Dit vind ik te ver gaan.quote:AP
PARIJS - De directeur-hoofdredacteur van de France Soir is woensdagavond door de eigenaar van de krant op staande voet ontslagen omdat hij woensdag de spotprenten van de profeet Mohammed heeft geplaatst waar de Deense krant Jyllands Posten eerder al door in de problemen is gekomen.
Directeur-hoofdredacteur Jacques Lefranc bracht de spotprenten in de krant onder het motto dat voor religieuze dogma's geen plaats is in een seculiere maatschappij. De eigenaar van France Soir is de Egyptische magnaat Raymond Lakah.
Inderdaad, typisch gevalletje je eigen glazen ingooien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef The_Dijkstra het volgende:
Stel, je hebt een hekel aan negers en potretteert dat uitgebreid in je krant, terwijl je eigenaar toevallig een neger is.
Tja, dan vraag je er gewoon om.
Nou ja, die spotprents beargumenteren niet echt een 'hekel aan moslims' te hebben moet ik zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef The_Dijkstra het volgende:
Stel, je hebt een hekel aan negers en potretteert dat uitgebreid in je krant, terwijl je eigenaar toevallig een neger is.
Iemand die miljard mensen beledigt mag van mij jarenlang de cel inquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef 1ofthefew het volgende:
het moet niet gekker worden met dat kutvolk, ze moeten heel snel een grens trekken wat dat volk kan maken want anders denken ze dat ze alles kunnen maken.
niet normaal dat men door de knieen gaat voor terreur.
Meki wat doe je hier? JIJ hoort helemaal niet thuis in een vrije samenleving. Tyf AUB op naar Marokko ofzo, neem geljik je ouders en je familie meequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die miljard mensen beledigt mag van mij jarenlang de cel in
de gevolgen zijn erg groot het zit alleen te escaleren en dat de schuld van racistische mensen![]()
Wat zit je nou dom te lullen, wat is er racistisch aan een spotprent?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
de gevolgen zijn erg groot het zit alleen te escaleren en dat de schuld van racistische mensen![]()
wat een antwoord gelijk beginnen met schelden etc. en waarom , ik mag niet eens mijn mening uitenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Meki wat doe je hier? JIJ hoort helemaal niet thuis in een vrije samenleving. Tyf AUB op naar Marokko ofzo, neem geljik je ouders en je familie mee![]()
belediging aan miljard mensenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te lullen, wat is er racistisch aan een spotprent?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef The_Dijkstra het volgende:
Ga gewoon lekker naar Marokko man in plaats van hier de kolonist uit te hangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Meki het volgende:
[..]
wat een antwoord gelijk beginnen met schelden etc. en waarom , ik mag niet eens mijn mening uiten
en gelijk beginnen te schelden en dat noemen ze vrijheid van meningsuiting
nee ik heb vrijheid van meningsuiting en daarmee neem ik deel aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar Marokko man in plaats van hier de kolonist uit te hangen.
Hou toch op, alles en iedereen wordt beledigd in spotprentjes. Aanstellerij.quote:
Met jouw vrijheid van meningsuiting probeer je andere het zwijgen op te leggen, daar ligt voor mij echt de grens en daarom zie ik je echt liever gaan dan komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik heb vrijheid van meningsuiting en daarmee neem ik deel aan
Nou, als moslims in zo'n prent continu worden afgebeeld als geitenneukers o.i.d. gaat de vergelijking wel op lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dus jij ziet echt niet het verschil tussen een ras en een geloofsovertuiging (meningsuiting)?!
Mogen we alle relschoppers in Iran/S.A/Afganistan oppakken die het Westen of Israel beledigd hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
Die miljard mensen zijn nou eenmaal zo makkelijk te beledigen omdat ze het heerlijk vinden slachtoffer te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ik probeer niemand te zwijgen . ik ben alleen blij dat een krant inziet van een mafkees meebezig is en daarom is ie terecht ontslagen . heel erg goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Met jouw vrijheid van meningsuiting probeer je andere het zwijgen op te leggen, daar ligt voor mij echt de grens en daarom zie ik je echt liever gaan dan komen.
daar is jullie recht op . en tevens hebben Moslims daar ook recht opquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mogen we alle relschoppers in Iran/S.A/Afganistan oppakken die het Westen of Israel beledigd hebben.
Juist, je vindt de spotprent waar meerdere religies op staan dus enkel een belediging voor moslims.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |