?
bos heeft meer charisma in zijn pink dan balk in zijn glasses
equote:Op zondag 1 oktober 2006 03:20 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd ben ik ook geen Jp aanhanger..........leuk geprobeerd van je
Ik heb in dit topic niet kunnen vinden wat jij wilt...quote:
ach so desinteressequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic niet kunnen vinden wat jij wilt...
Charisma praat zijn foute ideën niet goed hoorquote:
Dan heb jij niet goed op zitten letten !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
vandale.nl:quote:
Oké, ik neem je niet serieus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja erg dom
en wat voel jij nu bij dit topic?
je voelt niks waarschijnlijk je bent upper god
Hersenbloeding
denk toch na mensch!!!!!!!!!!!!
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:21 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net al gedaan en niet gevonden....of bedoel je dit:quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed op zitten letten !
Ik heb het meerdere keren herhaal![]()
Effe terug kijken raad ik je aan![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Liever Wouter Bos aan de macht![]()
precies....maar voor vrede in de wereld moet je niet in de politiek zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !
Zowieso ten eerste 1: Vrede in de hele wereld !
Maar jah wie wil dit nou niet![]()
Onder andere juist wel hoor !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:27 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
precies....maar voor vrede in de wereld moet je niet in de politiek zijn
je hebt niet gekeken!quote:
jah wie wil dat nu niet???????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel logisch wat ik wil !
Zowieso ten eerste 1: Vrede in de hele wereld !
Maar jah wie wil dit nou niet![]()
Je moet wat minder glazen wijn achterover gooien ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
je hebt niet gekeken!
wedden?
gevoelloos ik vind het een zeer intens rakend topic ik denk na over diegene die het plaatste ik vind het erg voor diegene voor diegene die het overkwam..ik leef ergens mee
ow wat erg een socio?
nu k draag nooit geitenwollensokken als je dat soms te min vindt..maar wel als het erg koud is buiten..
Elke dag in je leven kan er iets gebeuren en dit is niet negatief bedoeld
ik hoop alleen dat je dat bewustzijn kunt ervaren!
niet dat het leuk is echt niet.maar stel je leeft mee met anderen...wat dan?
wordt jij er zoveel minder van?
Heb je minder sex of eten hierdoor?
zou bijna pleiten voor castratie hahhahahahhaha:)
maar goed ik denk niet dat je al toe bent aan gezien je reactie die is to deep voor jou........later denk je nog eens na over een nu in een NU
Heey lieverd !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt niet gekeken!
wedden?
gevoelloos ik vind het een zeer intens rakend topic ik denk na over diegene die het plaatste ik vind het erg voor diegene voor diegene die het overkwam..ik leef ergens mee
ow wat erg een socio?
nu k draag nooit geitenwollensokken als je dat soms te min vindt..maar wel als het erg koud is buiten..
Elke dag in je leven kan er iets gebeuren en dit is niet negatief bedoeld
ik hoop alleen dat je dat bewustzijn kunt ervaren!
niet dat het leuk is echt niet.maar stel je leeft mee met anderen...wat dan?
wordt jij er zoveel minder van?
Heb je minder sex of eten hierdoor?
zou bijna pleiten voor castratie hahhahahahhaha:)
maar goed ik denk niet dat je al toe bent aan gezien je reactie die is to deep voor jou........later denk je nog eens na over een nu in een NU
In dit topic niet 't staat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Onder andere juist wel hoor !
En ga nog maar effe wat verder terug lezen![]()
google even op Penn & Teller, bullshit en Peta, kom je een filmpje tegen van de heren Penn & Tellerquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah wie wil dat nu niet???????????
goeie vraag wie keurt het doden van een ander levend wezen nu goed?
ver van mijn bedshow?
Wat moet die mensch overkomen om tot inzicht te komen?
Morgen kerel ik ga nu slapen, ik ben het zat en ik ben moe dus ga ik naar me bedje toe !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
In dit topic niet 't staat.
kom hier niet verder dan dat je wouter bos, een partij voor dieren, pvda en zo'n beetje zhe-devilll wil.
wereldvrede ben ik niet tegen gekomen.
wees anders toch even zo vriendelijk een linkje naar de desbetreffende post(s) in je posthistory te geven.
okido....slaap lekker danquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Morgen kerel ik ga nu slapen, ik ben het zat en ik ben moe dus ga ik naar me bedje toe !
Want het bedje komt niet naar mij toe !
Morgen praten we rustig verder beloof ik maar nu niet meer, geloten doei![]()
Nu ga ik echt slapen![]()
Alsof mij dat ook maar enigszins boeit. Bij mij komt de associatie met een aalgladde enquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat is jou probleem man?
een balkenende zak ?
bos heeft meer charisma in zijn pink dan balk in zijn glasses
Oh snik, nou voel ik me beledigd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Veel dommer dan jij zijn ze ook niet te vinden.
Zou 't niet weten. Heb de ballen verstand van politiek.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:10 schreef Urvin het volgende:
[..]
De grootste bashers zijn toch echt wel de vrienden van het CDA en VVD
En waarom?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:26 schreef remlof het volgende:
wouter bos? ik ga op em stemmen 22 november
Wat heb je nou aan kansen? Net als de kansen in een loterij: je wint nooit wat. Hetzelfde geldt voor de PvdA: ze doen nooit wat. Is het je ook opgevallen dat in de punten die je liet zien van ze NIKS over dieren stond?quote:Maar PvdA bied wel meer kansen dan op gebied van dieren waar ik het wel mee eens ben
Ik zeg het nog maar een keer: socialisme is NIET hetzelfde als sociaal. Iedere partij wil en zal wat doen voor zieken. Zeker rechts. Alleen gebruiken socialisten een groot deel van het geld voor uitvreters. Als je echt sociaal was, zou je daar juist tegen moeten zijn. Want al dat geld wat zij weggooien had voor sociale doeleinden gebruikt kunnen worden.quote:Maar goed zo diep denk jij niet na over het leven omdat je niet zoveel meemaakte waarschijnlijk en ik hoop werkelijk voor jou dat je dat soort dingen ook niet hoeft mee te maken wat ik wel hoop is dat jij een sociaal voelend wezen wordt die wel meedenkt en voelt met anderen die het misschien minder hebben dan jijzelf!
Gun een ander ook een licht in hun ogen!!!!!!!!!!
Ja, stelen is oprecht zei de dief. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Maar PvdA'ers zijn gewoon eerlijk en oprecht en jullie meeloop partijtjes dus niet
Wie ben jij om te bepalen dat PvdA niks gaat waarmaken, wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan kansen? Net als de kansen in een loterij: je wint nooit wat. Hetzelfde geldt voor de PvdA: ze doen nooit wat. Is het je ook opgevallen dat in de punten die je liet zien van ze NIKS over dieren stond?Wil je iets voor de dieren doen? Waarom dan niet een partij als de Partij Voor de Dieren? De PvdA is een allochtonen partij.
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: socialisme is NIET hetzelfde als sociaal. Iedere partij wil en zal wat doen voor zieken. Zeker rechts. Alleen gebruiken socialisten een groot deel van het geld voor uitvreters. Als je echt sociaal was, zou je daar juist tegen moeten zijn. Want al dat geld wat zij weggooien had voor sociale doeleinden gebruikt kunnen worden.
[..]
Ja, stelen is oprecht zei de dief. Zo lust ik er nog wel een paar.
Daar hebben we de partijmedewerker van de PvdA weer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef Sander170 het volgende:
Wie ben jij om te bepalen dat PvdA niks gaat waarmaken, wat weet jij daar nou van![]()
PvdA gaat het voor mij wel goed doen zo![]()
Ik ben goed en Wouter ook zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Daar hebben we de partijmedewerker van de PvdA weer.![]()
Alle rechtse partijenquote:
Ik nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:26 schreef remlof het volgende:
wouter bos? ik ga op em stemmen 22 november
Hij is de meest zielige lijsttrekker van Nederland, wat eer hequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar wat vinden jullie dan nu van de partij van Geert Wilders ?![]()
Is hij in zijn doen het laten niet te extremistisch ?!?
eerder dan op bos, maar nee, blijf liberaal stemmen.quote:
Kom eerst nog even met je punt (zie je post van gisteren) en open een topic over Wildersquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:27 schreef Sander170 het volgende:
Maar wat vinden jullie dan nu van de partij van Geert Wilders ?![]()
Is hij in zijn doen het laten niet te extremistisch ?!?
Open zelf een topic over Geert Wildersquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
Kom eerst nog even met je punt (zie je post van gisteren) en open een topic over Wilders
hier ongeveer beginnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Open zelf een topic over Geert Wilders![]()
Kom maar op met je vraag![]()
Why ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef Moon_of_74 het volgende:
er staat ook 'ongeveer'....als reminder aan gisteren.
"wees anders toch even zo vriendelijk een linkje naar de desbetreffende post(s) in je posthistory te geven."
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Alle rechtse partijenBalkenende
Rutte
Verhaegen
Wilders
Verdonk
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |