Je heb dat ding nog op je kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
Na de verbouwing, wat een leuke kleur roze heeft de bar nu
Nee kut hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
36 uur bedoel jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef Skwish het volgende:
Zo na een uur weer kunnen inloggen op fok.
De = sommige in het Gronings?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
Kijk maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Noca het volgende:
dat komt door de \' \'\'\' \'\' \'\'
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Hoi!
Straks eens bellen waar ik vanmiddag heen ga: Excelsior Maassluis - Capelle of NSVV - ASWH (oefenen)
Had ik ook last van, ik kon niet inloggenquote:
Als we daarheen gaan krijg je dat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor me?
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasIk schijn tegenwoordig een druk leven te hebben
Oe leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
de mod-crew kan niet inloggen geloof ik![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Maar met elkaar bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Wij hetero's zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh viezerd
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij hetero\'s zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjes![]()
kleine winterstopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
Het café is weer open? Gisteren was rustdag ofzo?
Ik dacht dat Willem II - RBC Roosendaal niet intressant genoeg was om de kroeg open te houden.quote:
En Bluezzquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:06 schreef Vadoes het volgende:
Ze hebben gelijk -Vaduz- eruit getrapt. Goede zaak.
Downtime nieuwsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:07 schreef Vom het volgende:
Wat was er eigenlijk met fok aan de hand?
Joh ik ben nog steeds niet nuchterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:14 schreef pascalheister het volgende:
je was te bezopen om dat te zien vom?
Je krijgt wel je geld terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb geen WK tickets gekregen :'( KUT FIFA
Heb nog niks betaald, zat in de selectie rondequote:
quote:
Er is dus wel data weg....quote:Wat we nu doen, is een andere server inzetten als fileserver, en daar de diverse sites weer op zetten. Dit kan even duren, maar zal geleidelijk aan wel lukken. Vooralsnog gaan we ervanuit dat alle bestanden die we op de fileserver hadden staan niet meer terug te halen zijn, tenzij we er backups van hadden. Die backups hebben we, echter niet van de complete inhoud. Over de status daarvan doen we echter even geen uitspraken totdat we zelf weten wat de schade is.
+ de accounts van alle modjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef Noca het volgende:
Usericons en foto\\\'s zijn dan weg lijkt me.
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...quote:
Zoveel verstand heb ik er dan ook weer niet van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...
Precies, had ik kunnen SCHrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Stonden ze dus niet in RAID of er is iets echt flink mis gegaan, en tjah zonder raid heb je haast nooit een realtime kopie van je schijf...
Wat doe ik hier danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kweet iig dat de post-teller niet werkt, dus deze posts zullen nooit bij je post-totaal opgeteld worden
Je krijgt wat je toekomt!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef Vadoes het volgende:
Zo kom ik nooit van de 0 af.
quote:
Die Vadoes is een nepperd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef DarkShine het volgende:
Schizofreen?
Ja, alleen zie ik nog kruisjes bij de usericons die via FOK! zijn geuploadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef pascalheister het volgende:
het werkt weer :\')
gelukkig heb ik alle knopjes nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
O ja? Bewijs dat eens dan...quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
nou voordat die post van mij door was gekomen is Vaduz ook weer opgestartdaar gaat mn grapje
je zat er gewoon op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken, vanavond naar KV Mechelen - Geel.
Ik weiger om in zo\'n uitvak als dat van P$V weggeduwt te zitten.
Ga dan ook combiloosquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me eens klaarmaken, vanavond naar KV Mechelen - Geel.
Ik weiger om in zo\'n uitvak als dat van P$V weggeduwt te zitten.
Nog niet alle problemen zijn verholpen. Zo zijn alle icoontjes die via de FOK! server zijn geupload op dit moment niet beschikbaarquote:
Dan zal het wel door je modrechten komen of zo. Want ik zie hem ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:44 schreef rubbereend het volgende:
ik zie het icoontje van Tong gewoon hoor
Ok. Komt dus wel weer goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet alle problemen zijn verholpen. Zo zijn alle icoontjes die via de FOK! server zijn geupload op dit moment niet beschikbaar
supermodpowersquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het wel door je modrechten komen of zo. Want ik zie hem ook niet.![]()
fok.com bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef popolon het volgende:
Fok deed het hier gewoon de hele tijd.
Ook Dark hier, dus daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
supermodpowers
maar ik heb iig Forum dark ingesteld, misschien ligt het daar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |