Jazeker en er zitten ook glitters in!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hoe zijn de poeders? Candy Fluff lijkt me wel wat, maar blijf je dat wel een beetje een tijd ruiken?
Casablanca he?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:35 schreef Ladyxima het volgende:
ik zie gewoon dat er een lush is in Marokko. In Marokko. -verbaasd is-
Ja daarzo. We hadden t hier thuis nog over, of we deze zomer naar Marokko gaan. Ik hoop van niet, egoist die ik ben. Nou ja, hooguit voor 2 weken ofzo.. Ik kan gewoon bepaalde dingen niet missen hier in NL, en vind 2 weken lang zat, ipv zoals vroeger 6 weken lang vervelen bij familie, die ik nog geen eens kon verstaan..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Casa Blanca he?
Daar heb ik nog een tussenlanding gehad dit jaar. Maar geen tijd om hem te bezoeken.
Ik ga nooit meer. Geen goede herinneringen aan Marokko.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Ja daarzo. We hadden t hier thuis nog over, of we deze zomer naar Marokko gaan. Ik hoop van niet, egoist die ik ben. Nou ja, hooguit voor 2 weken ofzo.. Ik kan gewoon bepaalde dingen niet missen hier in NL, en vind 2 weken lang zat, ipv zoals vroeger 6 weken lang vervelen bij familie, die ik nog geen eens kon verstaan..
laatste keer dat is er was is al een aantal jaar geleden, pff 5, 6 jaar ofzo? Geen idee, ik heb een geheugen als een vergiet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer. Geen goede herinneringen aan Marokko.
Ik ben 3 jaar geleden ook in Marokko geweest op een studiereis..Casablanca ben ik ook geweest..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Casablanca he?
Daar heb ik nog een tussenlanding gehad dit jaar. Maar geen tijd om hem te bezoeken.
Bedankt!! *schrijft Candy fluff bij op het lijstje voor dagje Amsterdam zaterdag*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jazeker en er zitten ook glitters in!
Ik dacht dus 8,95 of zo. Maar goed, ik moest alleen Ultrabland hebben. En effe voor Sink kijken voor Slammer, maar die was op. Verder heb ik mezelf ingehouden, goed he?quote:Op zondag 5 februari 2006 09:24 schreef PeRi het volgende:
Weet je hoe duur de Mange Too was?
Same here, ik heb hem 1 keer gebruikt, er viel geen land mee te bezeilen. Het werd niet vloeibaar genoeg om al mn hoofdhuid mee in te kunnen masseren, het stinkt, en ik merkte er geen flikkr van. Sindsdien ligt ie hier te liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vanochten mn haar gedaan met Snake Oil for Scalps, wat stinkt die zeg :\') En was ook een heel gedoe, je hoort het op je vingertoppen te smelten, nou met die ijskoude vingers van mij gaat dan niet.. hem toen maar een tijdje in een bakje op de verwarming gezet, het stinkt beneden nogsteeds![]()
Was jij gister in de Lush in Maastricht, wat toevallig ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Peri die mango toe is 9,95 als ik me niet vergis.. hadden ze nl hier in maastricht liggen.. vind hem erg tegenvallen..
voor de rest hadden ze hiervan de valentijn:
de lovestack
love spell
kiss chase
romance in a stone
love bug
gisteren weer even bij de lush geweest flesje happy hippy voor mij blok karma voor mannetje en voor ons saampjes each peach![]()
ik heb een tip voor bij Candy fluff: ik heb bij de douglas een poeder donsje gekocht, 2 euro ofzo dacht ik, en dat is ideaal, zo strooi je niet al dat poeder op de grond, maar kan je het veel beter over jezelf verdelenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Bedankt!! *schrijft Candy fluff bij op het lijstje voor dagje Amsterdam zaterdag*
Eensch!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Shirley het volgende:
Ik wil de tuut!Morgen MOET ie komen, anders gaan er gewonden vallen ergens!
Als ik erachter kom dat er een of andere TPG-bimbo met ónze dingen aan de haal is gegaan...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef Shirley het volgende:
Vijf evil Lush ladies.... dar is niemand tegen bestand!
Dan gaan we naar de TPG! Met zijn 5-enquote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat er een of andere TPG-bimbo met ónze dingen aan de haal is gegaan...![]()
![]()
Als jullie een knokploeg nodig hebben, bied ik me aanquote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de TPG! Met zijn 5-en
samen in actiequote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef kozakken het volgende:
En mijn onderzoek is ook al onderweg. Tjonge.. echt niet leuk om zo pakjes niet over te krijgen. Gelukkig de vier anderen wel. Maar daar heeft Ladyxima natuurlijk geen mieter aan.
Eerst maar eens een soort van tweetrapsraket richting TPG.grrrrr...
*noteertquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
Als jullie een knokploeg nodig hebben, bied ik me aan![]()
Beterschapquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef JacMar het volgende:
Ik ben nog thuis (aan het uitzieken) dus ik kan de boel mooi in de gaten houden
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef JacMar het volgende:
Ik ben nog thuis (aan het uitzieken) dus ik kan de boel mooi in de gaten houden
Dat is dan wel gezelligquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokken)
Zullen we ruilen. Ik die met waterpokken en jij één chagerijnige kleuter met hoofdpijn en zere benen plus een peuter met braakneigingen. Ik vind het een goede swap, wat jij?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokken)
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Zullen we ruilen. Ik die met waterpokken en jij één chagerijnige kleuter met hoofdpijn en zere benen plus een peuter met braakneigingen. Ik vind het een goede swap, wat jij?
lunchpauze zou best kunnen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Vava het volgende:
Nog geen tuut en geen antwoord op laatste mailtje, dus ik belde net, nemen ze niet opmisschien lunchpauze.
Maar aan de andere kant...Worden er op maandag wel pakketjes verstuurd?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
lunchpauze zou best kunnen javandaag MOET het komen toch?
![]()
Dus eigenlijk ben je gewoon beter, maar zoek je validatie om nog een dagje zielig te mogen doenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef JacMar het volgende:
Het is wel heel verleidelijk om dat te doen...Ik heb na donderdag niet meer overgegeven, ben zaterdag wel naar een verjaardag geweest, dus misschien niet helemaal eerlijk om nog een dag thuis te blijven. Ik zit een beetje moeilijk in elkaar![]()
Hahahahaquote:Op maandag 6 februari 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon beter, maar zoek je validatie om nog een dagje zielig te mogen doen![]()
BIj deze: JacMar, blijf morgen lekker thuis, voor de zekerheid, even goed uitzieken, is goed voor je!![]()
Nou, dan gewoon nog een dagje thuisquote:Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef JacMar het volgende:
[..]
Hahahaha
Misschien wel, maar ik ben ook echt nog wel moe hoor!![]()
Ze hadden het pakket dus wel verstuurd?????quote:Op maandag 6 februari 2006 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb een uur geleden gebeld, ze zou de post gaan bellen en me dan een e-mail sturen. Maar nog geen e-mail ontvangen
Nou, dit is wel raar hoor, ik kreeg een mailtje terug dat het sinds 28/01 uit Duitsland zou zijn. Dus ik ben maar naar het postkantoor gegaan om te vragen of het daar ligt, maar nee. Ik bel naar klantenservice en daar zeggen ze dat het pakket nog niet in NL isquote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ze hadden het pakket dus wel verstuurd?????![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, dit is wel raar hoor, ik kreeg een mailtje terug dat het sinds 28/01 uit Duitsland zou zijn. Dus ik ben maar naar het postkantoor gegaan om te vragen of het daar ligt, maar nee. Ik bel naar klantenservice en daar zeggen ze dat het pakket nog niet in NL is![]()
![]()
nou, ik ga maar weer naar Duitsland bellen dan!
Ik wil best wat extra betalen voor de telefoonkosten hoor Vava! Ik hoor het welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
Godsamme wat een gezeik zeg, hoe moeilijk kan het zijn om een pakket goed aan te laten komen, als dat je business is?!
En vava maar geld uitgeven aan al die telefoontjes, schandalig gewoon.
Nee joh is niet nodig, die telefoonkosten zijn niet zo hoogquote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik wil best wat extra betalen voor de telefoonkosten hoor Vava! Ik hoor het wel![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Vava het volgende:
En het wordt nog gekkernet weer gebeld, de Deutsche Post zegt dat het pakket hier op 2 februari bezorgd is en dat er niemand thuis was
![]()
Ze gaat iig nu weer met de Deutsche Post bellen en me dan weer mailen..... ben benieuwd
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Vava het volgende:
En het wordt nog gekkernet weer gebeld, de Deutsche Post zegt dat het pakket hier op 2 februari bezorgd is en dat er niemand thuis was
![]()
Ze gaat iig nu weer met de Deutsche Post bellen en me dan weer mailen..... ben benieuwd
Ik werk bij TPG en wat ik heel vaak hoor is dat de verzender denkt dat het pakket is afgeleverd bij de ontvanger. In werkelijkheid is het dan helemaal niet zo maar is het bijvoorbeeld bij buren afgegeven. Vaak mag een postbode het pakket alleen aan de ontvanger afgeven maar ze houden zich hier lang niet altijd aan. Ze geven het pakket dan ergens anders af om er vanaf te zijn maar geven aan TPG door dat het pakket bij jou is afgegeven. Iedereen denkt dat alles in orde is maar jij zit nog steeds zonder pakket. Als je dan buurtgenoten hebt die niet zo vriendelijk zijn om even het pakket af te geven maar het lekker zelf houden, dan zorgt dat duidelijk voor problemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Vava het volgende:
![]()
net zoals mijn pakketje dus waarschijnlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik werk bij TPG en wat ik heel vaak hoor is dat de verzender denkt dat het pakket is afgeleverd bij de ontvanger. In werkelijkheid is het dan helemaal niet zo maar is het bijvoorbeeld bij buren afgegeven. Vaak mag een postbode het pakket alleen aan de ontvanger afgeven maar ze houden zich hier lang niet altijd aan. Ze geven het pakket dan ergens anders af om er vanaf te zijn maar geven aan TPG door dat het pakket bij jou is afgegeven. Iedereen denkt dat alles in orde is maar jij zit nog steeds zonder pakket. Als je dan buurtgenoten hebt die niet zo vriendelijk zijn om even het pakket af te geven maar het lekker zelf houden, dan zorgt dat duidelijk voor problemen.
Dat zou goed kunnen ja. Je moet net pech hebben dat een luie postbode jouw pakket in handen krijgt en het dan ook nog afgeeft bij iemand die niet zo heel eerlijk is.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:14 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
net zoals mijn pakketje dus waarschijnlijk![]()
Mijn buren zijn gelukkig wel te vertrouwen, het komt heel vaak voor dat pakketten voor hun bij ons komen en omgekeerd, dan bellen we 's avonds aan. Dat komt altijd goed. En ik ben voor de zekerheid toch gaan vragen bij de buren maar daar was niets bezorgd.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik werk bij TPG en wat ik heel vaak hoor is dat de verzender denkt dat het pakket is afgeleverd bij de ontvanger. In werkelijkheid is het dan helemaal niet zo maar is het bijvoorbeeld bij buren afgegeven. Vaak mag een postbode het pakket alleen aan de ontvanger afgeven maar ze houden zich hier lang niet altijd aan. Ze geven het pakket dan ergens anders af om er vanaf te zijn maar geven aan TPG door dat het pakket bij jou is afgegeven. Iedereen denkt dat alles in orde is maar jij zit nog steeds zonder pakket. Als je dan buurtgenoten hebt die niet zo vriendelijk zijn om even het pakket af te geven maar het lekker zelf houden, dan zorgt dat duidelijk voor problemen.
Maar in het geval het pakket in het sorteercentrum kwijt is geraakt, kan het dan zijn dat het nog geen NL barcode heeft en daardoor niet te traceren is hier voor mij?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Je moet net pech hebben dat een luie postbode jouw pakket in handen krijgt en het dan ook nog afgeeft bij iemand die niet zo heel eerlijk is.
Overigens kan het ook zijn dat het ergens in een sorteercentrum kwijt is geraakt maar dan moet het nog boven water komen.
Jaaaa het meisje wat ik steeds aan de telefoon heb gehad was heel vriendelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef JacMar het volgende:
Oh jeeeee dat hebben wij weer..![]()
Staan ze je nog wel een beetje vriendelijk te woord daar bij de Lush in Duitsland![]()
![]()
2 februari zou niet raar zijn, als je nagaat hoe lang (kort dus eigenlijk) het bij anderen duurde?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Vava het volgende:
![]()
Je naaste buren misschien wel maar het gebeurd ook heel vaak dat ze het een paar huizen verder of zelf een straat verder afgeven. Maar om heel de buurt af te gaan is ook weer zoiets. Bovendien zou iemand die het pakket al een paar dagen in huis heeft staan het waarschijnlijk ook niet meer eerlijk afgeven wanneer je aan de deur staat...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn buren zijn gelukkig wel te vertrouwen, het komt heel vaak voor dat pakketten voor hun bij ons komen en omgekeerd, dan bellen we 's avonds aan. Dat komt altijd goed. En ik ben voor de zekerheid toch gaan vragen bij de buren maar daar was niets bezorgd.
Maar, net maar weer teruggebeld. Morgen belt de chef mij terug dus afwachten!
Misschien is het dan al kwijt geraakt voordat het in NL was.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar in het geval het pakket in het sorteercentrum kwijt is geraakt, kan het dan zijn dat het nog geen NL barcode heeft en daardoor niet te traceren is hier voor mij?
Dat zou al laat geweest zijn vergeleken bij de anderen, maar had verder prima gekund.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Elefes het volgende:
[..]
2 februari zou niet raar zijn, als je nagaat hoe lang (kort dus eigenlijk) het bij anderen duurde?
Ik hoop voor jullie dat het snel in orde komt!
Ik kan me niet voorstellen dat als het een paar huizen verder afgeleverd zou zijn dat die mensen het dan niet zouden komen brengen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Je naaste buren misschien wel maar het gebeurd ook heel vaak dat ze het een paar huizen verder of zelf een straat verder afgeven. Maar om heel de buurt af te gaan is ook weer zoiets. Bovendien zou iemand die het pakket al een paar dagen in huis heeft staan het waarschijnlijk ook niet meer eerlijk afgeven wanneer je aan de deur staat...
Ik hoop in ieder geval dat het in orde komt!
Het is schandalig maar het gebeurd echt heel veel.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als het een paar huizen verder afgeleverd zou zijn dat die mensen het dan niet zouden komen brengen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen...
Haha, dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Het is schandalig maar het gebeurd echt heel veel.
Maar volgens mij maak ik je alleen maar banger en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling...
Gelukkigquote:
Ik zou niet weten of het verzekerd is, stond er niet bij maar het is met een creditcard betaald en volgens mij kan je dat bedrag ook altijd terugboeken....quote:Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Elefes het volgende:
Zou het niet verzekerd zijn als het via de Lush is verstuurd? Nou ja, nog even afwachten maar. Soms duurt het gewoon langer.
Welke chef eigenlijk? (Dat heb ik niet zo goed meegekregenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of het verzekerd is, stond er niet bij maar het is met een creditcard betaald en volgens mij kan je dat bedrag ook altijd terugboeken....
Maargoed, nu even afwachten tot morgen, ik ben benieuwd waar die chef mee aankomt!
De vraag is alleen wiens fout het is...quote:Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Shirley het volgende:
Jezus, wat een gedoe allemaal! Hoe kunnen ze zo'n grove fout maken! Schandalig gewoon! Mocht er niks uitkomen dezer dagen, dan eis ik een nieuw pakket van Lush, met dubbel zoveel producten!
Vava, ik wil ook best meebetalen aan telefoonkosten hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |