Je heb dat ding nog op je kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
Na de verbouwing, wat een leuke kleur roze heeft de bar nu
Nee kut hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
36 uur bedoel jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef Skwish het volgende:
Zo na een uur weer kunnen inloggen op fok.
De = sommige in het Gronings?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
Kijk maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Noca het volgende:
dat komt door de \' \'\'\' \'\' \'\'
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Hoi!
Straks eens bellen waar ik vanmiddag heen ga: Excelsior Maassluis - Capelle of NSVV - ASWH (oefenen)
Had ik ook last van, ik kon niet inloggenquote:
Als we daarheen gaan krijg je dat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor me?
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasIk schijn tegenwoordig een druk leven te hebben
Oe leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
de mod-crew kan niet inloggen geloof ik![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Maar met elkaar bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Wij hetero's zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh viezerd
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij hetero\'s zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjes![]()
kleine winterstopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
Het café is weer open? Gisteren was rustdag ofzo?
Ik dacht dat Willem II - RBC Roosendaal niet intressant genoeg was om de kroeg open te houden.quote:
En Bluezzquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Vadoes het volgende:
Ze hebben gelijk -Vaduz- eruit getrapt. Goede zaak.
Downtime nieuwsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef Vom het volgende:
Wat was er eigenlijk met fok aan de hand?
Joh ik ben nog steeds niet nuchterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:14 schreef pascalheister het volgende:
je was te bezopen om dat te zien vom?
Je krijgt wel je geld terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb geen WK tickets gekregen :'( KUT FIFA
Heb nog niks betaald, zat in de selectie rondequote:
quote:
Er is dus wel data weg....quote:Wat we nu doen, is een andere server inzetten als fileserver, en daar de diverse sites weer op zetten. Dit kan even duren, maar zal geleidelijk aan wel lukken. Vooralsnog gaan we ervanuit dat alle bestanden die we op de fileserver hadden staan niet meer terug te halen zijn, tenzij we er backups van hadden. Die backups hebben we, echter niet van de complete inhoud. Over de status daarvan doen we echter even geen uitspraken totdat we zelf weten wat de schade is.
+ de accounts van alle modjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef Noca het volgende:
Usericons en foto\\\'s zijn dan weg lijkt me.
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...quote:
Zoveel verstand heb ik er dan ook weer niet van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...
Precies, had ik kunnen SCHrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...
Wat doe ik hier danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kweet iig dat de post-teller niet werkt, dus deze posts zullen nooit bij je post-totaal opgeteld worden
Je krijgt wat je toekomt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef Vadoes het volgende:
Zo kom ik nooit van de 0 af.
quote:
Die Vadoes is een nepperd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef DarkShine het volgende:
Schizofreen?
Ja, alleen zie ik nog kruisjes bij de usericons die via FOK! zijn geuploadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef pascalheister het volgende:
het werkt weer :\')
gelukkig heb ik alle knopjes nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
O ja? Bewijs dat eens dan...quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
nou voordat die post van mij door was gekomen is Vaduz ook weer opgestartdaar gaat mn grapje
je zat er gewoon op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken, vanavond naar KV Mechelen - Geel.
Ik weiger om in zo\'n uitvak als dat van P$V weggeduwt te zitten.
Ga dan ook combiloosquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken, vanavond naar KV Mechelen - Geel.
Ik weiger om in zo\'n uitvak als dat van P$V weggeduwt te zitten.
Nog niet alle problemen zijn verholpen. Zo zijn alle icoontjes die via de FOK! server zijn geupload op dit moment niet beschikbaarquote:
Dan zal het wel door je modrechten komen of zo. Want ik zie hem ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef rubbereend het volgende:
ik zie het icoontje van Tong gewoon hoor
Ok. Komt dus wel weer goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet alle problemen zijn verholpen. Zo zijn alle icoontjes die via de FOK! server zijn geupload op dit moment niet beschikbaar
supermodpowersquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het wel door je modrechten komen of zo. Want ik zie hem ook niet.![]()
fok.com bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef popolon het volgende:
Fok deed het hier gewoon de hele tijd.
Ook Dark hier, dus daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
supermodpowers
maar ik heb iig Forum dark ingesteld, misschien ligt het daar aan.
raarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook Dark hier, dus daar ligt het niet aan
idd denk dat ie ze kwijt is bij een ctrl + f5quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon opgeslagen in je cache.
Even opnieuw uploaden tong. Aangezien de fileserver kapoet is zullen de icoontjes wel weg zijn.quote:
bij mij niet hoorquote:
Je zag mijn oude ook nog?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
MrD ga je nog naar trance Energy?
[..]
bij mij niet hoor
Nope, wss wel naar InQontrolquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef rubbereend het volgende:
MrD ga je nog naar trance Energy?
[..]
bij mij niet hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef tong80 het volgende:
<------------ ik ben er weer
Wat is een Tong zonder een Golfert.
Voor dit soort calamiteiten bewaar ik dus mijn diverse usericons (en van sommige andere usersquote:
Vind deze mooier tong:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef tong80 het volgende:
<------------ ik ben er weer
Wat is een Tong zonder een Golfert.
quote:
geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
en weer in hellevoet
2-2 gespeelt vandaag, alleen mmaar 1 helft in het veld de andere helft als grensrechter. Erg goede grens, doelpunt laten afkeuren enzo
maar natuurlijk.......quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
MAar het was terecht! Alles wat ik afvlagde was trouwens terecht.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb echt zo objectief mogelijk gevlagd
[afbeelding]
Fans van tegenstanderquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]waren dat je fans of de fans van de tegenstander die je na afloop achtervolgd hebben?
Hulde aan schoonmoeder en schoonzusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Noca naar huis gestuurd en met hun verder gegaan
Volgens mij moet jij als konijn wat minder gek zijn van de poelierquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is altijd erg om langs een poelier te moeten lopen als je niks van plan bent te kopen.
Vanmorgen, voor de mods vanmiddag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:11 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Los Hoolos.
Wanneer is Fok weer in de lucht gegaan?
Ik zwaai de volgende keer wel naar je als ik langs de poelier loopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmorgen, voor de mods vanmiddag.
En tja, er is een tijd van komen en van gaan Eilanden.
Kan wel maar dan moet je http:// weglatenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kan geen linkje plaatsen maar ik heb een leuk nieuw weetje. Zie mijn topic in feedback.
Dan draai ik terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zwaai de volgende keer wel naar je als ik langs de poelier loop![]()
En niet eens dronken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:26 schreef Vom het volgende:
Belt er iemand eventjes een ambulance :\')
Ik ben helemaal gesloopt, maar wel 8-2 gewonnen en 70 minuten gespeeld![]()
Het was niet NJ, ik was de boosdoener. Inmiddels is je briljantheid overgekomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:05 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand ene NJ ? Die sluit tegenwoordig topics in VBL
Is het een kloon van Golfert, die geen afscheid kan nemen als mod ?
We gaan ook alleen maar omdat "het er zo mooi uit ziet" :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef popolon het volgende:
Dieka
Dat boerelullenhol.
\'t Bestaat dus nog.
Hij sloot hem wel degelijk alleen te laatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was niet NJ, ik was de boosdoener. Inmiddels is je briljantheid overgekomen.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, waar gaan jullie allemaal naar kijken. Net als mij naar Idols?
Jack en the 4400 op Talpa, daarna de film op Ned3.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
forum.fok.nl/usericons/quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is mijn avatar nouuuuw...
Even potje getrained vandaag, daarna bier gezopen. Ben nog aardig nuchter voor de hoeveelheid. Straks poolen en meer drinken
Idols is dit jaar geen hol aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar wat hebben Joden met Denen te maken. Wat heeft de hele holocaust met dit te maken??quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Achtelijke mongolen inderdaad
\"nou zij plaatsen plaatjes wij ook hoor :\'(\"
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Joden met Denen te maken. Wat heeft de hele holocaust met dit te maken??
Maar goed de Joden gaan iig niet nu heel België boycotten
quote:AEL will launch Cartoon campaign
Starting from today AEL will systematically publish daring cartoons produced by our own AEL cartoonist "Nabucho" and breaking many taboos in Europe.
:')quote:
Dit zijn trouwens walgelijke tekeningen, maar oke. Nu moeten ze ook niet zeuren over die profeetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
:\')
Gelukkig kunnen de meeste Joden inmiddels wel tegen een geintje over de holocaust en de oorlog (niet te hard natuurlijk) en dat is het verschil tussen de extrimistische moslims
Walgelijk zijn ze zeker, maar de Joden gaan nu er wat van zeggen meer niet. Ik zag net op TV hoe Deense ambasade medewerkers die helemaal niks met de kwestie te maken hebben weg gejaagd werden en duizenden kwade moslims voor zich zagen die ook nog is hun kantoor in de fik aan het steken waren...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens walgelijke tekeningen, maar oke. Nu moeten ze ook niet zeuren over die profeet
Pizza of Chinees?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:35 schreef pascalheister het volgende:
zo weer eens een mooie bestelling gedaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:45 schreef Vom het volgende:
Oke, ik heb net 3 uur geslapen en ik heb niet eens gezopen :\\\')
nog niet nuchter van gisterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Joh ik ben nog steeds niet nuchter![]()
Maja, ik ga maar eens tegen een bal aan trappen.
Ik hoop dat het een skippybal is, kan ik \\\'m tenminste niet missen![]()
Later
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:42 schreef golfer het volgende:
Die das van \"Danny Blind\" bij Koppensnellers met nummer 12 er op.![]()
Ik had er eigenlijk nog wel vertrouwen in. Maar dit had natuurlijk NOOIT mogen gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:07 schreef pascalheister het volgende:
hey bos had je het nog na 5 min ?
idd, maar het is allemaal toch nog goed gekomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog wel vertrouwen in. Maar dit had natuurlijk NOOIT mogen gebeuren.
Waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
AEL
Die spotprents mogen van mij best, maar waarom moet ze nu over de Joden gaan, pak dan de Denen aan
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd, maar het is allemaal toch nog goed gekomen
Geweldig inderdaad, en 90% was nog goed ingeschoten ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
die penaltys bij ivoorkust - Kameroon![]()
Ken het niet maar de held zal wel overleven of het moet echt op Twink Peaks lijken dan is ze dood.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sssstttt ik ga het morgen online kijken
er zijn geen helden tongquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ken het niet maar de held zal wel overleven of het moet echt op Twink Peaks lijken dan is ze dood.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
sssstttt ik ga het morgen online kijken
Yups.quote:
quote:
Ach, ons seizoen is toch al verpest.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:23 schreef Eilanden het volgende:
Maar tot nu toe weer behoorlijk wat scheidsrechterlijke dwalingen dit weekend
Maar die schwalbe waar Jol intrapt, steekt er tot nu toe wel met kop en schouders bovenuit wat mij betreft. Zoals die verslaggever al zei, die schwalbe was zo slecht, dat hij voor die slechte uitvoering geel zou moeten krijgen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het gaat er niet op vooruit.
Heb je Taken ook al gezien bluezz ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
@ Bjoro : kijken jullie de 4400 niet?
Ook een leuke serie
Als er een normale scheids fluit, wint Heracles.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Als je de kansen niet benut win je niet, simpel as that. En Buijs slaan mag natuurlijk niet, dat snapt die Duitser natuurlijk wel
Ondanks dat toch gezellig in het supportershome
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Als je de kansen niet benut win je niet, simpel as that. En Buijs slaan mag natuurlijk niet, dat snapt die Duitser natuurlijk wel
Ondanks dat toch gezellig in het supportershome
Maar die schijnen schaars te zijn in Nederlandquote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als er een normale scheids fluit, wint Heracles.
Mietjequote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ik kan sinds Clauwhee niet tegen FC Groningen in gaan.
De scheids is wel aan meer hoofdstukken niet toegekomen. Waar hij wel geel gaf aan FC spelers gaf hij die niet aan die van Heracles (wat de 2e geel zou betekenen).quote:Op zondag 5 februari 2006 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En doorglijden op de keeper mag ook niet, maar aan dat hoofdstuk was de scheids waarschijnlijk nog niet toegekomen in zijn spelregelboekje.....
Het blijkt maar weer ja...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar die schijnen schaars te zijn in Nederland
Met een normale scheids waren er 2 rode kaarten voor Heracles geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als er een normale scheids fluit, wint Heracles.
Tongiequote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Alhoewel Clau en Nocaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
En er druipt nog wat slijm uit je mondhoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
Laat ik dan zeggen dat de naam FC Groningen nergens op slaat dat dat gewoon GVAV moet zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En er druipt nog wat slijm uit je mondhoeken![]()
ff met z'n tong erbijquote:Op zondag 5 februari 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En er druipt nog wat slijm uit je mondhoeken![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ik dan zeggen dat de naam FC Groningen nergens op slaat dat dat gewoon GVAV moet zijn.
Ik weet niet of ik hem nog heb :'(quote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De gescrashte fileserver.... je moet em weer uploaden
Foetsie.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar is je oude icon, popo. VInd deze maar niks...
Weet je toch?quote:
Prima. Moet alleen nog wat doen bij die lui van de gemeentequote:
Goed hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Prima. Moet alleen nog wat doen bij die lui van de gemeente![]()
Met jouw dan?
Als ik van verbaal naar fysiek geweld switch, ben jij mijn mean fighting bitch begrijp ikquote:Op zondag 5 februari 2006 00:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed hoorAls je m\'n hulp nodig hebt hoor ik het wel hè?
ik kan de dvd van the Hours ook wel opsturen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
We gaan nog maar eens even video-opname van filmpje van Ned3 van van vanavond bekijken.
Tuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als ik van verbaal naar fysiek geweld switch, ben jij mijn mean fighting bitch begrijp ik![]()
Moeite van het kijken waard?quote:Op zondag 5 februari 2006 01:01 schreef pascalheister het volgende:
ik kan de dvd van the Hours ook wel opsturen ?
Ik eerstquote:Op zondag 5 februari 2006 01:29 schreef popolon het volgende:
Ik wil graag de DVD van de Nachtsuite.
Wat ga jij bij Talpa doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 09:32 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* Vom slingert de koffiezetter aan
Ik ga zo naar Talpa![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2006 11:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak, maar vandaag wens ik je een echt slechte middag toe!![]()
Daar was ik al bang voorquote:
Good old Jantje van Staa!quote:met een utrechter aan het roer bij ons moet het lukken :\')
Hoe wist 'ie dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:40 schreef Bos81 het volgende:
Morgen,
Vannacht werd ik aangesproken door een vreemde die wist dat ik Bos81 als usersname op Fok heb . Zelf is hij een user die niet veel post (Neilpad).
Grappig om mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |