quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Bob. het volgende:
Hoe lang ben jij eigenlijk al Lush-verslaafde? en heb je ook zoon enorme collectie als sommige anderen hier?
ja dat heb ik gedaan, maar dat moest de afzender dus doen... vragen om een onderzoek. bah bah.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Bob. het volgende:
oeh dat ziet er goed uitHeb je snel gedaan
![]()
En wat stom van je pakketje ladyximaeven tpg bellen?
Zou ik wel doen. De TPG is écht slecht bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan, maar dat moest de afzender dus doen... vragen om een onderzoek. bah bah.
Probeer eens de buren naast je buren. Misschien denken ze dat jij keurig een briefje in de bus hebt gekregen waar het is afgegeven en denken ze waar blijft ze nou.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:21 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan, maar dat moest de afzender dus doen... vragen om een onderzoek. bah bah.
Laatst stond een kerel van EEN STRAAT verderop (dus niet eens de buren) voor de deur met een aantal pakketjes voor ons... Het lijkt soms wel of de TPG deur voor deur afgaat tot ze eindelijk iemand gevonden hebben waar ze hun zooi kwijt kunnen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. De TPG is écht slecht bezig de laatste tijd.
Tien dagen ná bestelling...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef Bob. het volgende:
Oeh mooi dat je pakketje er is flugelwas ook wel tijd
Ik begin m'n favorieten al te ontdekken qua geur... Zo vind ik Ginger verrukkelijk en Honey heerlijk met dit koude weer... You've been mangoed is ook een lekker spulletje al is het eigenlijk meer een luchtje voor de zomer... Voor m'n haar ben ik nog van alles aan het uittesten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:13 schreef noekje het volgende:
Nou, dat was het wachten wel bijna waard. Geweldige lijst!
Vava woont wel een beetje in een uithoek... Maar als 'ie er morgen / zaterdag nog niet is, dan moet er maar nog eens een mailtje worden gestuurd. Vaav had gister ook al gemaild, en toen zeiden ze dat het gemiddeld een week duurde...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef noekje het volgende:
2 Vriendinnen van mij hadden ook zo'n tüte besteld en die hadden ze binnen 3 dagen. Als ik jullie was zou ik gaan bellen. Als die vrijdag al verzonden is.:-(
Huh? Heb ik iets gemist??????quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:35 schreef Funnie het volgende:
ja!
en, dan de vervolgvraag, is de tuut er?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Zou ze al klaar zijn met werken?
Beterschap! Ik ben ook een beetje ziekjes geweest, maar gaat al een stuk beterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
ach, misschien ligt de postbode maandag wel voor je deurmaak me nog niet al te druk.
lief van je moeder!!
ik ben niet zo spraakzaam :s, maar ben ziekig en komt me toch een enorme hoofdpijn opzetten.. ik ga richting bed.
Beterschapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
ach, misschien ligt de postbode maandag wel voor je deurmaak me nog niet al te druk.
lief van je moeder!!
ik ben niet zo spraakzaam :s, maar ben ziekig en komt me toch een enorme hoofdpijn opzetten.. ik ga richting bed.
idem dito hetzelfde hier (foute uitspraak, overgenomen van mn oude werkgever, heerlijk om er af en toe tegenaan te gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Beterschap! Ik ben ook een beetje ziekjes geweest, maar gaat al een stuk beter![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
lief van je moeder!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |