Was jij gister in de Lush in Maastricht, wat toevallig ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Peri die mango toe is 9,95 als ik me niet vergis.. hadden ze nl hier in maastricht liggen.. vind hem erg tegenvallen..
voor de rest hadden ze hiervan de valentijn:
de lovestack
love spell
kiss chase
romance in a stone
love bug
gisteren weer even bij de lush geweest flesje happy hippy voor mij blok karma voor mannetje en voor ons saampjes each peach![]()
ik heb een tip voor bij Candy fluff: ik heb bij de douglas een poeder donsje gekocht, 2 euro ofzo dacht ik, en dat is ideaal, zo strooi je niet al dat poeder op de grond, maar kan je het veel beter over jezelf verdelenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Bedankt!! *schrijft Candy fluff bij op het lijstje voor dagje Amsterdam zaterdag*
Eensch!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:02 schreef Shirley het volgende:
Ik wil de tuut!Morgen MOET ie komen, anders gaan er gewonden vallen ergens!
Als ik erachter kom dat er een of andere TPG-bimbo met ónze dingen aan de haal is gegaan...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef Shirley het volgende:
Vijf evil Lush ladies.... dar is niemand tegen bestand!
Dan gaan we naar de TPG! Met zijn 5-enquote:Op zondag 5 februari 2006 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat er een of andere TPG-bimbo met ónze dingen aan de haal is gegaan...![]()
![]()
Als jullie een knokploeg nodig hebben, bied ik me aanquote:Op zondag 5 februari 2006 21:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de TPG! Met zijn 5-en
samen in actiequote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef kozakken het volgende:
En mijn onderzoek is ook al onderweg. Tjonge.. echt niet leuk om zo pakjes niet over te krijgen. Gelukkig de vier anderen wel. Maar daar heeft Ladyxima natuurlijk geen mieter aan.
Eerst maar eens een soort van tweetrapsraket richting TPG.grrrrr...
*noteertquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
Als jullie een knokploeg nodig hebben, bied ik me aan![]()
Beterschapquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef JacMar het volgende:
Ik ben nog thuis (aan het uitzieken) dus ik kan de boel mooi in de gaten houden
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef JacMar het volgende:
Ik ben nog thuis (aan het uitzieken) dus ik kan de boel mooi in de gaten houden
Dat is dan wel gezelligquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokken)
Zullen we ruilen. Ik die met waterpokken en jij één chagerijnige kleuter met hoofdpijn en zere benen plus een peuter met braakneigingen. Ik vind het een goede swap, wat jij?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben ook nog thuis aan het uitzieken... maar heb gezelschap (peutertje met waterpokken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |