Je heb dat ding nog op je kopquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
Na de verbouwing, wat een leuke kleur roze heeft de bar nu
Nee kut hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
36 uur bedoel jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef Skwish het volgende:
Zo na een uur weer kunnen inloggen op fok.
De = sommige in het Gronings?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
En de smiley\'s doen het niet?
Kijk maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef Noca het volgende:
dat komt door de \' \'\'\' \'\' \'\'
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Hoi!
Straks eens bellen waar ik vanmiddag heen ga: Excelsior Maassluis - Capelle of NSVV - ASWH (oefenen)
Had ik ook last van, ik kon niet inloggenquote:
Als we daarheen gaan krijg je dat!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NSVV, das de nummer twee uit onze klasse MM... Maak je een mooi scoutingsrapport voor me?
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteravond pas achter dat Fok al een tijd weg wasIk schijn tegenwoordig een druk leven te hebben
Oe leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
de mod-crew kan niet inloggen geloof ik![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef pascalheister het volgende:
de mod-crew kan niet inloggen geloof ik![]()
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie weer eens geneukt in Groningen nu Fok het niet deed?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Maar met elkaar bedoelde ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij neuken bijna altijd in Groningen, behalve als we op vakantie e.d. zijn.
Wij hetero's zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh viezerd
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij hetero\'s zijn nou eenmaal zo! Dat heb je maar te accepteren!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Vink moeilijk. Neuken okay. In Groningen okay. Maar met minderjarige meisjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |