abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34790244
Nog geen tuut en geen antwoord op laatste mailtje, dus ik belde net, nemen ze niet op misschien lunchpauze.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_34790409
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Zullen we ruilen. Ik die met waterpokken en jij één chagerijnige kleuter met hoofdpijn en zere benen plus een peuter met braakneigingen. Ik vind het een goede swap, wat jij?
dit is dag 2 dat ze bijna niets eet... ik heb dr maar een paar nibbits gegeven, dan eet ze tenminste íets. voor de rest is ze heel hangerig, maar dat is best schattig. toch heb ik t liefste het bijdehandte peutertje weer terug
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_34790446
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:15 schreef Vava het volgende:
Nog geen tuut en geen antwoord op laatste mailtje, dus ik belde net, nemen ze niet op misschien lunchpauze.
lunchpauze zou best kunnen ja vandaag MOET het komen toch?
  maandag 6 februari 2006 @ 12:22:40 #154
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34790502
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:20 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

lunchpauze zou best kunnen ja vandaag MOET het komen toch?
Maar aan de andere kant...Worden er op maandag wel pakketjes verstuurd?
En nu ga ik echt douchen (dat zei ik een uur geleden ook al )
pi_34792935
Ik dacht dat op maandagen wel werd bezorgd Ik hoop het in ieder geval voor jullie

En nog een zieke hier, of nouja nog niet helemaal maar het zit er aan te komen. Even veel fruit eten en de verwarming hoog want morgen moet ik echt naar school voor een belangrijke mondeling
  maandag 6 februari 2006 @ 13:56:30 #156
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34792979
Ik ben aan het twijfelen...wel of niet thuis blijven morgen. Ik ben echt niet meer misselijk enzo, maar wel heel erg moe..

En Vava is het intussen gelukt om Lush Duitsland aan de lijn te krijgen???
pi_34792990
Ik denk dat je dan nog beter een dagje uit kan zieken, dat je iig zeker weet dat het niet meer terug komt
  maandag 6 februari 2006 @ 14:00:01 #158
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34793071
Het is wel heel verleidelijk om dat te doen...Ik heb na donderdag niet meer overgegeven, ben zaterdag wel naar een verjaardag geweest, dus misschien niet helemaal eerlijk om nog een dag thuis te blijven. Ik zit een beetje moeilijk in elkaar
  maandag 6 februari 2006 @ 14:08:52 #159
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34793284
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef JacMar het volgende:
Het is wel heel verleidelijk om dat te doen...Ik heb na donderdag niet meer overgegeven, ben zaterdag wel naar een verjaardag geweest, dus misschien niet helemaal eerlijk om nog een dag thuis te blijven. Ik zit een beetje moeilijk in elkaar
Dus eigenlijk ben je gewoon beter, maar zoek je validatie om nog een dagje zielig te mogen doen
BIj deze: JacMar, blijf morgen lekker thuis, voor de zekerheid, even goed uitzieken, is goed voor je!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_34793288
Ik heb een uur geleden gebeld, ze zou de post gaan bellen en me dan een e-mail sturen. Maar nog geen e-mail ontvangen
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 14:14:42 #161
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34793443
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:08 schreef Aarti het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je gewoon beter, maar zoek je validatie om nog een dagje zielig te mogen doen
BIj deze: JacMar, blijf morgen lekker thuis, voor de zekerheid, even goed uitzieken, is goed voor je!
Hahahaha
Misschien wel, maar ik ben ook echt nog wel moe hoor!
pi_34793487
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef JacMar het volgende:

[..]

Hahahaha
Misschien wel, maar ik ben ook echt nog wel moe hoor!
Nou, dan gewoon nog een dagje thuis

Beterschap allemaal!
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 14:24:19 #163
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34793748
Blijf morgen nog lekker een dagje thuis..Heb mijn baas net gebeld. Hij had er ook al rekening mee gehouden...Woensdag weer lekker aan het werk
pi_34794035
stomme TPG Ik ben echt boos... wéér die klantenservice gebeld.. track&trace nummer doorgegeven, adresgegevens.. en ze zou 'een onderzoek starten' dus ik vragen naar eventuele vergoeding van het pakket, het is niet niks wat er is opgestuurd... nou dat was dus iets tussen de verzender en tpg, maar zonder verzekering op het pakket doen ze niet aan restitutie, daar kwam het dus op neer.

elke keer als ik een TPG bus langs zie rijden wordt ik weer boos echt niet leuk meer. Pakketjes zenden kan zó leuk zijn.. maar als het misgaat is het gewoon flink balen.

Ik hoop echt zo dat de tuut vandaag binnenkomt.. zou mn dag wel wat opvrolijken
  maandag 6 februari 2006 @ 14:38:18 #165
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34794198
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb een uur geleden gebeld, ze zou de post gaan bellen en me dan een e-mail sturen. Maar nog geen e-mail ontvangen
Ze hadden het pakket dus wel verstuurd?????
pi_34794465
Het gaat wel erg vaak mis met de TPG..
Vage bedoeling.
pi_34795636
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ze hadden het pakket dus wel verstuurd?????
Nou, dit is wel raar hoor, ik kreeg een mailtje terug dat het sinds 28/01 uit Duitsland zou zijn. Dus ik ben maar naar het postkantoor gegaan om te vragen of het daar ligt, maar nee. Ik bel naar klantenservice en daar zeggen ze dat het pakket nog niet in NL is nou, ik ga maar weer naar Duitsland bellen dan!
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 15:26:00 #168
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34795716
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef Vava het volgende:

[..]

Nou, dit is wel raar hoor, ik kreeg een mailtje terug dat het sinds 28/01 uit Duitsland zou zijn. Dus ik ben maar naar het postkantoor gegaan om te vragen of het daar ligt, maar nee. Ik bel naar klantenservice en daar zeggen ze dat het pakket nog niet in NL is nou, ik ga maar weer naar Duitsland bellen dan!

Wat een raar verhaal
  maandag 6 februari 2006 @ 15:28:32 #169
2735 Aarti
pi_34795801
Godsamme wat een gezeik zeg, hoe moeilijk kan het zijn om een pakket goed aan te laten komen, als dat je business is?!
En vava maar geld uitgeven aan al die telefoontjes, schandalig gewoon.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:29:55 #170
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34795855
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
Godsamme wat een gezeik zeg, hoe moeilijk kan het zijn om een pakket goed aan te laten komen, als dat je business is?!
En vava maar geld uitgeven aan al die telefoontjes, schandalig gewoon.
Ik wil best wat extra betalen voor de telefoonkosten hoor Vava! Ik hoor het wel
pi_34795861
Als ze dit pakket maar niet ook kwijd maken net zoals dat van ladyxima Dit pakket was toch ook hardstikke duur? dan mogen ze er wel even wat beter mee omgaan zeg
  maandag 6 februari 2006 @ 15:31:50 #172
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34795910
Tis niet te hopen dat het weg is Ik heb het nog nooit meegemaakt en bestel toch regelmatig wat via internet...
pi_34796710
En het wordt nog gekker net weer gebeld, de Deutsche Post zegt dat het pakket hier op 2 februari bezorgd is en dat er niemand thuis was
Ze gaat iig nu weer met de Deutsche Post bellen en me dan weer mailen..... ben benieuwd
Let's plant a tree
pi_34796758
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef JacMar het volgende:

[..]

Ik wil best wat extra betalen voor de telefoonkosten hoor Vava! Ik hoor het wel
Nee joh is niet nodig, die telefoonkosten zijn niet zo hoog
Let's plant a tree
  maandag 6 februari 2006 @ 16:01:20 #175
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34796891
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef Vava het volgende:
En het wordt nog gekker net weer gebeld, de Deutsche Post zegt dat het pakket hier op 2 februari bezorgd is en dat er niemand thuis was
Ze gaat iig nu weer met de Deutsche Post bellen en me dan weer mailen..... ben benieuwd
Het wordt steeds gekker....Was je zelf thuis op 2 februari?
pi_34796899
quote:

máár... lush verzendt wel dingen 'aangetekend' toch??? ik moest me voor een klein pakketje legitimeren op het postkantoor.. dit mag gewoon niet misgegaan zijn

moet ook vervelend zijn voor jou vava, elke keer bellen/mailen.. thnx
pi_34797264
Ik was op 2 februari in de ochtend thuis, daarna was mijn moeder veel thuis, ook wel af en toe weg en na 16.00 uur was ze niet meer thuis.

Maar als ze idd aangetekend verzenden, dan kan het ook niet zo zijn dat het bij iemand anders is afgeleverd toch?

Nouja, ik bel maar wel terug naar Lush. TPG kan niks vinden, de ene medewerker zei dat het pakket nog niet in NL was en net belde ik weer, deze medewerker zei dat de code niet goed was
Let's plant a tree
pi_34797344
quote:
Ik werk bij TPG en wat ik heel vaak hoor is dat de verzender denkt dat het pakket is afgeleverd bij de ontvanger. In werkelijkheid is het dan helemaal niet zo maar is het bijvoorbeeld bij buren afgegeven. Vaak mag een postbode het pakket alleen aan de ontvanger afgeven maar ze houden zich hier lang niet altijd aan. Ze geven het pakket dan ergens anders af om er vanaf te zijn maar geven aan TPG door dat het pakket bij jou is afgegeven. Iedereen denkt dat alles in orde is maar jij zit nog steeds zonder pakket. Als je dan buurtgenoten hebt die niet zo vriendelijk zijn om even het pakket af te geven maar het lekker zelf houden, dan zorgt dat duidelijk voor problemen.
  maandag 6 februari 2006 @ 16:13:21 #179
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34797371
Oh jeeeee dat hebben wij weer..
Staan ze je nog wel een beetje vriendelijk te woord daar bij de Lush in Duitsland
pi_34797393
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Ik werk bij TPG en wat ik heel vaak hoor is dat de verzender denkt dat het pakket is afgeleverd bij de ontvanger. In werkelijkheid is het dan helemaal niet zo maar is het bijvoorbeeld bij buren afgegeven. Vaak mag een postbode het pakket alleen aan de ontvanger afgeven maar ze houden zich hier lang niet altijd aan. Ze geven het pakket dan ergens anders af om er vanaf te zijn maar geven aan TPG door dat het pakket bij jou is afgegeven. Iedereen denkt dat alles in orde is maar jij zit nog steeds zonder pakket. Als je dan buurtgenoten hebt die niet zo vriendelijk zijn om even het pakket af te geven maar het lekker zelf houden, dan zorgt dat duidelijk voor problemen.
net zoals mijn pakketje dus waarschijnlijk
pi_34797396
Overigens moet je je volgens mij altijd legitimeren als je een pakket op het postkantoor ophaalt, ook wanneer het niet aangetekend verzonden is.
pi_34797532
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:14 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

net zoals mijn pakketje dus waarschijnlijk
Dat zou goed kunnen ja. Je moet net pech hebben dat een luie postbode jouw pakket in handen krijgt en het dan ook nog afgeeft bij iemand die niet zo heel eerlijk is.

Overigens kan het ook zijn dat het ergens in een sorteercentrum kwijt is geraakt maar dan moet het nog boven water komen.
pi_34797851
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Mijn buren zijn gelukkig wel te vertrouwen, het komt heel vaak voor dat pakketten voor hun bij ons komen en omgekeerd, dan bellen we 's avonds aan. Dat komt altijd goed. En ik ben voor de zekerheid toch gaan vragen bij de buren maar daar was niets bezorgd.

Maar, net maar weer teruggebeld. Morgen belt de chef mij terug dus afwachten!
Let's plant a tree
pi_34797926
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen ja. Je moet net pech hebben dat een luie postbode jouw pakket in handen krijgt en het dan ook nog afgeeft bij iemand die niet zo heel eerlijk is.

Overigens kan het ook zijn dat het ergens in een sorteercentrum kwijt is geraakt maar dan moet het nog boven water komen.
Maar in het geval het pakket in het sorteercentrum kwijt is geraakt, kan het dan zijn dat het nog geen NL barcode heeft en daardoor niet te traceren is hier voor mij?
Let's plant a tree
pi_34797966
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef JacMar het volgende:
Oh jeeeee dat hebben wij weer..
Staan ze je nog wel een beetje vriendelijk te woord daar bij de Lush in Duitsland
Jaaaa het meisje wat ik steeds aan de telefoon heb gehad was heel vriendelijk
Let's plant a tree
pi_34797995
quote:
2 februari zou niet raar zijn, als je nagaat hoe lang (kort dus eigenlijk) het bij anderen duurde?
Ik hoop voor jullie dat het snel in orde komt!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_34798295
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:25 schreef Vava het volgende:

[..]

Mijn buren zijn gelukkig wel te vertrouwen, het komt heel vaak voor dat pakketten voor hun bij ons komen en omgekeerd, dan bellen we 's avonds aan. Dat komt altijd goed. En ik ben voor de zekerheid toch gaan vragen bij de buren maar daar was niets bezorgd.

Maar, net maar weer teruggebeld. Morgen belt de chef mij terug dus afwachten!
Je naaste buren misschien wel maar het gebeurd ook heel vaak dat ze het een paar huizen verder of zelf een straat verder afgeven. Maar om heel de buurt af te gaan is ook weer zoiets. Bovendien zou iemand die het pakket al een paar dagen in huis heeft staan het waarschijnlijk ook niet meer eerlijk afgeven wanneer je aan de deur staat...

Ik hoop in ieder geval dat het in orde komt!
pi_34798323
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef Vava het volgende:

[..]

Maar in het geval het pakket in het sorteercentrum kwijt is geraakt, kan het dan zijn dat het nog geen NL barcode heeft en daardoor niet te traceren is hier voor mij?
Misschien is het dan al kwijt geraakt voordat het in NL was.
pi_34798561
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Elefes het volgende:

[..]

2 februari zou niet raar zijn, als je nagaat hoe lang (kort dus eigenlijk) het bij anderen duurde?
Ik hoop voor jullie dat het snel in orde komt!
Dat zou al laat geweest zijn vergeleken bij de anderen, maar had verder prima gekund.

Maar ik hoop ook echt dat het goed komt ja
Let's plant a tree
pi_34798737
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Je naaste buren misschien wel maar het gebeurd ook heel vaak dat ze het een paar huizen verder of zelf een straat verder afgeven. Maar om heel de buurt af te gaan is ook weer zoiets. Bovendien zou iemand die het pakket al een paar dagen in huis heeft staan het waarschijnlijk ook niet meer eerlijk afgeven wanneer je aan de deur staat...

Ik hoop in ieder geval dat het in orde komt!
Ik kan me niet voorstellen dat als het een paar huizen verder afgeleverd zou zijn dat die mensen het dan niet zouden komen brengen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen...
Let's plant a tree
pi_34798793
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:47 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat als het een paar huizen verder afgeleverd zou zijn dat die mensen het dan niet zouden komen brengen, maar misschien ben ik te goed van vertrouwen...
Het is schandalig maar het gebeurd echt heel veel.

Maar volgens mij maak ik je alleen maar banger en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling...
  maandag 6 februari 2006 @ 16:50:11 #192
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34798829
Ik blijf duimen dat het goed komt!
pi_34798919
Zou het niet verzekerd zijn als het via de Lush is verstuurd? Nou ja, nog even afwachten maar. Soms duurt het gewoon langer .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_34798940
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:49 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Het is schandalig maar het gebeurd echt heel veel.

Maar volgens mij maak ik je alleen maar banger en dat was eigenlijk niet mijn bedoeling...
Haha, dat valt wel mee hoor
Let's plant a tree
pi_34799208
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Vava het volgende:

[..]

Haha, dat valt wel mee hoor
Gelukkig

Ik hoop echt dat jullie het snel krijgen, kan me voorstellen dat dit niet leuk is. Overigens hoop ik dat ook uit eigenbelang want ik ben ontzettend nieuwsgierig naar wat er allemaal in zit
pi_34799694
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:52 schreef Elefes het volgende:
Zou het niet verzekerd zijn als het via de Lush is verstuurd? Nou ja, nog even afwachten maar. Soms duurt het gewoon langer .
Ik zou niet weten of het verzekerd is, stond er niet bij maar het is met een creditcard betaald en volgens mij kan je dat bedrag ook altijd terugboeken....
Maargoed, nu even afwachten tot morgen, ik ben benieuwd waar die chef mee aankomt!
Let's plant a tree
pi_34800431
Jezus, wat een gedoe allemaal! Hoe kunnen ze zo'n grove fout maken! Schandalig gewoon! Mocht er niks uitkomen dezer dagen, dan eis ik een nieuw pakket van Lush, met dubbel zoveel producten!
Vava, ik wil ook best meebetalen aan telefoonkosten hoor...
Back in business.
  maandag 6 februari 2006 @ 17:33:06 #198
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_34800532
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of het verzekerd is, stond er niet bij maar het is met een creditcard betaald en volgens mij kan je dat bedrag ook altijd terugboeken....
Maargoed, nu even afwachten tot morgen, ik ben benieuwd waar die chef mee aankomt!
Welke chef eigenlijk? (Dat heb ik niet zo goed meegekregen )
pi_34800621
Wat vervelend voor je Vaav, dat je heel de tijd moet bellen en mailen etc.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 6 februari 2006 @ 17:41:04 #200
2735 Aarti
pi_34800744
quote:
Op maandag 6 februari 2006 17:30 schreef Shirley het volgende:
Jezus, wat een gedoe allemaal! Hoe kunnen ze zo'n grove fout maken! Schandalig gewoon! Mocht er niks uitkomen dezer dagen, dan eis ik een nieuw pakket van Lush, met dubbel zoveel producten!
Vava, ik wil ook best meebetalen aan telefoonkosten hoor...
De vraag is alleen wiens fout het is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')