abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34726137
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.

Wouter Bos

Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.

PS Dit topic gaat niet over D66, daar zijn er al genoeg over.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:48:24 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34726261
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef ErikT het volgende:
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.

Wouter Bos

Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.

PS Dit topic gaat niet over D66, daar zijn er al genoeg over.
Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:48:49 #3
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34726272
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34726304
Hij lachte Boris wel uit donderdagavond! :')
pi_34726371
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik heb geen afstandsbediening :')
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:53:13 #6
125053 stefmans
pi_34726406
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb geen afstandsbediening :\')
Je kan dat ook op je tv.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34726475
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je kan dat ook op je tv.
Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :')
pi_34726635
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef veldmuis het volgende:
Hij lachte Boris wel uit donderdagavond! :\')
Dat had ik ook gedaan als ik Wouter Bos was. Domme tactiek van Dittrich. 'We hoopten door te dreigen met een crisis de PvdA mee te krijgen in het stemmen tegen de missie'. Ik mag Bos ook niet, maar hij is niet zo dom dat hij dit soort spelletjes van D66 niet door heeft. Hij weet zelf ook wel dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, D66 nooit de daad bij het woord voegt. Zwak van Bos vond ik het wel dat hij op alle mogelijke manieren Balkenende probeert af te vallen, ook weer tijdens NOVA Politiek. Hij zal het altijd zo proberen te brengen dat het de schuld van Balkenende is.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:59:35 #9
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34726655
D66
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34726739
Zoals Leon de Winter schreef in de Elsevier: Wouter Bos is leeghoofdig, niet dom...
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:09:04 #11
125053 stefmans
pi_34726965
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :\')
Koop een schotel.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:11:59 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34727079
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Koop een schotel.
Kopen Ik heb toch geen geld joh gek.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:12:53 #13
125053 stefmans
pi_34727109
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Kopen Ik heb toch geen geld joh gek.
Ga werken.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:14:34 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34727178
het was idd weer een mooi staaltje onnodig bashen van bos, de schipper die aan de wal stond.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34727408
Laat ik dit keer eens op Wouter Bos stemmen.
pi_34727481
Schijnheiligheid werkt, Balkenende zit er toch ook al sinds .. de steentijd ofzo

Bos haalt ineens 52 zetels binnen zeg. Het is wel dag tegen de linkse samenwerking, maar prettig om te zien dat het geblaat in de ruimte van van Aartsen eens een keer niet aanslaat
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34727692
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef Phoenixjuh het volgende:
Laat ik dit keer eens op Wouter Bos stemmen.
Daarom gaat 't fout in het land. Wouter Bos & Co (de PvdA dus) kunnen altijd rekenen op veel stemmen, terwijl al zo vaak gebleken is dat ze er zelf ook geen pest van terecht brengen. Het is typisch PvdA om te komen met mooie praatjes - al of niet ten koste van anderen - maar ook zij kunnen hun woorden niet omzetten naar daden. Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.
pi_34730704
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:

[..]

...Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.
Kijk, jij begrijpt het. Geen enkele partij kan het waarmaken. Ik kies geen partij die het kan waarmaken, want dat kunnen ze toch niet, ik kies een partij met goede ideeën. Ja, ik vind het goede ideeën. Ben je er niet mee eens, dan niet, iedereen denkt tenslotte anders. Ik heb liever een partij die goede ideeën heeft, maar ze niet kunnen waarmaken, dan een partij die slechte ideeën heeft en vooral die slechte ideeën waarmaakt. Als je als regering weet dat het slecht gaat met het land, dan moet je als regering niet gaan zeiken over je eigen ministersalaris, een nieuwe dikke BMW aanschaffen met het belastinggeld, en niet een zorgstelsel invoeren waar je als minister nog minder hoeft te betalen voor zorg. En waar moet het geld vandaan komen? Ja van de 65+'ers, laat hun koopkracht maar eens flink afnemen, want ze gaan toch bijna dood. Mensen met de bijstand gaan dit jaar ook weer achteruit.
pi_34730838
Wouter Bos mogen ze wel eens goed neerknuppelen. De rode rakker .
pi_34731673
Tja, eerst D66 (draaikonten 66) de indruk geven dat je toch tegen bent en daarom hun steun wel kunt gebruiken, om vervolgens 180 graden om te draaien en D66 met lege handen te laten staan. En dan als klap op de vuurpijl over nieuwe verkiezingen gaan lullen, nadat je zelf eerst flink hebt zitten stoken.

Maar Wouter woont dan ook in het Bos.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34731755
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar Wouter woont dan ook in het Bos.
HAHAH, Dês lache! Hoe kom je erop! !!!! !!!
pi_34731760
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:
Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen.
Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.

Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:54:04 #23
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34732967
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.

Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34733023
Vooral het punt dat hij vind dat er nieuwe verkiezingen moeten komen. Ik vraag me af of hij dat ook zou vinden als de PVDA een regeringspartij was geweest...
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_34733024
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef vbmot het volgende:
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Word up!
Hmm. Dat kan beter.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:57:50 #26
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_34733075
d66
Be water my friend
pi_34733088
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Louis Seveke?
Hmm. Dat kan beter.
pi_34733206
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Louis Seveke?
2Pac
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:09:56 #29
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34733393
Zowaar een goede discussie in KLB

Ik heb die vent al vanaf het begin af aan niet gemogen. We hadden daar op school eens een discussie over, allemaal minderjarigen natuurlijk, maar op wie jij zou stemmen als je stemgerechtigd was? Een vriend van mij noemde Wouter Bos, niet omdat hij zo goed op de hoogte was van zijn standpunten maar "gewoon omdat hij dat zo'n relaxte gozer vond" ( )

Maar dat is nu net zijn sterkste punt, qua uitstraling en charisma is hij een van de betere politici en wat dat betreft zou hij het geweldig doen als Minister-President. Maar wat maar weinig mensen is opgevallen dat de PvdA net zo zat te draaikonten als D'66 en uiteindelijk maar met de meerderheid is meegegaan en 'voor' heeft gestemd. En Wouter Bos schuift nu lekker de schuld af op Dittrich, die juist zo handelde omdat hij het idee had dat de PvdA hem steunde.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34733406
Wouter is gewoon een vieze boskabouter!
pi_34733452
Extremisten zijn altijd fout, maakt niet uit of ze links of rechts zijn.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_34733526
wouter bos is machtsgeil & schijnheilig.
Hij praat zoals de wind waait.
neemt niet weg dat ie best intelligente gozer is.
Zou niet op hem stemmen.
pi_34733550
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

ja behoorlijk
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:18:27 #34
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_34733591
Wouter Bos is een klootzak...

Ze moeten hem afschieten en daarna aan de haaien voeren!! Of eik andersom.

Eerst aan de haaien voeren en daarna de haai afschieten...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_34733622
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:18 schreef SuperWeber het volgende:
Wouter Bos is een klootzak...

Ze moeten hem afschieten en daarna aan de haaien voeren!! Of eik andersom.

Eerst aan de haaien voeren en daarna de haai afschieten...
hoeveel domheid kan 1 post uitstralen
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34733828
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Louis Seveke?
Nee liever een eerlijke.
pi_34733868
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:09 schreef Molluck het volgende:
... Maar wat maar weinig mensen is opgevallen dat de PvdA net zo zat te draaikonten als D\'66 en uiteindelijk maar met de meerderheid is meegegaan en \'voor\' heeft gestemd. En Wouter Bos schuift nu lekker de schuld af op Dittrich, die juist zo handelde omdat hij het idee had dat de PvdA hem steunde.
Weinig? Sterker nog, dat denken de meesten! En deze meerderheid zorgt juist voor een klote land. Wat de PvdA dit keer heeft gedaan is rond uit goed, maar dat zijn de meesten niet opgevallen. Of het nou gaat om de regering of een organisatie, je moet flexibel zijn. In het algemeen zijn mensen risico-avers, en dat heeft de PvdA en een paar andere partijen ook getoont (zoals het hoort!). Na een uitvoerige analyse moet je pas een keus maken en niet daarvoor! Zelfcorrectie is geen zwakte, maar een sterkte. Dat is nou iets wat je vooral leert op de universiteit, eerst de analyse, dan de conclusie. Overigens heeft iedereen wel wat te zeiken. Als de PvdA niet voor stemde, dan gaf iedereen PvdA weer de schuld van het niet luisteren naar de bevolking, want de meerderheid van de bevolking is voor.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:39:03 #38
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34734028
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:32 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Weinig? Sterker nog, dat denken de meesten! En deze meerderheid zorgt juist voor een klote land. Wat de PvdA dit keer heeft gedaan is rond uit goed, maar dat zijn de meesten niet opgevallen. Of het nou gaat om de regering of een organisatie, je moet flexibel zijn. In het algemeen zijn mensen risico-avers, en dat heeft de PvdA en een paar andere partijen ook getoont (zoals het hoort!). Na een uitvoerige analyse moet je pas een keus maken en niet daarvoor! Zelfcorrectie is geen zwakte, maar een sterkte. Dat is nou iets wat je vooral leert op de universiteit, eerst de analyse, dan de conclusie. Overigens heeft iedereen wel wat te zeiken. Als de PvdA niet voor stemde, dan gaf iedereen PvdA weer de schuld van het niet luisteren naar de bevolking, want de meerderheid van de bevolking is voor.
Zelfs als de PvdA om deze reden alsnog voor heeft gestemd, hetgeen ik overigens sterk betwijfel, hebben ze nog geen rechts D'66 zo te bekritiseren. De PvdA waait met alle winden mee en hoe dichter de verkiezingen naderen, hoe harder het gaat waaien. Ik geloof niet dat dat ene partijlid de enige is die eigenlijk tegen had willen stemmen, maar het feit dat hij het als enige wél doet, zegt wel wat over de partij.
pi_34734085
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef vbmot het volgende:
Toch heb ik liever Wouter Bos als primier dan Balkenende, hoor.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:44:59 #40
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34734153
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik ben geen groot fan van Balkenende, maar ik heb 1000 x liever deze in ieder geval capabele politicus dan Bos.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:47:34 #41
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34734219
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:

[..]

Als je dat live-debat over Afghanistan hebt gezien, dan valt het op dat er echt bijzonder goede retorici in de Kamer zitten en Balkenende vervalt daar inderdaad bij in het niet. Bos was zelfs de enige die zijn verhaal zonder spiekbriefje deed en hij is dan ook een erg goede spreker. Zijn standpunten staan mij (en een groot deel van Nederland) echter niet aan. Het is een 'gladjanus' en een populist en we kunnen hem niet in zo'n positie gebruiken.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:48:13 #42
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_34734241
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Evel-in het volgende:

[..]

hoeveel domheid kan 1 post uitstralen
Hoho... Denk zelf anders eerst even na voordat je wat post met je linkse gedrag

Schijnen dat type mensen vaker moeite mee te hebben, maar dat terzijde.

Ik heb nl. zeker wel gegronde redenen om die Wouter Bos niet te mogen...

Hij doet gewoon net als de wind waait... Nu komt die hem het meest van pas als die wind van links komt en gaat ie daar lekker in mee. Straks zijn de verkiezingen geweest. "Oe en wat blijkt.... Hij kan beter een stukje rechtser worden" Mja... Gaan we toch vrolijk met rechts mee. Dat is pas
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_34734405
Wouter Bos heeft tenminste nog een visie.
Op veel punten ben ik het oneens met Wouter Bos, maar hij verdient wel respect daarvoor.

BakEllende komt niet verder dan af en toe een slaapverwekkend verhaaltje over normen en waarden.

Maar ja Bos heeft commentaar op JPB dus meteen staat half Fok! aan de kant van JPB.
pi_34734478
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Molluck het volgende:

[..]

Zelfs als de PvdA om deze reden alsnog voor heeft gestemd, hetgeen ik overigens sterk betwijfel, hebben ze nog geen rechts D\'66 zo te bekritiseren...
Dittrich beschuldigde de PvdA eerst, het is dan ook vanzelfsprekend dat de PvdA later in verdediging ging.
pi_34734620
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef DaveM het volgende:
Op veel punten ben ik het oneens met Wouter Bos, maar hij verdient wel respect daarvoor.

BakEllende komt niet verder dan af en toe een slaapverwekkend verhaaltje over normen en waarden.

Maar ja Bos heeft commentaar op JPB dus meteen staat half Fok! aan de kant van JPB.
Inderdaad, je hoeft natuurlijk niet eens te zijn met zijn standpunten, dat ben ik ook niet altijd, maar dat is ook de reden waarom er meer dan 1 partij bestaant Zijn bedoelingen zijn goed, net als alle andere partijen, de uitvoering daarvan kan natuurlijk getwijfeld worden. En over draaikont gesproken, wat zegt dit over mensen die op JPB hebben gestemd en tegenwoordig hem bekritiseren?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:06:06 #46
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34734708
quote:
Ja want iedereen is hier fan van Balkenende :')
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:28:19 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34735399
quote:

noem eens drie visies van dhr bos op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:38:51 #48
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34735698
quote:

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Ik heb afgelopen maandag nog een gastcollege van Wouter Bos gehad, waar hij zijn nieuwe boek promootte. Het feit dat wij als Nederlanders de eenheid zijn verloren, is volgens hem de oorzaak van de toenemende haat van verschillende bevolkingsgroepen, verloren kansen voor minderheden etc. Hij maakte er wel een kanttekening bij (waarschijnlijk omdat hij op een \\\"rechtse\\\" universiteit college gaf) dat bijvoorbeeld allochtonen die NIET werken, geen recht hebben op de steun die de Nederlandse staat voorziet. Dat dan weer wel...

Echter, Wouter Bos is een populist. Waait met alle winden mee, mits ze de overheersende wind zijn op dat specifieke moment. Voorbeeldje: Jo Ritzen (voorzitter van het college van bestuur van de Universiteit Maastricht) zei in zijn speech dat de universiteit steeds meer een universiteit wil worden waar verschillende niveaus worden aangeboden, ergo: \\\"slimmere\\\" studenten een hoger niveau onderwijs dan \\\"minder slimme\\\" studenten. Hoewel Wouter Bos gelijkheid en eenheid hoog in het vaandel heeft staan, was hij het eens met Jo Ritzen, wat tot verontwaardiging leidde bij de rode rakkers (= zijn leden!!) in het publiek.

En zo zal dat altijd gaan met Woutertje. Leuke praat, maar weinig standvastigheid. Zou hij soms een relatie hebben met D'66 coryfee Viezeloes van der Laan?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34735718
Wouter Bos
pi_34735825
quote:

Ik vind Wouter Bos een schande voor de PvdA. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik niet stemmen op de PvdA, wat altijd eigenlijk "mijn partij" is geweest, zelfs al voor ik mocht stemmen, maar voor de SP. Ik vind het gewoon slap gedoe worden allemaal, het lijkt wel of niemand meer echt grote stappen durft te ondernemen, en daar begrijp ik niets van, aangezien het steeds slechter gaat met (de economie van) Nederland.
Maar dat neemt nog niet weg dat ik JPB een zuinige lul vind, die denkt dat hij alles weet, maar nooit echt verder denkt dan het probleem zelf.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')